quote:Ik ben niet ongelovig in 'er is meer' maar ben van mening dat kinderen hier niet mee belast moeten worden.Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Injetta het volgende:
SBS6
Ik ben benieuwd.. wat gaan ze doen met die kinderen? IK kan pas oordelen dat het erg is, als ik het heb gezien.
quote:Als dit verhaal klopt van dat kind, dan moet je daar wel iets mee.. alleen.... moet dat in zo'n programma? Wat krijgt dat kind straks over zich heen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Ik ben niet ongelovig in 'er is meer' maar ben van mening dat kinderen hier niet mee belast moeten worden.
quote:Kan ookOp woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Koeketrommel het volgende:
Even gekeken, kijk dan liever naar The Love Guru
quote:Nou daar doel ik dus op, het kind zal dus geen normale jeugd, voor zover mogelijk, krijgen en hier later hinder van ondervinden.Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Als dit verhaal klopt van dat kind, dan moet je daar wel iets mee.. alleen.... moet dat in zo'n programma? Wat krijgt dat kind straks over zich heen?
quote:De ouders moeten de kinderen hier in bescherming nemen. Sowieso als je je kind op TV laten verschijnen en al helemaal als het om een SBS programma gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Nou daar doel ik dus op, het kind zal dus geen normale jeugd, voor zover mogelijk, krijgen en hier later hinder van ondervinden.
Had al na 2 minuten zoiets van, tja, triest voor de kinderen.
quote:Ze worden door een professional geholpen met hun gave, wat kan daaraan slecht zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De ouders moeten de kinderen hier in bescherming nemen. Sowieso als je je kind op TV laten verschijnen en al helemaal als het om een SBS programma gaat.
quote:Losstaand van het feit dat het op SBS6 is, ben ik het hiermee eens,Op woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De ouders moeten de kinderen hier in bescherming nemen. Sowieso als je je kind op TV laten verschijnen en al helemaal als het om een SBS programma gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |