quote:mattievalk: @Domien Misschien moeten we zo'n lijstje voor radio dj's maken. Radio dj mag top 100
quote:Domien: @mattievalk Dat haal je niet als het om kwaliteit moet gaan.
quote:Another One Bites the DustOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Queen is zo tof. It's a kind of magic.
quote:Toen was het niet, doen we die er ook nog ff bij?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG dat mens ging ook nog vragen of ik het laatste album wel had en toen zei ik nee en dacht ik noeesss daar gaan mijn kaarten
quote:Nee haha, ze vroeg waarom niet dus ik zei 'ja student heOp dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen was het niet, doen we die er ook nog ff bij?
quote:Machine.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat was het woord bij die laatste vraag (waar o.a. Rage against the Machine in voor kwam)
quote:
quote:
quote:GoT thema? custom CSS?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
De dingen die je ermee kan zijn tof maar het is ZO LELIJK MIJN OGEN HET BRANDT
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op de GM staat een webcam en meende al dat ik iets blauws zag lopen. Dat was jij dus
quote:Ik vind het wel leuk!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Niet echt heel erg boeiende eerste namen, imho.
http://www.eurosonic-noor(...)e-noorderslag-namen/
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef -Hans- het volgende:
Wtf ?! Roel heeft ook al een Pimp! abo. Waar gaat het heen met de wereld?!.
Vanavond dus gewoon Der Rudy met aanwezigheid van Kevin Moens.
quote:omg wat heb ik gemist? heb je kaartjes gewonnen???Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG dat mens ging ook nog vragen of ik het laatste album wel had en toen zei ik nee en dacht ik noeesss daar gaan mijn kaarten
quote:Jaaaaa voor Gorillaz en ik kan het zelf niet echt geloven.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
omg wat heb ik gemist? heb je kaartjes gewonnen???
quote:En wanneer?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 40 euro, maar dat weet ik niet heel zeker.
Born in the USA.
quote:Daarbij bestaat de plaat al een half jaar of zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe erg kun je moeite doen om een intro vol te lullen.
quote:Pas paar uurtjesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je dat al een tijdje of pas net? valt mij eigenlijk nu pas op. Is het tof???
quote:Namens Danny hartelijk dank.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pas paar uurtjes. Biedt wat extra mogelijkheden
.
quote:Huh echt waar?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa voor Gorillaz en ik kan het zelf niet echt geloven.
quote:Ooh hoe cool is dat!!!! Gefeliciteerd!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa voor Gorillaz en ik kan het zelf niet echt geloven.
quote:Hmmm alors, wij zouden toch samen gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ooh hoe cool is dat!!!! Gefeliciteerd!!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh echt waar?
Wat onwijs gaaf zeg, dat lijkt me zo een tof concert, have fun
quote:Thanks! Ik was hartstikke verbaasd want ik had zoiets van 'oh ik kan wel weer eens sms'en, heb toch beltegoed' en toen dacht ik 'oh mobiel even aan de oplader leggen voor het geval dat en mobiel van stil afhalen' en toen werd ik echt één minuut later gebeld. Ik had het echt echt neit verwacht maar ik vind het ZO vet hè.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ooh hoe cool is dat!!!! Gefeliciteerd!!!
quote:Ik ook als ik er zo over nadenk. Even zorgen dat mijn 3FM/concert/festival/allerliefste vriendinnetje een dag of twee hierheen komt en dan gaan we het Glazen Huis bestormen.
quote:Oh, okay. Cool ! Kan je dan ook mensen blokken ?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pas paar uurtjes. Biedt wat extra mogelijkheden
.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu even ned 1 te kijken, maar die Roemer lult maar door. Vreselijk. Komt geen eind aan. Je gooit er een kwartje in en hij lult voor een geeltje. Damn.
quote:Ik schrik net weer wakker van 'm. Wat een geblaatOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu even ned 1 te kijken, maar die Roemer lult maar door. Vreselijk. Komt geen eind aan. Je gooit er een kwartje in en hij lult voor een geeltje. Damn.
quote:Je had Stef Blok moeten zien, dat was wel lachenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
quote:Bij knopje rechtsbovenaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer
Hoe stel ik in dat mijn smileys onderaan quickreply altijd blijven staan?
quote:Echt dramatisch. Blij dat het nu is afgelopen. Deze gast van de PVV maakt ook niet echt een goede indruk. Naja, zometeen maar even journaal kijken voor de samenvattingOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik schrik net weer wakker van 'm. Wat een geblaat![]()
.
quote:Hoop dat het journaal de beelden laat zienOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je had Stef Blok moeten zien, dat was wel lachen
quote:Uh het CDA spreekt nu hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch. Blij dat het nu is afgelopen. Deze gast van de PVV maakt ook niet echt een goede indruk. Naja, zometeen maar even journaal kijken voor de samenvatting.
Wolf !![]()
.
quote:De PVV komt straks nog zal wel weer het oude riedeltje wezen dat de islamisering in Nederland een halt wordt toegeroepen en hij zal heel positief zijn over Rutte.
quote:Ik wacht de clip nog even af...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Shakira !! ze wordt steeds beter en beter.
wat een slechte plaat. De clip is ook niet om aan te zien. Eet ze nog wel?
quote:goedeMIDDAG
quote:Ik vond het echt helemaal niets. Beetje van die buikbeweeg moves. Wat lachen en zwaaien en vooral hopen dat er geen harde windvlaag komt want anders zijn de gevolgen niet te overzien. Voor de rest lijkt zij mij wel leukOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wacht de clip nog even af...
Ah, da's dus niks? Prima.
quote:Met het laatste stukje uit je zin maak je het eerste deel weer wat goed.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Een paar jaar terug heb ik James Blunt live gezien en dat was nog helemaal niet zo gek bij wijze van met-een-biertje-in-de-hand-op-de-wei-van-Werchter-liggen-wachten-op-Crowded-House-muziek.
quote:Overigens moet ik er bij zeggen dat die man best grappig is en zichzelf tussen de nummers door absoluut niet spaarde. Dat hielp wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Met het laatste stukje uit je zin maak je het eerste deel weer wat goed.
quote:Sweet CarolineOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Sersjee het volgende:
Kleine tv-tip: Later with Jools Holland ! 23.00, BBC2.
Paul McCartney, Elvis Costello èn Neil Diamond...![]()
quote:nu je het zegtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Tijd niet gehoord. Had van Kelly Clarkson kunnen zijn. Dat bedoel ik positief trouwens.
quote:Echt, het valt me nu pas op.
quote:Dan slaap ik alOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Sersjee het volgende:
Kleine tv-tip: Later with Jools Holland ! 23.00, BBC2.
Paul McCartney, Elvis Costello èn Neil Diamond...![]()
quote:Pas maar op. Aan het einde van het seizoen kom ik met 16 17- en 18-jarigen die kant op!
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Sersjee het volgende:
quote:Tegen die tijd doen we wel een waarschuwing uit in de stad.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pas maar op. Aan het einde van het seizoen kom ik met 16 17- en 18-jarigen die kant op!
quote:Buurvrouw!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef minthy het volgende:
Black eyed peas die 1 van mijn jeugdklassiekers verkrachten!!![]()
![]()
Ow, en
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
wazzup with the nieuwe Black Eyed Peas? ik denk dat ik hier even aan moet wennen....apart
goedenavond btw!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me een uitstekend plan![]()
Oe, All this time
quote:tis iig een plaat voor discussie....ik denk dat ie bij mij nog ff moet rijpen en dat ik over een maand om ben.....en dan is ie stukgedraaid en ben ik er een week later weer flauw vanOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef themauster het volgende:
Wat is die nieuwe BEP toch een hit he mensen?
quote:Niks overtreft I Gotta Feeling op dit moment denk ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef themauster het volgende:
Wat is die nieuwe BEP toch een hit he mensen?
quote:Dat zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks overtreft I Gotta Feeling op dit moment denk ik.
quote:
quote:Hij had zijn auto aan de kant gezet met waarschuwingslichten aan, goede zaak!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hij heeft wel lang zijn richtingaanwijzer aanstaan.
quote:de nieuwe black eyed peas, een soort I've had the time of my life on speed. Will.I.Am was katjelam bij het maken van die shizzle.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal sarcasme![]()
Ik vind hem écht leuk
quote:Iedereen in dit topic heeft het over luchtalarmen enzo als Well Well Well wordt gedraaid, dus daarom zei ik het
quote:Ik niet dat zou ik wel zo reageren:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic heeft het over luchtalarmen enzo als Well Well Well wordt gedraaid, dus daarom zei ik het
quote:AgreeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks overtreft I Gotta Feeling op dit moment denk ik.
quote:+1
quote:Da's hier in de naastgelegen stad, klinkt behoorlijk slecht...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeer grote brand (grip 3) Parkeergarage Haarlem
quote:Knap ongepaste reactie.
quote:+1. t zal je maar gebeuren zeg......damnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooie versie van dit nummer. En kippenvel door het verhaal erbij.
quote:Deze trekt tranenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooie versie van dit nummer. En kippenvel door het verhaal erbij.
quote:Nou sorry hoor ik wou eigenlijk deze emoticon:
quote:Echt hè. Tering.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. t zal je maar gebeuren zeg......damn
quote:Dan nog.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou sorry hoor ik wou eigenlijk deze emoticon:
quote:Ken em ook niet, maar ik vind em mooier dan de normale versie
quote:Wat dan nog?
quote:RU kidding?
quote:Dan nog lame reactie.
quote:Jongen was met zijn vriend op vakantie, vriend overleden door een bacterie.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog lame reactie.
[..]
Jongen was met zijn vriend op vakantie, vriend overleden door een bacterie.
quote:Ben ik het niet mee eens.
quote:Mwa, denk dat ik die andere wat meer kan waarderen, maar de uitvoering van net had ook wel wat. .Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken em ook niet, maar ik vind em mooier dan de normale versie![]()
quote:Het komt met de PI over alsof je alleen maar vrolijke gesprekken op de radio wil horen. Natuurlijk is het geen vrolijk gesprek, zijn vriend is net overleden. Dus lame reactie imo.
quote:CSS?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@Roel: Ik weet denk ik ook waarom jij nu abbo-houder bent
quote:Denk dat Sirolf inmiddels ook wel door zijn ban-opties heen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@Roel: Ik weet denk ik ook waarom jij nu abbo-houder bent
quote:Ik bedoelde eigenlijk van 'niet dus' met de PIOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het komt met de PI over alsof je alleen maar vrolijke gesprekken op de radio wil horen. Natuurlijk is het geen vrolijk gesprek, zijn vriend is net overleden. Dus lame reactie imo.
quote:Ja dat snap ik ook wel. Maar dat lijkt me logisch. Gewoon een rare reactie imo maar laat maar want je bedoelde het vast niet zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk van 'niet dus' met de PI
en van Arcade Fire is dat nummer.
quote:Ik mis Der Rudy, toen het nog MoveYourAss heette luisterde ik niet zoveel radioOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik mis MoveYourAss ook al luisterde ik het niet zo heel vaak.
quote:Dit gaat genieten worden. Let maar op. Die ene dame is er niet en Kevin houdt het hoogstwaarschijnlijk kort. Kortom: lekker veel muziek.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Ik niet sinds Stenders is de vrijdagavond 10x beter, Rudy is beter in programmas als 3v12 imoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Ik vond die liedjes zo leuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet sinds Stenders is de vrijdagavond 10x beter, Rudy is beter in programmas als 3v12 imo
quote:Stenders is ook wel leuk idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet sinds Stenders is de vrijdagavond 10x beter, Rudy is beter in programmas als 3v12 imo
quote:Ja, Stylebot schijnt niet toegestaan te zijn. Kan je gewoon ads en allemaal dingen veranderen die abbo-only zijn
quote:Nee hoor, je moet er gewoon boven gaan hangen (rechtsboven that is)
quote:Mobiel ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Bagger lay-out FTW. Totaal geen problemen.
quote:vreemd. Bij mij welOp dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
@ Bolwannn dan doettie het nog niet.
quote:Epische nacht voor mij. Heb me hier toen prima vermaakt.....Er gingen zeker 4 topics doorheen toenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan !![]()
Ja, de laatste Der Rudy.. dat was me toch een mooi feestje.
quote:nog nooit een topic zo snel gegaan om 3 uur 's nachtsOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan !![]()
Ja, de laatste Der Rudy.. dat was me toch een mooi feestje.
quote:jJoah ik ook al gedaan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
Epische nacht voor mij. Heb me hier toen prima vermaakt.....Er gingen zeker 4 topics doorheen toen
quote:Freaking briljant inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
nog nooit een topic zo snel gegaan om 3 uur 's nachts
quote:Rockin' Park hetzelfde, het enige wat je in die temperatuur nog kan laten dansenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jJoah ik ook al gedaan
OMG VW is zo leuk hè. Op Wercher manmanman wat was dat fijn. 40 graden en dan zulke muziek.
quote:JIMBO STAAT DAARIN!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
@ Bol_Wan,
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783
quote:Serious Request natuurlijk daargelaten, die gaan altijd retehardOp dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
@ Bol_Wan,
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783
quote:QFT.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef themauster het volgende:
Nou de oude layout is toch 10x beter
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het aan mij of lijken de poppetjes linksboven iemands avatar op kleine Nazi's
quote:Abo kopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou ik mis de opties van de nieuwe lay-out nu al. Alleen hij is zo teringlelijk.
quote:LOL... zat ik ook mee te stoeien. Rechtsboven heb je 3 pictogrammen staan en 1 van die 3 moet je hebben. Geloof de eerste.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen idee hoe die opties van de nieuwe lay-out werken, hoe krijg ik die oude weer terug?
quote:Jamaar abo.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Abo kopen, heb je custom css.
Of Styleget oid, Chrome extensie. Maar dat schijnt niet te mogen
quote:Helemaal rechtsboven.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen idee hoe die opties van de nieuwe lay-out werken, hoe krijg ik die oude weer terug?
quote:Meest rechtse. Zo moeilijk is het niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL... zat ik ook mee te stoeien. Rechtsboven heb je 3 pictogrammen staan en 1 van die 3 moet je hebben. Geloof de eerste.
quote:Toch te gek voor woorden dat je een bepaalde kant wordt opgestuurd. In dit geval de kant van het bijna verplicht nemen van een abo om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen surfen op deze site. Bijna net zo kud als de 3FM site met veel te veel opties en onoverzichtelijke menu's.
quote:Oja, rechts. Ben een uur bezig geweest om het weer goed te krijgen. Geintje natuurlijk, maar het viel niet mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meest rechtse. Zo moeilijk is het niet.
quote:Ik voel me niet tegengehouden omdat ik geen abo heb hoor? Waar heb je problemen mee dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch te gek voor woorden dat je een bepaalde kant wordt opgestuurd. In dit geval de kant van het bijna verplicht nemen van een abo om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen surfen op deze site. Bijna net zo kud als de 3FM site met veel te veel opties en onoverzichtelijke menu's.
quote:Ik vind het moeilijker om hem nu weer terug te krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, rechts. Ben een uur bezig geweest om het weer goed te krijgen. Geintje natuurlijk, maar het viel niet mee.
quote:your wish....Op dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Freaking briljant inderdaad. Het ging toen echt hard
.
Kevin/Rudy nog ruimte voor de nieuwe Krause?? ff spammen
quote:Ik vind het een mooie lay-out hoor, sommige dingetjes wordt nog aan gesluiteld maarja, boeieOp dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch te gek voor woorden dat je een bepaalde kant wordt opgestuurd. In dit geval de kant van het bijna verplicht nemen van een abo om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen surfen op deze site. Bijna net zo kud als de 3FM site met veel te veel opties en onoverzichtelijke menu's.
quote:Ik mag nog niet stemmenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zit er hier iemand die PVV heeft gestemd?
quote:De hele look and feel. Oogt allemaal vrij log. Ik vind dit (baggerlayour) eerlijk gezegd echt prima. Waarom moet dat nou weer weg?!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik voel me niet tegengehouden omdat ik geen abo heb hoor? Waar heb je problemen mee dan?
quote:Als ik mocht stemmen wel ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zit er hier iemand die PVV heeft gestemd?
quote:trek je conclusieOp dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Abo kopen, heb je custom css.
Of Styleget oid, Chrome extensie. Maar dat schijnt niet te mogen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Er kan zoveel en zolang je het niet promoot kunnen we er verdomd weinig tegen doen. Wel is het zo dat bij ontdekking je gewoon de toegang wordt ontzegd. Er zitten niet voor niets een aantal functies achter een abonnement. Enig idee wat de hardware kost waarop het forum moet draaien?
Het eerste dat users die het op FOK! kennelijk naar hun zin hebben menen te moeten doen is het om zeep helpen door zoveel mogelijk tegen te werken en vooral alles wat inkomsten kan genereren teniet te doen, af te blaffen of af te kraken.
Doe wat je niet laten kunt, maar zodra je er op FOK! over begint of we merken hoe dan ook dat je 't gebruikt is 't gewoon einde voor je account(s).
Het zijn trouwens niet alleen onze inkomsten, maar het is ook nog eens erg unfair tegenover mensen die wél een bijdrage leveren.
edit: dit is niet persoonlijk trouwens, maar mede en vooral bedoeld voor mensen die nu om het hardst stoer willen doen door te roepen dat ze het wel gratis doen.
quote:Nope, nu heb ik plaatsvervangende schaamte.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik mocht stemmen wel ja.
Ga je me nu haten?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope, nu heb ik plaatsvervangende schaamte.
quote:Hier geen klagen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Had dat dan niet vorig jaar moeten gebeuren, dit jaar hebben ze weinig gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
De Staat !!! Tof. Misschien dit jaar weer op Noorderslag. Popprijs??
quote:Ik vind dat nog lelijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier geen klagen hoor.
Begin van topic:
[ afbeelding ]
Andere posts en postvenster:
[ afbeelding ]
MyAT:
[ afbeelding ]
quote:Mee eens hoor. Had echt gehoopt dat ze dit jaar even flink zouden knallen want dan hadden ze wat meer kans gemaakt. Idem trouwens voor Moke. Denk dat Caro toch wel erg goede papieren heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Had dat dan niet vorig jaar moeten gebeuren, dit jaar hebben ze weinig gedaan
quote:Caro zal em wal krijgen inderdaad. Of god help me, KaneOp dinsdag 26 oktober 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Had echt gehoopt dat ze dit jaar even flink zouden knallen want dan hadden ze wat meer kans gemaakt. Idem trouwens voor Moke. Denk dat Caro toch wel erg goede papieren heeft.
quote:Wat is het verschil met het GoT Thema?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier geen klagen hoor.
Begin van topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT:
[ afbeelding ]
quote:Waarom zijn alle knopjes aan de rechterkant nou grijs? Ik zie ze zo amper. Ze lijken ook erg klein. Kud, de Rijdende Rechter begint zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier geen klagen hoor.
Begin van topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT:
[ afbeelding ]
quote:de My active topics vind ik nog wel erg onoverzichtelijk, voor de rest ist een prima lay-outOp dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Stuk strakker juist! En vooral qua lettertype en kleuren.
quote:Ik heb mijn kleuren ook anders ingesteld dus op zich. Mwah. Alleen het lettertype is kut inderdaad. Maar daar ben ik ook wel weer aan gewend.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Stuk strakker juist! En vooral qua lettertype en kleuren.
quote:Nee, ajb niet zeg. De gedachte alleen al. Vreselijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Caro zal em wal krijgen inderdaad. Of god help me, Kane
quote:Oeh ik vind het vet juist.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind die live-opnames nou niet echt werken op de radio, live zal het fantastisch zijn maar het komt bij mij niet echt over.
quote:Je hoort de foutjes gewoon een stuk beter, en dat vind ik jammer
quote:Dagoduck.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wie koopt mij dat beok van Eric Corton
quote:Ze is het met je eensOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
your wish....
3rdrocknl @rudymackay heb je nog tijd om voor kwart voor 12 de nieuwe van @thisiskrause te draaien op #3fm? it needs a push coz it's awesome! 22:22
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |