quote:Maar het geheim, het grote geheim!!Op woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
Ik heb geen zin meer om verder te kijken
quote:Rimboe ga ik wel kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar het geheim, het grote geheim!!
En rimboe zo!
quote:Waarom hebben ze Alberto niet gekozen als medium. Geesten confronteren met "PARDON!? PARDON!? WAAROM MAAK JIJ DIT JONGENTJE BANG!?"
quote:Dat zou briljante televisie zijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Alberto niet gekozen als medium. Geesten confronteren met "PARDON!? PARDON!? WAAROM MAAK JIJ DIT JONGENTJE BANG!?"
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Alberto niet gekozen als medium. Geesten confronteren met "PARDON!? PARDON!? WAAROM MAAK JIJ DIT JONGENTJE BANG!?"
quote:ActricesOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:
De zussen lijken voor geen meter op elkaar...
quote:Kut, laatste reportage over hem leek hij net een crackjunkOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Injetta het volgende:
Oh, jee.. weer Peter R. de Vries en een item over onze Joran.. Hoe zou het eigenlijk met hem gaan?
quote:Figurant in tal van films en seriesOp woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef Injetta het volgende:
Die moeder van Ruben is ergens bekend van...
quote:En iedereen wist het alOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
Zus heeft andere vader... Maar die andere zus ook denk ik...
quote:Je moet je opgeven voor dit programmaOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
Zus heeft andere vader... Maar die andere zus ook denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |