quote:Dan nog lame reactie.
quote:Jongen was met zijn vriend op vakantie, vriend overleden door een bacterie.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog lame reactie.
[..]
Jongen was met zijn vriend op vakantie, vriend overleden door een bacterie.
quote:Ben ik het niet mee eens.
quote:Mwa, denk dat ik die andere wat meer kan waarderen, maar de uitvoering van net had ook wel wat. .Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken em ook niet, maar ik vind em mooier dan de normale versie![]()
quote:Het komt met de PI over alsof je alleen maar vrolijke gesprekken op de radio wil horen. Natuurlijk is het geen vrolijk gesprek, zijn vriend is net overleden. Dus lame reactie imo.
quote:CSS?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@Roel: Ik weet denk ik ook waarom jij nu abbo-houder bent
quote:Denk dat Sirolf inmiddels ook wel door zijn ban-opties heen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@Roel: Ik weet denk ik ook waarom jij nu abbo-houder bent
quote:Ik bedoelde eigenlijk van 'niet dus' met de PIOp dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het komt met de PI over alsof je alleen maar vrolijke gesprekken op de radio wil horen. Natuurlijk is het geen vrolijk gesprek, zijn vriend is net overleden. Dus lame reactie imo.
quote:Ja dat snap ik ook wel. Maar dat lijkt me logisch. Gewoon een rare reactie imo maar laat maar want je bedoelde het vast niet zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk van 'niet dus' met de PI
en van Arcade Fire is dat nummer.
quote:Ik mis Der Rudy, toen het nog MoveYourAss heette luisterde ik niet zoveel radioOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik mis MoveYourAss ook al luisterde ik het niet zo heel vaak.
quote:Dit gaat genieten worden. Let maar op. Die ene dame is er niet en Kevin houdt het hoogstwaarschijnlijk kort. Kortom: lekker veel muziek.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Ik niet sinds Stenders is de vrijdagavond 10x beter, Rudy is beter in programmas als 3v12 imoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Ik vond die liedjes zo leuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet sinds Stenders is de vrijdagavond 10x beter, Rudy is beter in programmas als 3v12 imo
quote:Stenders is ook wel leuk idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet sinds Stenders is de vrijdagavond 10x beter, Rudy is beter in programmas als 3v12 imo
quote:Ja, Stylebot schijnt niet toegestaan te zijn. Kan je gewoon ads en allemaal dingen veranderen die abbo-only zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |