quote:Goed dat je bent gegaan, werd tijd muppieOp dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Daar ben ik weer Geilen sletten!
Bijholtes zijn dus ontstoken... Heb nu asperienes met codeine gekregen (WHOEHOEE) en heb neusspray... en nu maar rusten.. en rusten.. en rusten..
quote:Oh we zagen toen een BurqaOp dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
Ik moest Pheno ook al op de foto zetten op het station
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
Komt net een Belgische vriend binnen, en die kussen altijd 2 keer, en ik ga met mijn hoofd nog naar de andere wang en hij draait weg. Awwwwwwwwwkward.
quote:Staat die man daar nou in een emmer?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonpraten
quote:Ja
quote:Doe maar een ton.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat die man daar nou in een emmer?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moest lachendus durfde niks meer te vragen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moest lachendus durfde niks meer te vragen
quote:Ja dat bedoelde ik. Inkakmoment
quote:Zeikerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ging die arts ook nog zeiken.. ja die heb je huisarts voor bla bla..
quote:
quote:Ze zeiken wel vaak daar ja, als je niet half dood binnenkomtOp dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ging die arts ook nog zeiken.. ja die heb je huisarts voor bla bla..
quote:Ik ga binnenkort eens bestellen. En dan gezicht in plooi.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
Als ik in de buurt van een Bezorgbeerberzorgbedrijf zou wonen zou ik altijd daar bestellen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens bestellen. En dan gezicht in plooi.
Kan wel vragen of die helm nou extra warm is met die oren
quote:Ja is nog niet aangepastOp dinsdag 26 oktober 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
Ik zie nu trouwens opeens in de OP 26-2 weer voorbijkomen, ik dacht dat een van de data waren waarop we zeker niet gingen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had je willen vragen dan?
Wat ben je toch ook een moppie hèIk vind jou net zo aaibaar als een beertje, echt.
quote:Volgende keer je man open laten doen en vragen of hij een kiekje van jullie 2 mag makenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of ik een foto mocht makenzodat ik heb hier op fok kon plaatsen
quote:Ja voor vrienden in het buitenland die het fenomeen niet kennenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende keer je man open laten doen en vragen of hij een kiekje van jullie 2 mag maken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende keer je man open laten doen en vragen of hij een kiekje van jullie 2 mag maken
quote:SLim vissie.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Voor vrienden buiten de provincie alleen alOp dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja voor vrienden in het buitenland die het fenomeen niet kennen
quote:Femke
quote:Ha! Dat is een beter planOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor vrienden buiten de provincie alleen al![]()
Zal je zien wil C_A haar man ook nog zelf met de beer op de foto
quote:WhahahahahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor vrienden buiten de provincie alleen al![]()
Zal je zien wil C_A haar man ook nog zelf met de beer op de foto
quote:
quote:Vind je?
quote:O.
quote:Oh je tablet, ik moest ff denken waarom we ineens een kaars kregen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je tablet, ik moest ff denken waarom we ineens een kaars kregen
quote:
quote:Vier je het een week latyer.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuckje
Volgens mij mag ik nu met m'n verjaardag niet eens alcohol drinken
quote:Als je die dag geen medicijnen inneemt welOp dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuckje
Volgens mij mag ik nu met m'n verjaardag niet eens alcohol drinken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
Ik betaal voor fok,en ik had de nieuwe lay out al langer, maar ik zit er aan vastgebakken, wil niet anders meer.
quote:Ik betaal niet en had hem eerder dan jij.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
Ik betaal voor fok,en ik had de nieuwe lay out al langer, maar ik zit er aan vastgebakken, wil niet anders meer.
quote:Hoeft ook niet, wie zou jij nou moeten quoten.
quote:
quote:MAar jij bent kroeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik betaal niet en had hem eerder dan jij.
quote:Maar jij bent een slaaf van Danny. Die krijgen siewosie meer dingen eerder.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik betaal niet en had hem eerder dan jij.
quote:Je moet je muis over het veld laten gaan, dan zie je de quote knop
quote:Zoals?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij bent een slaaf van Danny. Die krijgen siewosie meer dingen eerder.
quote:Tablets
quote:Zaadlozingen.
quote:
quote:
quote:Ja dat klopt.. maar als ik zaterdagochtendvroeg, en begin van de middag neem, dan kan 's avonds een wijntje toch geen kwaad?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je die dag geen medicijnen inneemt wel
Enne je hebt nog 3 dagen
quote:Neuh, maar niet een hele fles doen dan he?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. maar als ik zaterdagochtendvroeg, en begin van de middag neem, dan kan 's avonds een wijntje toch geen kwaad?
quote:Nee, nieuwe layout is niet compatible met mijn plug-ins!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je muis over het veld laten gaan, dan zie je de quote knop
quote:Heel rap die AdBlocker uitflikkeren dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, nieuwe layout is niet compatible met mijn plug-ins!
quote:BANBANBAN WAARSCHUW DANNY.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel rap die AdBlocker uitflikkeren dus.
quote:Nee, anders werkt half FOK! niet eens.
quote:Je moet jezelf ook niet de hele dag inpluggenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, nieuwe layout is niet compatible met mijn plug-ins!
quote:Dus na 2 wijntjes ben je dronken en slaap je als een roos.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat er op de bijsluiter Patrique
alcohol drinken?
Beperk het gebruik van alcohol en drink het liever niet. Door dit medicijn reageert u veel sterker op alcohol dan u gewend bent. Bovendien versterkt alcohol de bijwerkingen van dit medicijn, zoals sufheid en slaperigheid.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus na 2 wijntjes ben je dronken en slaap je als een roos.
quote:Nou ja dan slaapt hij lekker vroegOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat er op de bijsluiter Patrique
alcohol drinken?
Beperk het gebruik van alcohol en drink het liever niet. Door dit medicijn reageert u veel sterker op alcohol dan u gewend bent. Bovendien versterkt alcohol de bijwerkingen van dit medicijn, zoals sufheid en slaperigheid.
quote:Het is meer dat ie sommige knopjes niet wilde weergeven. Dat kon ik gewoon aanvinken via I.E. en toen aanpassen in Chrome. Dat deed het hem.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel rap die AdBlocker uitflikkeren dus.
quote:Ah. AdBlocker blokkeert namelijk veel zoniet alle JavaScript en de nieuwe layout is voor een groot deel daarop gebaseerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is meer dat ie sommige knopjes niet wilde weergeven. Dat kon ik gewoon aanvinken via I.E. en toen aanpassen in Chrome. Dat deed het hem.
quote:Vaduzje
quote:Work ya booty
quote:Hoi BennyOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Wat een gekut weer met die SC-cijfers... wie heeft dat verzonnen om te doen?
quote:Cijfers?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
quote:Ben ik de mist in gegaan met de telling?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
quote:Ik weet niet eens meer wie, maar ik deed het zelf ook verkeerd bij het verbeterenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de mist in gegaan met de telling?
quote:Addams Family.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
ok
Straks even GTST kijken![]()
Komt er nog wat bijzonders op televisie vanavond?
quote:Ik was zelf de fout ingegaan zie ik netOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben niet de mist in gegaan, ben gewoon verder gegaan + 1Zie ik net
quote:Glee en Modern familyOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
ok
quote:Ik meteen denken dat er een topic is waar SC's gerate worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was zelf de fout ingegaan zie ik net...jij dus niet
quote:Ik wilde Hooligans roepen, maar zie bij tvgids.nl dat het pas de 28e komt.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
ok
quote:Over een paar weken dacht ik...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik meteen denken dat er een topic is waar SC's gerate worden.
quote:Hooligans de film?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde Hooligans roepen, maar zie bij tvgids.nl dat het pas de 28e komt.
quote:De film of die doc-serie?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde Hooligans roepen, maar zie bij tvgids.nl dat het pas de 28e komt.
quote:Gezellig. Heb wel veel te weinig gedaan eigenlijk, volgens mijn baas was ik te netjes en precies bezig.
quote:Wut? Een evaluatie? Wij komen er met vlag en wimpel doorheen, aangezien wij de snelste (niet de Singles) en liefste SC zijn.
quote:FOK! verkiezingen....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wut? Een evaluatie? Wij komen er met vlag en wimpel doorheen, aangezien wij de snelste (niet de Singles) en liefste SC zijn.
quote:Houyden zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig. Heb wel veel te weinig gedaan eigenlijk, volgens mijn baas was ik te netjes en precies bezig.Maar eigenlijk stond ik gewoon bij mijn collega's te kletsen.
quote:Film ja
quote:O een verkiezing, oké.
quote:Klinkt goed MyrOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig. Heb wel veel te weinig gedaan eigenlijk, volgens mijn baas was ik te netjes en precies bezig.Maar eigenlijk stond ik gewoon bij mijn collega's te kletsen.
quote:Ik ga ondertussen nog zoeken voor een andere baan hoor.
quote:Frodo
quote:Jawel, maar wist niet dat er ook SCs werden gedaan.
quote:Joah, kun je kiezen wie de beste (F)A is, het leukste forum, leukste SC, tofste crewlid, ed. is.
quote:Dat kom meestal wel goed na een tijdje. Toen ik bij de Boerenbond begon was ik ook gesloopt elke dag van het sjouwen en slepen maar dat ging ook goed na een tijdje.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen nog zoeken voor een andere baan hoor.Heb 2 maanden proeftijd, als ik aan het eind nog steeds zo lichamelijk gesloopt ben na een dag, dan stop ik.
quote:Ik zag 'hobbit' staan op de site, want ik ken al die films niet waar hij in speelt, was de eerste met hem, in Hooligans
quote:Je moet er aan wennen hoor. LY JE gaat van niets naar opeens best wel stevig werk, ik bedoel, je staat en loopt de hele dag.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen nog zoeken voor een andere baan hoor.Heb 2 maanden proeftijd, als ik aan het eind nog steeds zo lichamelijk gesloopt ben na een dag, dan stop ik.
quote:Ik ken alleen de verkiezingen?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Poll: Ok welke game hebben jullie liever?
• Kandidaten Survival game
• Kandidaten Tournament
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Die laatste 3 ben ik al, knullin.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
STEM OP MIJ ALS TOFSTE MOD! EN ALS BESTE CREW NIEUWKOMER! EN ALS LIEFST USER! EN ALS BESTE NACHTBAGGERAAR! EN ALS GROOTSTE FOK!SLET!!!!
quote:Je moet denk ik nog wennen... Je hebt tijden thuis gezeten, dan is het neit zo gek dat je dan na hard werken uitgeput bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:DAt laatste sowieso.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
STEM OP MIJ ALS TOFSTE MOD! EN ALS BESTE CREW NIEUWKOMER! EN ALS LIEFST USER! EN ALS BESTE NACHTBAGGERAAR! EN ALS GROOTSTE FOK!SLET!!!!
quote:Jij bent geen FOK!lslet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste 3 ben ik al, knullin.
quote:O?
quote:Ik vind ze beiden wel tofOp dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
• Kandidaten Tournament
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:survivalgame is dat met 3 stemmen ofzo? 2x plus en 1x min en dan mensen opd e 0 dood ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
• Kandidaten Tournament
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Werk je bij de Welkoop?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kom meestal wel goed na een tijdje. Toen ik bij de Boerenbond begon was ik ook gesloopt elke dag van het sjouwen en slepen maar dat ging ook goed na een tijdje.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
survivalgame is dat met 3 stemmen ofzo? 2x plus en 1x min en dan mensen opd e 0 dood ofzo?
quote:Geen.
quote:ik wilde benny stemmen in al die categorieënOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
quote:Ik had een paar dagen geleden een idee hoe voor een soortgelijk iets als het mafia-spel in TAL, maar ik ben het vergeten
quote:Kans is al iets groter. Morgen hak ik knopen door.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen.Maar als je wil kan ik op de meet er minstens 3 zoenen.
en als Martin komt 4.
quote:Ja, ik wist ook niet dat het in de rest van het land Welkoop heette.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk je bij de Welkoop?
Vroeger ging ik daar altijd 'nijntjes aaien.
quote:Nee dus, ik was daar weg na 3 maanden. Heeeel saai. Behalve de dieren.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Boerenbond, ik weet niet wat het is maar het klinktBella.
quote:DAt gaat nog wat worden om de liefste Fok!Userin te vinden .Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Sorry ik ben de liefste User, ik ben liefde
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kans is al iets groter. Morgen hak ik knopen door.
quote:Je moet er meer dan 6 om te winnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
en als Martin komt 4.
quote:Ik zou zonder twijfel op je stemmenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Sorry ik ben de liefste User, ik ben liefde
quote:AwOp dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat het in de rest van het land Welkoop heette.
[..]
Nee dus, ik was daar weg na 3 maanden. Heeeel saai. Behalve de dieren.De BB is trouwens afgebrand, met de dieren en al.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat het in de rest van het land Welkoop heette.
[..]
Nee dus, ik was daar weg na 3 maanden. Heeeel saai. Behalve de dieren.De BB is trouwens afgebrand, met de dieren en al.
quote:Ja ik ook.... en als dit het word dan word het een hele lange.... Maar we moeten wel wat verzinnen.... een forum met alleen SC topics.... tja
quote:Slet!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er meer dan 6 om te winnen.
quote:Namen. Ik heb er al 2.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er meer dan 6 om te winnen.
quote:Ga je zaterdag lekker bekken?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
en als Martin komt 4.
quote:Wie weet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
nu 6.
Martin mag ik jou zoenen? Dan 7.
quote:je krijgt het er druk mee
quote:Die vaag ik weg, voordat ze de kans hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, zij neemt er ook 3 andere bij hoor. Gofferdomme.
quote:hij wordt iig geen fokslet zoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, zij neemt er ook 3 andere bij hoor. Gofferdomme.
quote:Joah met mij
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vaag ik weg, voordat ze de kans hebben.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Mooi. Dan houd ze het bij 1. Dan blijf ik de FOK!slet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Een gezellig vuurtje, een fles wodka en wie weet wat ik doe.
quote:Van een zoenende Bella met mij?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verwacht wel foto's via whatsapp
quote:Ohw, jij gaat ook niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verwacht wel foto's via whatsapp
quote:Snaakje dr bij...man man manOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een gezellig vuurtje, een fles wodka en wie weet wat ik doe.
quote:nee joh...dr staat al een live topic klaar meisOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
O trouwens, what happen in Deventer, stays in Deventer.
quote:Met wie moet ik anders zoenen?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een gezellig vuurtje, een fles wodka en wie weet wat ik doe.
quote:Na wat drankjes ben je net Hendrix in onze ogen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Geef me een gitaar en ik doe net of ik kan spelen.
quote:Deventer, meidOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh...dr staat al een live topic klaar meis
quote:UhuOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Dit print ik uit voor mijn zelfvertrouwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na wat drankjes ben je net Hendrix in onze ogen.
quote:Dat mag ik hopen ja, met al dat geschaarOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Hmm.. goeden vraagstuk. Ik kom (!) er nog op terug.
quote:Kut nu moet ik wel komenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
quote:GraagOp dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm.. goeden vraagstuk. Ik kom (!) er nog op terug.
quote:Nah.... ik twijfel nog..... ga jij wel?
quote:Ik denk niet dat ik ga...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nah.... ik twijfel nog..... ga jij wel?
ene helft zegt: ja tof gezellie.... ik wil Bella ontmoeten
andere helft zegt: lekker thuis op de bank... filmpje kijken, misschien nog even naar het Halloweenfeest
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
Het voelt een beetje als Bella zoenen in de Rimboe....Al die nwe instellingen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zoen veel liever zonder al die vervelende beestjes hoor![]()
quote:ik heb al wat gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
De zoekserver is momenteel onbereikbaar.
quote:Hoi
quote:
quote:Score
quote:
quote:PATJEN!
quote:Van mij mag dit jaar wel over zijn hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat doe je![]()
Tijd gaat al zo snel en dr is al zo weing over
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij mag dit jaar wel over zijn hoor
quote:Ik kreeg rillingen, en dat meen ik serieus
quote:Dat snap ikOp dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij mag dit jaar wel over zijn hoor
quote:ik snap jou niet....ik snap meselluffff niet
quote:He?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
In mijn geval kan een jaar maar beter lang duren![]()
[..]
ik snap jou niet....ik snap meselluffff niet
* gooit handjes dramatisch de lucht in
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik lig eruit bij het Mafia-spel... wat jammer nou
En D. mafia.... ik wist het. Geheimzinnig doen erover
quote:Maakt niet uit heb er ook niet over verteld.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik niet mee gekregen....kusje meisje![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit heb er ook niet over verteld.Oma dood, 2 vrienden dood en kat dood en nog iets anders. Iets te heftig.
quote:Hoezo?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
In mijn geval kan een jaar maar beter lang duren![]()
quote:das met recht een kutjaar...bahOp dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit heb er ook niet over verteld.Oma dood, 2 vrienden dood en kat dood en nog iets anders. Iets te heftig.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Ow, moet toch eens opletten wat ik allemaal doe daar danOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik speelde het spel niet meer... maar na skype had ik het wel door
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, moet toch eens opletten wat ik allemaal doe daar dan
quote:Wanneer is dat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat me per ongeluk nog weleens gaan
quote:we kunnen samen wel een boek schrijvenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:De levensperikelen van Sym en Bel.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we kunnen samen wel een boek schrijven
quote:Leuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
misschien kan ik straks wel even skypen.
Hier heb ik het wel
quote:Ja voor veul mensen wel inderdaad. Maar ik ga van 2011 een spuitend jaar maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
Volgens mij is 2010 siewosie een klote jaar
quote:En dat is je laten gaan?
quote:Dat sowiesoOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Hier heb ik het wel
quote:voor mij voor het eerst nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
quote:Tot straksOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Hier heb ik het wel
quote:Zo is datOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja voor veul mensen wel inderdaad. Maar ik ga van 2011 een spuitend jaar maken.
quote:eerst nog eten straks.
quote:ik heb niet veel te klagen over dit jaar tbhOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
quote:gelukkig maarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm pijn is goddank al een stuk minder, ook gelijk heel suf door de codeine
quote:Ik meer dan genoeg, ik doe het alleen nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb niet veel te klagen over dit jaar tbh
quote:codeineOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm pijn is goddank al een stuk minder, ook gelijk heel suf door de codeine
quote:AaaaaOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
Op de klotigste dag van het jaar is heb ik mijngekregen.
das echt een een rare dag nu
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb niet veel te klagen over dit jaar tbh
quote:Dit dus...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik meer dan genoeg, ik doe het alleen niet
quote:hehe dat is de instelling iddOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik meer dan genoeg, ik doe het alleen niet
quote:EVERYTHING HAS A REASON.
quote:Nou ja dat dus juist nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Dit dus...
gelukkig zijn er ook genoeg leuke dingen gebeurd dit jaar![]()
quote:Jaaaaa studeren wil ik ook weer doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
Het word pas echt weer tof als ik ga studeren.Studeren.
Leren.
Studenten.
Mannelijke studenten.
Mannen.
quote:Ook dat ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
En niet te vergeten... pas sinds dit jaar ken ik jullie. Terwijl ik soms het gevoel heb dat ik jullie al jaren ken ofzo
quote:PreciesOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dat is de instelling idd
maar dat je volgend jaar alleen maar te vieren hebt dan he
quote:jij gaat toch t leger in?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaa studeren wil ik ook weer doen.
quote:Inderdaad! Ik ken jullie pas sinds maart ofzo, voelt al zoveel langer.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
En niet te vergeten... pas sinds dit jaar ken ik jullie. Terwijl ik soms het gevoel heb dat ik jullie al jaren ken ofzo
quote:Marine is eventjes een stop nu.
quote:I know.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....nee niet alles hoor...dat zou pas kut zijn
quote:Ohw, toch wel... hoezo?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Marine is eventjes een stop nu.
quote:Geen idee.
quote:ah k.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Marine is eventjes een stop nu.
quote:Geen idee, dus ga studie doen. Heb geen zin om te wachten. Wil mijn hersenen niet verder doden.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
nu dus maar een studie oppakken? of is die stop maar van korte duur?
quote:Niet studeren is een hel he?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, dus ga studie doen. Heb geen zin om te wachten. Wil mijn hersenen niet verder doden.
quote:Inderdaad. Voel me zo nutteloos.
quote:nee groot gelijk ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, dus ga studie doen. Heb geen zin om te wachten. Wil mijn hersenen niet verder doden.
quote:Ik ben juist blij dat ik het wel doeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
Studeren, ben blij dat dat niet meer hoeft.
quote:Hoewel werken na een studie me wel tof lijkt. Als je kan doen wat je leuk vind.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Voel me zo nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |