quote:Ik denk 0-3 gezien de uitslag dit weekendOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef tralalala het volgende:
Mmm, dan kies ik voor Feyenoord-VVV.
Eigenlijk vind ik Groeten uit de Rimboe echt een achterlijk programma, maar met dit topic erbij is het nog wel vermakelijk.
quote:Die bezorgen hier niet in de buurt, thuisbezorgd welOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef tralalala het volgende:
Gratis eten mensen!!!
Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen?
quote:Heb nog zo mijn twijfels, maar toch maar een mail de deur uit gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef tralalala het volgende:
Gratis eten mensen!!!
Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen?
quote:Die Chatgast bij Just-Eat zegt dat het klopt...Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nog zo mijn twijfels, maar toch maar een mail de deur uit gedaan
quote:Daarom heb ik ook een mail de deur uit gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Chatgast bij Just-Eat zegt dat het klopt...
quote:En jij bent de enige die er vanavond is (?) volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus vanavond extra ingelaste SBS6 avond?
quote:ZondagOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20:30 Paranormale kinderen
21:30 Groeten uit de rimboe
Zelfde tijden als zaterdagavond, dit is echt fantastisch!!
quote:Maar.. maar.. het is PepijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef tralalala het volgende:
Toch niet... 23:20Wat een tijdstip.
quote:Omdat ik morgen....O ja, ik ben vrij.Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. maar.. het is PepijnHoe kan je dan slapen?
quote:Gewoon kijken dusOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ik morgen....O ja, ik ben vrij.
quote:Daar is echt geen bal aan.Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef tralalala het volgende:
Ik pak het laatste programma wel even mee, verslaafd aan verzamelen.
quote:klopt, het is echt heel slecht
quote:Die zijn goed ja.Op woensdag 27 oktober 2010 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klopt, het is echt heel slecht
De toppers van 20:30 - 22:30 daarentegen
quote:Welk programmaOp woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Maraca het volgende:
Ik vond die jongen de vorige keer, die na elke zin in huilen uitbarstte wel briljant. Zeker in combinatie met zijn alcoholistische vader.Dat was SBS op zijn puurst
quote:Verslaafd aan verzamelen
quote:Luck!Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga rchting de Kuip, wish me luck!
quote:Stomme Geimporteerde Engelse troep
quote:Ik denk dat Feyenoord het geluk beter kan gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga rchting de Kuip, wish me luck!
quote:Die ken ik nog jaOp woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stomme Geimporteerde Engelse troep
Pepijn kan het programma ook niet redden
kennen jullie deze nog? Die vond ik echt zo vet
quote:Een meisje zag precies hoe haar beste vriendin vermoordt werd, zo gedetailleerd zonder dat ze het wist!!
quote:Waarom heeft ze alles zo rood behalve om haar ogenOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL die pittige moeder, die kleren, WHAHAH succes met je indigokind
quote:Niet helemaal lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom heeft ze alles zo rood behalve om haar ogen
quote:Wel blijven kijken he, al is het maar voor de kleren van de moederOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zelfs voor SBS is dit eigenlijk walgelijke televisie
quote:Beetje kinderen beïnvloeden en daar een programma van makenOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zelfs voor SBS is dit eigenlijk walgelijke televisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |