quote:Vier je het een week latyer.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuckje
Volgens mij mag ik nu met m'n verjaardag niet eens alcohol drinken
quote:Als je die dag geen medicijnen inneemt welOp dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuckje
Volgens mij mag ik nu met m'n verjaardag niet eens alcohol drinken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
Ik betaal voor fok,en ik had de nieuwe lay out al langer, maar ik zit er aan vastgebakken, wil niet anders meer.
quote:Ik betaal niet en had hem eerder dan jij.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
Ik betaal voor fok,en ik had de nieuwe lay out al langer, maar ik zit er aan vastgebakken, wil niet anders meer.
quote:Hoeft ook niet, wie zou jij nou moeten quoten.
quote:
quote:MAar jij bent kroeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik betaal niet en had hem eerder dan jij.
quote:Maar jij bent een slaaf van Danny. Die krijgen siewosie meer dingen eerder.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik betaal niet en had hem eerder dan jij.
quote:Je moet je muis over het veld laten gaan, dan zie je de quote knop
quote:Zoals?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij bent een slaaf van Danny. Die krijgen siewosie meer dingen eerder.
quote:Tablets
quote:Zaadlozingen.
quote:
quote:
quote:Ja dat klopt.. maar als ik zaterdagochtendvroeg, en begin van de middag neem, dan kan 's avonds een wijntje toch geen kwaad?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je die dag geen medicijnen inneemt wel
Enne je hebt nog 3 dagen
quote:Neuh, maar niet een hele fles doen dan he?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. maar als ik zaterdagochtendvroeg, en begin van de middag neem, dan kan 's avonds een wijntje toch geen kwaad?
quote:Nee, nieuwe layout is niet compatible met mijn plug-ins!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je muis over het veld laten gaan, dan zie je de quote knop
quote:Heel rap die AdBlocker uitflikkeren dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, nieuwe layout is niet compatible met mijn plug-ins!
quote:BANBANBAN WAARSCHUW DANNY.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel rap die AdBlocker uitflikkeren dus.
quote:Nee, anders werkt half FOK! niet eens.
quote:Je moet jezelf ook niet de hele dag inpluggenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, nieuwe layout is niet compatible met mijn plug-ins!
quote:Dus na 2 wijntjes ben je dronken en slaap je als een roos.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat er op de bijsluiter Patrique
alcohol drinken?
Beperk het gebruik van alcohol en drink het liever niet. Door dit medicijn reageert u veel sterker op alcohol dan u gewend bent. Bovendien versterkt alcohol de bijwerkingen van dit medicijn, zoals sufheid en slaperigheid.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus na 2 wijntjes ben je dronken en slaap je als een roos.
quote:Nou ja dan slaapt hij lekker vroegOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat er op de bijsluiter Patrique
alcohol drinken?
Beperk het gebruik van alcohol en drink het liever niet. Door dit medicijn reageert u veel sterker op alcohol dan u gewend bent. Bovendien versterkt alcohol de bijwerkingen van dit medicijn, zoals sufheid en slaperigheid.
quote:Het is meer dat ie sommige knopjes niet wilde weergeven. Dat kon ik gewoon aanvinken via I.E. en toen aanpassen in Chrome. Dat deed het hem.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel rap die AdBlocker uitflikkeren dus.
quote:Ah. AdBlocker blokkeert namelijk veel zoniet alle JavaScript en de nieuwe layout is voor een groot deel daarop gebaseerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is meer dat ie sommige knopjes niet wilde weergeven. Dat kon ik gewoon aanvinken via I.E. en toen aanpassen in Chrome. Dat deed het hem.
quote:Vaduzje
quote:Work ya booty
quote:Hoi BennyOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Wat een gekut weer met die SC-cijfers... wie heeft dat verzonnen om te doen?
quote:Cijfers?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Wat een gekut weer met die SC-cijfers... wie heeft dat verzonnen om te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |