quote:Je had Stef Blok moeten zien, dat was wel lachenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu even ned 1 te kijken, maar die Roemer lult maar door. Vreselijk. Komt geen eind aan. Je gooit er een kwartje in en hij lult voor een geeltje. Damn.
quote:Bij knopje rechtsbovenaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer
Hoe stel ik in dat mijn smileys onderaan quickreply altijd blijven staan?
quote:Echt dramatisch. Blij dat het nu is afgelopen. Deze gast van de PVV maakt ook niet echt een goede indruk. Naja, zometeen maar even journaal kijken voor de samenvattingOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik schrik net weer wakker van 'm. Wat een geblaat![]()
.
quote:Hoop dat het journaal de beelden laat zienOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je had Stef Blok moeten zien, dat was wel lachen
quote:Uh het CDA spreekt nu hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch. Blij dat het nu is afgelopen. Deze gast van de PVV maakt ook niet echt een goede indruk. Naja, zometeen maar even journaal kijken voor de samenvatting.
Wolf !![]()
.
quote:De PVV komt straks nog zal wel weer het oude riedeltje wezen dat de islamisering in Nederland een halt wordt toegeroepen en hij zal heel positief zijn over Rutte.
quote:Ik wacht de clip nog even af...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Shakira !! ze wordt steeds beter en beter.
wat een slechte plaat. De clip is ook niet om aan te zien. Eet ze nog wel?
quote:goedeMIDDAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |