quote:Goed dat je bent gegaan, werd tijd muppieOp dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Daar ben ik weer Geilen sletten!
Bijholtes zijn dus ontstoken... Heb nu asperienes met codeine gekregen (WHOEHOEE) en heb neusspray... en nu maar rusten.. en rusten.. en rusten..
quote:Oh we zagen toen een BurqaOp dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
Ik moest Pheno ook al op de foto zetten op het station
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
Komt net een Belgische vriend binnen, en die kussen altijd 2 keer, en ik ga met mijn hoofd nog naar de andere wang en hij draait weg. Awwwwwwwwwkward.
quote:Staat die man daar nou in een emmer?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonpraten
quote:Ja
quote:Doe maar een ton.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat die man daar nou in een emmer?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moest lachendus durfde niks meer te vragen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moest lachendus durfde niks meer te vragen
quote:Ja dat bedoelde ik. Inkakmoment
quote:Zeikerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ging die arts ook nog zeiken.. ja die heb je huisarts voor bla bla..
quote:
quote:Ze zeiken wel vaak daar ja, als je niet half dood binnenkomtOp dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ging die arts ook nog zeiken.. ja die heb je huisarts voor bla bla..
quote:Ik ga binnenkort eens bestellen. En dan gezicht in plooi.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
Als ik in de buurt van een Bezorgbeerberzorgbedrijf zou wonen zou ik altijd daar bestellen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens bestellen. En dan gezicht in plooi.
Kan wel vragen of die helm nou extra warm is met die oren
quote:Ja is nog niet aangepastOp dinsdag 26 oktober 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
Ik zie nu trouwens opeens in de OP 26-2 weer voorbijkomen, ik dacht dat een van de data waren waarop we zeker niet gingen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had je willen vragen dan?
Wat ben je toch ook een moppie hèIk vind jou net zo aaibaar als een beertje, echt.
quote:Volgende keer je man open laten doen en vragen of hij een kiekje van jullie 2 mag makenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of ik een foto mocht makenzodat ik heb hier op fok kon plaatsen
quote:Ja voor vrienden in het buitenland die het fenomeen niet kennenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende keer je man open laten doen en vragen of hij een kiekje van jullie 2 mag maken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende keer je man open laten doen en vragen of hij een kiekje van jullie 2 mag maken
quote:SLim vissie.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Voor vrienden buiten de provincie alleen alOp dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja voor vrienden in het buitenland die het fenomeen niet kennen
quote:Femke
quote:Ha! Dat is een beter planOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor vrienden buiten de provincie alleen al![]()
Zal je zien wil C_A haar man ook nog zelf met de beer op de foto
quote:WhahahahahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor vrienden buiten de provincie alleen al![]()
Zal je zien wil C_A haar man ook nog zelf met de beer op de foto
quote:
quote:Vind je?
quote:O.
quote:Oh je tablet, ik moest ff denken waarom we ineens een kaars kregen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je tablet, ik moest ff denken waarom we ineens een kaars kregen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |