quote:Ik ben niet ongelovig in 'er is meer' maar ben van mening dat kinderen hier niet mee belast moeten worden.Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Injetta het volgende:
SBS6
Ik ben benieuwd.. wat gaan ze doen met die kinderen? IK kan pas oordelen dat het erg is, als ik het heb gezien.
quote:Als dit verhaal klopt van dat kind, dan moet je daar wel iets mee.. alleen.... moet dat in zo'n programma? Wat krijgt dat kind straks over zich heen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Ik ben niet ongelovig in 'er is meer' maar ben van mening dat kinderen hier niet mee belast moeten worden.
quote:Kan ookOp woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Koeketrommel het volgende:
Even gekeken, kijk dan liever naar The Love Guru
quote:Nou daar doel ik dus op, het kind zal dus geen normale jeugd, voor zover mogelijk, krijgen en hier later hinder van ondervinden.Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Als dit verhaal klopt van dat kind, dan moet je daar wel iets mee.. alleen.... moet dat in zo'n programma? Wat krijgt dat kind straks over zich heen?
quote:De ouders moeten de kinderen hier in bescherming nemen. Sowieso als je je kind op TV laten verschijnen en al helemaal als het om een SBS programma gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Nou daar doel ik dus op, het kind zal dus geen normale jeugd, voor zover mogelijk, krijgen en hier later hinder van ondervinden.
Had al na 2 minuten zoiets van, tja, triest voor de kinderen.
quote:Ze worden door een professional geholpen met hun gave, wat kan daaraan slecht zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De ouders moeten de kinderen hier in bescherming nemen. Sowieso als je je kind op TV laten verschijnen en al helemaal als het om een SBS programma gaat.
quote:Losstaand van het feit dat het op SBS6 is, ben ik het hiermee eens,Op woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De ouders moeten de kinderen hier in bescherming nemen. Sowieso als je je kind op TV laten verschijnen en al helemaal als het om een SBS programma gaat.
quote:Het zou eens zijn dat de overleden personen boos zijn op de mensen in het hiernumaalsOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Injetta het volgende:
Toch wel prettig dat al die vermoorde mensen altijd rust hebben gevonden en niet willen dat de achterblijvers niet verdrietig zijn... dit geeft mensen wel troost, maar het is wel het standaardverhaal..
quote:Prima als dat gebeurt maar niet op TV kan ernstige gevolgen hebben op school.Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze worden door een professional geholpen met hun gave, wat kan daaraan slecht zijn?
quote:Inderdaad dat kind wordt nu hard gepest op school, ouders roddelen en krijgen minder vertrouwen in de jufOp woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima als dat gebeurt maar niet op TV kan ernstige gevolgen hebben op school.
quote:Daarom mocht dit in Engeland dus niet. Groot gelijk, je moet die onzin niet verspreiden.... En vooral geen kinderen dingen laten zeggen die niet waar zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima als dat gebeurt maar niet op TV kan ernstige gevolgen hebben op school.
quote:Hmm, dit denk ik niet./. denk dat iedereen het raar vind. maar wel accepteert, want ja. het is toch iets wat bij het persoon hoort, en als ze dit niet accepteren, is het, het probleem van de mensen die het niet accepteren, toch?Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef CelinoPino het volgende:
Wat een belachelijk programma.
Ze moeten die kinderen ook niet allerlei dingen laten zeggen op tv, die hebben nu vast geen normale jeugd meer als klasgenootjes het ook hebben gehoord. Zij vinden het waarschijnlijk raar en gaan dat kind dan pesten.
quote:Zo werkt het natuurlijk niet met kinderen, hè.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm, dit denk ik niet./. denk dat iedereen het raar vind. maar wel accepteert, want ja. het is toch iets wat bij het persoon hoort, en als ze dit niet accepteren, is het, het probleem van de mensen die het niet accepteren, toch?
quote:Volgens mij was Pim Fortuyn nog erg boos in zo'n reading in een van die programma'sOp woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zou eens zijn dat de overleden personen boos zijn op de mensen in het hiernumaals
quote:Zo werkt 't idd nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet met kinderen, hè.
quote:Hahaç dat denk ik welOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet met kinderen, hè.
quote:rare opmerkingen vast inderdaad wel!Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Zo werkt 't idd niet. Kinderen zullen het wel raar vinden omdat het iets aparts is. Of ze zullen denken dat hij het zelf bedenkt oid, en daar rare opmerkingen over maken tegen hem.
quote:Helemaal mee eens. SBS zinkt naar de bodem. En dat Groet Rimboe programma met lilliputters en zwaarlijvigen maakt het dieptepunt van de zender compleet.
quote:De kijkcijfers zijn dalende, dus gaan ze weer terug naar hun roots: sensatie-tv en freakshows. Geef ze eens ongelijk. Ik zie Jerry Springer herhalingen binnenkort ook wel weer terugkomenOp woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. SBS zinkt naar de bodem. En dat Groet Rimboe programma met lilliputters en zwaarlijvigen maakt het dieptepunt van de zender compleet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |