quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
zuster zuster is het al tijd voor mijn spons bad
quote:Ja, heb er wel zin in, ben heel benieuwdOp woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh lekker joh, heb je er een beetje zin in? Is dat niet heel erg wennen?
Hier gaat wel aardig, veel energie = veel doen.. alleen nu ik net een broodje heb gegeten kak ik even in, dus ik maak zo even een kop koffie
quote:ja en het is best koud zo nakendOp woensdag 27 oktober 2010 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zit je al klaar dan?
[..]
Ja, heb er wel zin in, ben heel benieuwdZal vast wennen zijn ja.. Maarja, moet toch een keer gebeuren
Mooi zoHaha
Herkenbaar! Oeh, koffie
quote:Ja, boterOp woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
boter ook![]()
maar toch grill ik mijn vlees altijd
maar echt slim komt ze ook niet over hoor
quote:Ferb!
quote:Lekker van de energieOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
Ja wel... heb energiedus ben de slaapkamers aan het opruimen, maar ik kan zo even niet verder want Koen moet wel tukkie doen natuurlijk
Hoe is het bij jou ?
quote:Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Haha jaIk ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker
Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.
Dan ben ik maar heeulll moe morgenochtend als mn dienst erop zit
quote:Was ist los?Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijg ineens geen snel antwoord van ze via hun webcare en telefonisch hang ik na 30min niet meer in de wacht. Heb ook m'n werk nog!
quote:Relatie tussen de vrouw en de mummieOp woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Vrouw wil mummie per post versturen PERU - Een vrouw is gearresteerd nabij de grens tussen Bolivia en Peru, omdat er een mummie werd ontdekt in een pakketje dat ze wilde versturen.
Volgens politieagent Adolfo Cárdenas probeerde de vrouw menselijke overblijfselen naar de Franse stad Compiègne te sturen vanuit een postkantoor nabij het dorpje Desaguadero in Peru.
Het is niet bekend hoe oud de mummie is, of wat de relatie is tussen de vrouw en de mummie. Forensisch onderzoekers menen echter dat de overblijfselen goed bewaard zijn en wellicht die van een Inca zijn.
quote:Ja inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ist los?
[..]
Relatie tussen de vrouw en de mummieDat klinkt heeeeeeeel fout lol
quote:Hey Marijk!Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boterMaar idd, echt slim zal ze niet zijn
Vlees grillen is lekkerIk eet steeds minder vlees
Heb er steeds minder behoefte aan
Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
[..]
Ferb!![]()
Hoe is het?
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Wat een schattig knulletje is dat
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
[..]
Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?
quote:mja relatie is een erg breed begripOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ist los?
[..]
Relatie tussen de vrouw en de mummieDat klinkt heeeeeeeel fout lol
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Wat een schattig knulletje is dat
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
quote:Klinkt goedOp woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!
Ja, werken gaat goedVanavond dus voor het eerst weer eens 8 uur achter elkaar werken, alhoewel het gelukkig fysiek niet zwaar is
Dus ben benieuwd
Hoe ist met jou?
quote:
quote:Oh really?Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja relatie is een erg breed begrip
quote:Haha ja, ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik hoop dat je 8 uur een beetje gaat trekken, maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen
Hier is het dus eventjes pruttig, omdat caafje is heel erg ziek![]()
Maar hij is 6.5 en heeft het nog 2 jaar in z'n eentje volgehouden, dus het was een taaie
![]()
[..]
![]()
[..]
Oh really?Dat weet ik toch ook wel pitje
![]()
quote:Dankje
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Oh he bah Marijk, lees nu van je caviaPff. Sterkte
quote:Wat fijn!Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik ook
Jaa, 't gaat al een heel stuk beter. Had echt verwacht dat ik mega spierpijn zou hebben na maandag (fysio), had echt 3 zware oefeningen erbij gekregenMaar bijna niets gister! Dus dat gaat ook steeds beter
Njaa jeetje.Vervelend meis.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
![]()
Ja graag
quote:Oke, wtf.Op woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Vrouw wil mummie per post versturen PERU - Een vrouw is gearresteerd nabij de grens tussen Bolivia en Peru, omdat er een mummie werd ontdekt in een pakketje dat ze wilde versturen.
Volgens politieagent Adolfo Cárdenas probeerde de vrouw menselijke overblijfselen naar de Franse stad Compiègne te sturen vanuit een postkantoor nabij het dorpje Desaguadero in Peru.
Het is niet bekend hoe oud de mummie is, of wat de relatie is tussen de vrouw en de mummie. Forensisch onderzoekers menen echter dat de overblijfselen goed bewaard zijn en wellicht die van een Inca zijn.
quote:Dan is zo Rolo juist extra lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je heb net mijn lunch op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |