quote:Goed idee....Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet je opgeven voor dit programma
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Injetta het volgende:
Ze weten het allemaal al.. dus zo'n geheim was het ook niet. Dat heeft die jongen opgepikt en maakt daar nu een leuk toneelstukje van.
quote:Ach, het is toch nep en vaagOp woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die liliputters, hoe erg zet je jezelf voor lul op tv
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt klein hoor
quote:Ik vind de manier van communiceren zo vaagOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toch, ze gaan ook echt naar die rimboes
quote:jabalalaka akehakae oeloeloe!!! (jullie slapen bij ons in de tent)Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind de manier van communiceren zo vaag
quote:Het is Maraca zelf.....Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ken je deze mensen Maraca![]()
?
quote:Ik spring nog liever van het viaduct voordat ik in Rijssen ga wonen
quote:Ik vind jou niet lief
quote:Je woont wel in de buurtOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van het viaduct voordat ik in Rijssen ga wonen![]()
quote:Was je weg dan??
quote:Ja, dat wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je woont wel in de buurt
quote:Bah, heb altijd problemen met mensen uit Rijssen. Hypocriete kutlui
quote:Nou dan kun je nu ten minste genieten hoe ze moeten lijden daar in die rimboe toch?Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bah, heb altijd problemen met mensen uit Rijssen. Hypocriete kutlui
quote:Gelukkig ken ik geen mensen uit RijssenOp woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bah, heb altijd problemen met mensen uit Rijssen. Hypocriete kutlui
quote:Ik zat op school in Almelo, dan krijg je datOp woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik geen mensen uit Rijssen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |