SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
27. Myraela Profiel | History | Fotoboek29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek36. Chowi Profiel | History | Fotoboek
De gevallen dorpsgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelleiders deze ronde:
Susi en CaLeX
Vragen, kills, Dorpsoudste-stemmen enzovoort. Kunnen via onderstaande link
http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348
Belangrijke posts:
Dag1: Inlikken voor dummies, we hebben een BM!
Nacht1: De engelen bleken boefjes
Dag2: Waterballet
Nacht2: Zware aanslagen op het inwonersaantal
Dag3: De zombie keert terug
Nacht 3: Slachten is oké, olé olé
HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 49% gewijzigd door CaLeX op 27-10-2010 17:43:52 ]Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Maffia ook gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Wat?? Het dorp wordt toch ook steeds kleiner
quote:Ik heb tot nu toe op andere mensen dan jij gestemd.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh, wie zou lynda deze keer verdenken?
quote:Nee, we krijgen niet voor niets hints.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef lynda het volgende:
Zal ik mijn stem zonder uberhaupt naar de hints te kijken maar weer net zoals de afgelopen dagen doen..?
quote:Los ze op dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, we krijgen niet voor niets hints.
quote:Jij doet anders ook niet veel moeite om ze op te lossen geloof ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Los ze op dan.
Doe iets nuttigs.
Liesje is ook een mooi hoor! Die kreeg gister ook 90% van de stemmen.
Heel toevallig heeft Erik niet op liesje gestemd maar op Boris gister
Daarvoor op Bart.
2 x geen maffia
Liesje heeft op Tripack en Boris gestemd.
quote:08gnot ookOp dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
Blessed stopt zeker omdat hij steeds meisje genoemd wordt.
quote:Ik snap hem niet omdat Tong een meisje is.
quote:Lieve schat..Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij doet anders ook niet veel moeite om ze op te lossen geloof ik?
Ik ben zo naar de fysio, daarna ga ik naar de hints kijken
quote:Alsof Erik gaat moorden als BM & maffia...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat..
Ik zit al sinds dag 2 op erik.
Zoek die hints maar terug
quote:en ik word steeds 'heer' genoemd op FOKOp dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap hem niet omdat Tong een meisje is.
quote:Is Blessed19 een man ? Oh, dat wist ik nietOp dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
Blessed stopt zeker omdat hij steeds meisje genoemd wordt.
quote:Ik dacht heel even dat PP dit schreefOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef -SG- het volgende:
Is dag 2 al ondertussen aangebroken? Of duurt dat nog 48 uur.
quote:Jij zou het eveneens hebben kunnen schrijven.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat PP dit schreef
quote:Man van de nacht - Wat te doen vanavondDe Man van de Nacht, zo werd hij ook wel genoemd. Hij had inmiddels een grote haat opgebouwd jegens zijn slachtoffer, die elke keer maar die negativiteit liet zien. Elke keer maar die verdenkmaking, die geruchten verspreiden. Hij vond het wel best, ware het niet dat hij het er gewoon niet mee eens was ! Hij had al tien keer nagedacht over hoe hij dat zou doen, want hij wist dat Puntenslijpsel sowieso kansloos was. Hij ging achter een koe staan, mikte op de stal even verderop en met een klein plofje viel Puntenslijpsel (velddokter) neer.
quote:Heeft het dorp weinig aan gedaan tochOp dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Het is weer gezellig hier zie ik!
Oeh, en het dorp slaat terug. 2 Maffia eruit!
quote:Dichter bij hun doel - foto in fobo van hockydoelpunt oid.Wat komt dit mooi uit dacht hij, terwijl hij zag hoe 08gnot iBenny van het leven beroofde. Alhoewel hij Ibenny erg mocht bracht hen dit wel een stap dichter bij hun doel. Hij keek op zijn telefoon en zag dat hij het moment suprême goed had vastgelegd. Nu was het zijn beurt, met een katachtige beweging sprong hij uit de boom en mikte met zijn ijspriem op de longen van 08gnot. In een keer raak, daar hoefde hij geen 08 keer over te doen zoals zijn concullega. Hij trok zijn priem terug en 08gnot zakte in elkaar als een lek luchtbed. 08gnot (maffia) viel op zijn eigen slachtoffer en bloedde dood.
quote:Daarvoor hoef je niet in ONZ te komen. Boe's lijstje is gewoon een FOKding, al heel lang. Dat weet dus iedereenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:27 schreef lynda het volgende:
Het is fucking ONZ! Daar kom ik echt nooit![]()
Dat soort topics en dingen sla ik standaard over
quote:Dan ben ik er trots op dat ik hem niet kenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in ONZ te komen. Boe's lijstje is gewoon een FOKding, al heel lang. Dat weet dus iedereen
quote:Zal ik je er wel ff bijschrijven?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan ben ik er trots op dat ik hem niet ken
quote:Boe's lijstje berust lauter op waarhedenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Bartjebart het volgende:
Sta jij er al tussen met al je homo-erotische moorden?
quote:Geloof je dat zelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Boe's lijstje berust lauter op waarheden
quote:Niet bepaaldOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Boe's lijstje berust lauter op waarheden
quote:Lieg niet
quote:Ik lieg nooit
quote:Je bent wel zo gewend. Even doorbijtenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lieg niet![]()
Is het erg als ik een beetje een slappe pik van die nieuwe layout krijg?volgens mij is dat autisme besmettelijk en hou ik ook niet meer van veranderingen
quote:Die kun je vastzetten, Sherlock. Eerst kijken, dan zeiken okay?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef CaLeX het volgende:
Overal waar mijn muis komt vliegen dingen ineens te voorschijn
quote:Copyrights betalen, jongen. Ey en weer een groene balk op FokOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef -SG- het volgende:
Is dag 2 al ondertussen aangebroken? Of duurt dat nog 48 uur.
quote:De tering, kan het echt niet vinden
quote:En die moet je niet hebben. Je moet de meest rechtste, thema-instellingen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Bartjebart het volgende:
D;r staan een schroevendraaier en sleutel ding gekruist...
quote:ow ook goedOp dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En die moet je niet hebben. Je moet de meest rechtste, thema-instellingen.
quote:Lekker he
quote:Wat bedoel je?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef CaLeX het volgende:
ik wil de baggerlayoutterug!
ook al zet je al die kutvinkjes aan, dan springt nogsteeds van alles ongewenst op
quote:Dan nog moet je over een week gaan wennen, dus waarom zou jeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kan je nog wel terug naar bagger hoor
quote:Ik zou het ook niet doen, maargoedOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan nog moet je over een week gaan wennen, dus waarom zou je
quote:Ok? Showme?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef CaLeX het volgende:
Als je boven die balk komt, ineens de laatste beriochten op sport en games enzo
en als je muis op de PI staat krijg je daar weer een kut vraag over
quote:Ik heb de nieuwe layout al maanden, ik tel niet mee. Ik wil nog steeds Silver trouwensOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef CaLeX het volgende:
ik wou dat jullie zo kankerchill waten toen we hier wat veranderingentjes door voerde
quote:Ja, maar die veranderingen sloegen ook nergens opOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef CaLeX het volgende:
ik wou dat jullie zo kankerchill waten toen we hier wat veranderingentjes door voerde
quote:silverthema bevalt niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe layout al maanden, ik tel niet mee. Ik wil nog steeds Silver trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
quote:Mij krijg je niet zo gek. Gister tentamen Intelectuele Eigendom gehad. NIKS COPYRIGHTS JONGEOp dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Copyrights betalen, jongen. Ey en weer een groene balk op Fok
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef CaLeX het volgende:
ganz gail!
Ik ben klaverjassen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:ik had hem niet geschrevenO-)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik had hem niet geschrevenO-)
En wat lach je stijnda! Ik ben al 3 keer kampioen geweest hoorZo zo, dat zegt wel wat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert van Marwijk schijnt ook wereldkampioen klaverjassen te zijn geweest of iets dergelijks![]()
quote:Overdrijven is ook een vak heOp dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik klikte nog net even terwijl ik al stond om te gaan
quote:Dan nog mag het geen moeite zijn. Ik bedoel. Elke FOK!ker is een raket geleerde. Boks.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg echt zo de schijt van doden die zich met het spel bemoeien. Is het friggin rocket science of wat?
quote:Dat was geen bemoeienOp dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg echt zo de schijt van doden die zich met het spel bemoeien. Is het friggin rocket science of wat?
quote:Dat is het wel, Sherlock. Je zegt iets over het spel wat bezig is.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:52 schreef lynda het volgende:
Liesje
Shoarma - [RLS SC # 961]Kapsalon
Die kapsalon dan he
geen zwaartekracht enzo - paranormal activities topics
![]()
quote:Vorige ronde:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:52 schreef lynda het volgende:
Liesje
Shoarma - [RLS SC # 961]Kapsalon
Die kapsalon dan he
geen zwaartekracht enzo - paranormal activities topics
![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:41 schreef StijnDa het volgende:
Stukje 1:
Liesje1979
Veel sex in pohi
schatje - ONZ Yo schatje.
Check mn ava - De associatie die je hebt bij de UI van de user boven je #2
Ladi dacht dat het een dildo was - Idee Zelfgemaakt Sekspeeltje?
quote:Ja laat maar ja. Bemoei je gewoon niet met het spel, sim-pel. Je zegt iets over de moorden en de moordenaar man, koekenbakker.
quote:Yo IDZ, ook al zo genoten van het weekendOp dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
En deze lay-out is 100 keer beter dan de vorige dus allemaal koppen dicht.
quote:Van de 10 kon ik stiekem wel een beetje genieten al zal ik dat nooit toegevenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Yo IDZ, ook al zo genoten van het weekend
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van de 10 kon ik stiekem wel een beetje genieten al zal ik dat nooit toegeven.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van de 10 kon ik stiekem wel een beetje genieten al zal ik dat nooit toegeven.
quote:Niet echt overtuigend vind je wel..?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
Nou daar gaan we weer...
Ik ben GEEN maffia.
Heb het eigenlijk alleen te druk om hints te zoeken
quote:Dit is allemaal van stukje 1?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef StijnDa het volgende:
Tanin
Youtube > filmpjes > vastleggen op telefoon
Intelligentie en klimaat > koud in NL > ijspriem
Trevland
Winterslaap > ijspriem
Vaduz
TAL Met het bord op schoot > Bord shoarma
TALer > favo TV programma
[VOH] De coaches > Van Velzen > Krillin (klein)
(Gelden vast ook voor de andere TALers)
Isdatzo
Heel veel Foto/Film topics > filmen op telefoon
Vaduz, Patrique, Myraela, Gomi, Erik, Chowi TALers > favoriete TV programma
quote:Tanin:Hij zette de TV uit, zijn favoriete programma was net afgelopen. Sinds hij dit keek was hij niet meer zo depressief als voorheen. Alles viel klopte aan die serie, Krillin, met zijn destructor disc aanval, was zijn favoriete karakter, hij leek er ook wel een beetje op. Zijn telefoon lichtte op, dit kon maar 1 ding betekenen. Een nieuw doelwit. Dat was mooi, want dan kon hij de nieuwe moves uit de serie eens uitproberen. Hij ging naar het huis van Peter, sloop naar binnen en wachtte achter het gordijn. Toen Peter met bord shoarma langsliep, sprong de mob tevoorschijn en met de nieuwe move sloeg hij Peter tegen het plafond. Toen de zwaartekracht weer vat kreeg op Peter, viel hij neer op zijn vork. Peter (dorp) was niet meer.
quote:Vind deze eigenlijk wel beterOp dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdenkingen bij StijnDa
[..]
Dichter bij hun doel - foto in fobo van hockydoelpunt oid.
Moment suprême - moment van doelpunt vastgelegd?
met een katachtige beweging sprong hij uit de boom - plaatje in fobo van een spingende/schoppende voetballer
quote:Haha, ik twijfelde tussen jou en StijnDa. You're next.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
##vote Isdatzo
Liesje1979 (5) Stijn, Lynda, PatriQue89, gomi, Kalkmar
Erik (2) Wendytje, Vaduz
Tanin (3) liesje., Tha_Erik
StijnDa (1) Isdatzo
Isdatzo (1) Chowi
quote:Maar het spel doet het nu wel (of nie)?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Ik denk dat ik vanaf de volgende ronde gewoon de mod ga uithangen en als dode over het spel praten is note +1Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar het spel doet het nu wel (of nie)?
quote:Of course, mag nu toch ook? De lijn is zoals die altijd al was. En als je het niet zeker weet zeg je het maar niet in plaats van wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waar ligt de lijn? we mogen toch wel enthousiast zijn als er een mob uitgaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oh, wacht, ik bedenk me net dat 't niet zo handig is..
quote:D'r bennen nog 16 levenden... d'r hebben er 13 gestemd...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef lynda het volgende:
3 toch?
Tanin, Myr en Silent of mis ik nu iemand
Liesje1979 (6) Stijn, Lynda, PatriQue89, gomi, Kalkmar, Trev
Erik (2) Wendytje, Vaduz
Tanin (4) liesje., Tha_Erik, Het_Fenomeen
StijnDa (1) Isdatzo
Isdatzo (1) Chowi
quote:Nee SilentAlarm nog niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef CaLeX het volgende:
ik tel 16 stemmen, heeft iedereen dan gestemt?
quote:Mag ik je er overigens op wijzen dat er 3 personen verantwoordelijk waren voor jouw beediging:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Al zullen die woorden uit mijn mond ook niet veel betekenen.
quote:Jij kunt toch wel uit je hoofd tot 16 tellenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:13 schreef CaLeX het volgende:
owja, sorry zit mobiel en deed het uit mijn hoofd :p
ik zal hem ff pmen
quote:Klopt, ik telde tot 16 en wist dat er 16 levend waren. Alleen BM dubbel had ik ff gemist.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij kunt toch wel uit je hoofd tot 16 tellen
Of heb je daar je vingers bij nodig?
quote:Oow zo... sorry... ik begreep je verkeerdOp dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, ik telde tot 16 en wist dat er 16 levend waren. Alleen BM dubbel had ik ff gemist.
quote:Ik weet vrij zeker dat liesje onschuldig is en bij jou weet ik 't niet. Ik was liever voor StijnDa gegaan maar om liesje te redden en zoOp dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mag ik je er overigens op wijzen dat er 3 personen verantwoordelijk waren voor jouw beediging:
Ang3l
Nielsch
Ik
2 zijn er dood, waarvan er 1 mafia was. En nu beschuldig jij de derde persoon er ook van mafia te zijn?
Ik vind die hints allemaal leuk en aardig hoor, maar misschien moeten we ook eens naar motieven kijken.
Als ik mafia zou zijn, dan zou het *zeer* waarschijnlijk zijn dat jij dat ook bent.
Als ik onschuldig ben (wat ik ook ben...) dan bestaat er nog steeds de kans dat ik het gewoon verkeerd had, en jij mafia bent, maar dat is heel niet zo waarschijnlijk.
Dus, ofwel je denkt dat ik mafia ben, maar maakt daarmee jezelf alleen maar verdacht, ofwel je weet het niet, maar vertrouwt Liesje. In dat geval, laten we naar een gezamenlijke vijand zoeken?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdenkingen richting Chowi:
[..]
Man van de nacht - Wat te doen vanavond
haat jegens slachtoffer - uit fobo "Favo FOK!kers Ik heb geen favoriet. Alle FOK!kers zijn per definitie stom. Kusjes."
Hij ging achter een koe staan - boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24 (wat zegt een koe? Juist)
quote:Idem voor jou al sinds nacht 1Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zelf Lynda ook verdacht. Hara stemde op haar bij de verkiezingen en bleek maffia, ik heb het alleen niet voldoende kunnen onderbouwen met hints dus heb ik op andere mensen gestemd.
Chowi heb ik zelf hints voor gevonden maar ik vond die hints bij jouw wat sterker.
quote:Ja precies
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat liesje onschuldig is en bij jou weet ik 't niet. Ik was liever voor StijnDa gegaan maar om liesje te redden en zo. We zullen zien!
quote:SA heeft nog tot 12 uur.Op woensdag 27 oktober 2010 02:12 schreef Nielsch het volgende:
gawd is het nou zo moeilijk voor sommige lui om gewoon eens op tijd te stemmen
quote:Niets? Net zo niets als de 2 hints naar mij waar jij mee kwam?Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef lynda het volgende:
Hehe helaas voor jou, je zal niets vinden.
Nou wil de laatste even stemmen? Kunnen we door
quote:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik dacht dat jij deze hints had naar Tanin:Op woensdag 27 oktober 2010 02:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zal het je vast even melden, ik ben geen maffia.
Twijfel ook een beetje over liesje, maar alles bij elkaar genomen lopen daar wel de beste hints naar toe..
En de hints naar Tanin, waar jij op stemt, heb ik gevonden, klopt ook niet helemaal he..?
quote:Uhuh.Op woensdag 27 oktober 2010 08:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft de laatste stemmer tot 1200?
quote:* Susi doet de vingers wapperen voor gezicht weer. Nu met Hans Kloktegenwind en wolkenOp woensdag 27 oktober 2010 09:30 schreef Ladidadida het volgende:
Susi wat doe je geheimzinnig.............
quote:Omdat het één keer zo is, betekent dat niet dat het áltijd zo is...Op woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Chowi het volgende:
Hodfr, mijn eerste ingeving over Tanin blijkt dus toch te kloppen. Meer naar m'n gevoel luisteren voortaan.
quote:Nee, dat klopt wel. Maar goed, het is natuurlijk niet voor niets een cliché.Op woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat het één keer zo is, betekent dat niet dat het áltijd zo is...
quote:Daar staan geen hints inOp woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Chowi het volgende:
Wat betreft Liesje:
- Eerste stukje (transseksuele buurvrouw)
Mannen strings Hot or Not ??? ( en waarom )
Sex anders met een plastisch gemodificeerde kut?
jongens die meisjeskleren dragen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar staan geen hints in. Dat sloeg gewoon op de geslachtsverwarring van Blessed van gisteren volgens mij.
quote:Ja, ben niet gewent met hints te spelen. Meestal lul ik mezelf uit alle aantuigingenOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, een goede lynch. Mijn eerste
. En ik was er bijna in gaan geloven, zijn onschuldbetoog.
[..]
Daar staan geen hints in. Dat sloeg gewoon op de geslachtsverwarring van Blessed van gisteren volgens mij.
quote:Wie niet tegenwoordig.
quote:Absoluut, daarom ben je ook de eerste op fok! die me op een foutje hebt gewezen, want meestal let ik wel op.Op woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dyslexie betekent niet per definitie dat je niet kunt spellen, je moet er gewoon wat meer moeite in steken
quote:Kudo's voor jouOp woensdag 27 oktober 2010 16:21 schreef Tanin het volgende:
[..]
Absoluut, daarom ben je ook de eerste op fok! die me op een foutje hebt gewezen, want meestal let ik wel op.
@ Erik: M'n vader lijkt op Bruce Willis
quote:Ow dat heb ik dan gemist.Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, een goede lynch. Mijn eerste
. En ik was er bijna in gaan geloven, zijn onschuldbetoog.
[..]
quote:Heb ff wat doorgestreept, derest komt later
quote:Hoho 24 uur he.Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef CaLeX het volgende:
Nog 11 deelnemers, shall we say stemmen tot uiterlijk 12:00 morgen?
quote:Sshhht jij bent dood
quote:Sterke hint man.Op woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Isdatzo
Driewieler komt in het verhaal voor. In zijn fotoboek staan veel motoren die hij fietsen noemt.
quote:Ja kan, heb je nog een mogelijk slachtoffer?Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef gomi het volgende:
kunnen we niet eens een keer voor een dubbele lynch gaan?
quote:Dan moet je toch eerst 2 spelers hebben die ongeveer even verdacht zijn en we zitten nu pas op een halveOp woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef gomi het volgende:
kunnen we niet eens een keer voor een dubbele lynch gaan?
quote:Hint updateOp woensdag 27 oktober 2010 20:03 schreef StijnDa het volgende:
Eindelijk een maffia gevonden![]()
Myraela
txt1
Hosselen > onzin topics, onzind mod
komen met buurvrouw > [TAL SC #689] Zorg, dat je erbijjjj komt, bij de marine! en [Singles] ...Hebben een neukwedstrijd...
hurkend zitten > Poep Houding
Gebrekkig Nederlands > Ik was dronken vannacht & Lysdexie.
Nagels in rug, ruige seks > [Singles] ...*burp* .. and now spank me! ...
quote:Door deze zinnen:
quote:Klinkt als iemand die buiten de maffia om werkt. En later lijkt de moord meer een ongeluk dan een moord met voorbedachte rade.maar iemand moest het dorp toch verdedigen? Hij kon zijn vrienden toch niet zomaar af laten maken door die stomme maffia?
quote:Hints voor Patrique89:Die trut lijkt er wel en talent voor te hebben, de ene na de andere maat van hem werd neergehaald. Hij pakte zijn driewieler en reed naar haar huis, geen tijd om het rustig aan te doen dacht hij. Hij pakte een fles en sloeg haar neer zodra ze de deur opendeed en hem hartelijk begroette. Direct ging ze neer en met flinke plof kwam ze op het houtkleurige vinyl terecht.
Hij rolde haar lichaam in een vloerkleed en dumpte het in de rivier. Binnen 13 minuten was het al uit het zicht gedreven richting de zee. Van Chowi (dorp) werd alleen wat botten terug gevonden, de rest was opgepeuzeld.
quote:Ok, ik geef toe, ik vind ze zelf ook niet zo overtuigend en hoe ik die laatste bedacht had weet ik ook niet meer zo goed. Vind de hints tegen Patrique daarentegen wél duidelijk. Vooral die laatste eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de Myraelahints best sterk eerlijk gezegd.
quote:Ja vrij moeilijk om je er nu nog onderuit te lullen heOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Ik overleef het telkens best lang, omdat ik toch geen hele actieve hint-zoeker ben en de maffia dus niet bang is voor mij. Maar nu word ik zelf verdacht en ik heb geen tijd om hints te zoeken voor de andere users.
quote:Ach, het is eerder zonde voor het dorp als ze een kill verspillen op een dorpeling. Mij maakt het niet zoveel uit of ik nog meedoe.Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef StijnDa het volgende:
Ja vrij moeilijk om je er nu nog onderuit te lullen he![]()
quote:Ja ja ja, dat zeg je nu...Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het is eerder zonde voor het dorp als ze een kill verspillen op een dorpeling. Mij maakt het niet zoveel uit of ik nog meedoe.
quote:Wordt vooral gebruikt in ONZOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
Wat is eigenlijk het verband tussen hosselen en onzin? Hosselen is mannen/vrouwen "regelen". Dan denk ik eerder aan date topics.
quote:Je maakt mij niet wijs dat je zo achterlijk bent dat je niet doorhebt dat je je met het huidige spel bemoeit.
quote:Dood. Dus moet zijn mond houden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
Is Bartjebart dood, of doet hij überhaupt mee?
quote:Ja, posts zijn weg. Kolere zeg, pea-brains hier.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dood. Dus moet zijn mond houden.
quote:Ja, geen zin om allemaal te editten hoor
quote:Haha prima zoOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, geen zin om allemaal te editten hoor
quote:Ik ben tegen. Helpt dat?Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, momenteel zit ik dus wel te denken aan de dubbele lynch. Wil even kijken wat de anderen er van vinden.
quote:Nee, want jij bent verdachte
quote:ik ben voor de dubbele lynchOp woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Ja Erik, je hebt gelijk!
PatriQue
13 minuten richting zee.
1e afbeelding bij extra foto's van Patrique in FoBo, zie de tijdslijn.
Die staat op 13:13 min.
Dubbele lynch?
2 duidelijke slachtoffers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |