quote:Gesundheit!
quote:Cappucino graag, extra sterk en met veel chocolaOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gesundheit!
[..]
Cappucino graag, extra sterk en met veel chocola
quote:Wat moet eraan gebeuren?Op woensdag 27 oktober 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo afspraak gemaakt voor de autokeuring![]()
vrijdagmiddag kunnen ze hem komen ophalen
quote:Waarom? Met die piercings kan je het toch ook goed zien of nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik was gister bij de tandarts en toen wilden ze een overzichtsfoto maken van mijn gebit...
Of ik even mijn piercings wilden uitdoen... uhm.... nou nee... *telt 7 stuks* mag het de volgende keer?
En 1 die mag ik niet eens uitdoen want die zit er net in
Ik snap best dat ik mijn tongpiercing en labret moet uit doen maar ook mijn oorbelpiercings?
quote:Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waarom? Met die piercings kan je het toch ook goed zien of nietNouja oke.
Serieus ook je oor? Nee johDat is toch nergens voor nodig
quote:ja ligt ad apparatuur en kan dus verschillenOp woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoIk heb daar serieus nog nooit van gehoord
quote:Dus die was na afloop zeker ook niet zo blijOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ligt ad apparatuur en kan dus verschillen![]()
ik ken iemand di eeen mri kreeg en vergeten was dat zijn eikel piercing ook van metaal was
quote:Das echt gelulOp woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoIk heb daar serieus nog nooit van gehoord
quote:hij voelde het direct en drukte gelijk op de nood knop dus het viel meeOp woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die was na afloop zeker ook niet zo blij
quote:Ja, bij een MRI kan je ze beter wel uitdoen jaOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken iemand di eeen mri kreeg en vergeten was dat zijn eikel piercing ook van metaal was
quote:het gaat om een overzichtsfoto van mijn gebit...Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Denk niet dat hij hem nog een keer vergeetOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij voelde het direct en drukte gelijk op de nood knop dus het viel mee
quote:ja i know, ik weet hoe een mri werktOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bij een MRI kan je ze beter wel uitdoen ja![]()
![]()
![]()
quote:nee geen ideeOp woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat om een overzichtsfoto van mijn gebit...
Ik vind het belachelijk, die tongpiercing en labret is nog wel makkelijk eruit te halen maar in mijn oren zitten segmentringen, weet hoe kut dat is om die los te maken ....
quote:vast wel, de beste man is zo verstrooid als zout tijdens ijzelOp woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk niet dat hij hem nog een keer vergeet
quote:LolOp woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel, de beste man is zo verstrooid als zout tijdens ijzel
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja i know, ik weet hoe een mri werkt![]()
[..]
nee geen idee
quote:Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dit is een 16mm dikte maar het gaat even om het idee
quote:ja een lego poppetje in elkaar zetten is inderdaad makkelijkerOp woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dit is een 16mm dikte maar het gaat even om het idee
quote:keuring voor de verkoop is hier in belgie verplicht als je een auto verkooptOp woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben niet naar de stad geweest xD Ik moest sowieso naar de fysio, voor mn oefeningen, dus ben alleen daar heen geweest. KutweerNouja, wat ik in de stad nodig had heeft toch geen haast
[..]
Wat moet eraan gebeuren?
quote:ja het zou kunnen dat ze toch het beeld beinvloeden mijn oorlellen zitten direct achter mijn kaakschanierpunt dus als ik daar een stuk metaal in hang zal de foto niet duudelijk zijn lijkt meOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?
Nouja, sowieso, ik zou er gewoon een probleem van maken bij je tandarts en zeggen dat ze er niet zomaar uitkunnen. Kom op zeg. Tenzij hij met een goed, onderbouwde reden komt dat ze er écht uit moeten.
quote:Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nogOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?
Nouja, sowieso, ik zou er gewoon een probleem van maken bij je tandarts en zeggen dat ze er niet zomaar uitkunnen. Kom op zeg. Tenzij hij met een goed, onderbouwde reden komt dat ze er écht uit moeten.
quote:conch? schelp?Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nog
Ik vind het geen probleem om ze er eruit te halen maar meld het even van te voren dan doe ik een dag van te voren makkelijkere piercings in die ik zo eruit kan halen.
Mijn conch blijft lekker zitten, dat zoeken ze zelf maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |