quote:Ik vond het echt helemaal niets. Beetje van die buikbeweeg moves. Wat lachen en zwaaien en vooral hopen dat er geen harde windvlaag komt want anders zijn de gevolgen niet te overzien. Voor de rest lijkt zij mij wel leukOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wacht de clip nog even af...
Ah, da's dus niks? Prima.
quote:Met het laatste stukje uit je zin maak je het eerste deel weer wat goed.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Een paar jaar terug heb ik James Blunt live gezien en dat was nog helemaal niet zo gek bij wijze van met-een-biertje-in-de-hand-op-de-wei-van-Werchter-liggen-wachten-op-Crowded-House-muziek.
quote:Overigens moet ik er bij zeggen dat die man best grappig is en zichzelf tussen de nummers door absoluut niet spaarde. Dat hielp wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Met het laatste stukje uit je zin maak je het eerste deel weer wat goed.
quote:Sweet CarolineOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Sersjee het volgende:
Kleine tv-tip: Later with Jools Holland ! 23.00, BBC2.
Paul McCartney, Elvis Costello èn Neil Diamond...![]()
quote:nu je het zegtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Tijd niet gehoord. Had van Kelly Clarkson kunnen zijn. Dat bedoel ik positief trouwens.
quote:Echt, het valt me nu pas op.
quote:Dan slaap ik alOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Sersjee het volgende:
Kleine tv-tip: Later with Jools Holland ! 23.00, BBC2.
Paul McCartney, Elvis Costello èn Neil Diamond...![]()
quote:Pas maar op. Aan het einde van het seizoen kom ik met 16 17- en 18-jarigen die kant op!
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Sersjee het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |