quote:Dank je wel.......maar op wikipedia staan tegenstrijdige zaken.....Op woensdag 20 oktober 2010 17:56 schreef Nmusic het volgende:
Ga Dexter kijken compleet andere serie maar machtig goed! Voor je vragen moet je gewoon ff op wikipedia kijken!
quote:Je bedoelt die dingen die op een auto zitten?
quote:Ja, zoals deze:Op woensdag 20 oktober 2010 18:00 schreef sloopkogel het volgende:
Je bedoelt die dingen die op een auto zitten?
quote:De moeder liegt, dat heb je toch wel begrepen als je de serie hebt gezien.Op woensdag 20 oktober 2010 18:00 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Dank je wel.......maar op wikipedia staan tegenstrijdige zaken.....
Hier staat bijvoorbeeld: Volgens Michaels moeder is Lincoln niet zijn echte broer, maar geadopteerd.
En bedankt voor je tip van Dexster....ik zal een poging wagen.....alleen denk ik niet dat er nog iets beter is dan prison Break......ik ben er in iedergeval wel van onder de indruk......
Goeie acteurs.....zoals T-Bag.....machtig allemaal...
bedankt nogmaals...!
quote:Zeker een goede serie hoor. Als dat je bevalt, kan ik je in dezelfde categorie ook Powerpuff Girls, I.M. Weasel en Johnny Bravo aanraden.Op woensdag 20 oktober 2010 18:00 schreef sloopkogel het volgende:
En bedankt voor je tip van Dexster....ik zal een poging wagen.....
quote:Lompe reactie ..Op woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker een goede serie hoor. Als dat je bevalt, kan ik je in dezelfde categorie ook Powerpuff Girls, I.M. Weasel en Johnny Bravo aanraden.
quote:Seizoen 1Op woensdag 20 oktober 2010 17:57 schreef pervertedhermit het volgende:
Prison Break seizoen 1![]()
Alles daarna
quote:Ok.....duidelijk.....dank je wel!Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
De reden dat ze denken dat die moeder dood is terwijl dat niet zo is, dat is natuurlijk omdat ze door the company in het diepste geheim behandeld is aan die tumor op voorwaarde dat ze voor hun gaat werken.
quote:qft hihiDe reden dat je het niet snapt is dat ze er na seizoen 1 steeds meer afleveringen aan moesten plakken tot het nergens meer op sloeg.
quote:Ik heb het geprobeerd, k kreeg daarna suicidale neigingen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef tralalala het volgende:
Ik moet de laatste 2 afleveringen + film nog steeds kijken.
quote:Dat waren nog eens tijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |