Iedereen op dat adres kan dat pakje aannemen. Het maakt dus niet uit of degene ook de geadresseerde is. Degene die het aanneemt moet zichzelf wel kunnen legitimeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef 12345r het volgende:
Ik verwacht morgen een aangetekend pakketje te ontvangen maar ben zelf niet thuis...
Kan iemand anders het pakketje aannemen en een krabbel zetten?
Of moet je je echt legitimeren? Zoja, kan ik dan ook mijn id aan degene geven die het pakketje ontvangt?
Je zou inderdaad moeten zien dat het voor het land van bestemming is gesorteerd, dan wel aan dat land overgedragen is. Vaak zie je ook nog dat het uitgereikt is, maar dat verschilt per land.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Ericr het volgende:
Track and Trace gaat meestal wel goed bij mij maar nu twee pakketten aangetekend naar het buitenland gestuurd en het pakket dat ik het laatst heb verstuurd (via zelfde agentschap) kan ik wel volgen terwijl het pakket van een dag eerder na 2 dagen nog steeds niet te vinden is met track and trace.
Eerste pakket gaat naar Roemenie, tweede naar Duitsland. Maakt dat nog verschil uit? Dacht dat stappen in Nederland altijd te volgen waren namelijk.
Het pakket lijkt totaal niet opgenomen te zijn in het sorteerproces of verder. Fijn, mijn duurste zending tot nu toe en dan lijkt het mis te gaan. Heb al 'leuke' verhalen gelezen dat TNT niks vergoedt als een pakket niet in hun systeem is opgenomen. Zelfs al heb je een verzendbewijs met TNT-stempel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:46 schreef hetizmij het volgende:
Je zou inderdaad moeten zien dat het voor het land van bestemming is gesorteerd, dan wel aan dat land overgedragen is. Vaak zie je ook nog dat het uitgereikt is, maar dat verschilt per land.
Wat ik zelf grappig vind is dat ik iets uit China heb besteld. Dit is woensdag (vroeg) verzonden. En dit had ik dus vrijdag om 09:00 in huis. Verzonden via DHL.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef rcco het volgende:
Ik verwachtte vandaag een pakketje, staat er bij track & trace: 'Pakket in sorteercentrum' en 'Pakket 1 dag vertraagd'.
Wordt het nou maandag of dinsdag bezorgd?
In ieder geval 2 of 3 dagen vertraagd in plaats van 1 dag dus.![]()
TNT
Dinsdag lijkt me, als het op zaterdag vertraagd is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef rcco het volgende:
Ik verwachtte vandaag een pakketje, staat er bij track & trace: 'Pakket in sorteercentrum' en 'Pakket 1 dag vertraagd'.
Wordt het nou maandag of dinsdag bezorgd?
In ieder geval 2 of 3 dagen vertraagd in plaats van 1 dag dus.![]()
TNT
Uit de OP:quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef drumstickNL het volgende:
04.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
04.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
05.03.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
Vandaag nog?
Als het aangetekend is, wel. Anders morgenquote:Wat bezorgt TNT wanneer ?
Maandag: alleen tweede bestellingen, aangetekende of rembours pakjes die zijn blijven liggen van Zaterdag
Dinsdag tm Vrijdag: alles
Zaterdag: alles, behalve aangetekende zendingen en rembourspakjes.
Jupquote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef drumstickNL het volgende:
aangetekend in de vorm van je moet tekenen voor ontvangst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |