quote:Ik vind dat nog lelijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier geen klagen hoor.
Begin van topic:
[ afbeelding ]
Andere posts en postvenster:
[ afbeelding ]
MyAT:
[ afbeelding ]
quote:Mee eens hoor. Had echt gehoopt dat ze dit jaar even flink zouden knallen want dan hadden ze wat meer kans gemaakt. Idem trouwens voor Moke. Denk dat Caro toch wel erg goede papieren heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Had dat dan niet vorig jaar moeten gebeuren, dit jaar hebben ze weinig gedaan
quote:Caro zal em wal krijgen inderdaad. Of god help me, KaneOp dinsdag 26 oktober 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Had echt gehoopt dat ze dit jaar even flink zouden knallen want dan hadden ze wat meer kans gemaakt. Idem trouwens voor Moke. Denk dat Caro toch wel erg goede papieren heeft.
quote:Wat is het verschil met het GoT Thema?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier geen klagen hoor.
Begin van topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT:
[ afbeelding ]
quote:Waarom zijn alle knopjes aan de rechterkant nou grijs? Ik zie ze zo amper. Ze lijken ook erg klein. Kud, de Rijdende Rechter begint zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier geen klagen hoor.
Begin van topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyAT:
[ afbeelding ]
quote:de My active topics vind ik nog wel erg onoverzichtelijk, voor de rest ist een prima lay-outOp dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Stuk strakker juist! En vooral qua lettertype en kleuren.
quote:Ik heb mijn kleuren ook anders ingesteld dus op zich. Mwah. Alleen het lettertype is kut inderdaad. Maar daar ben ik ook wel weer aan gewend.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Stuk strakker juist! En vooral qua lettertype en kleuren.
quote:Nee, ajb niet zeg. De gedachte alleen al. Vreselijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Caro zal em wal krijgen inderdaad. Of god help me, Kane
quote:Oeh ik vind het vet juist.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind die live-opnames nou niet echt werken op de radio, live zal het fantastisch zijn maar het komt bij mij niet echt over.
quote:Je hoort de foutjes gewoon een stuk beter, en dat vind ik jammer
quote:Dagoduck.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wie koopt mij dat beok van Eric Corton
quote:Ze is het met je eensOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
your wish....
3rdrocknl @rudymackay heb je nog tijd om voor kwart voor 12 de nieuwe van @thisiskrause te draaien op #3fm? it needs a push coz it's awesome! 22:22
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |