abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:34:50 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87930386
Aangezien we de laatste tijd veel topics hebben over pakjes die bezorgd worden door TNT heb ik voor jullie maar eens een mooi sticky gemaakt. Lees dus dit eerst maar eens door, en open dan pas een nieuw topic.

Op welke dagen bezorgt TNT pakketservice:
Heel simpel: Maandag tm Zaterdag, behalve op feestdagen natuurlijk.

Wat bezorgt TNT wanneer ?
Maandag: alleen tweede bestellingen, aangetekende of rembours pakjes die zijn blijven liggen van Zaterdag
Dinsdag tm Vrijdag: alles
Zaterdag: alles, behalve aangetekende zendingen en rembourspakjes.

Van hoe laat toe hoe laat bezorgen ze:
Moeilijk te zeggen, hou globaal aan van een uurtje of tien tot een uurtje of acht in de avond, zeker in grotere steden of als je in de buurt van het sorteercentrum woont kunnen ze nog wel eens een tikkie eerder komen, of een tikkie langer doorgaan.

Waarom kunnen ze geen exacte tijd aangeven:
Heel simpel, TNT pakketservice is geen koeriersdienst als UPS, TNT pakketservice is zeg maar de postbode maar dan met een busje, de pakketbezorger krijgt ´s morgens een stapel dozen en een lijst. Zolang ´s avonds zoveel mogelijk van die pakjes uit die bus zijn is TNT gelukkig, de chauffeur bepaalt zelf zijn route, dus ook zelf wanneer hij bij je aanbelt.

Hoe vaak komen ze langs:

Normale pakjes en rembourspakjes: twee keer
Aangetekende pakjes: een keer

Waarom kunnen ze iets niet gelijk naar het postkantoor brengen:
Geen flauw idee, kunnen ze niet, wil je dat wel maak dan gebruik van DHL of een Kialapunt.

Kan ik mijn pakje ergens volgen:

Ja dat kan, moet je wel een zgn 3S code hebben, heb je die niet, dan bel of mail even met de verzender die heeft het namelijk wel. Je pakje volgen kan op: https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/

Hoe weet je dit allemaal:
Zo zijn modjes nu eenmaal, we weten alles

Vorig deel Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_87930487
Desondanks dat er verschillende chauffeurs zijn die bij mij afleveren, komen ze hier (Nijmegen) altijd rond een uur of 12.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:41:57 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87930590
Hopelijk kan ik deze vraag gewoon hier stellen:
Ik wil een pakket met flesjes verzenden naar Australië, rond de 2,5 - 3 kg, hoe lang doet ie erover en wat zijn ongeveer de kosten? :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87931008
Australië is best wel vervelend om naar te verzenden....9872198723982173897897 dingen mogen daar het land niet in... kosten staan gewoon op de tnt website...


Hier in Nijmegen altijd na 17.00uur pakketjes. Ben bijna altijd op tijd thuis van het werk, dus dat is lekker makkelijk. En anders lopen we 2 min naar het postkantoor om de hoek...
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_87932546
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef donroyco het volgende:
Hopelijk kan ik deze vraag gewoon hier stellen:
Ik wil een pakket met flesjes verzenden naar Australië, rond de 2,5 - 3 kg, hoe lang doet ie erover en wat zijn ongeveer de kosten? :)
Bestemmingen buiten de EU

ROW 2 Australië, Brazilië, Canada, China, Hongkong, Israël, Japan, Marokko, Nederlandse Antillen, Nieuw Zeeland, Rusland, Suriname, Verenigde Staten, Zuid Afrika en alle overige bestemmingen in de rest van de wereld

2-5 kg ROW 2: ¤ 34,20

:X

En het duurt 6 tot 8 dagen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:55:32 #6
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87933018
quote:
11s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bestemmingen buiten de EU

ROW 2 Australië, Brazilië, Canada, China, Hongkong, Israël, Japan, Marokko, Nederlandse Antillen, Nieuw Zeeland, Rusland, Suriname, Verenigde Staten, Zuid Afrika en alle overige bestemmingen in de rest van de wereld

2-5 kg ROW 2: ¤ 34,20

:X

En het duurt 6 tot 8 dagen.
Thanks ^O^
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_88049569
De track&trace functie van TnT zuigt echt als de tering pakketje was gistermiddag op de bus gedaan en op TnT zegt de barcode niet te hebben gevonden! :(
Hebben meerde mensen hier last van? en komt ie morgen ook wel aan?
En dan ben ook nog eens weg ;(!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88108422
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_88402055
Zit ik de hele dag te wachten op een pakket, stopt er een bestelbusje van een autoverhuurbedrijf, een kerel met oranje TNT-kleding stapt uit. Ik pak vast mijn sleutels en loop naar de deur en daar zie ik het busje gewoon weer wegrijden? Bezorger was wel even uitgestapt om naar de laadruimte te kijken (hoorde ik), maar pakt daar volgens mij niets uit, heeft niet aangebeld een geen briefje achtergelaten. Wat is hier aan de hand?

Op Track en Trace staat mijn pakket overigens wel op 'chauffeur is onderweg'.
pi_88402364


Deze mag hier wel gepost worden.
pi_88402514
Ja precies. Wat een ontzettend faalbedrijf is TNT ook. Echt, er gaat altijd wel wat mis met pakjes. :r
En zo moeilijk is het nu ook weer niet, UPS en FedEx kunnen het ook.
pi_88545861
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef dotKoen het volgende:
Ja precies. Wat een ontzettend faalbedrijf is TNT ook. Echt, er gaat altijd wel wat mis met pakjes. :r
En zo moeilijk is het nu ook weer niet, UPS en FedEx kunnen het ook.
Ik heb wel goede ervaringen bij TNT. Ik zit te wachten op een pakje van DHL wat volgens de track&trace sinds 6 november op weg is naar het sorteercentrum :{
pi_88555665
Even voor de duidelijkheid:

quote:
Op dinsdag 16 is er geen postbezorging, we vragen uw begrip.

Internet en de komst van concurrentie hebben ertoe geleid dat nu 30% minder post wordt verstuurd dan 10 jaar geleden. Deze trend zal voorlopig doorgaan waardoor we de inrichting en omvang van onze bedrijfsvoering moeten aanpassen. Dit om de continuïteit van het bedrijf te kunnen waarborgen. Sinds 2007 zijn we met de vakorganisaties in gesprek om te komen tot een voor alle partijen aanvaardbare invulling van deze noodzakelijke maar ingrijpende veranderingen. De afgelopen maanden is intensief gesproken met de vakorganisaties over de reorganisatie van ons bedrijf. Tot op heden hebben we hier geen bevredigend akkoord over kunnen bereiken.

Als gevolg hiervan zullen de vakbonden op dinsdag 16 november een landelijke stakingsactie uitvoeren. Hierdoor zal op 16 november helaas zeer beperkt post worden bezorgd. Onze excuses daarvoor. We hebben zeker begrip voor de medewerkers met betrekking tot hun onzekere toekomst, maar betreuren de werkonderbreking omdat het de problemen in de postmarkt niet oplost. We stellen alles in het werk om de ongemakken voor u tot een minimum te beperken.

Spoedeisende zendingen (zoals rouwpost en medische zendingen) worden wel bezorgd.
De bezorging van pakketten zal geen invloed ondervinden van de stakingsactie.
Op 16 november zijn alle postkantoren gewoon geopend.

Bron
Wees dus niet bang, je pakketje wordt gewoon geleverd. Ik ben zelf alleen wel bang dat er her en der problemen komen bij pakketten naar een postbus.
pi_88634431
Mij is vandaag wel duidelijk geworden dat de aanvoer van pakketten voor de volgende dag moeilijk gaat worden. Die postbodes halen de pakketten namelijk op aan het eind van de dag, die blijven dus een nacht op het postkantoor staan in sommige gevallen.
pi_89045225
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef donroyco het volgende:
Hopelijk kan ik deze vraag gewoon hier stellen:
Ik wil een pakket met flesjes verzenden naar Australië, rond de 2,5 - 3 kg, hoe lang doet ie erover en wat zijn ongeveer de kosten? :)
ALs je op reis gaat naar Australië mag je geen eten/drinke importeren. Ongeacht hoe het verpakt is. Ze zijn bang dat er een ziekte uitbreekt oid. het is en blijft een eiland hea (groot eiland). Om kosten te besparen zou ik als ik jouw was het eerst goed uitzoeken of je flesjes wel binnen mogen.
Typefouten, ik maak ze met trots.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:05:07 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89057960
Als de TNT bij je aan de deur komt met een pakketje op jouw naam, mag je het weigeren? En zoja, wat gebeurt er dan. Gaat het pakketje kosteloos terug naar de afzender?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89096224
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Als de TNT bij je aan de deur komt met een pakketje op jouw naam, mag je het weigeren? En zoja, wat gebeurt er dan. Gaat het pakketje kosteloos terug naar de afzender?
In het geval van een brief mag je het weigeren en gaat het kosteloos terug naar de afzender. Denk dat het met pakket hetzelfde gaat.
pi_89150361
Wat is het goedkoopste met een 3S-nummer?

Kan je ook een brief sturen met 3S-nummer?

Ik moet namelijk iets van een paar honderd gram, iets klein, versturen (kan in envelop) maar het heeft een waarde die dusdanig hoog is dat ik het niet vertrouw om gewoon in de brievenbus te mikken en er nooit meer wat van te horen.
pi_89176482
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is het goedkoopste met een 3S-nummer?

Kan je ook een brief sturen met 3S-nummer?

Ik moet namelijk iets van een paar honderd gram, iets klein, versturen (kan in envelop) maar het heeft een waarde die dusdanig hoog is dat ik het niet vertrouw om gewoon in de brievenbus te mikken en er nooit meer wat van te horen.
Kun je die 'brief' dan gewoon niet aangetekend verzenden?
Shine bright like a diamond.
pi_89315824
Weet ée'n van de tnt medewerkers misschien of het mogelijk is om je pakketje af te geven bij zo'n sorteercentrum?

Ik heb namelijk sinds kort een 'klein' webshopje, maar werk fulltime (van 07:30 tot 18:00) en de tnt business punten gaan om 18:30 dicht. Voordat ik thuis ben en de pakketjes heb gelabeld zijn die dingen al lang dicht.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_89503817
quote:
Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet ée'n van de tnt medewerkers misschien of het mogelijk is om je pakketje af te geven bij zo'n sorteercentrum?

Ik heb namelijk sinds kort een 'klein' webshopje, maar werk fulltime (van 07:30 tot 18:00) en de tnt business punten gaan om 18:30 dicht. Voordat ik thuis ben en de pakketjes heb gelabeld zijn die dingen al lang dicht.
Volgens mij kun je het afgeven bij de businessbalies op een van de vijf grote sorteercentra, dat is gewoon een laadperon waar ze geen zegels verkopen etc. Er zit er een in zwolle, den bosch, amsterdam, nieuwegein en nog een paar. Maar supermarktenpunten zijn ook savonds open, maar dan word het pas de volgende dag in behandeling genomen
  maandag 6 december 2010 @ 17:09:22 #22
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_89593295
Doe gewoon tot 17:00 of 16:00 dezelfde dag nog verzonden :)
pi_89599231
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:09 schreef Maestro16 het volgende:
Doe gewoon tot 17:00 of 16:00 dezelfde dag nog verzonden :)
Dat gaat dus niet, zoals ik hier boven vermeld.

Ik heb het nu gewoon van me site afgehaald en doe rustig aan met de pakketjes.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_89625778
Ik had laatst twee verschillende soorten code

3SKR********
3SPA*******

maar wat is het verschil ?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:11:26 #25
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90090802
Ik wacht al sinds 23 november op een pakketje vanuit de VS (verzonden met USPS), nou heb ik van anderen gehoord dat het tot vijf weken kan duren voordat pakketjes vanuit de Westkust aankomen. Nu met de kerstdagen voor de deur en de lage Dollar zal het wel extra druk zijn, ik haat wachten ;(. Moet ik TNT eens gaan bellen of nog even wachten?
  maandag 20 december 2010 @ 12:48:29 #26
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_90171513
Mijn pakket is sinds zaterdag al 3x gesorteerd in het sorteercentrum, inclusief 1x vandaag. maar meestal komt het dan evengoed dezelfde dag nog...maar ze bezorgen dus helemaal nooit op maandag?? :'(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 20 december 2010 @ 14:10:31 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90175405
-sorry staat in de op-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90193030
Sorteren ze 's maandags wel? Aangezien er (jammergenoeg) vandaag niks met de status is veranderd..
pi_90229773
Ik heb gisteren nog een (kerst)bestelling bij bol.com gedaan. Aangezien ik voor 17uur bestelde zou ik vandaag mijn bestelling moeten ontvangen. Echter staat de track en trace tot op heden op "20.12.2010 Zending is voorgemeld" (stond er vanmorgen om 8uur ook al). Ik neem dus aan dat ik mijn pakketje vandaag niet zal ontvangen? (Er staat wel een waarschuwing dat de pakketservice hinder kan ondervinden van het weer)

Update:

Hij staat nu op 21.12.2010 Zending gesorteerd in sorteercentrum. Kan 't dan zijn dat t pakketje toch nog vandaag komt?

[ Bericht 10% gewijzigd door Exterminator op 21-12-2010 13:36:22 ]
pi_90276405
@Exterminator
Zal wel druk zien, zie hieronder mijn status, hoop het vandaag te ontvangen.

20.12.2010:
Zending is voorgemeld

21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
pi_90276481
Bij mij hadden ze erbij gezet dat het pakket 1 dag vertraging zou hebben. (bij Track en Trace).
pi_90281183
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef mysteriousvonkie het volgende:
@Exterminator
Zal wel druk zien, zie hieronder mijn status, hoop het vandaag te ontvangen.

20.12.2010:
Zending is voorgemeld

21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
21.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Sinds vanochtend staat er dat de chauffeur onderweg is, ben benieuwd
pi_90346705
Bij Track & Trace staat dat het pakje is afgeleverd maar ik heb niks gekregen.
pi_90355352
Wordt er morgen nog pakketjes bezorgd?
pi_90363972
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef xminator het volgende:
Wordt er morgen nog pakketjes bezorgd?
Volgens mij wel, maar niet zo lang als normaal natuurlijk
pi_90384055
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Bij Track & Trace staat dat het pakje is afgeleverd maar ik heb niks gekregen.
Ligt in de sneeuw in de tuin :+
pi_90384385
Ik heb een vraagje.

Ik verwacht 1 bestelling wat 2 colli zijn en ook twee 3S nummers, opeenvolgend.

De 2 colli komen uit verschillende filialen en 1 staat er op in collectie, zending is voorgemeld en de ander staat op zending is gesorteerd in sorteercentrum.

Wat doet TNT in zo een geval? Wachten ze tot de andere colli ook in datzelfde sorteercentrum staat en brengen ze het dan samen? Of gaan ze die ene vandaag nog proberen af te leveren en leveren ze die andere doos na? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90385351


Dat staat er nu, maar ik heb geen idee wat dat precies wil zeggen.

Is het onderste pakket onderweg? Staat dat te wachten tot het bovenste pakket in hetzelfde sorteercentrum erbij komt?

Iemand van de TNT mensen die hier wat zinnigs over kan zeggen? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90385835
Bij de onderste staat nu chauffeur is onderweg.

Heeft ie dan maar 1 pakket bij zich? :@

En waarom reageert niemand hier van de TNT mensen? }:| ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90385851
Het lijkt er toch op dat ze los van elkaar bezorgd worden. Dus de ene vandaag nog en de ander na kerst..
dag
pi_90385909
Hmz, dat zou naatje zijn, want aan het ene pakket heb ik vrij weinig zonder het andere.

En andersom is dat ook zo.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90385953
DE chauffeur heeft meestal een eigen wijk. Als het ene pakje al onderweg is, lijkt het er op dat het tweede niet met hem mee is. Of hij moet zo'n volle bus hebben dat hij nog een keer gaat bijvullen.. Erg waarschijnlijk is het niet.
dag
pi_90385954
In collectie zending is voorgemeld, wat wil dat precies zeggen? Dat het pakket nog bij de winkel ligt en dat het aangemeld is bij TNT, maar dat TNT het nog niet opgehaald heeft? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90385992
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef vosss het volgende:
In collectie zending is voorgemeld, wat wil dat precies zeggen? Dat het pakket nog bij de winkel ligt en dat het aangemeld is bij TNT, maar dat TNT het nog niet opgehaald heeft? :@
Dat, of het ligt nog te wachten om gesorteerd te worden in het sorteercentrum.
Kwam het uit een andere regio?
dag
pi_90386088
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:49 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat, of het ligt nog te wachten om gesorteerd te worden in het sorteercentrum.
Kwam het uit een andere regio?
Geen idee, de winkel had het ene pakket in een ander filiaal/magazijn liggen werd mij verteld.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90392623
Vandaag
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar niet zo lang als normaal natuurlijk
Hier vandaag dus niks binnen gekregen dankzij de sneeuw :P
pi_90406747
Als ik iemand via paypal laat betalen, hoe kan ik het 't beste opsturen, dus als bewijs. Bijvoorbeeld als je zo'n soort van scammer hebt, die het geld terug claimed.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_90474485
Een pakket wat sinds vrijdagochtend op status voorgemeld staat, wordt dat maandag na kerst bezorgd?

Of gaat dat dinsdag worden?
Hij staat dus volgens mij nog niet in een distributiecenter van TNT
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90477041
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef vosss het volgende:
Een pakket wat sinds vrijdagochtend op status voorgemeld staat, wordt dat maandag na kerst bezorgd?

Of gaat dat dinsdag worden?
Hij staat dus volgens mij nog niet in een distributiecenter van TNT
Dan word het dinsdag.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_90478097
vrijdagochtend stond een ander pakket ook op voorgemeld, later in distributie en toen op chauffeur onderweg en werd het nog vrijdag afgeleverd.

De vraag is ook meer of er op maandag bezorgd wordt, zeker zo na een kerst.

Dat pakket ligt volgens mij niet heel ver van het distributiecenter af zegmaar, dus het kan in principe op 1 dag :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90484802
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef vosss het volgende:
vrijdagochtend stond een ander pakket ook op voorgemeld, later in distributie en toen op chauffeur onderweg en werd het nog vrijdag afgeleverd.

De vraag is ook meer of er op maandag bezorgd wordt, zeker zo na een kerst.

Dat pakket ligt volgens mij niet heel ver van het distributiecenter af zegmaar, dus het kan in principe op 1 dag :)
Op maandag wordt er bezorgd :Y Er staan verschillende pakketten op 'chauffeur is onderweg' :D
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_90484838
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:46 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Op maandag wordt er bezorgd :Y Er staan verschillende pakketten op 'chauffeur is onderweg' :D
Alhoewel dat nu verandert is in "Zending ontvangen op distributievestiging" :')

Wel humor :P In het engels staat er out of delivery in het nederlands staat er ontvangen op distributievestiging. Jaja.. :D
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 27 december 2010 @ 13:49:23 #53
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90492215
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef Nibb-it het volgende:
Ik wacht al sinds 23 november op een pakketje vanuit de VS (verzonden met USPS), nou heb ik van anderen gehoord dat het tot vijf weken kan duren voordat pakketjes vanuit de Westkust aankomen. Nu met de kerstdagen voor de deur en de lage Dollar zal het wel extra druk zijn, ik haat wachten ;(. Moet ik TNT eens gaan bellen of nog even wachten?
Hopelijk komt het deze week eindelijk aan. :P
  maandag 27 december 2010 @ 15:32:22 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90496573
Wat doet de TNT-douane als vanuit het buitenland een pakketje binnenkomt met alleen 'gift' erop. Maar geen opgegeven waarde van de inhoud?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90527579
Godverdomme, status is nog altijd op "is voorgemeld", al vanaf 23 december }:| :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90530529
quote:
Op maandag 27 december 2010 13:49 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hopelijk komt het deze week eindelijk aan. :P
Ik zou er nief op rekenen. Ik heb een keer iets op 5 oktober besteld en het kwam pas aan op 2 december...
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_90541859
Jezus wat een zooitje!
Ik heb een pakketje waar ik vandaag de hele dag op heb zitten wachten.
Ik hoor een busje aan komen rijden (maarja ik hoor hier zovaak verkeer rijden dus ga niet vanuit dat het van de TNT is).
Er wordt niet aangebeld en hoor alleen een briefje door de brievenbus vallen. Ik ren naar de deur en die vent sjeest alweer weg in zn busje.

Dit is al de 3e keer dat ik zoiets heb!
En mn bel doet het gewoon dus dat is het niet, stelletje luie donders bij de TNT!
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:14:05 #58
329955 Hopfield
Artificial Brain
pi_90551545
Ik zie dat veel mensen nog wat vraagtekens hebben bij de term "voorgemeld". Ik heb zelf een tijdje bij TNT gewerkt als zaterdagmedewerker en collectiechauffeur (wat ben ik blij dat ik daar mee gestopt ben) en uit mijn hoofd zit het ongeveer zo:

Dat een pakketje voorgemeld is betekent zoveel en zo weinig als dat het bedrijf waar jij dat product besteld hebt aan TNT heeft doorgegeven dat ze dit pakketje gaan versturen. Het bedrijf maakt dan via het TNT-computer systeem een 3S-code aan voor op het standaard etiket en de verzending komt, na collectie, op de factuur van TNT voor dat bedrijf terecht.

Wat er daarna gebeurd ligt aan het desbetreffende bedrijf. De meeste internetwinkels en middelgrote bedrijven hebben een collectiecontract, wat zoveel inhoudt als dat er tegen het eind van de middag een TNT-chauffeur langskomt om het pakketje op te halen. Het pakketje is dan dus in "in collectie". Kleinere bedrijven brengen hun pakketjes vaak echter ook zelf naar een business point toe. Dan wordt die code bij het inleveren gescand en is vanaf dan ook in collectie (er komt ook een chauffeur naar het business point om de post/pakketjes op te halen).

Als het pakketje op "voorgemeld" blijft staan, ligt het waarschijnlijk dus aan het bedrijf waar je het gekocht hebt (misschien kerstsluiting?).

Zelf heb ik weinig problemen met de pakketservice van TNT gehad. Ik doe vrij vaak internet aankopen en ben eigenlijk nog nooit echt op een probleem gestuit. Ja één keer, maar dat lag niet aan de TNT. Maar als het er bij de pakketservice net zo aan toe gaat als bij de postbezorging, is dat waarschijnlijk te danken aan geluk, want op de vloer bij de VBG's is het een zooitje.
Ervaar het nu! De puinhopen van twee maanden Rutte.
pi_90602518
quote:
29.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Zou deze morgen aankomen?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:55:49 #60
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90670214
't Is eindelijk binnen, met 34¤ Douanekosten }:|
pi_91017262
TNT bezorger is blijkbaar te lui om naar de huisnummers te kijken, hij belt met mijn pakket aan bij de buren, die zijn niet thuis en hij schrijft vervolgens een briefje en doet die door de bus. Even later komt de buurman thuis en die doet dat briefje weer bij mij in de bus. Lekker dan :(
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_91252843
Vraagje: Wat is het verschil tussen TNT pakketservice/post en TNT Express?
pi_91372923
Dat express vast duurder is.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_91474086
14.01.2011:
Zending is voorgemeld

Sinds de 14e al 'voorgemeld' en nog steeds geen enkele vooruitgang, is dat normaal? :')
pi_91477082
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat express vast duurder is.
Wat het kost boeit mij niet. Vooral de werkwijze en organisatie wil ik weten.

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef RoW_0 het volgende:
14.01.2011:
Zending is voorgemeld

Sinds de 14e al 'voorgemeld' en nog steeds geen enkele vooruitgang, is dat normaal? :')
Ja. 14e is namelijk vrijdag. Wacht even tot morgen en neem anders contact op met de webshop. Vraag ze wanneer ze het op gaan sturen.
pi_91478043
Afgelopen woensdag twee pakketjes verstuurd, 1 naar een antwoordnr. en 1 naar een postbus nr.
het antwoordnr. pakkejes was de vorige dag al afgeleverd, het postbusnr. pakje is nog steeds niet te traceren bij tracktrace. heb de bruna laten bellen naar tnt en volgens hun ligt het pakketje in de postbus ( ik vertrouw het toch niet helemaal)

Tussen kerst en oud en nieuw ook een pakketje verstuurd die heeft er 5 dagen over gedaan om aan te komen elke keer ging het pakketje weer terug naar het sorteercentrum (ik wijt het aan het weer)
Puntje bij paaltje toen het pakketje eindelijk afgeleverd was was het beschadigd en weigerde de winkelier het geld retour te sturen.
Klachtenforumulier tnt ingevuld, 6 dagen later kreeg ik een mail van tnt, 2 dagen later werd ik gebeld door tnt, foto,s naar tnt via mail opgestuurd (die de winkelier naar mij gestuurd had) dag later weer een belletje, 3 dagen later een bried in de deur dat het geld eind van deze maan gestort wordt (had het gelukkig verzekerd).
pi_91481095
Een pakketje naar een postbusnummer moet toch worden op gehaald bij postkantoor? Vandaar dat het wat langer duurt.
pi_91482776
het pakket was niet te volgen via tracktrack, nr was niet bekend en dan ga je je eigen toch afvragen waar je pakketje gebleven is.
pi_91562194
ik heb gisterenochtend een pakket verstuurd waarbij ik het afschrift met pakketnr kreeg, 3spaaa******* Maar tot op heden is ie niet terug te vinden bij de TNT track en trace: "Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens." Postcode en pakketnr al meerdere keren gechecked en die kloppen.

Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
pi_91576107
Ga morgen even langs de winkel waar je hem naar toegebracht hebt om te versturen (bruna denk) en laat hun het uitzoeken.
Ik ga morgen ook weer even want een ander pakje wat ik de 14de versturd heb is de 15de in het sorteercentrum aan gekomen en daar staat het nog steeds volgens tracktrace.
pi_91579912
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Sorella het volgende:
Ga morgen even langs de winkel waar je hem naar toegebracht hebt om te versturen (bruna denk) en laat hun het uitzoeken.
Ik ga morgen ook weer even want een ander pakje wat ik de 14de versturd heb is de 15de in het sorteercentrum aan gekomen en daar staat het nog steeds volgens tracktrace.
Weet die winkel er echt meer van? Was bij een primera-winkel trouwens. Ik heb via twitter de tntpostwebcare al gecontacteerd, was net aan het einde werktijd van hen alleen, dus morgen weet ik mogelijk meer.
pi_91585280
Je betaalt al genoeg om een pakje te versturen en aangezien het niet mijn fout is dat het pakje al 5 dagen bij een sorteercentrum staat mogen hun het uitzoeken voor mij.
Niet geschoten is altijd mis.
Verleden week deden ze het ook, dus waarom zouden ze het nu ook niet weer doen.

Dat postwebcare kan je dat alleen via twitter bereiken ?
pi_91587391
No worries, het pakketje blijkt al bezorgd te zijn :D Dat was snel.

Maar lekker hoor, track&trace ;(
pi_91961313
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Waarom kunnen ze iets niet gelijk naar het postkantoor brengen:
Geen flauw idee, kunnen ze niet, wil je dat wel maak dan gebruik van DHL of een Kialapunt.
Dat kan wel. Poste restante heeft dat. Je zet de naam van degene aan wie het gericht is op de zending. Daaronder Poste restante en het adres van het postkantoor waar je het wilt laten bezorgen. Dan wordt het pakket op dat postkantoor bezorgt en kan degene waar het voor bestemd is dat daar gaan afhalen.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_91982367
quote:
28.01.2011:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Verdomme ;(
  FOK!fotograaf maandag 31 januari 2011 @ 16:41:14 #76
145146 Andyy
pi_92128036
Wat betekent manco distributie?
  FOK!fotograaf maandag 31 januari 2011 @ 16:47:22 #77
145146 Andyy
pi_92128335
Ik lees ergens anders:
quote:
Dat betekent waarschijnlijk dat het zoek is.
Nee toch? -O-
pi_92177578
Ik laat voor het eerst van mijn leven een pakje bij mij thuis door TNT ophalen, dit omdat het pakje langer is dan 1m en dan mag je het niet naar een postkantoor brengen, maar ophalen voor 2,20 extra doen ze wel.

Gaat dit via je normale TNT pakketbezorger of komt daar een ander busje voor langs?

Ik wil dit graag weten omdat mijn bezorger om 8 uur 's ochtends voor de deur staat en heel hard aanbelt en me zo al meerdere keren op een vrije dag uit bed heeft gebeld. Wel weer fijn dat je er niet de hele dag op staat te wachten.

Moet ik dus rekening houden met mijn vroeg opstaande chauffeur of komt er een team op een ander tijdstip voor langs?
pi_92613003
Ik verwacht morgen een aangetekend pakketje te ontvangen maar ben zelf niet thuis...
Kan iemand anders het pakketje aannemen en een krabbel zetten?
Of moet je je echt legitimeren? Zoja, kan ik dan ook mijn id aan degene geven die het pakketje ontvangt?
pi_92613611
Track and Trace gaat meestal wel goed bij mij maar nu twee pakketten aangetekend naar het buitenland gestuurd en het pakket dat ik het laatst heb verstuurd (via zelfde agentschap) kan ik wel volgen terwijl het pakket van een dag eerder na 2 dagen nog steeds niet te vinden is met track and trace.

Eerste pakket gaat naar Roemenie, tweede naar Duitsland. Maakt dat nog verschil uit? Dacht dat stappen in Nederland altijd te volgen waren namelijk.
pi_92623873
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef 12345r het volgende:
Ik verwacht morgen een aangetekend pakketje te ontvangen maar ben zelf niet thuis...
Kan iemand anders het pakketje aannemen en een krabbel zetten?
Of moet je je echt legitimeren? Zoja, kan ik dan ook mijn id aan degene geven die het pakketje ontvangt?
Iedereen op dat adres kan dat pakje aannemen. Het maakt dus niet uit of degene ook de geadresseerde is. Degene die het aanneemt moet zichzelf wel kunnen legitimeren.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Ericr het volgende:
Track and Trace gaat meestal wel goed bij mij maar nu twee pakketten aangetekend naar het buitenland gestuurd en het pakket dat ik het laatst heb verstuurd (via zelfde agentschap) kan ik wel volgen terwijl het pakket van een dag eerder na 2 dagen nog steeds niet te vinden is met track and trace.

Eerste pakket gaat naar Roemenie, tweede naar Duitsland. Maakt dat nog verschil uit? Dacht dat stappen in Nederland altijd te volgen waren namelijk.
Je zou inderdaad moeten zien dat het voor het land van bestemming is gesorteerd, dan wel aan dat land overgedragen is. Vaak zie je ook nog dat het uitgereikt is, maar dat verschilt per land.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_92649812
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 05:46 schreef hetizmij het volgende:

Je zou inderdaad moeten zien dat het voor het land van bestemming is gesorteerd, dan wel aan dat land overgedragen is. Vaak zie je ook nog dat het uitgereikt is, maar dat verschilt per land.
Het pakket lijkt totaal niet opgenomen te zijn in het sorteerproces of verder. Fijn, mijn duurste zending tot nu toe en dan lijkt het mis te gaan. Heb al 'leuke' verhalen gelezen dat TNT niks vergoedt als een pakket niet in hun systeem is opgenomen. Zelfs al heb je een verzendbewijs met TNT-stempel.
pi_92870107
Pakket is gelukkig boven water, zonder dat er verder ooit tracking voor is verstrekt overigens. Niet gescand dus, wel aangekomen.
pi_92886833
Ik ontvang morgen een pakketje met tnt waar invoerrechten over moet worden betaald, ik weet al hoeveel dat zal zijn door het track en trace...

morgen ben ik niet thuis en kan het pakketje niet aannemen, k echt heb geen zin om nog een dag te wachten tot ze het pakketje weer voorbij komen brengen,, is het mogelijk om een briefje op je deur te plakken, dat ze het bij de buren moeten afleveren? dan geef ik de buren gewoon het geld, en hoef ik niet nog meer dagen te wachten..
pi_92886921
Je kan het proberen. De een doet het eerder dan de ander :+
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_92887312
ke ik rpobeer t maar gewoon:p

als er trouwens bij track and trace het volgende staat;

Rembours: 45,65 E

dat is dan neem ik aan ook het enige wat ik moet betalen toch? er komen nie nog administratie kosten of iets anders lulligs bij.(bedrag is vanwege invoerheffin)
pi_92919326
Ik heb weken geleden flink ruzie gehad bij zo'n TNT punt in een copyshop. Ik wilde een pakketje onder rembours verzendne (kost 15,89 ofzo). Totale bedrag inclusief rembours was iets van 90euro.

Had die gozer me dus 90euro laten binnen (zat zelf niet op te letten). Ik de volgende dag terug en denk dit lossen we zo op, maar nee hoor. Wat zegt die medewerker: "Ja, dat klopt dat is het rembours bedrag en die 90euro krijg jij weer teug van de betaler en dan is de cirkel weer rond en kom jij weer op 0 euro :') "

Heb daar serieus 45minuten gestaan totdat hij 2x tnt (op zaterdag) had gebeld en door kreeg dat er iets niet klopte.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  FOK!fotograaf donderdag 17 februari 2011 @ 17:29:47 #88
145146 Andyy
pi_92923551
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Andyy het volgende:
Ik lees ergens anders:

[..]

Nee toch? -O-
Wel dus, 600 euro kwijt.
Nouja, de winkel :+ Ze hebben gelukkig een nieuwe opgestuurd O+
pi_93028699
Ik verwachtte vandaag een pakketje, staat er bij track & trace: 'Pakket in sorteercentrum' en 'Pakket 1 dag vertraagd'. :(

Wordt het nou maandag of dinsdag bezorgd?

In ieder geval 2 of 3 dagen vertraagd in plaats van 1 dag dus. :(

TNT :r
pi_93047388
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef rcco het volgende:
Ik verwachtte vandaag een pakketje, staat er bij track & trace: 'Pakket in sorteercentrum' en 'Pakket 1 dag vertraagd'. :(

Wordt het nou maandag of dinsdag bezorgd?

In ieder geval 2 of 3 dagen vertraagd in plaats van 1 dag dus. :(

TNT :r
Wat ik zelf grappig vind is dat ik iets uit China heb besteld. Dit is woensdag (vroeg) verzonden. En dit had ik dus vrijdag om 09:00 in huis. Verzonden via DHL.

Een pakketje binnen Nederland doet er langer over :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_93047993
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef rcco het volgende:
Ik verwachtte vandaag een pakketje, staat er bij track & trace: 'Pakket in sorteercentrum' en 'Pakket 1 dag vertraagd'. :(

Wordt het nou maandag of dinsdag bezorgd?

In ieder geval 2 of 3 dagen vertraagd in plaats van 1 dag dus. :(

TNT :r
Dinsdag lijkt me, als het op zaterdag vertraagd is.
Maandag werken ze weg wat ze zaterdag niet meer konden / mogen wegbrengen (aangetekend etc).
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_93469425
Ah leuk, laat ik ook even melden wat mij is gebeurd.
Pakketje (cadeau) uit hong kong besteld. Heeft ongeveer een maand geduurd, verjaardag is zeer binnenkort.
Na 1x langs komen maandag (ik weet nu dus dat dat zo hoort bij aangetekend) een briefje dat het op het postkantoor zou liggen.
Dus ik woensdag naar t postkantoor.
Pakketje was er niet. Bellen bellen bellen, het pakketje was wel 100% zeker daar ontvangen, maar lag er toch echt niet. Pakket-ophaler had hem misschien weer mee genomen. Maar ze zeiden dat komt wel goed. In het ergste geval word hij retour afzender gestuurd (naar hong kong dus!!!!). Er kon niks aan gedaan worden.
Gelukkig werd hij de volgende dag weer terug gebracht op het postkantoor. Maar goed, ik kneep m wel! (t was een cadeautje)
Echt, hoe kunnen ze zo dom zijn om de verkeerde pakketjes op te pikken op het postkantoor?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_93758898
04.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
04.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Vandaag nog? :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93759999
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef drumstickNL het volgende:
04.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
04.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Vandaag nog? :o
Uit de OP:
quote:
Wat bezorgt TNT wanneer ?
Maandag: alleen tweede bestellingen, aangetekende of rembours pakjes die zijn blijven liggen van Zaterdag
Dinsdag tm Vrijdag: alles
Zaterdag: alles, behalve aangetekende zendingen en rembourspakjes.
Als het aangetekend is, wel. Anders morgen
pi_93760247
aangetekend in de vorm van je moet tekenen voor ontvangst?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93760649
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef drumstickNL het volgende:
aangetekend in de vorm van je moet tekenen voor ontvangst?
Jup :)
pi_93775176
heh, hij komt morgen pas omdat ze van zondag op maandag niks sorteren. :'(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93806060
Nog een vraagje, vandaag hebben die hufters ze een briefje door de bus gegooid terwijl ik gewoon aanwezig was. Kan ik het ook ophalen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:52:49 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93811013
Even een vraagje over de track and trace service: Ik verwacht een pakketje en normaal gesproken staat de laatst bekende status in het oranje weergegeven. Gister was dat

07.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum


Nu heb ik vandaag weer dezelfde melding gekregen, dus:

08.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum


Maar hoezo geven ze het tweemaal aan en waarom is de laatste status niet in het oranje weergegeven?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:58:28 #100
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_93811239
Ze geven slechts aan dat het nog niet bezorgd is.

04.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
04.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
07.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
08.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Zoals hier.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:07:30 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93811516
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ze geven slechts aan dat het nog niet bezorgd is.

04.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
04.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
07.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
08.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Zoals hier.
Ah zo! Bedankt voor het snelle antwoord :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_94297799
Ik wil een pakketje retour naar Bol.com sturen, ze hebben me een antwoordnummer gegeven zodat het kostenloos verstuurd kan worden. Kan ik het nu gewoon afgeven bij het postkantoor?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:43:10 #103
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_94301466
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef julian6 het volgende:
Ik wil een pakketje retour naar Bol.com sturen, ze hebben me een antwoordnummer gegeven zodat het kostenloos verstuurd kan worden. Kan ik het nu gewoon afgeven bij het postkantoor?
Ja.
pi_94302475
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ja.
Moet dat aan de balie of kan ik het in die zak gooien die er altijd staat?
pi_94302562
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef julian6 het volgende:

[..]

Moet dat aan de balie of kan ik het in die zak gooien die er altijd staat?
Bij de medewerker aan de balie, het moet immers wel in het systeem worden gezet, en daar krijg je ook een verzendbewijs welke je moet bewaren om aan te tonen dat je hem verzonden hebt indien bol.com daar om vraagt.
pi_94313684
Thx gasten ^O^
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:11:52 #107
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_94314061
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bij de medewerker aan de balie, het moet immers wel in het systeem worden gezet, en daar krijg je ook een verzendbewijs welke je moet bewaren om aan te tonen dat je hem verzonden hebt indien bol.com daar om vraagt.
Zal alleen nooit gebeuren, maar goed. Inderdaad even aangeven en ze plakken er een sticker op. 30 seconden werk als het rustig is :P.
pi_94879786
Hoelang duurt het meestal voordat het pakket van 'gemeld' naar 'gesorteerd' gaat?

Ik heb iets besteld dat rond een uur of 4 met tnt wasmeegegeven volgens de persoon in kwestie, track& trace gekregen maar het staat nu al 6 uur op gemeld. Moet het niet immiddels gesorteerd zijn?
pi_94880129
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoelang duurt het meestal voordat het pakket van 'gemeld' naar 'gesorteerd' gaat?

Ik heb iets besteld dat rond een uur of 4 met tnt wasmeegegeven volgens de persoon in kwestie, track& trace gekregen maar het staat nu al 6 uur op gemeld. Moet het niet immiddels gesorteerd zijn?
Zal binnen een uurtje dan wel gebeuren.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_94882585
Nog niks..

Wat houdt verhoogd aansprakelijke zending in dan? :s
pi_94891010
Dat als het pakketje niet aankomt de verzender recht heeft op het bedrag van wat er in de zending zit. Daarnaast zal je moeten tekenen.

Voor je pakketje zal je nu vermoedelijk een dagje moeten wachten. Het gebeurt wel eens dat het niet binnen een dag lukt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_94893435
Staat nu wel bij gesorteerd in sorteercentrum. Nou hoop het wel want het is een cadeautje voor me vriendin, en dat heb ik vandaag nodig:$


01.04.2011:
Chauffeur is onderweg.. Komt het toch nog goed!

[ Bericht 23% gewijzigd door Snoepje5 op 01-04-2011 11:25:19 ]
pi_94902946
Meneer belt aan bij verkeerde huis. Ik sta voor raam, moet ik er nou op mn blote voeten heen rennen? Misschien hebben de buren ook wel iets besteld. Meneer pakt pakje dat op mijn bestelling lijkt. Ik rbedenk me toch maar om naar buiten te rennen omdat hij al een papiertje in de brievenbus doet. KUT hij rijdt al weg.. Ik huilen:-( Ooo 1minuut later komt meneer achteruit sjeezend terug, belt aan! Gelukkig, pakketje toch nog ontvangen!
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 19:17:38 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_94912921
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar het is een beetje vaag, dit staat er in de email die ik vandaag heb ontvangen:

quote:
Uw bestelling met ordernummer 12345 is overgedragen aan TNT Post
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
Maar... morgen is zaterdag, zou ik het pakje dan toch morgen ontvangen (geen werkdag tenslotte want het is weekend, maar TNT bezorgt wel op zaterdag)? Het is overigens niet aangetekend of rembours.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94913878
Tnt bezorgt wel op zaterdag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 20:10:27 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_94915325
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tnt bezorgt wel op zaterdag.
Ja, maar zaterdag wordt normaal niet als werkdag gezien, maar ik zie dat het pakje nu gesorteerd is, dus het zal morgen wel komen *O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94933082
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, maar zaterdag wordt normaal niet als werkdag gezien, maar ik zie dat het pakje nu gesorteerd is, dus het zal morgen wel komen *O*
Als het niet aangetekend is krijg je hem morgen. Als je er wel voor moet tekenen wordt hij maandag uitgereikt.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  maandag 4 april 2011 @ 18:47:16 #118
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_95033783
quote:
Waarom kunnen ze iets niet gelijk naar het postkantoor brengen:
Geen flauw idee, kunnen ze niet, wil je dat wel maak dan gebruik van DHL of een Kialapunt.
[b]
Kunnen ze wel op aanvraag van de bewoner/geadresseerde. Daarvoor is wel een handtekening nodig die op de handterminal gezet moet worden. Een briefje achterlaten is dus niet voldoende.

Alsnog kan je het pakketje pas de volgende dag na 13.00 uur op halen bij het postkantoor aangezien hij ook nog naar het postkantoor gebracht moet worden.

:)
pi_95033943
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Kunnen ze wel op aanvraag van de bewoner/geadresseerde. Daarvoor is wel een handtekening nodig die op de handterminal gezet moet worden. Een briefje achterlaten is dus niet voldoende.

Alsnog kan je het pakketje pas de volgende dag na 13.00 uur op halen bij het postkantoor aangezien hij ook nog naar het postkantoor gebracht moet worden.

:)
of verzenden als pakje gemak.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95062327
Ik heb zondag gebruik gemaakt van de tnt-ophaalservice (aangezien het om een groot pakket van 25+ kg gaat). Dan wordt het pakje de volgende dag bij je thuis opgehaald, waarna het naar de ontvanger verzonden wordt.

Echter kwamen ze gister precies op het moment dat ik op het toilet zat, dus hadden ze een briefje door de bus gedaan. :')

Straks moet ik weg maar ze zijn nog niet langs geweest. Zouden ze het pakket meenemen als ik een briefje op de deur hang met iets als "Beste TNT, het op te halen pakket staat achter in het tuinhuisje. Sorry voor het ongemak" ?
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 11:21:37 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_95062458
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 03:00 schreef hetizmij het volgende:

[..]

Als het niet aangetekend is krijg je hem morgen. Als je er wel voor moet tekenen wordt hij maandag uitgereikt.
Het pakje kwam zaterdag, om half 5 :') De hele dat zitten wachten met dat mooie weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:39:27 #122
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_95069874
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb zondag gebruik gemaakt van de tnt-ophaalservice (aangezien het om een groot pakket van 25+ kg gaat). Dan wordt het pakje de volgende dag bij je thuis opgehaald, waarna het naar de ontvanger verzonden wordt.

Echter kwamen ze gister precies op het moment dat ik op het toilet zat, dus hadden ze een briefje door de bus gedaan. :')

Straks moet ik weg maar ze zijn nog niet langs geweest. Zouden ze het pakket meenemen als ik een briefje op de deur hang met iets als "Beste TNT, het op te halen pakket staat achter in het tuinhuisje. Sorry voor het ongemak" ?
Ligt aan de bezorger, in principe heeft de bezorger een handtekening nodig voor de afhaalopdracht. Mocht de bezorger zo bekend met de buurt zijn dat hij/zij hier geen probleem in ziet zal het meegenomen worden.
pi_95078226
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ligt aan de bezorger, in principe heeft de bezorger een handtekening nodig voor de afhaalopdracht. Mocht de bezorger zo bekend met de buurt zijn dat hij/zij hier geen probleem in ziet zal het meegenomen worden.
Zoh, net terug. Hij heeft hem gelukkig wel meegenomen :)
Als ik via Track&trace naar de handtekening kijk, blijkt dat hij een kruisje heeft neergezet!
pi_95331673
geen zin om 5 paginas te zoeken naar een antwoord dat net zo simpel gegeven kan worden

is elke doos binnen de maten van de tnt website goed? Schoenendoos dus ook?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_95331724
Ja
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 13 april 2011 @ 21:22:18 #126
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_95463653
Waarom wil TNT mijn bsn weten als ik een pakketje ophaal?
pi_95463886
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Erasmo het volgende:
Waarom wil TNT mijn bsn weten als ik een pakketje ophaal?
Ze willen het nummer van je ID-kaart hebben. Zodat ze weten aan wie ze het pakketje hebben uitgereikt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95488700
Gisterochtend een kostbaar object retour gestuurd naar een webshop, status staat al sinds vanmorgen op: Zending zit in afleverroute.

Vind het wel een beetje vreemd omdat er normaal altijd meteen bij staat: Chauffeur is onderweg, maar nu dus (nog) niet. Als ik de T&T refresh komt er soms ook een Engelse versie en dan staat er: Parcel out for delivery..

Wordt deze vandaag nog aangeboden denken jullie?

Edit: Ik heb het pakket retour gestuurd naar een antwoordnummer, misschien ligt het daaraan dat de T&T niet zo snel bijgewerkt wordt?

[ Bericht 7% gewijzigd door Gauner op 14-04-2011 15:17:17 ]
pi_95715593
hoelang blijft een pakket op het postkantoor liggen als ik niet aanwezig ben?
-referral verwijderd-
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:28:07 #130
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_95718464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Ze willen het nummer van je ID-kaart hebben. Zodat ze weten aan wie ze het pakketje hebben uitgereikt.
BSN. Wat moet TNT met mijn nummer als het tonen ook volstaat om je te identificeren.
pi_95725426
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef vanBinsberge het volgende:
hoelang blijft een pakket op het postkantoor liggen als ik niet aanwezig ben?
3 weken
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:19:28 #132
40566 Ericr
Livewrong
pi_95738529
TNT na meerdere pakketten die ik heb verzonden naar het buitenland nu toch wel goed in de fout gegaan. Kreeg vrijdag een briefje dat ze hebben geprobeerd een pakket hebben te bezorgen en opeens ben ik bij hun de geadresseerde geworden terwijl op mijn tracking slip toch echt een adres in Frankrijk staat vermeld. Het pakket kan nooit in die korte tijd retour afzender zijn gegaan want volgens de tracking is het pakket ook nooit buiten Nederland geweest.

Waarschijnlijk hebben ze geadresseerde en zender in hun systeem omgewisseld, nogal slordig en ik hoop dat het pakket nog boven water komt. Heb na de eerste poging tot bezorgen geen nieuwe briefjes gehad over het bezorgen van het pakket dus waarschijnlijk hebben ze toch door dat ze het verkeerde adres hebben gebruikt maar slordig is het wel.

Morgen ze maar eens bellen.
  donderdag 21 april 2011 @ 20:37:43 #133
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95822097
Bezorgt TNT op goede vrijdag? Ik denk het niet he? -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95822220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Bezorgt TNT op goede vrijdag? Ik denk het niet he? -O-
Jawel.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  donderdag 21 april 2011 @ 20:41:44 #135
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95822349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Jawel.
Oeh *O*
Ik wacht namelijk al twee dagen op een pakketje -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95822440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Muck het volgende:

[..]

Oeh *O*
Ik wacht namelijk al twee dagen op een pakketje -O-
Muhahaha
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 april 2011 @ 09:54:43 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_95881117
Stel ik expres mijn wekker om half 10 aangezien de postpakketjes meneer altijd rond 12 uur kwam maar de vorige keer uit zijn bed was gevallen en al om 10u bij de deur stond.. Is hij volgens de buren nu al om 9u geweest.

Dinsdag de eerst volgende leverdag, ben ik aan het werk en is er verder ook niemand in huis.
Kortom dat wordt woensdag van het postkantoor halen ;(

Ik snap best dat die jongens en meisjes tussen 8 en 18 kunnen langs komen op zaterdag... maar waarom houden ze zich niet meer aan de tijden dat ze altijd kwamen? ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:34:29 #138
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_95884646
Wordt vandaag post verwerkt?
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 april 2011 @ 12:49:56 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_95885074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:34 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wordt vandaag post verwerkt?
als je bedoeld of er bezorgd wordt: ja

Heb mn pakketje alsnog binnen gekregen!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_95907875
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Nizno het volgende:
Stel ik expres mijn wekker om half 10 aangezien de postpakketjes meneer altijd rond 12 uur kwam maar de vorige keer uit zijn bed was gevallen en al om 10u bij de deur stond.. Is hij volgens de buren nu al om 9u geweest.

Dinsdag de eerst volgende leverdag, ben ik aan het werk en is er verder ook niemand in huis.
Kortom dat wordt woensdag van het postkantoor halen ;(

Ik snap best dat die jongens en meisjes tussen 8 en 18 kunnen langs komen op zaterdag... maar waarom houden ze zich niet meer aan de tijden dat ze altijd kwamen? ;(
Waarschijnlijk omdat het extreem rustig is? Bij ons in alkmaar was het de hele week al bizar rustig... en als het rustig is, is de bezorger lekker vroeg klaar! de meeste doen dan nog wel ff 2e rondje 's middags...
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_95912783
Ik heb een afwezigheidsbericht gekregen met onleesbare 3S code gehad.

Kan het kloppen dat een 3s code begint met 3SIM?
3SIMVO of is het 3SIMUO, of 3SLMVO of 3SLMV0 (nul)..
  zondag 24 april 2011 @ 11:44:28 #142
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_95913333
Behoorlijk zeker dat het 3SIMUO is. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 april 2011 @ 16:47:31 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_95922719
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 02:11 schreef Spro het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het extreem rustig is? Bij ons in alkmaar was het de hele week al bizar rustig... en als het rustig is, is de bezorger lekker vroeg klaar! de meeste doen dan nog wel ff 2e rondje 's middags...
neuj hij was anders niet meer langs gekomen. Bleek dat hij zijn route omgegooid had en daarom dus veel eerder hier langs komt.
Gelukkig heb ik hem via het 0900 nummer kunnen laten bereiken en heb ik nu alsnog mijn telefoon en de versproducten van buzzer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 april 2011 @ 16:51:57 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95922850
Stel ik verwacht twee pakketten vanuit engeland van de dezelfde afzender. Eén pakket wordt twee dagen later verstuurd dan die andere. Kan het zijn dat die laatst verstuurde pakket alsnog eerder bij mij aankomt. Of heb ik nu één pakket gemist?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 april 2011 @ 16:52:53 #145
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_95922881
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel ik verwacht twee pakketten vanuit engeland van de dezelfde afzender. Eén pakket wordt twee dagen later verstuurd dan die andere. Kan het zijn dat die laatst verstuurde pakket alsnog eerder bij mij aankomt. Of heb ik nu één pakket gemist?
het wil wel eens voorkomen dat een pakket langer bij de douane in behandeling is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 april 2011 @ 16:55:59 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95922970
naja als ie binnen is kan ik toch met de 3S code op het pakket kijken waar ie zoal uithing toch?
(er werd geen verzendcode verstrekt omdat standaard verzending)

en ik dacht dat pakketten binnen europa belasting-vrij waren?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 april 2011 @ 16:59:00 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_95923065
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef Schenkstroop het volgende:
naja als ie binnen is kan ik toch met de 3S code op het pakket kijken waar ie zoal uithing toch?
(er werd geen verzendcode verstrekt omdat standaard verzending)

en ik dacht dat pakketten binnen europa belasting-vrij waren?
en wie zegt er tegen de douane dat er geen drugs sigaretten of wapens in zitten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 april 2011 @ 17:00:28 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95923121
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

en wie zegt er tegen de douane dat er geen drugs sigaretten of wapens in zitten?
oja natuurlijk. maar ben me van geen schuld bewust uiteraard.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:54:03 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_95983288
Hoe zat het ook alweer, is vandaag voor TNT nu een gewone Dinsdag of zien ze dit als Maandag en werken ze nu alleen weg wat ze over hebben van afgelopen Zaterdag?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:25:32 #150
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_95984599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:54 schreef Klonk het volgende:
Hoe zat het ook alweer, is vandaag voor TNT nu een gewone Dinsdag of zien ze dit als Maandag en werken ze nu alleen weg wat ze over hebben van afgelopen Zaterdag?
Als een normale maandag, geen distributie gisteren. :)
pi_96003100
Godverdomme, morgennacht ga ik op vakantie. Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan die gewoon op voorraad was. En ja hoor. Ze sturen het MORGEN pas op. Is er nog een kleine kans dat ik 'm in de avond kan krijgen? Of misschien met spoed ofzo? Moet van Haarlem naar Arnhem/Doetinchem.

Ik baal hier zo erg van.

[ Bericht 3% gewijzigd door RoW_0 op 26-04-2011 18:06:24 ]
pi_96006715
Misschien dat je het lokale distributie centrum/business point kan bellen dat je het daar ophaalt?

En anders annuleer je je order en koop je het in de winkel :P.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:16:26 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_96006918
met gewone pakketpost gaat dat niet lukken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_96008331
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:25 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Als een normale maandag, geen distributie gisteren. :)
Hm, ik heb gewoon pakketpost ontvangen vandaag.
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:49:04 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96008906
Voor sommige pakketten die ik uit Engeland ontvang hoef ik nieteens te tekenen. Klopt dat wel en kunnen postbodes dan wellicht pakketten achterover drukken?

Afentoe maak ik mij teveel en onnodig veel zorgen :@
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:03:04 #156
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_96018138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef CindieY het volgende:

[..]

Hm, ik heb gewoon pakketpost ontvangen vandaag.
2e bestelling, rembours of aangetekende zending?
pi_96051683
Zie dat laatste kopje ook :')

Hoe weet je dit?
Wij zijn mods wij weten alles.

:') :') :')
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:49:10 #158
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_96126685
Morgen!

Ik heb laatst een pakketje besteld op Amazon en dat is laatst terecht gekomen bij TNT. Nu vraag ik me af of er dan zometeen een afleverpoging gedaan word?

27.04.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
28.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
29.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

29.04.2011:
Chauffeur is onderweg

:D

[ Bericht 13% gewijzigd door QuincydeKoster op 29-04-2011 10:42:29 ]
Dit is mijn signature.
pi_96145141
Hallo, ff een vraag bezorgd TNT brievenpost ook morgen op Koninginnedag
Als je iets op Bol.com hebt besteld?
De meeste zeggen ''ja'' maar wil het gewoon even zeker weten! :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 29 april 2011 @ 17:13:56 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_96146249
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef rickyszz het volgende:
Hallo, ff een vraag bezorgd TNT brievenpost ook morgen op Koninginnedag
Als je iets op Bol.com hebt besteld?
De meeste zeggen ''ja'' maar wil het gewoon even zeker weten! :P
zoeken op de tnt site op feestdag levert op:

quote:
Ontvang ik ook post op feestdagen?

TNT Post bezorgt geen post op feestdagen. Verstuurt u wel post in deze periode houdt u hierbij dan alstublieft rekening met de wijzigingen in ons bezorgschema.

Nationale feestdagen 2011
Zaterdag 30 april Koninginnedag
Donderdag 5 mei Bevrijdingsdag
Donderdag 2 juni Hemelvaartsdag
Zondag 12 juni 1e Pinksterdag
Maandag 13 juni 2e Pinksterdag
Maandag 26 december 2e Kerstdag
Zaterdag 31 december Oudejaarsdag

Via onze website houden we u op de hoogte van de gewijzigde service rondom de feestdagen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96162734
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

zoeken op de tnt site op feestdag levert op:



[..]

Oke thanks! :)
pi_96167475
Neem aan dat pakketten die vrijdag bij de 1e aflevering niet geleverd konden worden maandag geleverd worden?
pi_96167721
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 02:27 schreef Vendris het volgende:
Neem aan dat pakketten die vrijdag bij de 1e aflevering niet geleverd konden worden maandag geleverd worden?
Ja, de hele zaterdagbestelling schuift door naar de maandag. Wat normaal op zaterdag bezorgd zou worden wordt nu op maandag bezorgd.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_96240232
28.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

29.04.2011:
Zending zit in afleverroute

Pakket wat ik heb verstuurd staat dit dus. En hier houdt het ook op :? ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 2 mei 2011 @ 11:02:05 #165
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_96240637
o handig topic dit, ik heb eens gepoogd op te zoeken wat het kostte om één of twee boeken naar Nigeria te verzenden,maar ik kwam er niet goed uit. Misschien kan iemand het mij hier vertellen,stel ik wil een pakketje versturen van zeg, 1kg,naar Nigeria, Jos city, wat kost dat?
pi_96241057
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef scrub_nurse het volgende:
o handig topic dit, ik heb eens gepoogd op te zoeken wat het kostte om één of twee boeken naar Nigeria te verzenden,maar ik kwam er niet goed uit. Misschien kan iemand het mij hier vertellen,stel ik wil een pakketje versturen van zeg, 1kg,naar Nigeria, Jos city, wat kost dat?
nederlandse boeken :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 2 mei 2011 @ 18:40:38 #167
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_96260335
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

nederlandse boeken :')
ja wat? áls het al Nederlandse boeken waren,denk je dat er geen Nederlanders in Nigeria verblijven? En het zijn Engelse boeken.
pi_96272381
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef scrub_nurse het volgende:
o handig topic dit, ik heb eens gepoogd op te zoeken wat het kostte om één of twee boeken naar Nigeria te verzenden,maar ik kwam er niet goed uit. Misschien kan iemand het mij hier vertellen,stel ik wil een pakketje versturen van zeg, 1kg,naar Nigeria, Jos city, wat kost dat?
Tot 2 kilo zonder tracktrace: ¤ 17,10
Tot 2 kilo met tracktrace: ¤ 24,30
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_96378651
Ik zie dat er vandaag niet bezorgd wordt, kan een pakket vandaag wel aangeboden worden bij TNT zodat ze morgen al bezorgd wordt of schuift dit dan door naar zaterdag?
pi_96378989
Bij TNT staat 5 mei niet tussen de feestdagen dus ik zou haast zeggen dat er gewoon bezorgd wordt. Het postkantoor is in ieder geval gewoon open. Tenminste degene waar ik daarnet wat post heb afgegooid wel :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_96379405
Ah ik zat te kijken bij de data die in een eerdere post in dit topic werden gegeven, nu ik de site bekijk staat 5 mei er idd niet bij.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 5 mei 2011 @ 14:04:52 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_96386568
Ik heb het toen letterlijk van de site afgeplukt. maar dat was 2010 natuurlijk wel, 2011 niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96437736
Mijn track & trace zegt al twee dagen het volgende:

quote:
04.05.2011:
Zending afgeleverd op bestemmingsadres
En ik heb nog niks gehad. Moet ik me druk gaan maken? Ik woon overigens in Oostenrijk en het pakket komt uit Nederland.

Overigens kan ik TNT ook niet bellen, want die hebben alleen zo'n irritant 0900-nummer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Doff op 06-05-2011 16:08:59 ]
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_96438637
Hey die knakkers bezorgen op zaterdag toch gewoon pakketjes of niet? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_96439638
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef vosss het volgende:
Hey die knakkers bezorgen op zaterdag toch gewoon pakketjes of niet? :@
lees zelf even voordat je wat vraagt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_96441351
Hey sorry hoor, ik dacht dat dit topic was voor als ik een vraag had.

Ik wist niet dat je boos werd }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_96441410
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef vosss het volgende:
Hey sorry hoor, ik dacht dat dit topic was voor als ik een vraag had.

Ik wist niet dat je boos werd }:|
Ja maar lees de op eens even door ;)
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_96441436
Nee als het op deze manier moet dan laat maar gewoon zitten :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_96544372
Met mijn pakket is het nog steeds niet in orde gekomen.

Iemand enig idee hoe ik vanuit het buitenland de klantenservice van TNT Post telefonisch kan bereiken?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_96580180
088-8686868 dit nummer is voor zakelijk klanten. Ik denk dat als je uitlegt dat je het consumenten nummer vanuit het buitenland niet werkt ze je vast wel helpen. Of probeer het via de website: http://www.tntpost.nl/voo(...)/info-agtpakket.aspx
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:09:13 #181
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_96607520
Zo zo nieuwe service van TNT post?

https://onlineverzendservice.tntpost.nl/ontvangen

iets wat de andere al jaren hadden
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:21:49 #182
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_96619001
Klopt, zijn we vandaag mee begonnen. Viel me eerlijk gezegd niet tegen om mee te werken.
pi_96661572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:13 schreef hetizmij het volgende:
088-8686868 dit nummer is voor zakelijk klanten. Ik denk dat als je uitlegt dat je het consumenten nummer vanuit het buitenland niet werkt ze je vast wel helpen. Of probeer het via de website: http://www.tntpost.nl/voo(...)/info-agtpakket.aspx
Dank voor de tip! Het is al in orde gekomen.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_96812930
Mijn baas heeft TNT werk als erbij is altijd 's avonds

Dan word ik chagerijnig en spuug ik welleens op de pakjes :')

Je wil niet weten hoe mensen daar met een pakketje omgaan het is gewoon een voorwerp waar je mee kan gooien
  zondag 15 mei 2011 @ 12:53:51 #185
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_96833163
Pakje is afgeleverd staat op tracktrace.nl bij ah
Ik naar ah toe nee het is er niet
Volgende dag weer
Nee het is er niet
Nu gaan ik maandag weer, als het er niet is wil ik dat ze onderzoek gaan doen
Postnl kon na kijken dat het 11-5 om 12:15 is aan genomen bij ah
Wat een gezeik
pi_97002382
Net een briefje in de bus dat ze hebben geprobeerd om een pakket te bezorgen. Is die nieuwe optie aangekruist dat je je zending kan wijzigen. Log in ik in staat er: "deze zending kunt u niet wijzigen" :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_97006191
Waarom werkt TNT nog steeds niet met een mobiel pinapparaat? Veel makkelijker voor iedereen en veiliger.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:07:47 #188
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97030421
Heb vorige week woensdag wat uit de USA besteld dat dezelfde dag is verzonden. Nu blijkt weer eens (verrassend genoeg) dat TNT weer de zwakste schakel is:

Into Foreign Customs, May 17, 2011, 9:29 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 17, 2011, 9:28 am, NETHERLANDS
International Dispatch, May 14, 2011, 12:04 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, May 11, 2011

De track&trace code zegt dat de zending is voorgemeld.

Hoelang duurt dat inklaren? Vind het een beetje abnormaal dat de status "inklaring word afgehandeld" is, volgens mij is er nog steeds niks afgehandeld :(
Op elke fokker past een bril.
pi_97030484
Inklaring kan wel even duren. Met een beetje pech ga jij nog een brief krijgen dat je de waarde moet aangeven, dan moet jij weer een factuur gaan opsturen, en dan na een week krijg je je pakket dan.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:13:22 #190
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97030622
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef UncleSam het volgende:
Inklaring kan wel even duren. Met een beetje pech ga jij nog een brief krijgen dat je de waarde moet aangeven, dan moet jij weer een factuur gaan opsturen, en dan na een week krijg je je pakket dan.
De waarde van het pakket is inclusief verzending 290 dollar (210 euro), weet alleen niet of de verkoper dat er ook op heeft gezet.

Ruiken die lui bij de douane dat als er geld te halen valt ofzo?
Op elke fokker past een bril.
pi_97030953
Ik had een keer een DVD boxset gekocht van iets van $50 en mocht ook gaan bijbetalen.

Als er een factuur in zit of het staat op de doos dan krijg je geen bericht en dan zou ik maar wat cash geld in huis hebben om de rekening te betalen want dat moet je aan de deur voldoen.

En als ze geen waarde kunnen ontdekken dan sturen ze jou pas een brief.
pi_97032254
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
Pakje is afgeleverd staat op tracktrace.nl bij ah
Ik naar ah toe nee het is er niet
Volgende dag weer
Nee het is er niet
Nu gaan ik maandag weer, als het er niet is wil ik dat ze onderzoek gaan doen
Postnl kon na kijken dat het 11-5 om 12:15 is aan genomen bij ah
Wat een gezeik
dat gezeik met ah is me bekent,ik werk voor tnt,maar niet voor de pakkettendienst,al is mijn maatje wel bij de paketdienst.die mensen bij ah zijn vaak jonge scholieren die helemaal niet bekent zijn met het afhandelen van post en pakketten,daar moesten ze een cursus voor volgen die ook helaas vaak niet gedaan word o|O ,onze pakketbezorger begint om 8 uur in de ochtend,en gaat middags weer nieuwe paketjes halen bij het postkantoor,hij rijd zijn ronde 2 keer,dus als ik er om 13 uur niet ben komt die rond 20 uur nog een keer.wat erg irritant is,dat maak ik dan mee,pakjes die door de brievenbus kunnen,zijn vaak geadressert met een verkeerde postcode,of het hele adres klopt niet,ook mensen met een ouderwetse brievenbus van een doorsnee met 10 cm,die regelmatig pakjes bestellen bij bol.com,waar de pakjes a4 zijn :( ,tereijl ze uiteraard nooit thuis zijn ook,in dit geval wordt er een stikker opgeplakt,zo dat de mensen het kunnen halen bij het dichtzijnste postkantoor,en als die stikker idd eraf vliegt of ze hersorteren het pakje niet goed heb je weer kans op 3 dagen vertraging.in april bestelde ik iets bij 7 socks,het grappige was,dat ze binnen 3 dagen zouden leveren en we hebben per internet betaald,het was een verjaardagskado,dus ik bestelde 5 dagen van te voren,na 4 weken nog niets.kwam die met het smoesje waar ik op had gewacht,namelijk dat tnt niet goed bezorgt had..hahahaha...alleen..die wijk,waar dat pakkie had moeten komen is me eigen wijk,dus ik had het echt wel gezien als ze het hadden verstuurd,dus dat zei ik ook tegen die vent.hij schrok zich lam en beloofde het pakkie nog een keer te versturen,na 6 weken had ik dan die 7 socks :7 ,dus het ligt gelukkig ook niet alltijd aan tnt
pi_97046224
Vraagje, als je een pakketje via Royal Mail (UK) krijgt bezorgt, wordt deze nadat die in Nederland is aangekomen overhandigd aan een Nederlandse bezorger.. TNT, DPD, UPC? Maar nu vroeg ik mij af krijg je hier dan helemaal geen code van, bijvoorbeeld track en trace van TNT?
pi_97053947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraagje, als je een pakketje via Royal Mail (UK) krijgt bezorgt, wordt deze nadat die in Nederland is aangekomen overhandigd aan een Nederlandse bezorger.. TNT, DPD, UPC? Maar nu vroeg ik mij af krijg je hier dan helemaal geen code van, bijvoorbeeld track en trace van TNT?
Een pakket uit het buitenland krijgt wel een barcode van TNT, maar die wordt niet naar de afzender gecommuniceerd. Die code wordt er pas opgeplakt op het moment dat het pakket bij TNT binnen komt. Alleen via de buitenlandse barcode kan je pakketten of aangetekenden zelf volgen, die informatie wordt namelijk wel uitgewisseld (in de meeste landen).
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:10:10 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_97076634
Er is een pakketje naar mij onderweg, met een verkeerd cijfer in de postcode (laatste cijfer moet 0 zijn en is een 2 op het pakketje). De rest van de gegevens klopt wel volledig.

Nu bestaat de postcode welke nu op het pakketje staat (gelukkig) helemaal niet. Wordt er nu naar het adres gekeken, of gaat dit een probleem opleveren?
pi_97077109
Dat gaat waarschijnlijk een probleem opleveren, dat is mij ook een keer gebeurt en ik kreeg het pakket retour :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:31:21 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_97077430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef UncleSam het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk een probleem opleveren, dat is mij ook een keer gebeurt en ik kreeg het pakket retour :')
Heeft TNT bellen nog zin? Pakket staat nog niet in T&T en is gisteren verstuurd.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:46:10 #198
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97091913
Pakje ligt nog steeds bij de douane.

Kan ik die debielen ergens in gebreke stellen :(? Zelfs in WO2 was het versturen van post naar het andere continent nog sneller man :r
Op elke fokker past een bril.
pi_97098257
Bezorgt TNT zaterdag nou wel of geen aangetekende pakketten? Zover ik weet deden ze dat vroeger niet en in de OP staat ook van niet. Maar als ik op de website kijke staat er van wel. Ik verwacht morgen namelijk een aangetekend pakketje.
pi_97156379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Zinedinho het volgende:
Bezorgt TNT zaterdag nou wel of geen aangetekende pakketten? Zover ik weet deden ze dat vroeger niet en in de OP staat ook van niet. Maar als ik op de website kijke staat er van wel. Ik verwacht morgen namelijk een aangetekend pakketje.
Heb je hem nog gekregen gisteren? Er zijn nu twee stromen met aangetekende stukken, een via pakketservice en een via de post. De post bezorgt ze niet op zaterdag, maar volgens mij pakketservice wel. Althans ik had laatst ook een aantal aangetekende zendingen van pakketservice op een zaterdag. Dan zou het eraan liggen via welk kanaal het pakket is gegaan.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_97158957
Zijn de leveranciers waar Royal Mail (UK) de pakketjes aan overhandigt verschillend? Of maken zij bijvoorbeeld alleen gebruik van TNT of DPD?

Ik vroeg me dit af omdat:
quote:
A delivery was attempted for your item with reference ------- in NETHERLANDS before 05:31 on .

A card may have been left, depending on the countrys postal service.

If undelivered, it will be returned to the UK.
Terwijl er niemand aan de deur is geweest en er ook geen kaartje is afgegeven. Er moet één persoon hebben gedacht het is zaterdag, ik wil zo snel mogelijk naar huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snoepje5 op 22-05-2011 16:47:26 ]
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:49:11 #202
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_97351558
Godverdomme zeg, ik heb echt zo'n hekel aan dat kankerbedrijf TNT Post :r.
Gisteren zijn er 2 pakketten verzonden naar mij van 2 bedrijven die naast elkaar zitten, 1 pakket is goed afgeleverd vandaag, de andere is nu zoek :') :r. 2 keer gesorteerd, gisteren en vandaag, en dan opeens vandaag "nog niet verwerkt" en status als "manco distributie".
Ik was al bang dat er iets mis zou gaan met de pakketten omdat het 2 pakketten tegelijk waren en TNT Post dat natuurlijk niet kan verwerken, en blijkbaar had ik nog gelijk ook :').

Wanneer komt de concurrentie nou eindelijk een keer op gang, dan moet TNT Post weer een beetje kwaliteit gaan leveren.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_97355226
Ja hoor, gisteren zou een pakket voor me geleverd zijn en op het adres waar ik het heb laten bezorgen weten zij en de buren van niks. *zucht*
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:08:45 #204
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_97363551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef leolinedance het volgende:
Er is een pakketje naar mij onderweg, met een verkeerd cijfer in de postcode (laatste cijfer moet 0 zijn en is een 2 op het pakketje). De rest van de gegevens klopt wel volledig.

Nu bestaat de postcode welke nu op het pakketje staat (gelukkig) helemaal niet. Wordt er nu naar het adres gekeken, of gaat dit een probleem opleveren?
Het pakketje is gewoon op tijd bezorgd op het juiste adres. Hulde aan TNT ^O^
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:45:53 #205
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_97365575
Het lijkt erop dat het pakket weer is gevonden, hij is nu voor de 3e keer gesorteerd, morgen hopelijk de 4e sortering en dan eindelijk bezorging op het tijdstip dat ik net niet thuis ben natuurlijk!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_97487789
Kan ik mijn pakket vandaag verwachten? Afgelopen zaterdag stond er ''chauffeur is onderweg'' om 7 uur later weer te veranderen in ''1e afleverpoging mislukt''. Er is niet aangebeld, geen briefje en ik heb letterlijk heel de dag voor het raam gezeten (inhoud is belangrijk). Nu ziet de status er als volgt uit:



Er staat nu (10:18) nog steeds geen ''chauffeur onderweg''. Enige kans dat het toch nog komt vandaag?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:43:03 #207
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_97545981
Wat ik vanmiddag toch meemaakte. Er werd een pakketje bezorgd waarvan het adres klopte, maar met een verkeerde naam en ik heb ook niets besteld. TNT-medewerker: "Och, hou maar, cadeautje". En liep vervolgens weg.... 8)7

Dus een klacht ingediend }:|
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:49:45 #208
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97546323
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef ACT-F het volgende:
Wat ik vanmiddag toch meemaakte. Er werd een pakketje bezorgd waarvan het adres klopte, maar met een verkeerde naam en ik heb ook niets besteld. TNT-medewerker: "Och, hou maar, cadeautje". En liep vervolgens weg.... 8)7

Dus een klacht ingediend }:|
De hamvraag is natuurlijk: wat zat er in het pakket?
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:09:16 #209
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_97547224
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:49 schreef Catch_me het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: wat zat er in het pakket?
Ik vermoed een paar schoenen. Het was een schoenendoos met onbekende inhoud in ieder geval.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:59:20 #210
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97549116
Al de hele dag:

31.05.2011:
Chauffeur is onderweg

Zou ie nog komen :(?
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:04:17 #211
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_97549325
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Catch_me het volgende:
Al de hele dag:

31.05.2011:
Chauffeur is onderweg

Zou ie nog komen :(?
Een paar schoenen zeker?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:23:14 #212
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97552559
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:04 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Een paar schoenen zeker?
Het ziet er naar uit van wel.

31.05.2011:
Zending afgeleverd

WTF! Ik heb niks ontvangen en de buren ook niet :(
Op elke fokker past een bril.
pi_97553239
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef ACT-F het volgende:
Wat ik vanmiddag toch meemaakte. Er werd een pakketje bezorgd waarvan het adres klopte, maar met een verkeerde naam en ik heb ook niets besteld. TNT-medewerker: "Och, hou maar, cadeautje". En liep vervolgens weg.... 8)7

Dus een klacht ingediend }:|
Oh dat is wel heel erg slecht zeg..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97581022
Er is wat veranderd in hun organisatie denk ik, ik verwacht een pakketje uit Nederland, postbode kwam net met een ander pakketje uit China, maar het is een andere bezorger dan ik normaal heb, maar wel TNT.

Misschien hebben ze het met PostNL anders geregeld nu?
Geen referral hier.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:53:41 #215
302853 themole
graaft totaal door.
pi_97586640
Hoe zit het met Hemelvaartsdag, vandaag is mijn SGS2 verstuurd. Komt die vrijdag dan aan?(Neem aan dat ze morgen niet werken.) :)
Niet altijd serieus
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:58:56 #216
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97586878
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:53 schreef themole het volgende:
Hoe zit het met Hemelvaartsdag, vandaag is mijn SGS2 verstuurd. Komt die vrijdag dan aan?(Neem aan dat ze morgen niet werken.) :)
Dan moet ie vrijdag inderdaad aankomen.
pi_97588166
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Er is wat veranderd in hun organisatie denk ik, ik verwacht een pakketje uit Nederland, postbode kwam net met een ander pakketje uit China, maar het is een andere bezorger dan ik normaal heb, maar wel TNT.

Misschien hebben ze het met PostNL anders geregeld nu?
En ja hoor, net kwam doodleuk m'n andere pakketje aan met een andere bezorger van TNT op dezelfde dag.

Efficiënt :').
Geen referral hier.
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:36:47 #218
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97588299
Sure we can!
pi_97599862
Word er post bezorgd met hemelvaart? of kan ik morgen en vrijdag geen post verwachten?
pi_97600059
morgen niet, vrijdag wel
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_97647561
ik heb woensdag een mail ontvangen van de webshop met een 3s-code, maar hij kan nu nog steeds de zending niet vinden. Volgens een tabel op de site van tntpost word alles dat de woensdag voor hemelvaart word aangeboden, de vrijdag erna bezorgd. Kan in mijn pakketje vandaag verwachten of hoef ik helemaal niets te verwachten zolang de code zegt dat hij de zending niet kan vinden?
pi_97648545
Streepjescode kan onleesbaar zijn zodat je alsnog wat ontvangt
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_97648662
ah oké laten we daar maar op hopen dan :)
pi_97668639
ik kreeg vanmiddag een mail van de webshop, of ik het pakket al ontvangen had en of ik dat aan hun wilde laten weten want ze hadden problemen met tnt. Ik heb helemaal niets ontvangen en aangezien de track code aangeeft dat hij de zending niet kent, ben ik bang dat tnt het pakket gewoon is kwijt geraakt. Weet iemand wat nu de procedure is, wacht de webshop tot tnt weer weet waar het pakket is, of kan ik miss eerder al eisen dat ze een tweede exemplaar sturen en voor die eerste miss retour afzender doorgeven? Ik ben het wachten nu wel zat.
pi_97668684
miss nog een tip voor jullie, op de site van tnt kun je tegenwoordig per postcode zien hoe laat je een chauffeur kan verwachten.
pi_97669506
Ja tussen 08.00-17.00 lekker handig :')
pi_97670528
oh dat schiet niet op. Bij mij stond er tussen 9 en 12.30
pi_97695553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef UncleSam het volgende:
Ja tussen 08.00-17.00 lekker handig :')
Dat is nog niks.

Ma 06 jun 08:30 - 21:30

:')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:14:46 #229
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97695601
Klopt ook niet altijd hoor.

Er staat bij mijn postcode van 08.15-12.30, toch stond de tnt pakketman vorige week nog om half 8 's avonds voor de deur :')
Op elke fokker past een bril.
pi_97698839
Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?

Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 juni 2011 @ 22:28:31 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_97714630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Frank449 het volgende:
Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?

Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?
contact opnemen met de afzender met de melding dat jij het pakket niet ontvangen hebt... dan kunnen zij een klacht indienen bij TNT.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 6 juni 2011 @ 16:02:10 #232
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97789183
Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat een aangetekend pakket aankomt in Nieuw Zeeland? Pakket is 31 mei afgeleverd (vorige week dinsdag dus), en staat sinds 3 juni op "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Indicatie op de website geeft 6-8 dagen, maar heb zo'n idee dat dat niet gehaald gaat worden. ;)
pi_97797927
Mag ik hier ook klagen over fedex? Belachelijke service.
Vrijdag was ik er niet, moest ik bellen, zouden ze vandaag komen.
Ik de hele dag gewacht. Er kwam niemand. Ik dus net bellen.
Werd me verteld dat er iemand langs is geweest vandaag. Dat is dus echt niet waar, er lag ook GEEN briefje in de bus deze keer dus ze zitten gewoon keihard te liegen.
Ook op internet staat van vrijdag een melding van niet thuis, maar vandaag staat er niks, hij staat onderweg en vervolgens weer op een fedex locatie.

Dat is toch geen service :N
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97815157
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat een aangetekend pakket aankomt in Nieuw Zeeland? Pakket is 31 mei afgeleverd (vorige week dinsdag dus), en staat sinds 3 juni op "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Indicatie op de website geeft 6-8 dagen, maar heb zo'n idee dat dat niet gehaald gaat worden. ;)
6-8 dagen is inderdaad de indicatie van de overkomstduur voor zendingen naar Nieuw-Zeeland. Dit zijn wel werkdagen, dus vandaag is pas de derde dag daarvan aangezien het weekend en hemelvaart niet worden meegerekend.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  maandag 6 juni 2011 @ 22:57:16 #235
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97816315
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef hetizmij het volgende:

[..]

6-8 dagen is inderdaad de indicatie van de overkomstduur voor zendingen naar Nieuw-Zeeland. Dit zijn wel werkdagen, dus vandaag is pas de derde dag daarvan aangezien het weekend en hemelvaart niet worden meegerekend.
Verklaart een hoop. Wacht ik gewoon rustig af, echt haast heeft het niet, maar zie graag dat mensen aan wie ik iets verkoop snel hun spullen hebben. :)
pi_97893394
Als ik een pakketje wil versturen dat door de brievenbus past. Betaal ik ¤1,84 wordt die ook opgehaald en moet ik die ook zelf verpakken of wordt dat door Post NL gedaan?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:05:20 #237
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97893489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik een pakketje wil versturen dat door de brievenbus past. Betaal ik ¤1,84 wordt die ook opgehaald en moet ik die ook zelf verpakken of wordt dat door Post NL gedaan?
Als ie door de brievenbus past dan verpak je hem toch zelf, plak je er 4 postzegels op, en je gooit hem in zo'n rood geval? ;)
pi_97893531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als ie door de brievenbus past dan verpak je hem toch zelf, plak je er 4 postzegels op, en je gooit hem in zo'n rood geval? ;)
Bedankt ;)
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_97956361
Waarom heet TnT post nou in eens ''PostNL'' :')?
Oh, ik weet het al :P
quote:
Het is besloten om TNT te splitsen in twee verschillende, onafhankelijke en aan de beurs genoteerde bedrijven, een postbedrijf en een expressbedrijf. Daarom moet een van de twee bedrijven zich - opnieuw - een nieuwe naam aanmeten. Er kunnen namelijk niet twee verschillende bedrijven met dezelfde naam blijven bestaan. Dat het postbedrijf van naam verandert en niet het expressbedrijf heeft verschillende redenen. In de eerste plaats maakt de omvang van het postbedrijf een naamswijziging goedkoper dan voor het wereldwijde expressbedrijf. Ten tweede was de TNT-naam oorspronkelijk aan de expressbusiness verbonden en niet aan Post. En ten slotte geeft een nieuwe naam Post de mogelijkheid zich echt zelf te karakteriseren.
pi_98284365
Weet iemand of rembours pakketten op zaterdag geleverd worden? Er staat namelijk op 100 verschillende sites iets anders en de site van TNT zelf is niet heeeel duidelijk...

of is het nu postNL?
pi_98285834
Weet iemand hoelang het duurd als de status van een zending binnen nederland (Bedrijf naar mijn Woning): Bij PostNL gesorteerd is
pi_98312229
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef keepoww het volgende:
Weet iemand hoelang het duurd als de status van een zending binnen nederland (Bedrijf naar mijn Woning): Bij PostNL gesorteerd is
Als er staat dat de zending gesorteerd is wordt deze de dag erna bezorgd. Pakketpost duurt als alles goed gaat nooit langer dan 1 dag.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_98422203
Ah, ik heb ook een vraagje. Ik heb afgelopen woensdag een deel van mijn pakket van de H&M weer retour gestuurd. Netjes een verzendbewijsje gehad en de zending is te volgen via Track & Trace. Maar, nu staat er sinds 16 juni "zending gesorteerd" en sindsdien is er geen statusupdate meer geweest. Ik vraag me dus eigenlijk af wat er aan de hand is. Bij de H&M is de retour (te zien op de website) nog niet verwerkt maar dat duurt volgens mij altijd even. Begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen, want er zit toch nog voor aardig wat geld (rond de 100 eu) in dat pakket. Weet iemand misschien wat hier aan de hand kan zijn? Ik weet dat het weekend er tussenzit, maar bij mijn weten worden pakketten wel op vrijdag, zaterdag en maandag gesorteerd.
pi_98422280
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:22 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ah, ik heb ook een vraagje. Ik heb afgelopen woensdag een deel van mijn pakket van de H&M weer retour gestuurd. Netjes een verzendbewijsje gehad en de zending is te volgen via Track & Trace. Maar, nu staat er sinds 16 juni "zending gesorteerd" en sindsdien is er geen statusupdate meer geweest. Ik vraag me dus eigenlijk af wat er aan de hand is. Bij de H&M is de retour (te zien op de website) nog niet verwerkt maar dat duurt volgens mij altijd even. Begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen, want er zit toch nog voor aardig wat geld (rond de 100 eu) in dat pakket. Weet iemand misschien wat hier aan de hand kan zijn? Ik weet dat het weekend er tussenzit, maar bij mijn weten worden pakketten wel op vrijdag, zaterdag en maandag gesorteerd.
Je bent sowieso tot 500 euro verzekerd :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_98422592
Ook met een standaardverzending? Lees trouwens net op een ander forum dat het ook zou kunnen komen doordat het naar een antwoordnummer is gestuurd. Dat track & trace vanaf die sortering niet verder gaat. Hmm, ik wacht maar af.
pi_98442509
ik had voor vandaag geregeld dat een pakketje zou worden opgehaald, maar het bleek dus vanochtend dat de pakketjesman al langs was geweest, want er lag een niet thuis briefje in de bus. Maar ik heb de bel niet horen gaan, en de niet thuiscode op het briefje werkt niet ;( weet iemand wat hier gaande is?
pi_98618401
Ik moet een defect product terugsturen en heb daarvoor een retourlabel toegezonden gekregen. Dit heb ik op het pakketje geplakt, vervolgens heb ik op het postkantoor aangegeven dat het om een voorgemelde zending ging. Deze zou dan automatisch aan hun gefactureerd worden zodra de barcode is gescand bij het sorteercentrum

Ik hoefde dan, volgens het bedrijf waar het pakket heen moet, geen verzendkosten te betalen. De medewerker op het postkantoor vertelde me echter dat ik wel moest betalen. Het was volgens haar niet mogelijk dat het pakket voorgemeld was, omdat het naar een huisadres moet. Volgens haar kan het alleen naar een postbus of antwoordnummer en dit staat niet vermeldt op het retourlabel.

Ik heb dus het bedrijf een mail gestuurd waarin ik dit uitleg. Volgens hun hebben ze me op het postkantoor onzin verteld en kan ik het pakket kostenloos op laten sturen. Ik heb echter geen zin om weer voor niks naar het postkantoor te gaan.

Heeft iemand een idee hoe zoiets in elkaar steekt?
pi_98618496
Wat het bedrijf zegt klopt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_98618806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat het bedrijf zegt klopt.
Ja, dat leek mij ook al. Nou wil het helaas zo zijn dat de vrouw die hier op het postkantoor werkt, echt een vreselijk figuur is. Ik heb dus absoluut geen zin om morgen weer met haar in discussie te moeten. Dan belt ze wat mij betreft het bedrijf zelf maar op.

Ik heb een e-mail naar het bedrijf gestuurd met de vraag of ze de verzendkosten niet naar mijn rekening over kunnen maken. Ik hoop dat ze daarmee akkoord gaan.
pi_98632024
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ook met een standaardverzending? Lees trouwens net op een ander forum dat het ook zou kunnen komen doordat het naar een antwoordnummer is gestuurd. Dat track & trace vanaf die sortering niet verder gaat. Hmm, ik wacht maar af.
Tracktrace werkt niet bij antwoordnummers, dus dat is inderdaad de reden waarom je de verdere status niet ziet. En bij een standaard pakket ben je niet verzekerd, wat delano.888 klopt dus niet, dat is alleen als je aanvullende dienst hebt.

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:13 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, dat leek mij ook al. Nou wil het helaas zo zijn dat de vrouw die hier op het postkantoor werkt, echt een vreselijk figuur is. Ik heb dus absoluut geen zin om morgen weer met haar in discussie te moeten. Dan belt ze wat mij betreft het bedrijf zelf maar op.

Ik heb een e-mail naar het bedrijf gestuurd met de vraag of ze de verzendkosten niet naar mijn rekening over kunnen maken. Ik hoop dat ze daarmee akkoord gaan.
Helaas werken niet op ieder postkantoor even kundige mensen. Om over de agentschappen in de supermarkten nog maar te zwijgen. Een pakket naar een huisadres kan wel degelijk voorgemeld zijn. Sterker nog, het gros van de pakketten naar huisadres is voorgemeld.

Facturering door het scannen van de barcode in het sorteercentrum is heel goed mogelijk. Dan heeft het bedrijf daar afspraken voor en een eigen barcodeserie (herken je aan de letters in de code: 3SBOL bijvoorbeeld bij bol.com). Meestal wordt dit gebruikt voor pakketten die ze zelf verzenden, maar ik kan me voorstellen dat ze het ook voor retouren gebruiken.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_98635776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef hetizmij het volgende:


Helaas werken niet op ieder postkantoor even kundige mensen. Om over de agentschappen in de supermarkten nog maar te zwijgen. Een pakket naar een huisadres kan wel degelijk voorgemeld zijn. Sterker nog, het gros van de pakketten naar huisadres is voorgemeld.

Facturering door het scannen van de barcode in het sorteercentrum is heel goed mogelijk. Dan heeft het bedrijf daar afspraken voor en een eigen barcodeserie (herken je aan de letters in de code: 3SBOL bijvoorbeeld bij bol.com). Meestal wordt dit gebruikt voor pakketten die ze zelf verzenden, maar ik kan me voorstellen dat ze het ook voor retouren gebruiken.
Kundig kun je deze medewerkster zeker niet noemen nee.

Ik heb het bedrijf nog een keer gemaild en ook zij vertellen me dat ze een eigen barcodeserie hebben voor voorgemelde paketten. Wat die retourzendingen betreft: die hebben hun eigen barcodereeks, werd mij verteld.

Ik ga die vrouw morgen wel even overtuigen. Print de emails en jouw reactie wel even uit. Bedankt voor je antwoord ^O^
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:33:21 #252
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98756313
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Juicyhil het volgende:
Zie ik namelijk in track & trace staan

27.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
27.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
28.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Wanneer kan ik hem dan verwachten? En waarom is dit zo raar :?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:44:17 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98756726
Oh laat maar, ik zie dat hij in het distributiecentrum is aangekomen *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_98763624
1
2
3
4
27.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
28.06.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Hoe kan dit nou weer?
Hoe kan mijn pakket gesorteerd zijn en daarna ineens niet meer??
Pakketje is gister aan TNT overhandigd, of zelfs zondag al, dat betekend dat ik het vandaag hoor te hebben. Ik heb ook altijd wel weer problemen met TNT (of PostNL wat het nu is) pakketjes kwijt enz.

Veel concurrentie is er ook niet, bij de meeste webshops kan je nieteens kiezen voor een andere bezorger. :N
pi_98771924
Vandaag is de pakjesbezorger rond 12 uur langsgekomen, er staat dat ik hem vanaf morgen 13.00 kan ophalen.
Is er misschien een kans dat hij vanavond rond 6 uur al klaarstaat bij het ophaalpunt?

-- Om half 6 langsgegaan bij het postkantoor en opgehaald :D --

[ Bericht 30% gewijzigd door xminator op 28-06-2011 19:48:02 ]
pi_98797685
Zaterdag iets gekocht van het internet. Overschrijving gedaan. Maandag mail gekregen dat de overschrijving is ontvangen!

Deze morgen kreeg ik een mailtje met daarop een link waarop ik mijn pakketje kon volgen.

Mailtje terug gestuurd naar de webshop om te vragen of ik deze vandaag nog zou krijgen.
Mailtje terug: Is verstuurd.

Nu kwam er maar deze late namiddag op :

28.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar


Dus hoe zit het nou? Neemt de webshop mij in de maling?

Het pakketje moet wel naar belgie komen duss..

Mag ik het mij dan morgen verwachten als ik een hele dag naar de voordeur zit te staren
pi_98798963
Nou, ik gok dat het dan idd morgen of overmorgen komt Bart3n.. Morgenochtend weer even naar de track and trace kijken!
pi_98799012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef silliegirl het volgende:
Nou, ik gok dat het dan idd morgen of overmorgen komt Bart3n.. Morgenochtend weer even naar de track and trace kijken!
Dankjewel, hou jullie wel op de hoogte! Ben eens benieuwd
pi_98806795
Blijkbaar gisterenavond nog gesorteerd geraakt

28.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
28.06.2011:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming


Ola!

29.06.2011:
Ontvangen in land van bestemming


[ Bericht 18% gewijzigd door Bart3n op 29-06-2011 09:23:16 (Status bijgevoegd!) ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:15:29 #260
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_99062294
Vorige week donderdag een bestelling gedaan bij bol.com, zou de dag erna geleverd worden. Voor 22:30 besteld morgen in huis. Daar ging ik al niet van uit eigenlijk maar ik rekende op 1 of 2 dagen later. Volgens bol.com is het pakketje verzonden, maar op de site van track&trace geeft hij al sinds 1 juli aan: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar....
Iedere dag gekeken maar er is nog niks aan de status verandert. Nu keek ik gister op de site bij bol.com dat ze bij mijn product de tekst voor 22:30 besteld morgen in huis hebben weggehaald en daar levertijd 5-10 werkdagen van hebben gemaakt?!? Gistermorgen een mail gestuurd naar Bol.com om te vragen hoe het nou zit, of ze het pakketje wel al verstuurd hebben of nog niet. Daar heb ik tot op heden ook nog niks op gehoord. Weet iemand wat hier aan de hand is?
En dat kan zomaar.....?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:18:26 #261
349822 Vetkuus
Hallo, doei.
pi_99062418
Is dit gezond? En kan ik mijn pakketje oooooit nog wel verwachten ??:

01.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
04.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
04.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Volgensmij klopt hier iets niet?!
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:04:33 #262
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_99103380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef Vetkuus het volgende:
Is dit gezond? En kan ik mijn pakketje oooooit nog wel verwachten ??:

01.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
04.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
04.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Volgensmij klopt hier iets niet?!
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen niet zo vaak de melding zending gesorteerd.. Lijkt de laatste tijd vaker voor te komen...

Is er trouwens geen methode om een pakketje meteen op een postkantoor te laten ophalen? Lijkt mij ideaal, niet meer wachten op de postbezorger of tot je 2 gemiste afleverpogingen hebt maar gewoon in je eigen tijd je pakketje halen? Van mij hoeft het grootste gedeelte echt niet bezorgd te worden..
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:13:15 #263
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99103649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:04 schreef Eltonno het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen niet zo vaak de melding zending gesorteerd.. Lijkt de laatste tijd vaker voor te komen...

Is er trouwens geen methode om een pakketje meteen op een postkantoor te laten ophalen? Lijkt mij ideaal, niet meer wachten op de postbezorger of tot je 2 gemiste afleverpogingen hebt maar gewoon in je eigen tijd je pakketje halen? Van mij hoeft het grootste gedeelte echt niet bezorgd te worden..
Ja, als afleveradres het postkantoor opgeven t.a.v. je eigen naam
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:13:37 #264
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99103660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef Vetkuus het volgende:
Is dit gezond? En kan ik mijn pakketje oooooit nog wel verwachten ??:

01.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
04.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
04.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Volgensmij klopt hier iets niet?!
Moet je even bellen met TNT, misschien valt ie van de band ofzo.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:15:21 #265
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_99103719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Moet je even bellen met TNT, misschien valt ie van de band ofzo.
Is het overigens definitief dat een pakketje met die melding vandaag niet meer komt? dat zou klote zijn, maar als ik het zeker weet kan ik tenminste gewoon boodschappen gaan doen..

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, als afleveradres het postkantoor opgeven t.a.v. je eigen naam
Doet PostNL dat gewoon zonder zeuren, want dan ga ik vanaf nu alles via poste restante (zo heet het blijkbaar) versturen en laten versturen...

[ Bericht 32% gewijzigd door Eltonno op 06-07-2011 11:20:52 ]
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_99138336
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Eltonno het volgende:

[..]

Is het overigens definitief dat een pakketje met die melding vandaag niet meer komt? dat zou klote zijn, maar als ik het zeker weet kan ik tenminste gewoon boodschappen gaan doen..

[..]

Doet PostNL dat gewoon zonder zeuren, want dan ga ik vanaf nu alles via poste restante (zo heet het blijkbaar) versturen en laten versturen...
Rij nu een halfjaar voor TNT (vakantiebaantje) en heb nog nooit meegemaakt dat ik op een postkantoor pakketje tav een ander moest afleveren, de maandag dan overigens niet mee gerekend.
pi_99147595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Eltonno het volgende:
Doet PostNL dat gewoon zonder zeuren, want dan ga ik vanaf nu alles via poste restante (zo heet het blijkbaar) versturen en laten versturen...
Het wordt weinig gebruikt, maar is wel degelijk mogelijk. Moet je bij de geadresseerde duidelijk je naam en poste restante vermelden met het adres van het postkantoor. Heb er van de week op het werk toevallig nog een binnen gekregen.

Ik heb dit op pagina 2 van dit topic al gemeld, maar men heeft de OP nog steeds niet aangepast.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_99174000
Vast al vaak gesteld... Ik verwacht morgen een tweetal pakketjes waar ik voor moet tekenen via PostNL. Kan ik deze zaterdag al afhalen op het postkantoor of worden deze maandag weer aangeboden bij mij thuis? Op de website kan ik geen duidelijk antwoord vinden. Zo niet, dan probeer ik in de ochtend thuis te blijven...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_99183498
danku!
pi_99210976
Hallo,

Vandaag is mijn pakketje van een niet nader te noemen site verstuurd.
Hierbij kreeg ik ook een T&T code. Nu is de status: 'Bij PostNL gemeld'

Kan ik mijn pakketje morgen verwachten?
Zoon van Tolmai.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:28:08 #271
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_99552523
Hallo Fok!kers.

Ik moet binnenkort een Compressor tank van 200 cm x 50 cm rond verzenden. Hoogstwaarschijnlijk zal dit op een pallet verzonden moeten worden.

Nu heb ik al op de DPD website gekeken maar kon hierop eigenlijk niets nuttigs vinden.

Wat is nu mijn vraag?
- Hoeveel kost dit verzenden als ik het pakket wil laten ophalen en laat verzenden. (Verzekerd hoeft opzich niet, het pakket is al betaald )

Mijn dank is groot Fokkers
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_99552653
Eventjes bellen lijkt me het beste. Kan maar zo een flink bedrag worden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_99554848
Is de track en track site kapot of zo? Heb op dinsdag 12 juli een pakketje naar Bol.com teruggestuurd, maar dit is nog steeds de status. :(

12.07.2011:
Zending opgehaald en in sorteerproces
12.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
12.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

-Gewicht en afmetingen staan er ook niet bij op track trace site.
-Heb van Bol.com ook nog geen bevestiging gekregen, dat ze iets gekregen hebben.
pi_99568886
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef Zipportal het volgende:
Is de track en track site kapot of zo? Heb op dinsdag 12 juli een pakketje naar Bol.com teruggestuurd, maar dit is nog steeds de status. :(

12.07.2011:
Zending opgehaald en in sorteerproces
12.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
12.07.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

-Gewicht en afmetingen staan er ook niet bij op track trace site.
-Heb van Bol.com ook nog geen bevestiging gekregen, dat ze iets gekregen hebben.
Antwoordnummer? In dat geval gaat de tracktrace inderdaad niet verder dan gesorteerd in sorteercentrum.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_99575049
Ja, het was inderdaad een antwoordnummer. :)
pi_99599144

Help?
  Boks-Chick zondag 17 juli 2011 @ 23:29:18 #277
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99599239
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef RoW_0 het volgende:
[ afbeelding ]
Help?
Hij wordt gesorteerd zo te lezen. Dus kans dat het morgen of overmorgen bij je afgeleverd wordt?
lolwut
pi_99599431
quote:
19s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

Hij wordt gesorteerd zo te lezen. Dus kans dat het morgen of overmorgen bij je afgeleverd wordt?
Volgens mij kijk jij niet goed. Hij gaat van stap 1 naar 2 (week wachten) en dan terug naar stap 1.
  Boks-Chick zondag 17 juli 2011 @ 23:39:27 #279
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99599901
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Volgens mij kijk jij niet goed. Hij gaat van stap 1 naar 2 (week wachten) en dan terug naar stap 1.
het ziet er voor mij uit dat het van het ene distributiecentrum naar het andere is gegaan. Is het een pakketje uit het buitenland?
lolwut
pi_99600520
quote:
19s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef BrandX het volgende:

[..]

het ziet er voor mij uit dat het van het ene distributiecentrum naar het andere is gegaan. Is het een pakketje uit het buitenland?
Goes, Zeeland.
  Boks-Chick maandag 18 juli 2011 @ 00:06:56 #281
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99601473
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Goes, Zeeland.
oh dan is het wel raar idd. Geen idee in dat geval :+
lolwut
pi_99663141
Ik verwacht sinds zaterdag al een pakketje, maar er is nog niks binnen. Vrijdag is het pakketje verstuurd volgens de verkoper op marktplaats en ik heb een track en trace code gekregen, maar deze werkt niet. Nu dacht ik dat ik dus gewoon ben opgelicht, maar de verkoper heeft een kopie van het verzendbewijs verstuurd. Kan ik mijn pakketje nog verwachten of ben ik screwed?
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
pi_99664637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Keeskacheltje het volgende:
Ik verwacht sinds zaterdag al een pakketje, maar er is nog niks binnen. Vrijdag is het pakketje verstuurd volgens de verkoper op marktplaats en ik heb een track en trace code gekregen, maar deze werkt niet. Nu dacht ik dat ik dus gewoon ben opgelicht, maar de verkoper heeft een kopie van het verzendbewijs verstuurd. Kan ik mijn pakketje nog verwachten of ben ik screwed?
Bel TNT anders eens op :)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:19:46 #284
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_99667417
1
2
16.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Deze melding krijg ik na een bestelling geplaatst te hebben bij een webshop. Waarom blijft dit de enige melding en wordt hij niet gewoon verwerkt?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:14:04 #285
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99669843
Waar doel je op? Hiermee ziet TNT/PostNL dat ze 'm binnenkrijgen en kan daarna betekenen dat ze 'm gaan sorteren wat nu nog niet gebeurd is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:40:50 #286
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_99672725
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Waar doel je op? Hiermee ziet TNT/PostNL dat ze 'm binnenkrijgen en kan daarna betekenen dat ze 'm gaan sorteren wat nu nog niet gebeurd is.
Dit is dus al sinds vrijdag zo.
pi_99681699
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:

[..]

Dit is dus al sinds vrijdag zo.
Die melding betekend dat de verzender het pakket in het systeem heeft aangemeld. Dat betekent niet dat degene de zending ook al bij TNT heeft aangeboden. Kan dus zijn dat de verzender het pakket nog moet aanbieden.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_99703614
wat een is dit toch een slecht bedrijf. Weer eens een pakje moeten bestellen (alleen bestellen via internet mogelijk). Gaat om een object met een waarde van iets boven de duizend euro en zoals altijd is het pakje na 3 dagen nog steeds niet bezorgd.

Bellen naar de klantenservice kost 45 cent p/m en dan kom je nog in een wachtrij ook.

Dit is zeker al het 10e pakket achter elkaar dat niet binnen 1 dag wordt bezorgd. Ik word er zo ziek van. Nu begin ik ook nog te denken dat het deze maal gewoon gejat is.

19.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

en vandaag gewoon niets in het systeem......
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:26:54 #289
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_99712761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Skippy_ball het volgende:
Hallo Fok!kers.

Ik moet binnenkort een Compressor tank van 200 cm x 50 cm rond verzenden. Hoogstwaarschijnlijk zal dit op een pallet verzonden moeten worden.

Nu heb ik al op de DPD website gekeken maar kon hierop eigenlijk niets nuttigs vinden.

Wat is nu mijn vraag?
- Hoeveel kost dit verzenden als ik het pakket wil laten ophalen en laat verzenden. (Verzekerd hoeft opzich niet, het pakket is al betaald )

Mijn dank is groot Fokkers
Verzonden via het werk op een Euro Pallet via Transmission.

60,- incl btw en dieselkosten
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:08:29 #290
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99953700
Ik heb zondag iets via een webshop besteld, het zou binnen 1 werkdag aankomen volgens de webshop, dat zou dus betekenen dat ik het vandaag moet binnenkrijgen, echter zegt tracktrack.nl dat mijn zending nog steeds niet gevonden is, waar slaat dit op?
Sisco Certified
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:47:39 #291
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99959172
Ja leuk zo een centraal topic, maar als niemand reageert, dan is dit natuurlijk nutteloos.

Mag mijn eigen topic weer open?
Sisco Certified
pi_99959532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb zondag iets via een webshop besteld, het zou binnen 1 werkdag aankomen volgens de webshop, dat zou dus betekenen dat ik het vandaag moet binnenkrijgen, echter zegt tracktrack.nl dat mijn zending nog steeds niet gevonden is, waar slaat dit op?
En wat zei de webshop en/of TNT toen je ze belde?
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:26:50 #293
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99999026
als je aangetekend laat verzenden krijgt de verstuurder dan ook bericht als er is getekend?
BAM dit is 3KB
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:32:55 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99999355
Als je vanuit Duitsland een grote doos laat verschepen naar Nederland. Kan de douane dan de doos open maken en daarna ook vergeten het te verzegelen met TNT plakband uit gemakzucht. of erger nog ipv normaal plakband gebruiken, twee kleine stukjes plakband gebruiken en de alleen de hoeken plakken wat de risico geeft dat de hele zaak uit de doos dondert?

Of moet je het dan zoeken bij de verstuurder?

[ Bericht 39% gewijzigd door Schenkstroop op 27-07-2011 12:38:13 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100016798
Hoe zit het trouwens met de internationale zendingen, buiten de EU? Heb nu al twee keer een pakketje uit Australië bestelt, via de normale verzending, en tot dusver werd dit altijd door de (destijds nog) TNT bezorgd, met een extra rekening, namelijk; BTW + 12,50 rembours kosten. Nu heb ik een keer gekozen voor express delivery (via FedEx), wat binnen 3 dagen bezorgd zou moeten worden. Zou de kans nu kleiner dat ik BTW moet betalen? Volgens de website komt het namelijk bijna niet voor dat je achteraf nog bij moet betalen, omdat de douane maar steekproefsgewijs controleert.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:54:15 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100030826
FedEx checkt altijd. zij declareren alles maar dan ook alles als brave honden. De rekening komt echter wat later per post voor de klant.. Ze hebben dacht ik wel hun idioot hoge " inklarings/voorschot" kosten laten vallen of sterk verlaagd, Was voorheen iets van 20,- als ik me niet vergis.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100035976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 00:54 schreef Schenkstroop het volgende:
FedEx checkt altijd. zij declareren alles maar dan ook alles als brave honden. De rekening komt echter wat later per post voor de klant.. Ze hebben dacht ik wel hun idioot hoge " inklarings/voorschot" kosten laten vallen of sterk verlaagd, Was voorheen iets van 20,- als ik me niet vergis.
Moraalridders daar bij FedEx :') De verzending loopt geen vertraging op door hun "standaard" controle? En ik kan dus een brief verwachten met de eventuele extra kosten? Dus hoef ik niet te betalen bij de levering?

edit: Ik zit even te kijken op hun site en daar staat dit:

quote:
2,5% van de BTW en invoerrechten met een minimum van ¤ 10,00 - het hoogste bedrag geldt
Dat is dus wat hun aan toeslag rekenen, dus ik betaal de BTW + 2,5% aan FedEx, dat is iig goedkoper -in mijn geval- dan de rembourskosten van de TNTPOSTNL :')

Edit 2:
Oké, nu vraag ik me af of ik ook 6% (BTW-laag, ivm met diensten) BTW moet betalen bovenop de vervoerskosten die ik al heb betaald. :o Dat lijkt me niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door RaymanNL op 28-07-2011 09:22:29 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:28:54 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100036639
Iemand ervaring met die postzegels om goedkoper te kunnen verzenden met TNT? Die je kunt kopen op bijvoorbeeld www.verzendpro.nl? Werkt dit goed?

Wil graag goedkoper pakketten verzenden, maar DHL4you is voor mij niet zo makkelijk omdat er geen wegbrengpunt dicht in de buurt is en het vaak een dag extra duurt voordat het pakket bezorgd wordt. Ook duurde het een eeuwigheid (laatst getest). Wilde ze al mijn gegevens hebben etc...

Werd verder wel netjes afgeleverd, ik kreeg nog een sms zelfs.
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:30:29 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100036684
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:06 schreef Niltag het volgende:
wat een is dit toch een slecht bedrijf. Weer eens een pakje moeten bestellen (alleen bestellen via internet mogelijk). Gaat om een object met een waarde van iets boven de duizend euro en zoals altijd is het pakje na 3 dagen nog steeds niet bezorgd.

Bellen naar de klantenservice kost 45 cent p/m en dan kom je nog in een wachtrij ook.

Dit is zeker al het 10e pakket achter elkaar dat niet binnen 1 dag wordt bezorgd. Ik word er zo ziek van. Nu begin ik ook nog te denken dat het deze maal gewoon gejat is.

19.07.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

en vandaag gewoon niets in het systeem......
Dat is vreemd, bij mij gaat het altijd goed :)
pi_100066527
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef Loll het volgende:
als je aangetekend laat verzenden krijgt de verstuurder dan ook bericht als er is getekend?
Handtekening retour is vervallen. Je kunt de handtekening op de tracktrace.nl opvragen.

quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 08:55 schreef RaymanNL het volgende:

Edit 2:
Oké, nu vraag ik me af of ik ook 6% (BTW-laag, ivm met diensten) BTW moet betalen bovenop de vervoerskosten die ik al heb betaald. :o Dat lijkt me niet.
Klopt, je betaald dan btw over de waarde van de zending, niet over de verzendkosten.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_100088635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef hetizmij het volgende:

[..]

Handtekening retour is vervallen. Je kunt de handtekening op de tracktrace.nl opvragen.

[..]

Klopt, je betaald dan btw over de waarde van de zending, niet over de verzendkosten.
Nou, m'n pakket is inmiddels binnen (binnen 3 dagen _O_ ) zonder iets van extra kosten of een verwijzing daarvan. Maar die komt later zeker :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')