quote:Hoezo?Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zielig he![]()
heb kans dat ik dit ook kan krijgen
quote:Whut?Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zielig he![]()
heb kans dat ik dit ook kan krijgen
quote:bntmOp zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef tralalala het volgende:
Morgen weer Dexter!
En bntm echt geniaal
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
En toen ging ik echt slapen.... Tot morgen
quote:Echt de horror.
quote:heb kenmerken van de ziekte Von Recklinghause, en het kan dus zijn dat er goedaardige tumoren op mijn zenuwuiteinden kunnen gaan ontstaan.
quote:OhOp zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb kenmerken van de ziekte Von Recklinghause, en het kan dus zijn dat er goedaardige tumoren op mijn zenuwuiteinden kunnen gaan ontstaan.
quote:vooral met dat liegebeestOp zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Benelux Next Top Model, pure leedvermaak net zoals RMV.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb kenmerken van de ziekte Von Recklinghause, en het kan dus zijn dat er goedaardige tumoren op mijn zenuwuiteinden kunnen gaan ontstaan.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Roosje tochOp zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
maak mezelf er nooit druk om eigenlijk, maar als ik dan hier zie is het even confronterend.
quote:Ja da's echt kut dan.Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
maak mezelf er nooit druk om eigenlijk, maar als ik dan hier zie is het even confronterend.
quote:Had ff in Google een beschrijving opgezocht, maar daar wordt je niet vrolijk van.Op zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef roos85 het volgende:
probeer er dan ook zo nuchter mogelijk mee om te gaan, zij heeft wel een erg heftige vorm, en die gezwellen hoeven zich niet eens te openbaren
quote:'Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had ff in Google een beschrijving opgezocht, maar daar wordt je niet vrolijk van.
quote:Ah oke.Op zondag 24 oktober 2010 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
'
heb dan ook alleen wat van de vlekken, ben ook niet onder behandeling oid.
alleen als kind naar een dermatoloog geweest en dat was het.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
dus vandaar dat ik er zo nuchter onder kan blijven, alleen nu was het wel even slikken
quote:Leuk voor het nageslacht.Op zondag 24 oktober 2010 23:30 schreef roos85 het volgende:
snap trouwens niet dat mensen dit allemaal laten filmen
quote:Ja ik roep maar iets, kweet ook niet.
quote:Jep.. mag ook een portfolio maken waar POP en PAP onderdelen van zijn. En dat wordt dan door 3 of 4 mensen gelezen.. blegh..Op maandag 25 oktober 2010 10:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas word je er bij socio opleidingen er mee doodgegooid
quote:wat dacht je van sterkte en zwakte analysesOp maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. mag ook een portfolio maken waar POP en PAP onderdelen van zijn. En dat wordt dan door 3 of 4 mensen gelezen.. blegh..
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HAHAHAH dat heb ik gelukkig niet meer
quote:hoezo niet?Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef TheKC het volgende:
De TT klopt niet, zo komt ie niet in de stats
quote:KernkwadrantenOp maandag 25 oktober 2010 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat dacht je van sterkte en zwakte analyses
quote:maar nu hebben we PeterOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef Doler12 het volgende:
Jammer dat Alberto voor vele maanden niet meer terug komt.
quote:Peter "laffing out loud" de Vries
quote:Idd.
quote:PARDON!? PARDON!?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Hyundai het volgende:
Sorry dat ik gisteren spontaan weer weg was bij RMV
quote:Ojee, hoe?Op maandag 25 oktober 2010 13:02 schreef Hyundai het volgende:
Sorry.
Ik ben heel depressief nu, ik ben zojuist voor 60 euro opgelicht op internet![]()
quote:Nou, het is een heel vaag verhaal. Maar het komt erop neer
quote:Da's niet zo slim.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, het is een heel vaag verhaal. Maar het komt erop neer
Deel van geld betaald > product niet ontvangen, ruzie > ruzie opgelost > andere deel van geld betaald > weer product niet ontvangen
quote:Ja, het spijt me maar niet zo slimOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, het is een heel vaag verhaal. Maar het komt erop neer
Deel van geld betaald > product niet ontvangen, ruzie > ruzie opgelost > andere deel van geld betaald > weer product niet ontvangen
quote:en waarom nietOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gouden regel bij mij is dat ik na het avondeten niks meer doe
Nooit van m'n leven gedaan ook
quote:Ik heb een tijdje terug iets van 4 seizoenen opnieuw gekeken.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk nu Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht
quote:Ik doe juist alles na het avondetenOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Een gouden regel bij mij is dat ik na het avondeten niks meer doe
Nooit van m'n leven gedaan ook
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb een idee, zondagmiddag allemaal naar oude uitzendingen van undercovrr in nl kijken met een livestream
quote:Leuk idee, maar hoe wou je aan de afleveringen komen en wie heeft er genoeg bandbreedte om het te streamen zonder dat het hapertOp maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb een idee, zondagmiddag allemaal naar oude uitzendingen van undercovrr in nl kijken met een livestream
quote:We kunnen ook allemaal op hetzelfde moment naar sbs6gemist kijkenOp maandag 25 oktober 2010 23:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe wou je aan de afleveringen komen en wie heeft er genoeg bandbreedte om het te streamen zonder dat het hapert
quote:Dat kan ook jaOp maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal op hetzelfde moment naar sbs6gemist kijken
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:52 schreef TheKC het volgende:
Nieuwe layout is beschikbaar voor het plebs
quote:Goed plan!Op maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal op hetzelfde moment naar sbs6gemist kijken
quote:[Veelgestelde vragen] Nieuwe layoutOp maandag 25 oktober 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
Ik kan niet quoten?Heb geen adblocker aanstaan
quote:Lama, hij werkt alOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[Veelgestelde vragen] Nieuwe layout
wat werkt er precies niet?
quote:Kan je aanpassenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lama, hij werkt alStomme mouse-over
quote:Het klopt ook nogOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. Gerard Schouw (2e kamerlid D66) praat precies zoals Alberto Stegeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |