quote:Jaaaaa voor Gorillaz en ik kan het zelf niet echt geloven.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
omg wat heb ik gemist? heb je kaartjes gewonnen???
quote:En wanneer?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 40 euro, maar dat weet ik niet heel zeker.
Born in the USA.
quote:Daarbij bestaat de plaat al een half jaar of zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe erg kun je moeite doen om een intro vol te lullen.
quote:Pas paar uurtjesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je dat al een tijdje of pas net? valt mij eigenlijk nu pas op. Is het tof???
quote:Namens Danny hartelijk dank.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pas paar uurtjes. Biedt wat extra mogelijkheden
.
quote:Huh echt waar?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa voor Gorillaz en ik kan het zelf niet echt geloven.
quote:Ooh hoe cool is dat!!!! Gefeliciteerd!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa voor Gorillaz en ik kan het zelf niet echt geloven.
quote:Hmmm alors, wij zouden toch samen gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ooh hoe cool is dat!!!! Gefeliciteerd!!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh echt waar?
Wat onwijs gaaf zeg, dat lijkt me zo een tof concert, have fun
quote:Thanks! Ik was hartstikke verbaasd want ik had zoiets van 'oh ik kan wel weer eens sms'en, heb toch beltegoed' en toen dacht ik 'oh mobiel even aan de oplader leggen voor het geval dat en mobiel van stil afhalen' en toen werd ik echt één minuut later gebeld. Ik had het echt echt neit verwacht maar ik vind het ZO vet hè.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ooh hoe cool is dat!!!! Gefeliciteerd!!!
quote:Ik ook als ik er zo over nadenk. Even zorgen dat mijn 3FM/concert/festival/allerliefste vriendinnetje een dag of twee hierheen komt en dan gaan we het Glazen Huis bestormen.
quote:Oh, okay. Cool ! Kan je dan ook mensen blokken ?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pas paar uurtjes. Biedt wat extra mogelijkheden
.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu even ned 1 te kijken, maar die Roemer lult maar door. Vreselijk. Komt geen eind aan. Je gooit er een kwartje in en hij lult voor een geeltje. Damn.
quote:Ik schrik net weer wakker van 'm. Wat een geblaatOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu even ned 1 te kijken, maar die Roemer lult maar door. Vreselijk. Komt geen eind aan. Je gooit er een kwartje in en hij lult voor een geeltje. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |