quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:XD FijnOp woensdag 27 oktober 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
als je het goed timed kun je van ned 1 tm net 5 zappen van reclame naar reclame, allemaal tegelijk
quote:ja daar geniet ik zo enorm van
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-10-2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 162 PeZu
02. 137 goldfinger1963
03. 120 suikertaartje
04. 111 Panda72
05. 096 Trevland
06. 086 Enfermera
07. 074 Dr_Flash
08. 065 Muck
09. 063 MPG
10. 043 wel.o.k
11. 041 Ferb
12. 032 Marijkezwolle
13. 029 LovelyLady
14. 020 TJDoornbos
15. 019 zwitsaljongetje
16. 009 cablegunmaster
17. 007 Barretje80
18. 007 Giertje
19. 006 Symphonic
20. 006 Kuukske
Reeks-statistieken!
quote:dat is op de duitse zenders ookOp woensdag 27 oktober 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
als je het goed timed kun je van ned 1 tm net 5 zappen van reclame naar reclame, allemaal tegelijk
quote:er is gisteren goed gepost in de KSC
quote:\Op woensdag 27 oktober 2010 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is gisteren goed gepost in de KSC
quote:dat doe je zelf
quote:nee joh
quote:Top 100 van dinsdag 26 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 251 PeZu
10. 206 goldfinger1963
52. 122 suikertaartje
56. 118 Dr_Flash
63. 111 Panda72
66. 107 Symphonic
74. 101 Trevland
85. 093 Enfermera
quote:kennelijk wel
quote:
quote:dat soort bagger kijk ik dus nietOp woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Enfermera het volgende:
Oh, herhaling van Pauw en Witteman komt zo
quote:saai kut leven heb ik momenteel
quote:ik begrijp eigenlijk niet hoe ik zo hoog heb kunnen komen vandaag
quote:Nee?Op woensdag 27 oktober 2010 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat soort bagger kijk ik dus niet
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik begrijp eigenlijk niet hoe ik zo hoog heb kunnen komen vandaag
quote:gmta
quote:
quote:zoveel ben ik gisteren niet op fok geweest[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef PeZu het volgende:
ik mezelf in slaap vervelen achter de tv_!
fijne nacht
quote:trusten PezuOp woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef PeZu het volgende:
ik mezelf in slaap vervelen achter de tv_!
fijne nacht
quote:tegen de tijd dat ik hier weer kom kijken zal jij wel liggen te slapen
quote:Weet ik niet?Op woensdag 27 oktober 2010 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik hier weer kom kijken zal jij wel liggen te slapen
dus alvast weltrusten zuster![]()
quote:daar ben ik alweer
quote:Zo donker ben ik niet hoor
quote:Morgen LL
quote:Hey Toek
quote:Ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen LLis strak plan, net voor mezelf maar gehaald.
quote:Hey TJ hoe ist met jou dan ?
quote:Tijdje niet gekund dan?Op woensdag 27 oktober 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookblij dat ik weer voor mijn eigen koffie weer kan drinken
quote:o ja, zwart/wit fotoOp woensdag 27 oktober 2010 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo donker ben ik niet hoor
Maar goedemorgen wokjehoe is het met jou?
quote:sol
quote:
quote:Altijd lekker
quote:Als koffie-addict?Op woensdag 27 oktober 2010 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd lekker
Weekendje zonder is toch wel te overleven.
quote:Wokkie
quote:Tja, een keer in de zoveel tijd afwisseling.Op woensdag 27 oktober 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als koffie-addict?
Ik heb me vermaakt met latte macchiato's in een theeglas
quote:Geen probleem hoor, maar ben blij dat ik weer van mijn eigen koffie kan genietenOp woensdag 27 oktober 2010 08:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Wokkie
[..]
Tja, een keer in de zoveel tijd afwisseling.
quote:Dat zal best, oud en vertrouwd natuurlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, maar ben blij dat ik weer van mijn eigen koffie kan genieten
quote:Goedemorgen Kuuk
quote:Haai Solleke.
quote:Alweer, je had vanmorgen al een goed ontbijt op.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 07:35 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Iemand een lekker ontbijtje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik ook! Ik ga zo maar es beginnen met m'n peperkoekje.
quote:met 2 kinderen om je heen kan je een hele hoop doenOp woensdag 27 oktober 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga aan de slag... wil eigenlijk een hoop doen, eens kijken of dat kan met 2 kinderen om mij heen
quote:Gespannen. Vandaag en wellicht morgen horen onze managers of zij mogen blijven. Sfeer is best vreemd. Normaal zijn veel mensen tegen hun bazen maar die hier zijn top en hoop dat ze allemaal mogen blijven.
quote:Een appel!
quote:Vertel wat zat/zit er op jouw bammetjesOp woensdag 27 oktober 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bammetjes op maar heb keuze zat uit soorten
quote:Had er net 2 met hagelslag en 1 met pindakaas, heb er voor van middag nog 1 met pindakaas en 2 met pastaOp woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vertel wat zat/zit er op jouw bammetjes
quote:Je bent dus een echte zoetekauwOp woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had er net 2 met hagelslag en 1 met pindakaas, heb er voor van middag nog 1 met pindakaas en 2 met pasta
quote:o ja, daar is het schermpje weer waar we kunnen baggeren
quote:hihi ja ik ben nooit boos of geirriteerdOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, jij bent al het zonnetje in huis
quote:Mijm UI is nog precies hetzelfdeOp woensdag 27 oktober 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik vind de UI's zo niet zo leuk!
quote:Dr zit een grote witte rand om, dat was toch eerst niet?Op woensdag 27 oktober 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijm UI is nog precies hetzelfde
quote:Ja die witte rand was er eerst inderdaad niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dr zit een grote witte rand om, dat was toch eerst niet?
Als dat wel was, is er iets anders dat anders is, het lijkt allemaal veel witter. Of het is veel witter, weet ik veel
quote:Hij stoort meOp woensdag 27 oktober 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die witte rand was er eerst inderdaad niet.
quote:ja dat is inderdaad irritant. Voordeel is nu wel dat je makkelijk van UI kan veranderen je klikt gewoon op je eigen UI en voila
quote:alles is beterOp woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad irritant. Voordeel is nu wel dat je makkelijk van UI kan veranderen je klikt gewoon op je eigen UI en voila
quote:Das wel handig ja. Kon vast ook zonder witte randOp woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad irritant. Voordeel is nu wel dat je makkelijk van UI kan veranderen je klikt gewoon op je eigen UI en voila
quote:ja dat kan even hierOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het te wit, kan ik de kleur veranderen ofzo?
quote:brrr!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: gelijk gebruik van maken, van die functie
quote:En ik ga naar de ArenAOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat vanavond voor het eerst in d'r leven naar live voetbal in de Kuip..
Ben benieuwd..
( ik kan er vast niet met m'n ArenA kaart betalen)
quote:Alles heej is VVVOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat vanavond voor het eerst in d'r leven naar live voetbal in de Kuip..
Ben benieuwd..
quote:ik dacht dat ze alleen in het weekend voetballen?? maar blijkbaar ook op woensdag dus??
quote:Ajax - Heereveen, een midweekse wedstrijdOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze alleen in het weekend voetballen?? maar blijkbaar ook op woensdag dus??
quote:Ik ben heel blij met die dingenOp woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
brrr!!
slechte herrineringen!
quote:Dank je, nu heb ik paarsOp woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kan even hier [ afbeelding ] op klikken
quote:je zult Kuipies moeten kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
Ben benieuwd..
quote:MIOp woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met die dingen
quote:ik dacht dat het een turkekrekker was maar het is een eendenbektang
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat het een turkekrekker was maar het is een eendenbektang
quote:Ik heb PAP 3 gehad en ben geopereerd, als deze dingen niet bestonden, was het ws baarmoederhalskanker geworden
quote:ja onmisbaar zelfsOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaKurkentrekkers zijn ook fijn
quote:pap3b dusOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb PAP 3 gehad en ben geopereerd, als deze dingen niet bestonden, was het ws baarmoederhalskanker geworden
quote:ik moest even googlen maar ik snap dat je er blij mee bent in dat gevalOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb PAP 3 gehad en ben geopereerd, als deze dingen niet bestonden, was het ws baarmoederhalskanker geworden
quote:dat dacht ik ook toen ik het voor eerst hoordeOp woensdag 27 oktober 2010 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
foute naam trouwens PAP in je baarmoeder
quote:Ja. En nog een of ander raar euvel waarbij mn bloedvaten te dicht onder de huid lagen en ik dus steeds bloed verloor.
quote:ja dat is zeker een raar euvel rond de venusheuvelOp woensdag 27 oktober 2010 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. En nog een of ander raar euvel waarbij mn bloedvaten te dicht onder de huid lagen en ik dus steeds bloed verloor.
/en zo had ik er dus nog niet over gedacht mensen![]()
quote:Van binnen dus he, maar ik snap dat je dat rijmen leuk vindtOp woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is zeker een raar euvel rond de venusheuvel
quote:ja dat had ik wel door ja!Op woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van binnen dus he, maar ik snap dat je dat rijmen leuk vindt
(Was lastig met sex, elke keer bloeden en pijn)
quote:Inderdaad, daarom heb ik t ook afgeschaft. Smerig gedoeOp woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had ik wel door ja!
ja dat is zeker vervelend maar jakkie bah, sowieso sex dat is toch vies
quote:dan gaat de lol er wel af jaOp woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van binnen dus he, maar ik snap dat je dat rijmen leuk vindt
(Was lastig met sex, elke keer bloeden en pijn)
quote:eenz isOp woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had ik wel door ja!
ja dat is zeker vervelend maar jakkie bah, sowieso sex dat is toch vies
quote:ja goed ideeOp woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik t ook afgeschaft. Smerig gedoe
quote:ik heb cornflakesOp woensdag 27 oktober 2010 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb noodles met groente en kip![]()
quote:ik heb hongerOp woensdag 27 oktober 2010 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb noodles met groente en kip![]()
quote:vreet je kop op dan kun je ook nog buikspreken
quote:neeOp woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu geen noodles met groente en kip meer, helpt dat?
quote:Ik heb zin in chocolade. Na mn lunch.Op woensdag 27 oktober 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neeik heb nog steeds honger.
zit te wachten op mijn lunch afspraak
quote:ze heeft al gebeld dat het iets later wordt, dus ze is nog op tijdOp woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zin in chocolade. Na mn lunch.
Is je afspraak nog op tijd, of te laat, want als dat laatste t geval is, is het helemaal vervelend...
Ben kaartjes aan het schrijven naar mn oma en mn tante. Dadelijk maar opruimen enzo.
En nog een kop koffie natuurlijk.
quote:Maar die is niet zoet toch?Op woensdag 27 oktober 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en heb er nu ook maceroni salade
quote:
quote:Gadverdamme maar de vrouw in het filmpje lust er wel pap van zo te zien
quote:ik moest er van overgevenOp woensdag 27 oktober 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
[..]
Gadverdamme maar de vrouw in het filmpje lust er wel pap van zo te zien
quote:Vind ik niet zo gek het ziet er uit als eens gegeten
quote:dat ziet er niet lekker uit
quote:Ja die van jou wel maar niet van
quote:Oh, die heb ik ook niet gezienOp woensdag 27 oktober 2010 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die van jou wel maar niet vandat [s]wijf [/s] die dame van het filmpje
quote:toen ik het keek moest ik overgeven hehOp woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek het ziet er uit als eens gegeten
quote:PWN.Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF tmobile begint nu ook onschuldige te narren. Mijn smsbundel is opgezegd blijkt en ik betaal 21 cent per sms ineens.................FAAL!!
quote:holy moly, ik betaal 0.0075 centOp woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF tmobile begint nu ook onschuldige te narren. Mijn smsbundel is opgezegd blijkt en ik betaal 21 cent per sms ineens.................FAAL!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stopt
quote:marijkeOp woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stoptMaar wat ranzig
Dus ik hoef weer geen ontbijt
Middag allemaal
quote:Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stoptMaar wat ranzig
Dus ik hoef weer geen ontbijt
Middag allemaal
quote:dan is der iq kleiner als haar schoenmaatOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.
quote:GF!
quote:Jou, dat zou mij ook niets verbazen... Sowieso is de kennis op het gebied van voeding vrij slecht bij de gemiddelde Nederlander, moet je nagaan hoe dat bij de gemiddelde Amerikaan ligtOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.
quote:dat is ook wel aan d'r te zienOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:lovelyOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn internetverbinding weer
quote:Zoiets heet gebrek aan kennis over voedingOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is der iq kleiner als haar schoenmaat
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn internetverbinding weer
quote:boter ookOp woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet gebrek aan kennis over voedingEr zijn zat mensen hier in NL die hetzelfde hebben en een kipfiletje garen in een pakje boter
Want kipfilet is zo gezond
quote:GF
quote:Ja wel... heb energie
quote:ferb
quote:Haha jaOp woensdag 27 oktober 2010 05:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik alweer![]()
ik zei toch dat je eerder ging slapen dan ik
quote:oh je hebt nachtdienst deze week?Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Haha jaIk ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker
Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.
Dan ben ik maar heeulll moe morgenochtend als mn dienst erop zit
quote:Ja en je zou toch denken dat zo'n groot hoofd veel iq heeft maar niet dusOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is der iq kleiner als haar schoenmaat
quote:enferOp woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
quote:der hoofd is niet groot maar der speknek wel, gewoon 1 mega onderkin van kin tot borstbeen wtf bbqOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en je zou toch denken dat zo'n groot hoofd veel iq heeft maar niet dus
quote:Alleen vanavond en donderdag, wordt ingewerktOp woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh je hebt nachtdienst deze week?
quote:Gf
quote:Nou mij lijkt het niet te vretenOp woensdag 27 oktober 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
GadverdammeDat is smerig!
Zou ze denken dat het gezond is, met die groente?
Ik begrijp t recept gewoon niet
Ken wel een stel dat nog steeds een keer spaghetti met kersen voor me gaat maken.. Klinkt ook vies, maar schijnt lekker te zijn. Alleen moet je niet denken dat je spaghetti gaat eten kennelijk
quote:Oh lekker joh, heb je er een beetje zin in? Is dat niet heel erg wennen?Op woensdag 27 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Alleen vanavond en donderdag, wordt ingewerkt
Hoe ist met je meis?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
zuster zuster is het al tijd voor mijn spons bad
quote:Ja, heb er wel zin in, ben heel benieuwdOp woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh lekker joh, heb je er een beetje zin in? Is dat niet heel erg wennen?
Hier gaat wel aardig, veel energie = veel doen.. alleen nu ik net een broodje heb gegeten kak ik even in, dus ik maak zo even een kop koffie
quote:ja en het is best koud zo nakendOp woensdag 27 oktober 2010 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zit je al klaar dan?
[..]
Ja, heb er wel zin in, ben heel benieuwdZal vast wennen zijn ja.. Maarja, moet toch een keer gebeuren
Mooi zoHaha
Herkenbaar! Oeh, koffie
quote:Ja, boterOp woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
boter ook![]()
maar toch grill ik mijn vlees altijd
maar echt slim komt ze ook niet over hoor
quote:Ferb!
quote:Lekker van de energieOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
Ja wel... heb energiedus ben de slaapkamers aan het opruimen, maar ik kan zo even niet verder want Koen moet wel tukkie doen natuurlijk
Hoe is het bij jou ?
quote:Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
quote:Was ist los?Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijg ineens geen snel antwoord van ze via hun webcare en telefonisch hang ik na 30min niet meer in de wacht. Heb ook m'n werk nog!
quote:Relatie tussen de vrouw en de mummieOp woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Vrouw wil mummie per post versturen PERU - Een vrouw is gearresteerd nabij de grens tussen Bolivia en Peru, omdat er een mummie werd ontdekt in een pakketje dat ze wilde versturen.
Volgens politieagent Adolfo Cárdenas probeerde de vrouw menselijke overblijfselen naar de Franse stad Compiègne te sturen vanuit een postkantoor nabij het dorpje Desaguadero in Peru.
Het is niet bekend hoe oud de mummie is, of wat de relatie is tussen de vrouw en de mummie. Forensisch onderzoekers menen echter dat de overblijfselen goed bewaard zijn en wellicht die van een Inca zijn.
quote:Ja inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ist los?
[..]
Relatie tussen de vrouw en de mummieDat klinkt heeeeeeeel fout lol
quote:Hey Marijk!Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boterMaar idd, echt slim zal ze niet zijn
Vlees grillen is lekkerIk eet steeds minder vlees
Heb er steeds minder behoefte aan
Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
[..]
Ferb!![]()
Hoe is het?
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Wat een schattig knulletje is dat
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
[..]
Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?
quote:mja relatie is een erg breed begripOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ist los?
[..]
Relatie tussen de vrouw en de mummieDat klinkt heeeeeeeel fout lol
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
quote:Klinkt goedOp woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!
Ja, werken gaat goedVanavond dus voor het eerst weer eens 8 uur achter elkaar werken, alhoewel het gelukkig fysiek niet zwaar is
Dus ben benieuwd
Hoe ist met jou?
quote:
quote:Oh really?Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja relatie is een erg breed begrip
quote:Haha ja, ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik hoop dat je 8 uur een beetje gaat trekken, maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen
Hier is het dus eventjes pruttig, omdat caafje is heel erg ziek![]()
Maar hij is 6.5 en heeft het nog 2 jaar in z'n eentje volgehouden, dus het was een taaie
![]()
[..]
![]()
[..]
Oh really?Dat weet ik toch ook wel pitje
![]()
quote:Dankje
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Oh he bah Marijk, lees nu van je caviaPff. Sterkte
quote:Wat fijn!Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik ook
Jaa, 't gaat al een heel stuk beter. Had echt verwacht dat ik mega spierpijn zou hebben na maandag (fysio), had echt 3 zware oefeningen erbij gekregenMaar bijna niets gister! Dus dat gaat ook steeds beter
Njaa jeetje.Vervelend meis.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
![]()
Ja graag
quote:Oke, wtf.Op woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Vrouw wil mummie per post versturen PERU - Een vrouw is gearresteerd nabij de grens tussen Bolivia en Peru, omdat er een mummie werd ontdekt in een pakketje dat ze wilde versturen.
Volgens politieagent Adolfo Cárdenas probeerde de vrouw menselijke overblijfselen naar de Franse stad Compiègne te sturen vanuit een postkantoor nabij het dorpje Desaguadero in Peru.
Het is niet bekend hoe oud de mummie is, of wat de relatie is tussen de vrouw en de mummie. Forensisch onderzoekers menen echter dat de overblijfselen goed bewaard zijn en wellicht die van een Inca zijn.
quote:Dan is zo Rolo juist extra lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je heb net mijn lunch op
quote:
quote:pon and ziOp woensdag 27 oktober 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn zo lievvvv!
Pfoeh, wat zal ik eens gaan ontbijtenHeb nergens zin in....
quote:Hey MarijkeOp woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boterMaar idd, echt slim zal ze niet zijn
Vlees grillen is lekkerIk eet steeds minder vlees
Heb er steeds minder behoefte aan
Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
[..]
Ferb!![]()
Hoe is het?
[..]
[..]
Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?
quote:Ja waarom denk je dat ik mijn laatste Rolo deel. Straks kom ik over een paar jaar een Olifant tegen en die ramt mij in elkaar met zijn slurf omdat ik mijn laatste Rolo niet wilde delen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
![]()
Ja graag
quote:wie weet doet die olifant wel wat anders met zijn slurf.Op woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik mijn laatste Rolo deel. Straks kom ik over een paar jaar een Olifant tegen en die ramt mij in elkaar met zijn slurf omdat ik mijn laatste Rolo niet wilde delen.![]()
*die reclame van Rolo vond ik heel leuk*
quote:Ja dat kan natuurlijk ookOp woensdag 27 oktober 2010 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wie weet doet die olifant wel wat anders met zijn slurf.
quote:blaast ie zomaar het verhaaltje uit
quote:JohOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
blaast ie zomaar het verhaaltje uit
quote:wheheheOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:als hij een gouden fluit heeft wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:een gouden fluit?Op woensdag 27 oktober 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als hij een gouden fluit heeft wel ja.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
![]()
Lekker dat er zoveel verbetering in zit!
quote:
quote:gezondheid
quote:mien moeke zei dat ook maar dat is heel niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mooi weer
(zei mijn moeder altijd)
quote:Ik vind inhouden juist hoogst irritantOp woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
ik doe altijd hatsssssssst dan krijg ik op mijn donder omdat niezen inhouden slecht is
maar ik vind zo'n niesspray zum kotsen
quote:hand voor je mond als je niest/hoest (zeg ik altijd als moeder)Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
ik doe altijd hatsssssssst dan krijg ik op mijn donder omdat niezen inhouden slecht is
maar ik vind zo'n niesspray zum kotsen
quote:Neej da week ook welOp woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mien moeke zei dat ook maar dat is heel niet zo
quote:ik ook want mijn zusjes nieste altijd vet vaak maar nederland is nog steeds geen subtropisch zwemparadijsOp woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hand voor je mond als je niest/hoest (zeg ik altijd als moeder)
[..]
Neej da week ook wel
quote:koffie, extra sterk, niks erinOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Thanks
quote:Ja, ik ook nooit maar 1x, altijd meer xD
quote:haha jaOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mooi weer
(zei mijn moeder altijd)
quote:koffieeeeeeeeeeeeeOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Cappuccino graagOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:of hij blaast wat andersOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja, ik ook nooit maar 1x, altijd meer xD
[..]
haha ja
[..]
koffieeeeeeeeeeeee
quote:
quote:blaaswerk
quote:thank u
quote:
quote:1 Cappuccino, graagOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:
quote:Danku
quote:jij hebt een zak vol lucht en een muck is een ballon?Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat hoef ik een moeder van 2 kids niet uit te leggen toch?
quote:Ja natuurlijk welOp woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat hoef ik een moeder van 2 kids niet uit te leggen toch?
quote:HahahahaOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt een zak vol lucht en een muck is een ballon?![]()
quote:Gesundheit!
quote:Cappucino graag, extra sterk en met veel chocolaOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gesundheit!
[..]
Cappucino graag, extra sterk en met veel chocola
quote:Wat moet eraan gebeuren?Op woensdag 27 oktober 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo afspraak gemaakt voor de autokeuring![]()
vrijdagmiddag kunnen ze hem komen ophalen
quote:Waarom? Met die piercings kan je het toch ook goed zien of nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik was gister bij de tandarts en toen wilden ze een overzichtsfoto maken van mijn gebit...
Of ik even mijn piercings wilden uitdoen... uhm.... nou nee... *telt 7 stuks* mag het de volgende keer?
En 1 die mag ik niet eens uitdoen want die zit er net in
Ik snap best dat ik mijn tongpiercing en labret moet uit doen maar ook mijn oorbelpiercings?
quote:Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waarom? Met die piercings kan je het toch ook goed zien of nietNouja oke.
Serieus ook je oor? Nee johDat is toch nergens voor nodig
quote:ja ligt ad apparatuur en kan dus verschillenOp woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoIk heb daar serieus nog nooit van gehoord
quote:Dus die was na afloop zeker ook niet zo blijOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ligt ad apparatuur en kan dus verschillen![]()
ik ken iemand di eeen mri kreeg en vergeten was dat zijn eikel piercing ook van metaal was
quote:Das echt gelulOp woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoIk heb daar serieus nog nooit van gehoord
quote:hij voelde het direct en drukte gelijk op de nood knop dus het viel meeOp woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die was na afloop zeker ook niet zo blij
quote:Ja, bij een MRI kan je ze beter wel uitdoen jaOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken iemand di eeen mri kreeg en vergeten was dat zijn eikel piercing ook van metaal was
quote:het gaat om een overzichtsfoto van mijn gebit...Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Denk niet dat hij hem nog een keer vergeetOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij voelde het direct en drukte gelijk op de nood knop dus het viel mee
quote:ja i know, ik weet hoe een mri werktOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bij een MRI kan je ze beter wel uitdoen ja![]()
![]()
![]()
quote:nee geen ideeOp woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat om een overzichtsfoto van mijn gebit...
Ik vind het belachelijk, die tongpiercing en labret is nog wel makkelijk eruit te halen maar in mijn oren zitten segmentringen, weet hoe kut dat is om die los te maken ....
quote:vast wel, de beste man is zo verstrooid als zout tijdens ijzelOp woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk niet dat hij hem nog een keer vergeet
quote:LolOp woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel, de beste man is zo verstrooid als zout tijdens ijzel
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja i know, ik weet hoe een mri werkt![]()
[..]
nee geen idee
quote:Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dit is een 16mm dikte maar het gaat even om het idee
quote:ja een lego poppetje in elkaar zetten is inderdaad makkelijkerOp woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dit is een 16mm dikte maar het gaat even om het idee
quote:keuring voor de verkoop is hier in belgie verplicht als je een auto verkooptOp woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben niet naar de stad geweest xD Ik moest sowieso naar de fysio, voor mn oefeningen, dus ben alleen daar heen geweest. KutweerNouja, wat ik in de stad nodig had heeft toch geen haast
[..]
Wat moet eraan gebeuren?
quote:ja het zou kunnen dat ze toch het beeld beinvloeden mijn oorlellen zitten direct achter mijn kaakschanierpunt dus als ik daar een stuk metaal in hang zal de foto niet duudelijk zijn lijkt meOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?
Nouja, sowieso, ik zou er gewoon een probleem van maken bij je tandarts en zeggen dat ze er niet zomaar uitkunnen. Kom op zeg. Tenzij hij met een goed, onderbouwde reden komt dat ze er écht uit moeten.
quote:Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nogOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?
Nouja, sowieso, ik zou er gewoon een probleem van maken bij je tandarts en zeggen dat ze er niet zomaar uitkunnen. Kom op zeg. Tenzij hij met een goed, onderbouwde reden komt dat ze er écht uit moeten.
quote:conch? schelp?Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nog
Ik vind het geen probleem om ze er eruit te halen maar meld het even van te voren dan doe ik een dag van te voren makkelijkere piercings in die ik zo eruit kan halen.
Mijn conch blijft lekker zitten, dat zoeken ze zelf maar uit
quote:hebbie er nog lang last van gehad met genezen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oorschelp-piercing [ afbeelding ]
quote:ja ik dacht al aangzien conch een schelp isOp woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oorschelp-piercing [ afbeelding ]
quote:het geneest nog steeds ... kan tot 9 maanden duren he? dus ben nog wel even bezigOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
hebbie er nog lang last van gehad met genezen?
quote:mooiOp woensdag 27 oktober 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het geneest nog steeds ... kan tot 9 maanden duren he? dus ben nog wel even bezig
Heb afgelopen weekend wel gezwommenterwijl ik eigenlijk nog even een maandje moest wachten maar goed, daarna goed schoongemaakt.. (nog) geen last van.
quote:Ah okeOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
keuring voor de verkoop is hier in belgie verplicht als je een auto verkoopt
quote:Ja precies.Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nog
Ik vind het geen probleem om ze er eruit te halen maar meld het even van te voren dan doe ik een dag van te voren makkelijkere piercings in die ik zo eruit kan halen.
Mijn conch blijft lekker zitten, dat zoeken ze zelf maar uit
quote:Dat is wel fijn ja, Systeria heeft er wel veel problemen mee, ze was zelfs van plan om ze eruit te halen maar of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft weet ik nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi
mijn tepelpiercing geneest ook erg goed
weinig last van ook
quote:Ik vind mijn conch ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
Ja precies.
Haha
Hij is echt leukkkk je conch
Ik ga denk toch maar voor de tattoos, ipv de piercings. Op mn werk zijn ze er nogal streng in, maar ook wat vaag. Collega van mij moest haar wenkbrauw- en neuspiercing eruit halen (die laatste was maar een klein knopje magoed), maar ik mag mn anti-tragus wel inhouden, daar is nog nooit iets van gezegd
Waarschijnlijk omdat ie vlak bij mn oor zit. Maar ik gok dat als ik een industrial neem, dat er dan wel wat van gezegd wordt
quote:Saai niet hoor, puur natuur kan ook mooi zijnOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
jeetje ..
wat een versieringen allemaal..
ik ben gewoon puur natuur
( en een oude saaie doos)
quote:HahaOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
jeetje ..
wat een versieringen allemaal..
ik ben gewoon puur natuur
( en een oude saaie doos)
quote:Ja, zeker... Vind het wel jammer hoor. Als ik ander werk zou hebben waar uiterlijk niet van belang zou zijn zou ik echt al vol zitten met tattoos/piercings op zichtbare plekkenOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja, Systeria heeft er wel veel problemen mee, ze was zelfs van plan om ze eruit te halen maar of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft weet ik niet
[..]
Ik vind mijn conch ook leukhihi kan niet wachten tot er een ring in kan (als dat uberhaupt al mogelijk is)
Lastig is dat met werk. En tattoos kunnen ook maar tot op zekere hoogte toch? Of mogen die wel zichtbaar zijn?
Ik hou van beide.. en met beide nog lang niet klaar
quote:Mja lastig maar ergens ook wel logisch dat het niet overal wordt geaccepteerd, ivm hygiene bijvoorbeeld.Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Ja, zeker... Vind het wel jammer hoor. Als ik ander werk zou hebben waar uiterlijk niet van belang zou zijn zou ik echt al vol zitten met tattoos/piercings op zichtbare plekken![]()
Ja, klopt. Niemand op mn werk weet ook dat ik tattoos heb, want ik kan ze allemaal verbergenEn ik kan ze idd niet op mn onderarm doen ofzo.
Maar dat geeft niet, heb verder nog genoeg ruimte over
![]()
Neee ik ook niet
quote:Nja, piercings & hygiene? Denk dat het eerder gewoon het imago is van de gezondheidswerker. Ik krijg ook echt streng gelovige mensen, zwarte kousenkerk enzo, nou, als ik dan een piercing of tattoo zichtbaar zou hebben zou ik niet meer normaal mn werk kunnen doen. Het verandert wel steeds meer, jongeren accepteren het natuurlijk meestal meer dan ouderen, maar nu heb je gewoon nog mensen die je gelijk als tokkie of weet ik het wat zien als je tattoos/piercings hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja lastig maar ergens ook wel logisch dat het niet overal wordt geaccepteerd, ivm hygiene bijvoorbeeld.
(als snap ik niet echt wat er onhygienisch aan is hoor)
Ik heb wel een tattoo op mijn onderarm maar ik ben mijn eigen werkgeverdus ik heb er niet zoveel problemen mee
En nu Koen even uit bed halen anders ligt hij te lang en dan slaapt hij vanaaf niet
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeJe gaat 'm verkopen dus
Komt er er ook een nieuwe?
![]()
quote:bij mij is het alleen maar witOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik had een oorbel maar nu ben ik ijzer vrij.
alhoewel er erg veel wit was te zien op de tandarts foto
quote:Ah.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze had ik LL gegeven om op en neer te rijden
quote:Ik zou zeggen ga je gang. Or in real good inglishOp woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
doe deze nog eens volmaken voor ik naar huis ga
quote:Het is 16:00Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
doe deze nog eens volmaken voor ik naar huis ga
quote:Ja dus daaaaaaag Wokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |