quote:Hoezo?Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zielig he![]()
heb kans dat ik dit ook kan krijgen
quote:Whut?Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zielig he![]()
heb kans dat ik dit ook kan krijgen
quote:bntmOp zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef tralalala het volgende:
Morgen weer Dexter!
En bntm echt geniaal
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
En toen ging ik echt slapen.... Tot morgen
quote:Echt de horror.
quote:heb kenmerken van de ziekte Von Recklinghause, en het kan dus zijn dat er goedaardige tumoren op mijn zenuwuiteinden kunnen gaan ontstaan.
quote:OhOp zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb kenmerken van de ziekte Von Recklinghause, en het kan dus zijn dat er goedaardige tumoren op mijn zenuwuiteinden kunnen gaan ontstaan.
quote:vooral met dat liegebeestOp zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Benelux Next Top Model, pure leedvermaak net zoals RMV.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb kenmerken van de ziekte Von Recklinghause, en het kan dus zijn dat er goedaardige tumoren op mijn zenuwuiteinden kunnen gaan ontstaan.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Roosje tochOp zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
maak mezelf er nooit druk om eigenlijk, maar als ik dan hier zie is het even confronterend.
quote:Ja da's echt kut dan.Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
maak mezelf er nooit druk om eigenlijk, maar als ik dan hier zie is het even confronterend.
quote:Had ff in Google een beschrijving opgezocht, maar daar wordt je niet vrolijk van.Op zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef roos85 het volgende:
probeer er dan ook zo nuchter mogelijk mee om te gaan, zij heeft wel een erg heftige vorm, en die gezwellen hoeven zich niet eens te openbaren
quote:'Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had ff in Google een beschrijving opgezocht, maar daar wordt je niet vrolijk van.
quote:Ah oke.Op zondag 24 oktober 2010 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
'
heb dan ook alleen wat van de vlekken, ben ook niet onder behandeling oid.
alleen als kind naar een dermatoloog geweest en dat was het.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
dus vandaar dat ik er zo nuchter onder kan blijven, alleen nu was het wel even slikken
quote:Leuk voor het nageslacht.Op zondag 24 oktober 2010 23:30 schreef roos85 het volgende:
snap trouwens niet dat mensen dit allemaal laten filmen
quote:Ja ik roep maar iets, kweet ook niet.
quote:Jep.. mag ook een portfolio maken waar POP en PAP onderdelen van zijn. En dat wordt dan door 3 of 4 mensen gelezen.. blegh..Op maandag 25 oktober 2010 10:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas word je er bij socio opleidingen er mee doodgegooid
quote:wat dacht je van sterkte en zwakte analysesOp maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. mag ook een portfolio maken waar POP en PAP onderdelen van zijn. En dat wordt dan door 3 of 4 mensen gelezen.. blegh..
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HAHAHAH dat heb ik gelukkig niet meer
quote:hoezo niet?Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef TheKC het volgende:
De TT klopt niet, zo komt ie niet in de stats
quote:KernkwadrantenOp maandag 25 oktober 2010 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat dacht je van sterkte en zwakte analyses
quote:maar nu hebben we PeterOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef Doler12 het volgende:
Jammer dat Alberto voor vele maanden niet meer terug komt.
quote:Peter "laffing out loud" de Vries
quote:Idd.
quote:PARDON!? PARDON!?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Hyundai het volgende:
Sorry dat ik gisteren spontaan weer weg was bij RMV
quote:Ojee, hoe?Op maandag 25 oktober 2010 13:02 schreef Hyundai het volgende:
Sorry.
Ik ben heel depressief nu, ik ben zojuist voor 60 euro opgelicht op internet![]()
quote:Nou, het is een heel vaag verhaal. Maar het komt erop neer
quote:Da's niet zo slim.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, het is een heel vaag verhaal. Maar het komt erop neer
Deel van geld betaald > product niet ontvangen, ruzie > ruzie opgelost > andere deel van geld betaald > weer product niet ontvangen
quote:Ja, het spijt me maar niet zo slimOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, het is een heel vaag verhaal. Maar het komt erop neer
Deel van geld betaald > product niet ontvangen, ruzie > ruzie opgelost > andere deel van geld betaald > weer product niet ontvangen
quote:en waarom nietOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gouden regel bij mij is dat ik na het avondeten niks meer doe
Nooit van m'n leven gedaan ook
quote:Ik heb een tijdje terug iets van 4 seizoenen opnieuw gekeken.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk nu Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht
quote:Ik doe juist alles na het avondetenOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gouden regel bij mij is dat ik na het avondeten niks meer doe
Nooit van m'n leven gedaan ook
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb een idee, zondagmiddag allemaal naar oude uitzendingen van undercovrr in nl kijken met een livestream
quote:Leuk idee, maar hoe wou je aan de afleveringen komen en wie heeft er genoeg bandbreedte om het te streamen zonder dat het hapertOp maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb een idee, zondagmiddag allemaal naar oude uitzendingen van undercovrr in nl kijken met een livestream
quote:We kunnen ook allemaal op hetzelfde moment naar sbs6gemist kijkenOp maandag 25 oktober 2010 23:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe wou je aan de afleveringen komen en wie heeft er genoeg bandbreedte om het te streamen zonder dat het hapert
quote:Dat kan ook jaOp maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal op hetzelfde moment naar sbs6gemist kijken
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:52 schreef TheKC het volgende:
Nieuwe layout is beschikbaar voor het plebs
quote:Goed plan!Op maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal op hetzelfde moment naar sbs6gemist kijken
quote:[Veelgestelde vragen] Nieuwe layoutOp maandag 25 oktober 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
Ik kan niet quoten?Heb geen adblocker aanstaan
quote:Lama, hij werkt alOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[Veelgestelde vragen] Nieuwe layout
wat werkt er precies niet?
quote:Kan je aanpassenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lama, hij werkt alStomme mouse-over
quote:Het klopt ook nogOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. Gerard Schouw (2e kamerlid D66) praat precies zoals Alberto Stegeman
quote:Dan nog niet.
quote:Net bij politiek24 was het wel wat duidelijker
quote:Moet je zelf instellen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie de nieuwe layout al
quote:Maar die gaat er uitOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit nog gewoon lekker op foksilver
quote:Ik ook, tot het bittere eind!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Niet voor langOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef tralalala het volgende:
Die foksilver thema lijkt geeneens op foksilver.
quote:De nieuwe layout is leuk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef tralalala het volgende:
Veels teveel ads...
Wat kan ik daar aan doen irritatie?
quote:Ja ik ook alOp dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben weer lekker gespammed door AP en andere vogels
quote:Ja, TNT "shoppers" . Krijg je zo'n briefje in de bus dat je een cadeau op mag halen bij het postkantoor. Kwaliteit is wel bagger
quote:Mocht je wel gewoon twitteren tijdens de workshop?Op woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi, net een workshop social media gehad
quote:Whehe, nee ik hou niet van twitter, teringzooitje daar. Het ging vooral hoe wij ons bedrijf het beste kunnen promoten via twitter en facebook (en hyvesOp woensdag 27 oktober 2010 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mocht je wel gewoon twitteren tijdens de workshop?
quote:HeldOp woensdag 27 oktober 2010 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb FoK! nog genoemd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Whehe, nee ik hou niet van twitter, teringzooitje daar. Het ging vooral hoe wij ons bedrijf het beste kunnen promoten via twitter en facebook (en hyves) Ik heb FoK! nog genoemd
quote:Ik natuurlijk!Op maandag 25 oktober 2010 23:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe wou je aan de afleveringen komen en wie heeft er genoeg bandbreedte om het te streamen zonder dat het hapert
quote:Sbs-avondOp woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is er zo leuk aan woensdag dan?
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik lui als ik met de auto naar school ga, die parkeer bij de metro (10 minuutjes lopen van school) om vervolgens 1 halte de metro te nemen en dan 2 haltes de tram zodat ik maar 2 minuten hoef te lopen?
quote:Ik denk 0-3 gezien de uitslag dit weekendOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef tralalala het volgende:
Mmm, dan kies ik voor Feyenoord-VVV.
Eigenlijk vind ik Groeten uit de Rimboe echt een achterlijk programma, maar met dit topic erbij is het nog wel vermakelijk.
quote:Die bezorgen hier niet in de buurt, thuisbezorgd welOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef tralalala het volgende:
Gratis eten mensen!!!
Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen?
quote:Heb nog zo mijn twijfels, maar toch maar een mail de deur uit gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef tralalala het volgende:
Gratis eten mensen!!!
Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen?
quote:Die Chatgast bij Just-Eat zegt dat het klopt...Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nog zo mijn twijfels, maar toch maar een mail de deur uit gedaan
quote:Daarom heb ik ook een mail de deur uit gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Chatgast bij Just-Eat zegt dat het klopt...
quote:En jij bent de enige die er vanavond is (?) volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus vanavond extra ingelaste SBS6 avond?
quote:ZondagOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20:30 Paranormale kinderen
21:30 Groeten uit de rimboe
Zelfde tijden als zaterdagavond, dit is echt fantastisch!!
quote:Maar.. maar.. het is PepijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef tralalala het volgende:
Toch niet... 23:20Wat een tijdstip.
quote:Omdat ik morgen....O ja, ik ben vrij.Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. maar.. het is PepijnHoe kan je dan slapen?
quote:Gewoon kijken dusOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ik morgen....O ja, ik ben vrij.
quote:Daar is echt geen bal aan.Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef tralalala het volgende:
Ik pak het laatste programma wel even mee, verslaafd aan verzamelen.
quote:klopt, het is echt heel slecht
quote:Die zijn goed ja.Op woensdag 27 oktober 2010 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klopt, het is echt heel slecht
De toppers van 20:30 - 22:30 daarentegen
quote:Welk programmaOp woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Maraca het volgende:
Ik vond die jongen de vorige keer, die na elke zin in huilen uitbarstte wel briljant. Zeker in combinatie met zijn alcoholistische vader.Dat was SBS op zijn puurst
quote:Verslaafd aan verzamelen
quote:Luck!Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga rchting de Kuip, wish me luck!
quote:Stomme Geimporteerde Engelse troep
quote:Ik denk dat Feyenoord het geluk beter kan gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga rchting de Kuip, wish me luck!
quote:Die ken ik nog jaOp woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stomme Geimporteerde Engelse troep
Pepijn kan het programma ook niet redden
kennen jullie deze nog? Die vond ik echt zo vet
quote:Een meisje zag precies hoe haar beste vriendin vermoordt werd, zo gedetailleerd zonder dat ze het wist!!
quote:Waarom heeft ze alles zo rood behalve om haar ogenOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL die pittige moeder, die kleren, WHAHAH succes met je indigokind
quote:Niet helemaal lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom heeft ze alles zo rood behalve om haar ogen
quote:Wel blijven kijken he, al is het maar voor de kleren van de moederOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zelfs voor SBS is dit eigenlijk walgelijke televisie
quote:Beetje kinderen beïnvloeden en daar een programma van makenOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zelfs voor SBS is dit eigenlijk walgelijke televisie
quote:Maar het geheim, het grote geheim!!Op woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
Ik heb geen zin meer om verder te kijken
quote:Rimboe ga ik wel kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar het geheim, het grote geheim!!
En rimboe zo!
quote:Waarom hebben ze Alberto niet gekozen als medium. Geesten confronteren met "PARDON!? PARDON!? WAAROM MAAK JIJ DIT JONGENTJE BANG!?"
quote:Dat zou briljante televisie zijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Alberto niet gekozen als medium. Geesten confronteren met "PARDON!? PARDON!? WAAROM MAAK JIJ DIT JONGENTJE BANG!?"
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Alberto niet gekozen als medium. Geesten confronteren met "PARDON!? PARDON!? WAAROM MAAK JIJ DIT JONGENTJE BANG!?"
quote:ActricesOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:
De zussen lijken voor geen meter op elkaar...
quote:Kut, laatste reportage over hem leek hij net een crackjunkOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Injetta het volgende:
Oh, jee.. weer Peter R. de Vries en een item over onze Joran.. Hoe zou het eigenlijk met hem gaan?
quote:Figurant in tal van films en seriesOp woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef Injetta het volgende:
Die moeder van Ruben is ergens bekend van...
quote:En iedereen wist het alOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
Zus heeft andere vader... Maar die andere zus ook denk ik...
quote:Je moet je opgeven voor dit programmaOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
Zus heeft andere vader... Maar die andere zus ook denk ik...
quote:Goed idee....Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet je opgeven voor dit programma
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Injetta het volgende:
Ze weten het allemaal al.. dus zo'n geheim was het ook niet. Dat heeft die jongen opgepikt en maakt daar nu een leuk toneelstukje van.
quote:Ach, het is toch nep en vaagOp woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die liliputters, hoe erg zet je jezelf voor lul op tv
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt klein hoor
quote:Ik vind de manier van communiceren zo vaagOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toch, ze gaan ook echt naar die rimboes
quote:jabalalaka akehakae oeloeloe!!! (jullie slapen bij ons in de tent)Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind de manier van communiceren zo vaag
quote:Het is Maraca zelf.....Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ken je deze mensen Maraca![]()
?
quote:Ik spring nog liever van het viaduct voordat ik in Rijssen ga wonen
quote:Ik vind jou niet lief
quote:Je woont wel in de buurtOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van het viaduct voordat ik in Rijssen ga wonen![]()
quote:Was je weg dan??
quote:Ja, dat wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je woont wel in de buurt
quote:Bah, heb altijd problemen met mensen uit Rijssen. Hypocriete kutlui
quote:Nou dan kun je nu ten minste genieten hoe ze moeten lijden daar in die rimboe toch?Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bah, heb altijd problemen met mensen uit Rijssen. Hypocriete kutlui
quote:Gelukkig ken ik geen mensen uit RijssenOp woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bah, heb altijd problemen met mensen uit Rijssen. Hypocriete kutlui
quote:Ik zat op school in Almelo, dan krijg je datOp woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik geen mensen uit Rijssen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |