quote:Werk je bij de Welkoop?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kom meestal wel goed na een tijdje. Toen ik bij de Boerenbond begon was ik ook gesloopt elke dag van het sjouwen en slepen maar dat ging ook goed na een tijdje.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
survivalgame is dat met 3 stemmen ofzo? 2x plus en 1x min en dan mensen opd e 0 dood ofzo?
quote:Geen.
quote:ik wilde benny stemmen in al die categorieėnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
STEM OP MIJ ALS TOFSTE MOD! EN ALS BESTE CREW NIEUWKOMER! EN ALS LIEFST USER! EN ALS BESTE NACHTBAGGERAAR! EN ALS GROOTSTE FOK!SLET!!!!
quote:Ik had een paar dagen geleden een idee hoe voor een soortgelijk iets als het mafia-spel in TAL, maar ik ben het vergeten
quote:Kans is al iets groter. Morgen hak ik knopen door.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen.Maar als je wil kan ik op de meet er minstens 3 zoenen.
en als Martin komt 4.
quote:Ja, ik wist ook niet dat het in de rest van het land Welkoop heette.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk je bij de Welkoop?
Vroeger ging ik daar altijd 'nijntjes aaien.
quote:Nee dus, ik was daar weg na 3 maanden. Heeeel saai. Behalve de dieren.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Boerenbond, ik weet niet wat het is maar het klinktBella.
quote:DAt gaat nog wat worden om de liefste Fok!Userin te vinden .Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Sorry ik ben de liefste User, ik ben liefde
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kans is al iets groter. Morgen hak ik knopen door.
quote:Je moet er meer dan 6 om te winnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
en als Martin komt 4.
quote:Ik zou zonder twijfel op je stemmenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Sorry ik ben de liefste User, ik ben liefde
quote:AwOp dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat het in de rest van het land Welkoop heette.
[..]
Nee dus, ik was daar weg na 3 maanden. Heeeel saai. Behalve de dieren.De BB is trouwens afgebrand, met de dieren en al.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat het in de rest van het land Welkoop heette.
[..]
Nee dus, ik was daar weg na 3 maanden. Heeeel saai. Behalve de dieren.De BB is trouwens afgebrand, met de dieren en al.
quote:Ja ik ook.... en als dit het word dan word het een hele lange.... Maar we moeten wel wat verzinnen.... een forum met alleen SC topics.... tja
quote:Slet!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er meer dan 6 om te winnen.
quote:Namen. Ik heb er al 2.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er meer dan 6 om te winnen.
quote:Ga je zaterdag lekker bekken?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
en als Martin komt 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |