quote:Ben ik de mist in gegaan met de telling?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Wat een gekut weer met die SC-cijfers... wie heeft dat verzonnen om te doen?
quote:Ik weet niet eens meer wie, maar ik deed het zelf ook verkeerd bij het verbeterenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de mist in gegaan met de telling?
quote:Addams Family.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
ok
Straks even GTST kijken![]()
Komt er nog wat bijzonders op televisie vanavond?
quote:Ik was zelf de fout ingegaan zie ik netOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben niet de mist in gegaan, ben gewoon verder gegaan + 1Zie ik net
quote:Glee en Modern familyOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
ok
quote:Ik meteen denken dat er een topic is waar SC's gerate worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was zelf de fout ingegaan zie ik net...jij dus niet
quote:Ik wilde Hooligans roepen, maar zie bij tvgids.nl dat het pas de 28e komt.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
ok
quote:Over een paar weken dacht ik...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik meteen denken dat er een topic is waar SC's gerate worden.
quote:Hooligans de film?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde Hooligans roepen, maar zie bij tvgids.nl dat het pas de 28e komt.
quote:De film of die doc-serie?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde Hooligans roepen, maar zie bij tvgids.nl dat het pas de 28e komt.
quote:Gezellig. Heb wel veel te weinig gedaan eigenlijk, volgens mijn baas was ik te netjes en precies bezig.
quote:Wut? Een evaluatie? Wij komen er met vlag en wimpel doorheen, aangezien wij de snelste (niet de Singles) en liefste SC zijn.
quote:FOK! verkiezingen....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wut? Een evaluatie? Wij komen er met vlag en wimpel doorheen, aangezien wij de snelste (niet de Singles) en liefste SC zijn.
quote:Houyden zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig. Heb wel veel te weinig gedaan eigenlijk, volgens mijn baas was ik te netjes en precies bezig.Maar eigenlijk stond ik gewoon bij mijn collega's te kletsen.
quote:Film ja
quote:O een verkiezing, oké.
quote:Klinkt goed MyrOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig. Heb wel veel te weinig gedaan eigenlijk, volgens mijn baas was ik te netjes en precies bezig.Maar eigenlijk stond ik gewoon bij mijn collega's te kletsen.
quote:Ik ga ondertussen nog zoeken voor een andere baan hoor.
quote:Frodo
quote:Jawel, maar wist niet dat er ook SCs werden gedaan.
quote:Joah, kun je kiezen wie de beste (F)A is, het leukste forum, leukste SC, tofste crewlid, ed. is.
quote:Dat kom meestal wel goed na een tijdje. Toen ik bij de Boerenbond begon was ik ook gesloopt elke dag van het sjouwen en slepen maar dat ging ook goed na een tijdje.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen nog zoeken voor een andere baan hoor.Heb 2 maanden proeftijd, als ik aan het eind nog steeds zo lichamelijk gesloopt ben na een dag, dan stop ik.
quote:Ik zag 'hobbit' staan op de site, want ik ken al die films niet waar hij in speelt, was de eerste met hem, in Hooligans
quote:Je moet er aan wennen hoor. LY JE gaat van niets naar opeens best wel stevig werk, ik bedoel, je staat en loopt de hele dag.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen nog zoeken voor een andere baan hoor.Heb 2 maanden proeftijd, als ik aan het eind nog steeds zo lichamelijk gesloopt ben na een dag, dan stop ik.
quote:Ik ken alleen de verkiezingen?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Poll: Ok welke game hebben jullie liever?
• Kandidaten Survival game
• Kandidaten Tournament
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Die laatste 3 ben ik al, knullin.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
STEM OP MIJ ALS TOFSTE MOD! EN ALS BESTE CREW NIEUWKOMER! EN ALS LIEFST USER! EN ALS BESTE NACHTBAGGERAAR! EN ALS GROOTSTE FOK!SLET!!!!
quote:Je moet denk ik nog wennen... Je hebt tijden thuis gezeten, dan is het neit zo gek dat je dan na hard werken uitgeput bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:DAt laatste sowieso.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
STEM OP MIJ ALS TOFSTE MOD! EN ALS BESTE CREW NIEUWKOMER! EN ALS LIEFST USER! EN ALS BESTE NACHTBAGGERAAR! EN ALS GROOTSTE FOK!SLET!!!!
quote:Jij bent geen FOK!lslet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste 3 ben ik al, knullin.
quote:O?
quote:Ik vind ze beiden wel tofOp dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
• Kandidaten Tournament
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:survivalgame is dat met 3 stemmen ofzo? 2x plus en 1x min en dan mensen opd e 0 dood ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
• Kandidaten Tournament
Tussenstand:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |