quote:ja dat kan even hierOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het te wit, kan ik de kleur veranderen ofzo?
 op klikken
 op klikken   

quote:brrr!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: gelijk gebruik van maken, van die functie

quote:En ik ga naar de ArenAOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat vanavond voor het eerst in d'r leven naar live voetbal in de Kuip..
Ben benieuwd..
( ik kan er vast niet met m'n ArenA kaart betalen)

quote:Alles heej is VVVOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat vanavond voor het eerst in d'r leven naar live voetbal in de Kuip..
Ben benieuwd..

quote:ik dacht dat ze alleen in het weekend voetballen?? maar blijkbaar ook op woensdag dus??

quote:Ajax - Heereveen, een midweekse wedstrijdOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze alleen in het weekend voetballen?? maar blijkbaar ook op woensdag dus??

quote:Ik ben heel blij met die dingenOp woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
brrr!!
slechte herrineringen!

quote:Dank je, nu heb ik paarsOp woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kan even hier [ afbeelding ] op klikken

quote:je zult Kuipies moeten kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
Ben benieuwd..

quote:MIOp woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met die dingen

quote:ik dacht dat het een turkekrekker was maar het is een eendenbektang

quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat het een turkekrekker was maar het is een eendenbektang
 Kurkentrekkers zijn ook fijn
 Kurkentrekkers zijn ook fijn  

quote:Ik heb PAP 3 gehad en ben geopereerd, als deze dingen niet bestonden, was het ws baarmoederhalskanker geworden

quote:ja onmisbaar zelfsOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaKurkentrekkers zijn ook fijn

quote:pap3b dusOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb PAP 3 gehad en ben geopereerd, als deze dingen niet bestonden, was het ws baarmoederhalskanker geworden

quote:ik moest even googlen maar ik snap dat je er blij mee bent in dat gevalOp woensdag 27 oktober 2010 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb PAP 3 gehad en ben geopereerd, als deze dingen niet bestonden, was het ws baarmoederhalskanker geworden

quote:dat dacht ik ook toen ik het voor eerst hoordeOp woensdag 27 oktober 2010 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
foute naam trouwens PAP in je baarmoeder
 _!
_!

quote:Ja. En nog een of ander raar euvel waarbij mn bloedvaten te dicht onder de huid lagen en ik dus steeds bloed verloor.

quote:ja dat is zeker een raar euvel rond de venusheuvelOp woensdag 27 oktober 2010 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. En nog een of ander raar euvel waarbij mn bloedvaten te dicht onder de huid lagen en ik dus steeds bloed verloor.
/en zo had ik er dus nog niet over gedacht mensen

quote:Van binnen dus he, maar ik snap dat je dat rijmen leuk vindtOp woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is zeker een raar euvel rond de venusheuvel

)
 )

quote:ja dat had ik wel door ja!Op woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van binnen dus he, maar ik snap dat je dat rijmen leuk vindt
(Was lastig met sex, elke keer bloeden en pijn)

quote:Inderdaad, daarom heb ik t ook afgeschaft. Smerig gedoeOp woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had ik wel door ja!
ja dat is zeker vervelend maar jakkie bah, sowieso sex dat is toch vies

quote:dan gaat de lol er wel af jaOp woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van binnen dus he, maar ik snap dat je dat rijmen leuk vindt
(Was lastig met sex, elke keer bloeden en pijn)

quote:eenz isOp woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had ik wel door ja!
ja dat is zeker vervelend maar jakkie bah, sowieso sex dat is toch vies
 sex
  sex   plakkerige bedoening
  plakkerige bedoening   

quote:ja goed ideeOp woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik t ook afgeschaft. Smerig gedoe

quote:ik heb cornflakesOp woensdag 27 oktober 2010 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb noodles met groente en kip

quote:ik heb hongerOp woensdag 27 oktober 2010 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb noodles met groente en kip

quote:vreet je kop op dan kun je ook nog buikspreken

_!
_!

quote:neeOp woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu geen noodles met groente en kip meer, helpt dat?
 ik heb nog steeds honger.
  ik heb nog steeds honger. 

quote:Ik heb zin in chocolade. Na mn lunch.Op woensdag 27 oktober 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neeik heb nog steeds honger.
zit te wachten op mijn lunch afspraak

quote:ze heeft al gebeld dat het iets later wordt, dus ze is nog op tijdOp woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zin in chocolade. Na mn lunch.
Is je afspraak nog op tijd, of te laat, want als dat laatste t geval is, is het helemaal vervelend...
Ben kaartjes aan het schrijven naar mn oma en mn tante. Dadelijk maar opruimen enzo.
En nog een kop koffie natuurlijk.

quote:Maar die is niet zoet toch?Op woensdag 27 oktober 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en heb er nu ook maceroni salade

quote:

quote:Gadverdamme maar de vrouw in het filmpje lust er wel pap van zo te zien

quote:ik moest er van overgevenOp woensdag 27 oktober 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:

[..]
Gadverdamme maar de vrouw in het filmpje lust er wel pap van zo te zien

quote:Vind ik niet zo gek het ziet er uit als eens gegeten

quote:dat ziet er niet lekker uit

quote:Ja die van jou wel maar niet van

quote:Oh, die heb ik ook niet gezienOp woensdag 27 oktober 2010 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die van jou wel maar niet vandat [s]wijf [/s] die dame van het filmpje

quote:toen ik het keek moest ik overgeven hehOp woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek het ziet er uit als eens gegeten

Dat is smerig!
 Dat is smerig!

quote:PWN.Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF tmobile begint nu ook onschuldige te narren. Mijn smsbundel is opgezegd blijkt en ik betaal 21 cent per sms ineens.................FAAL!!

quote:holy moly, ik betaal 0.0075 centOp woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF tmobile begint nu ook onschuldige te narren. Mijn smsbundel is opgezegd blijkt en ik betaal 21 cent per sms ineens.................FAAL!!

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:

quote:OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stopt
 Maar wat ranzig
 Maar wat ranzig  Dus ik hoef weer geen ontbijt
 Dus ik hoef weer geen ontbijt 

quote:marijkeOp woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stoptMaar wat ranzig
Middag allemaal

quote:Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stoptMaar wat ranzig
Middag allemaal

quote:dan is der iq kleiner als haar schoenmaatOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.

quote:GF!

quote:Jou, dat zou mij ook niets verbazen... Sowieso is de kennis op het gebied van voeding vrij slecht bij de gemiddelde Nederlander, moet je nagaan hoe dat bij de gemiddelde Amerikaan ligtOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.

quote:dat is ook wel aan d'r te zienOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]

quote:lovelyOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn internetverbinding weer

quote:Zoiets heet gebrek aan kennis over voedingOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is der iq kleiner als haar schoenmaat
 Er zijn zat mensen hier in NL die hetzelfde hebben en een kipfiletje garen in een pakje boter
 Er zijn zat mensen hier in NL die hetzelfde hebben en een kipfiletje garen in een pakje boter  Want kipfilet is zo gezond
 Want kipfilet is zo gezond  

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn internetverbinding weer
 Jeuj
 Jeuj  Alles goed daar?
 Alles goed daar?  

quote:boter ookOp woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet gebrek aan kennis over voedingEr zijn zat mensen hier in NL die hetzelfde hebben en een kipfiletje garen in een pakje boter
Want kipfilet is zo gezond

quote:GF

quote:Ja wel... heb energie
 dus ben de slaapkamers aan het opruimen, maar ik kan zo even niet verder want Koen moet wel tukkie doen natuurlijk
 dus ben de slaapkamers aan het opruimen, maar ik kan zo even niet verder want Koen moet wel tukkie doen natuurlijk 

quote:ferb

quote:Haha jaOp woensdag 27 oktober 2010 05:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik alweer
ik zei toch dat je eerder ging slapen dan ik
 Ik ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker
 Ik ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker  Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.
 Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.  Dan ben ik maar heeulll moe morgenochtend als mn dienst erop zit
 Dan ben ik maar heeulll moe morgenochtend als mn dienst erop zit  

quote:oh je hebt nachtdienst deze week?Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Haha jaIk ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker
Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.

quote:Ja en je zou toch denken dat zo'n groot hoofd veel iq heeft maar niet dusOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is der iq kleiner als haar schoenmaat

quote:enferOp woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]

quote:der hoofd is niet groot maar der speknek wel, gewoon 1 mega onderkin van kin tot borstbeen wtf bbqOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en je zou toch denken dat zo'n groot hoofd veel iq heeft maar niet dus

quote:Alleen vanavond en donderdag, wordt ingewerktOp woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh je hebt nachtdienst deze week?

quote:Gf

quote:Nou mij lijkt het niet te vretenOp woensdag 27 oktober 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
GadverdammeDat is smerig!
Zou ze denken dat het gezond is, met die groente?
Ik begrijp t recept gewoon niet
Ken wel een stel dat nog steeds een keer spaghetti met kersen voor me gaat maken.. Klinkt ook vies, maar schijnt lekker te zijn. Alleen moet je niet denken dat je spaghetti gaat eten kennelijk

quote:Oh lekker joh, heb je er een beetje zin in? Is dat niet heel erg wennen?Op woensdag 27 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Alleen vanavond en donderdag, wordt ingewerkt
Hoe ist met je meis?

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
zuster zuster is het al tijd voor mijn spons bad

quote:Ja, heb er wel zin in, ben heel benieuwdOp woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh lekker joh, heb je er een beetje zin in? Is dat niet heel erg wennen?
Hier gaat wel aardig, veel energie = veel doen.. alleen nu ik net een broodje heb gegeten kak ik even in, dus ik maak zo even een kop koffie
 Zal vast wennen zijn ja.. Maarja, moet toch een keer gebeuren
 Zal vast wennen zijn ja.. Maarja, moet toch een keer gebeuren 
 Haha
 Haha  Herkenbaar! Oeh, koffie
 Herkenbaar! Oeh, koffie  

quote:ja en het is best koud zo nakendOp woensdag 27 oktober 2010 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zit je al klaar dan?
[..]
Ja, heb er wel zin in, ben heel benieuwdZal vast wennen zijn ja.. Maarja, moet toch een keer gebeuren
Mooi zoHaha
Herkenbaar! Oeh, koffie

quote:Ja, boterOp woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
boter ook
maar toch grill ik mijn vlees altijd
maar echt slim komt ze ook niet over hoor
 Maar idd, echt slim zal ze niet zijn
 Maar idd, echt slim zal ze niet zijn 
 Ik eet steeds minder vlees
 Ik eet steeds minder vlees  Heb er steeds minder behoefte aan
 Heb er steeds minder behoefte aan  Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
 Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie 
quote:Ferb!

Hoe is het?
 Hoe is het?quote:Lekker van de energieOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF
[..]
Ja wel... heb energiedus ben de slaapkamers aan het opruimen, maar ik kan zo even niet verder want Koen moet wel tukkie doen natuurlijk
Hoe is het bij jou ?
 Hihihi, Koen
 Hihihi, Koen  Wat een schattig knulletje is dat
 Wat een schattig knulletje is dat 
 Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
 Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is 
quote:Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]

quote:Was ist los?Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijg ineens geen snel antwoord van ze via hun webcare en telefonisch hang ik na 30min niet meer in de wacht. Heb ook m'n werk nog!

quote:Relatie tussen de vrouw en de mummieOp woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Vrouw wil mummie per post versturen PERU - Een vrouw is gearresteerd nabij de grens tussen Bolivia en Peru, omdat er een mummie werd ontdekt in een pakketje dat ze wilde versturen.
Volgens politieagent Adolfo Cárdenas probeerde de vrouw menselijke overblijfselen naar de Franse stad Compiègne te sturen vanuit een postkantoor nabij het dorpje Desaguadero in Peru.
Het is niet bekend hoe oud de mummie is, of wat de relatie is tussen de vrouw en de mummie. Forensisch onderzoekers menen echter dat de overblijfselen goed bewaard zijn en wellicht die van een Inca zijn.
 Dat klinkt heeeeeeeel fout lol
 Dat klinkt heeeeeeeel fout lol

quote:Ja inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ist los?
[..]
Relatie tussen de vrouw en de mummieDat klinkt heeeeeeeel fout lol

quote:Hey Marijk!Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boterMaar idd, echt slim zal ze niet zijn
Vlees grillen is lekkerIk eet steeds minder vlees
Heb er steeds minder behoefte aan
Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
[..]
Ferb!
Hoe is het?
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
[..]
Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?

Vanavond dus voor het eerst weer eens 8 uur achter elkaar werken, alhoewel het gelukkig fysiek niet zwaar is
 Vanavond dus voor het eerst weer eens 8 uur achter elkaar werken, alhoewel het gelukkig fysiek niet zwaar is  Dus ben benieuwd
 Dus ben benieuwd 

quote:mja relatie is een erg breed begripOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ist los?
[..]
Relatie tussen de vrouw en de mummieDat klinkt heeeeeeeel fout lol

quote:

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is

Pff. Sterkte
 Pff. Sterkte  

quote:Klinkt goedOp woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!
Ja, werken gaat goedVanavond dus voor het eerst weer eens 8 uur achter elkaar werken, alhoewel het gelukkig fysiek niet zwaar is
Dus ben benieuwd
Hoe ist met jou?

Ik hoop dat je 8 uur een beetje gaat trekken, maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen
 Ik hoop dat je 8 uur een beetje gaat trekken, maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen 

Maar hij is 6.5 en heeft het nog 2 jaar in z'n eentje volgehouden, dus het was een taaie
 Maar hij is 6.5 en heeft het nog 2 jaar in z'n eentje volgehouden, dus het was een taaie  

quote:

quote:Oh really?Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja relatie is een erg breed begrip
 Dat weet ik toch ook wel pitje
 Dat weet ik toch ook wel pitje  

quote:Haha ja, ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hier is het dus eventjes pruttig, omdat caafje is heel erg ziek

[..]

[..]
Oh really?Dat weet ik toch ook wel pitje

Maar bijna niets gister! Dus dat gaat ook steeds beter
 Maar bijna niets gister! Dus dat gaat ook steeds beter 
 Vervelend meis.
 Vervelend meis.

quote:Dankje
 Mijn cavia's waren allebei zo ontzettend tam en lief en knuffelig
 Mijn cavia's waren allebei zo ontzettend tam en lief en knuffelig  Ze vielen ook altijd bij me in slaap
 Ze vielen ook altijd bij me in slaap  Maar doordat ik allergisch voor cavia's geworden ben haalde ik Bow al een stuk minder uit de kooi dan eerst
 Maar doordat ik allergisch voor cavia's geworden ben haalde ik Bow al een stuk minder uit de kooi dan eerst  Dus nu voel ik me schuldig
 Dus nu voel ik me schuldig  

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Oh he bah Marijk, lees nu van je caviaPff. Sterkte

quote:Wat fijn!Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik ook
Jaa, 't gaat al een heel stuk beter. Had echt verwacht dat ik mega spierpijn zou hebben na maandag (fysio), had echt 3 zware oefeningen erbij gekregenMaar bijna niets gister! Dus dat gaat ook steeds beter
Njaa jeetje.Vervelend meis.

Lekker dat er zoveel verbetering in zit!
 Lekker dat er zoveel verbetering in zit!

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet

Ja graag

quote:Oke, wtf.Op woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Vrouw wil mummie per post versturen PERU - Een vrouw is gearresteerd nabij de grens tussen Bolivia en Peru, omdat er een mummie werd ontdekt in een pakketje dat ze wilde versturen.
Volgens politieagent Adolfo Cárdenas probeerde de vrouw menselijke overblijfselen naar de Franse stad Compiègne te sturen vanuit een postkantoor nabij het dorpje Desaguadero in Peru.
Het is niet bekend hoe oud de mummie is, of wat de relatie is tussen de vrouw en de mummie. Forensisch onderzoekers menen echter dat de overblijfselen goed bewaard zijn en wellicht die van een Inca zijn.

quote:Dan is zo Rolo juist extra lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je heb net mijn lunch op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |