Terwijl er niemand aan de deur is geweest en er ook geen kaartje is afgegeven. Er moet één persoon hebben gedacht het is zaterdag, ik wil zo snel mogelijk naar huis.quote:A delivery was attempted for your item with reference ------- in NETHERLANDS before 05:31 on .
A card may have been left, depending on the countrys postal service.
If undelivered, it will be returned to the UK.
Het pakketje is gewoon op tijd bezorgd op het juiste adres. Hulde aan TNTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef leolinedance het volgende:
Er is een pakketje naar mij onderweg, met een verkeerd cijfer in de postcode (laatste cijfer moet 0 zijn en is een 2 op het pakketje). De rest van de gegevens klopt wel volledig.
Nu bestaat de postcode welke nu op het pakketje staat (gelukkig) helemaal niet. Wordt er nu naar het adres gekeken, of gaat dit een probleem opleveren?
De hamvraag is natuurlijk: wat zat er in het pakket?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef ACT-F het volgende:
Wat ik vanmiddag toch meemaakte. Er werd een pakketje bezorgd waarvan het adres klopte, maar met een verkeerde naam en ik heb ook niets besteld. TNT-medewerker: "Och, hou maar, cadeautje". En liep vervolgens weg....
Dus een klacht ingediend
Ik vermoed een paar schoenen. Het was een schoenendoos met onbekende inhoud in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:49 schreef Catch_me het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: wat zat er in het pakket?
Een paar schoenen zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Catch_me het volgende:
Al de hele dag:
31.05.2011:
Chauffeur is onderweg
Zou ie nog komen ?
Het ziet er naar uit van wel.quote:
Oh dat is wel heel erg slecht zeg..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef ACT-F het volgende:
Wat ik vanmiddag toch meemaakte. Er werd een pakketje bezorgd waarvan het adres klopte, maar met een verkeerde naam en ik heb ook niets besteld. TNT-medewerker: "Och, hou maar, cadeautje". En liep vervolgens weg....
Dus een klacht ingediend
Dan moet ie vrijdag inderdaad aankomen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:53 schreef themole het volgende:
Hoe zit het met Hemelvaartsdag, vandaag is mijn SGS2 verstuurd. Komt die vrijdag dan aan?(Neem aan dat ze morgen niet werken.)
En ja hoor, net kwam doodleuk m'n andere pakketje aan met een andere bezorger van TNT op dezelfde dag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Er is wat veranderd in hun organisatie denk ik, ik verwacht een pakketje uit Nederland, postbode kwam net met een ander pakketje uit China, maar het is een andere bezorger dan ik normaal heb, maar wel TNT.
Misschien hebben ze het met PostNL anders geregeld nu?
contact opnemen met de afzender met de melding dat jij het pakket niet ontvangen hebt... dan kunnen zij een klacht indienen bij TNT.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Frank449 het volgende:
Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?
Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?
6-8 dagen is inderdaad de indicatie van de overkomstduur voor zendingen naar Nieuw-Zeeland. Dit zijn wel werkdagen, dus vandaag is pas de derde dag daarvan aangezien het weekend en hemelvaart niet worden meegerekend.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat een aangetekend pakket aankomt in Nieuw Zeeland? Pakket is 31 mei afgeleverd (vorige week dinsdag dus), en staat sinds 3 juni op "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Indicatie op de website geeft 6-8 dagen, maar heb zo'n idee dat dat niet gehaald gaat worden.
Verklaart een hoop. Wacht ik gewoon rustig af, echt haast heeft het niet, maar zie graag dat mensen aan wie ik iets verkoop snel hun spullen hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef hetizmij het volgende:
[..]
6-8 dagen is inderdaad de indicatie van de overkomstduur voor zendingen naar Nieuw-Zeeland. Dit zijn wel werkdagen, dus vandaag is pas de derde dag daarvan aangezien het weekend en hemelvaart niet worden meegerekend.
Als ie door de brievenbus past dan verpak je hem toch zelf, plak je er 4 postzegels op, en je gooit hem in zo'n rood geval?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik een pakketje wil versturen dat door de brievenbus past. Betaal ik ¤1,84 wordt die ook opgehaald en moet ik die ook zelf verpakken of wordt dat door Post NL gedaan?
Bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als ie door de brievenbus past dan verpak je hem toch zelf, plak je er 4 postzegels op, en je gooit hem in zo'n rood geval?
quote:Het is besloten om TNT te splitsen in twee verschillende, onafhankelijke en aan de beurs genoteerde bedrijven, een postbedrijf en een expressbedrijf. Daarom moet een van de twee bedrijven zich - opnieuw - een nieuwe naam aanmeten. Er kunnen namelijk niet twee verschillende bedrijven met dezelfde naam blijven bestaan. Dat het postbedrijf van naam verandert en niet het expressbedrijf heeft verschillende redenen. In de eerste plaats maakt de omvang van het postbedrijf een naamswijziging goedkoper dan voor het wereldwijde expressbedrijf. Ten tweede was de TNT-naam oorspronkelijk aan de expressbusiness verbonden en niet aan Post. En ten slotte geeft een nieuwe naam Post de mogelijkheid zich echt zelf te karakteriseren.
Als er staat dat de zending gesorteerd is wordt deze de dag erna bezorgd. Pakketpost duurt als alles goed gaat nooit langer dan 1 dag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef keepoww het volgende:
Weet iemand hoelang het duurd als de status van een zending binnen nederland (Bedrijf naar mijn Woning): Bij PostNL gesorteerd is
Je bent sowieso tot 500 euro verzekerdquote:Op maandag 20 juni 2011 18:22 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ah, ik heb ook een vraagje. Ik heb afgelopen woensdag een deel van mijn pakket van de H&M weer retour gestuurd. Netjes een verzendbewijsje gehad en de zending is te volgen via Track & Trace. Maar, nu staat er sinds 16 juni "zending gesorteerd" en sindsdien is er geen statusupdate meer geweest. Ik vraag me dus eigenlijk af wat er aan de hand is. Bij de H&M is de retour (te zien op de website) nog niet verwerkt maar dat duurt volgens mij altijd even. Begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen, want er zit toch nog voor aardig wat geld (rond de 100 eu) in dat pakket. Weet iemand misschien wat hier aan de hand kan zijn? Ik weet dat het weekend er tussenzit, maar bij mijn weten worden pakketten wel op vrijdag, zaterdag en maandag gesorteerd.
Ja, dat leek mij ook al. Nou wil het helaas zo zijn dat de vrouw die hier op het postkantoor werkt, echt een vreselijk figuur is. Ik heb dus absoluut geen zin om morgen weer met haar in discussie te moeten. Dan belt ze wat mij betreft het bedrijf zelf maar op.quote:
Tracktrace werkt niet bij antwoordnummers, dus dat is inderdaad de reden waarom je de verdere status niet ziet. En bij een standaard pakket ben je niet verzekerd, wat delano.888 klopt dus niet, dat is alleen als je aanvullende dienst hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ook met een standaardverzending? Lees trouwens net op een ander forum dat het ook zou kunnen komen doordat het naar een antwoordnummer is gestuurd. Dat track & trace vanaf die sortering niet verder gaat. Hmm, ik wacht maar af.
Helaas werken niet op ieder postkantoor even kundige mensen. Om over de agentschappen in de supermarkten nog maar te zwijgen. Een pakket naar een huisadres kan wel degelijk voorgemeld zijn. Sterker nog, het gros van de pakketten naar huisadres is voorgemeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook al. Nou wil het helaas zo zijn dat de vrouw die hier op het postkantoor werkt, echt een vreselijk figuur is. Ik heb dus absoluut geen zin om morgen weer met haar in discussie te moeten. Dan belt ze wat mij betreft het bedrijf zelf maar op.
Ik heb een e-mail naar het bedrijf gestuurd met de vraag of ze de verzendkosten niet naar mijn rekening over kunnen maken. Ik hoop dat ze daarmee akkoord gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |