abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87918631
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dus jij wilt beweren dat dit je heel veel moeite kost (want dat betekent knokken) en dat je het wel al 6 jaar volhoudt?
Nou gefeliciteerd, dan heb je meer discipline dan 95% van de bevolking gok ik zo. :P
De eerste 2 jaar was het knokken, daarna werd het een automatisme eigenlijk. Ik ben het nu gewend om gezond (en veel) te eten. Vanwege het werk heb ik een half jaar niet kunnen trainen, waardoor ik 8kg ben kwijtgeraakt. Nu ben ik ruim een maandje bezig en er zit alweer bijna 3kg bij. Dus op dit moment ben ik er weer vol voor aan het gaan, om naar de 90kg te raken (met zo'n 8% vet).

Dat ik meer discipline dan gemiddeld heb weet ik ook wel van mezelf. Zo ben ik met al mijn hobbies. Als ik iets heb waar ik voor wil gaan dan doe ik het goed en niet half. Van half werk wordt niemand blij.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:56:52 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87918639
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Voor zover ik het kan zien op dat plaatje staat je dat best leuk vik ^O^

Ik wil ook iets anders met mn haar... maar eigenlijk is alles gedoemd om te mislukken omdat ik te lui ben om het echt bij te houden :') Dus is het nu gewoon vet lang O+
Ja, ik heb geen recente foto van m'n huidige haarlengte en ook geen zin om er één te maken, dus degenen die me recentelijk nog hebben gezien (en gaan zien, de 6e) moeten maar zeggen wat leuker is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87918652
Lijstje gisteren:

O: 3 boterhammen met (1 met smeerworst, 1 met pindakaas en 1 met hagelslag)
S: half uur hardlopen
L: 2 boterhammen met smeerworst
T: 3 pints Guinness
D: anderhalf pistoletje kruidenkaas, wat friet en wat stukjes vlees op de gourmet
T: 3 La Chouffe en een halve liter Heineken

Lijstje vandaag:

Brunch: 3 kleine afbakbroodjes met beleg
T: cracotte met pindakaas
T: mok melk
T: wat cassavechips
D: pizza's dus, in totaal een hele op, en 2 witte wijntjes

Niet bijster goed. Morgen beter:

Lijstje:

O: kwark (500 gram)
T: appel
L: omelet met wat groente
T: banaan
D: zelfgemaakte verse pasta met gorgonzolasaus (gorgonzola moet op)
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:57:19 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87918664
Light jam is wel lekker...
Het moet ook lekker zijn he RenRen anders lukt het niet... 1 boterham met hagelslag ofzo dat maakt niet uit.
20+ smeerkaas niks voor je?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87918732
Ik maak het trouwens niet m'n levensdoel om er goed uit te zien, ik ben a sexy zat. Maar het kan altijd mooier/gezonder he.

Probeer eigenlijk om als motivatie om gezond te eten ook echt te hebben dat het gezond is, goed voor m'n lichaam, en niet dat ik er van afval ofzo. Dus slecht eten proberen laten staan omdat het gewoon niet goed is en niet omdat ik er dik van word. Dat helpt wel bij m'n motivatie... :) Vandaag bood m'n pa me 2x taart aan en 2x nee gezegd :P
pi_87918830
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Light jam is wel lekker...
Het moet ook lekker zijn he RenRen anders lukt het niet... 1 boterham met hagelslag ofzo dat maakt niet uit.
20+ smeerkaas niks voor je?
Ohja! Smeerkaas! En die van de jam is ook een goede. Ik denk ook aan knackebrot, dat vind ik heel lekker. Dan heb ik ook wat meer te verdelen over de dag.

Ja, dat is het punt dus ook, ik probeer het altijd te zoeken in wat ik lust, anders is het later ook niet meer vol te houden. Dan val ik keihard terug.

Bedankt O+
pi_87918853
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje gisteren:

O: 3 boterhammen met (1 met smeerworst, 1 met pindakaas en 1 met hagelslag)
S: half uur hardlopen
L: 2 boterhammen met smeerworst
T: 3 pints Guinness
D: anderhalf pistoletje kruidenkaas, wat friet en wat stukjes vlees op de gourmet
T: 3 La Chouffe en een halve liter Heineken

Lijstje vandaag:

Brunch: 3 kleine afbakbroodjes met beleg
T: cracotte met pindakaas
T: mok melk
T: wat cassavechips
D: pizza's dus, in totaal een hele op, en 2 witte wijntjes

Lijstje:

Is dat laatste lijstje je dagelijkse schema? Dat lijkt me wel heel erg weinig, tenzij je 1m50 bent en 40kg weegt. Als je dit dagelijks zo doet en in het weekend over de schreef gaat dan kan het niet anders dat je lichaam dit gaat opslaan, puur omdat het contrast zo groot is.
pi_87918883
RenRen; wat ik graag op m'n brood zou doe (maar ik heb nooit dingen voor op brood in uis dus tjah :')
- jam met 70% fruit (minder suiker en lekkerder!!!)
- appelstroop
- kiprollade
- sandwich spread
- tonijnsalade
- komkommersalade
- gekookt ei
- kaas of vlees met extra groenten (is gewoon lekker)
- gerookte zalm :9
uhhhhh en wat uniek zegt, het hoeft niet altijd mager :)
pi_87918904
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef benchMarc het volgende:

[..]

De eerste 2 jaar was het knokken, daarna werd het een automatisme eigenlijk. Ik ben het nu gewend om gezond (en veel) te eten. Vanwege het werk heb ik een half jaar niet kunnen trainen, waardoor ik 8kg ben kwijtgeraakt. Nu ben ik ruim een maandje bezig en er zit alweer bijna 3kg bij. Dus op dit moment ben ik er weer vol voor aan het gaan, om naar de 90kg te raken (met zo'n 8% vet).

Dat ik meer discipline dan gemiddeld heb weet ik ook wel van mezelf. Zo ben ik met al mijn hobbies. Als ik iets heb waar ik voor wil gaan dan doe ik het goed en niet half. Van half werk wordt niemand blij.
Als je dat van jezelf weet, waarom hou je dan niet op met anderen aanspreken op hun discipline? Weet jij veel hoeveel moeite het een ander al kost om niet nog minder gezond (edit, gezond natuurlijk) te eten dan ze nu al doen. Je gaat er maar gewoon vanuit dat iemand niet eens haar best doet, terwijl je ons niet eens kent. Tenzij je al jaren meelurkt, maar dan had je daar weleens eerder voor uit mogen komen. :P

Anyway, Viking bedankt voor je wijze woorden, ik ga mijn mooie hoofdje hier niet over breken. :D

Zucht, eigenlijk zou iedereen verplicht 10 hele topics ofzo moeten lezen voor ze kunnen posten. Misschien zouden mensen dan niet meer open deuren intrappen en denken dat ze een openbaring teweegbrengen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87918910
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Is dat laatste lijstje je dagelijkse schema? Dat lijkt me wel heel erg weinig, tenzij je 1m50 bent en 40kg weegt. Als je dit dagelijks zo doet en in het weekend over de schreef gaat dan kan het niet anders dat je lichaam dit gaat opslaan, puur omdat het contrast zo groot is.
Geloof me, ik kom netjes aan mijn Kcals :)
Ja doei.
pi_87918920
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:

Lijstje:

500 gram klinkt als héél veel. Maar is het daardoor dan langer vol te houden 's ochtends? En dan.. magere?
pi_87918957
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:

[..]

500 gram klinkt als héél veel. Maar is het daardoor dan langer vol te houden 's ochtends? En dan.. magere?
vol te houden? ik eet gewoon zoveel kwark :) is 'magere' vruchtenkwark van de Lidl, prima spul en eet 't niet omdat het 'light' is, ik háát light producten, onzin, ik eet gewoon wat ik lekker vind :)
Ja doei.
pi_87918968
Even iets anders ):O :
dit is mijn laatste week als Vrije Vrouw -O- .
Vanaf maandag heb ik werk *O* .

Wat moet ik écht nog even doen? 8-)
pi_87918988
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef Perruche het volgende:
Even iets anders: dit is mijn laatste week als vrije Vrouw. Vanaf maandag heb ik werk. Wat moet ik 'echt nog even doen?
pizza maken :9
Ja doei.
pi_87919004
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Je moet echt af van het idee dat je het zo lang mogelijk moet volhouden op zo min mogelijk eten. Je moet juist veel eten, alleen wel van gezonde dingen.

Welkom trouwens, dat was er even bij ingeschoten. :@
pi_87919053
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pizza maken :9
da's wel een goede. Heb jij een bestron oventje of een gewone oven? eventueel ga ik dat morgen doen. En koekjes bakken O+
pi_87919066
O+ veel eten maffia O+

oh, en als ik ga hardlopen morgen komt er nog eea bij, maar verkijk je niet op mijn hoeveelheden. Een omelet is niet 1 eitje en de pasta is geen 50 gram ongekookt met een klein beetje saus. Daar gaan ladingen groenten in, wat grana padano, kaas... ^O^
Ja doei.
pi_87919071
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef Perruche het volgende:
RenRen; wat ik graag op m'n brood zou doe (maar ik heb nooit dingen voor op brood in uis dus tjah :')
- jam met 70% fruit (minder suiker en lekkerder!!!)
- appelstroop
- kiprollade
- sandwich spread
- tonijnsalade
- komkommersalade
- gekookt ei
- kaas of vlees met extra groenten (is gewoon lekker)
- gerookte zalm :9
uhhhhh en wat uniek zegt, het hoeft niet altijd mager :)
Bedankt voor de tips O+ Op het moment moet het nog even mager, nog 4 weken (Opbouwen :r) en dan kan ik daar even naar kijken :o
pi_87919078
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

da's wel een goede. Heb jij een bestron oventje of een gewone oven? eventueel ga ik dat morgen doen. En koekjes bakken O+
gewone oven, kan tot 270 graden O+
Ja doei.
pi_87919089
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vol te houden? ik eet gewoon zoveel kwark :) is 'magere' vruchtenkwark van de Lidl, prima spul en eet 't niet omdat het 'light' is, ik háát light producten, onzin, ik eet gewoon wat ik lekker vind :)
Hihi, ik ben van die kwark afgestapt, omdat er hier tegen mij ooit veel commentaar op kwam, omdat er zoveel suiker en zulks in zou zitten. Dus ik eet nu altijd netjes naturel (magere) kwark _O- :P
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87919112
Welkom Renren!
Met je lijstje was ik even aan het puzzelen, ik las het eerst zo:
O: boterhammen
T: kwark
L: boterhammen gebakken ei
T: nootjes
en toen zat ik eigenlijk te wachten op je diner! Maar toen zag ik dat de kwark al je L was, en de boterhammen gebakken ei je D :o
Maar goed, dat dit te weinig was weet je zelf wel, je voorgenomen lijstje ziet er veel beter uit, succes met je plannen ^O^
pi_87919121
Ohw, ik heb trouwens volkorenmeel gekocht om binnenkort wraps mee te maken :D
pi_87919165
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips O+ Op het moment moet het nog even mager, nog 4 weken (Opbouwen :r) en dan kan ik daar even naar kijken :o
Oh dat zijn mijn magere/gezonde opties (ik heb niet echt kijk op wat mager is geloof ik :') ), mijn niet magere opties zijn salami, pindakaas, andere notenspread, pesto, camembert, etc etc :') dus tjah aan mij heb je misschien niet zoveel :P

Hoezo ben je dat Shake Dieet eigenlijk gaan doen? En heeft het gewerkt?
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:07:13 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87919169
Wat Mo zegt: light-producten zijn zo'n onzin.... echt, als je gaat kijken wat er dan wel in zit, dan is dat vaak alleen maar aspartaam (net zo slecht als suiker) of chemische troep om het vet te vervangen.

Beter zorg je dat je het verschil kent tussen onverzadigd en verzadigd vet, en snelle en langzame suikers :)
Kun je deels hier in de OP lezen, maar het voedingscentrum is ook leerzaam.

Oh, en van volle kwark zit je beduidend langer vol dan van magere kwark :Y ik eet zelf alleen magere kwark omdat ik verhoudingsgewijs best veel (verzadigd) vet binnen krijg. En dan doe ik er dus nootjes door, die onverzadigd vet bevatten :)
pi_87919173
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je dat van jezelf weet, waarom hou je dan niet op met anderen aanspreken op hun discipline? Weet jij veel hoeveel moeite het een ander al kost om niet nog minder ongezond te eten dan ze nu al doen. Je gaat er maar gewoon vanuit dat iemand niet eens haar best doet, terwijl je ons niet eens kent. Tenzij je al jaren meelurkt, maar dan had je daar weleens eerder voor uit mogen komen. :P

Anyway, Viking bedankt voor je wijze woorden, ik ga mijn mooie hoofdje hier niet over breken. :D
Nee ik weet niet hoeveel moeite het een ander kost. Ik ken jullie natuurlijk niet. Waarom ik het zeg? Omdat ik merk dat het bij heel veel mensen nog een onwetendheid is. Niet weten hoe ze moeten trainen en eten, en daardoor slechte resultaten behalen. Mijn ervaring is bij de mensen waarmee ik heb getraind dat eenmaal wanneer ze de smaak te pakken hebben het een stuk beter vol te houden is dan wanneer het met half werk gaat en het resultaat uitblijft of erg langzaam verloopt.

Ik zet het misschien wat zwart/wit neer, maar ik bedoel het heus goed hoor oO<
pi_87919196
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewone oven, kan tot 270 graden O+
Ik ga het proberen :Y
pi_87919246
Vandaag:
O: yoghurt met bosvruchten, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: stokbrood ham, gesmolten oude kaas, ui en pepers/sambal
T: 2 boterhammen pindakaas
D: salade met gerookte kip, half-zongedroogde tomaten en spekjes
T: 2 glazen witte wijn, 3 toastjes, beetje chips, beetje chocola. Zowaar een gematigde vreetbui, 't is geweldig! 8-)
pi_87919271
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Nee ik weet niet hoeveel moeite het een ander kost. Ik ken jullie natuurlijk niet. Waarom ik het zeg? Omdat ik merk dat het bij heel veel mensen nog een onwetendheid is. Niet weten hoe ze moeten trainen en eten, en daardoor slechte resultaten behalen. Mijn ervaring is bij de mensen waarmee ik heb getraind dat eenmaal wanneer ze de smaak te pakken hebben het een stuk beter vol te houden is dan wanneer het met half werk gaat en het resultaat uitblijft of erg langzaam verloopt.

da's allemaal leuk en lief, maar het zóu schelen als je dus eerst wat inleest of wat meepost en jouw dingen niet meteen als feiten presenteert :)

tips zijn áltijd welkom, maar het gros van de mensen komt hier al jaren, en niet alleen om af te vallen, maar ook en VOORAL om gewoon gezond te leven door middel van goed eten en genoeg bewegen. Dat soort dingen staan ook allemaal in de OP.

Betweterige mensen zijn hier al vaak genoeg langsgeweest die 'even kwamen zeggen hoe iedereen hét moest doen'. Ja, nee, doei. Meeposten en mensen op de persoon beoordelen, en niet over één kan scheren.

Dus tips en meedenken, graag, maar lees je ook wat meer in voordat je allerlei dingen gaat roepen :) je bedoelt 't vast goed, maar soms is 't wat irritant als er weer even een nieuwe messias binnenhuppelt :)
Ja doei.
pi_87919297
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef j.t het volgende:

[..]

Hihi, ik ben van die kwark afgestapt, omdat er hier tegen mij ooit veel commentaar op kwam, omdat er zoveel suiker en zulks in zou zitten. Dus ik eet nu altijd netjes naturel (magere) kwark _O- :P
Ach, toen ik fanatiek aan het lijnen was heb ik ook maanden achter elkaar ontbeten met Optimel-aardbeienyoghurt (light ja, met zoetstof) en chocoladecruesli. Dat zou bij sommige mensen hier ook alle alarmbellen laten rinkelen, maar ik vond dat op dat moment lekker en de rest van de dag at ik al gezond genoeg. Uiteindelijk blijft het toch een kwestie van wat voor jou persoonlijk vol te houden is. :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:10:55 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87919324
Ohhh mijn aardig nette lijstje van gisteren werd tenietgedaan door een monsterlijk groot, maar goddelijk stuk chocoladetaart :'( :9 _O_ dat was eigenlijk wel jammer, maar ergens ook weer niet :') poe hee, ik heb het recept wijselijk maar niet gevraagd...

Uniek, komende week zal ik aan jou denken en een shitload aan groenten in huis halen! ^O^
pi_87919362
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je moet echt af van het idee dat je het zo lang mogelijk moet volhouden op zo min mogelijk eten. Je moet juist veel eten, alleen wel van gezonde dingen.

Welkom trouwens, dat was er even bij ingeschoten. :@
Mwehe, geen probleem :P

Ik leer nog. Mij is altijd verteld dat dé manier van afvallen is dat ik minder in een maaltijd moet eten en meer keren op een dag. Het klinkt voor mij dus verkeerd om veel te eten en daardoor af te vallen, en niet omdat ik jullie niet geloof, maar omdat mij het zo lang is verteld dat dat een no-go is. Maar aangezien dit duidelijk niet werkt, wil ik het proberen :')
quote:
7s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef Laureline het volgende:
Welkom Renren!
Met je lijstje was ik even aan het puzzelen, ik las het eerst zo:
O: boterhammen
T: kwark
L: boterhammen gebakken ei
T: nootjes
en toen zat ik eigenlijk te wachten op je diner! Maar toen zag ik dat de kwark al je L was, en de boterhammen gebakken ei je D :o
Maar goed, dat dit te weinig was weet je zelf wel, je voorgenomen lijstje ziet er veel beter uit, succes met je plannen ^O^
Dankje. Zoals ik eerder zei, het is weer even wennen aan het ritme met eten. En zeker op een zondag als vandaag waar er niets gebeurt laat dat nogal de wensen over.
pi_87919382
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, toen ik fanatiek aan het lijnen was heb ik ook maanden achter elkaar ontbeten met Optimel-aardbeienyoghurt (light ja, met zoetstof) en chocoladecruesli. Dat zou bij sommige mensen hier ook alle alarmbellen laten rinkelen, maar ik vond dat op dat moment lekker en de rest van de dag at ik al gezond genoeg. Uiteindelijk blijft het toch een kwestie van wat voor jou persoonlijk vol te houden is. :)
Ja klopt hoor, maar daarom: de tips hier zijn erg nuttig. En zo kom ik stukje bij beetje tergend langzaam op een beter pad.
En Mo eet al echt goed, dus die kan zondigen wat ze wilt volgens mij ( ;) )
Ik deed eerst ook veel optimel drinken tot ik aspartaamtroep en zulks zag. Daar ben ik allergisch, als in grondige hekel aan, voor. Ik let daar nu ook veel op, dus geen light dingen meer voor mij. Magere yoghurt en kwark dan nog wel, maar daar zit die troep niet in :)
pi_87919417
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mwehe, geen probleem :P

Ik leer nog. Mij is altijd verteld dat dé manier van afvallen is dat ik minder in een maaltijd moet eten en meer keren op een dag. Het klinkt voor mij dus verkeerd om veel te eten en daardoor af te vallen, en niet omdat ik jullie niet geloof, maar omdat mij het zo lang is verteld dat dat een no-go is. Maar aangezien dit duidelijk niet werkt, wil ik het proberen :')
[..]

Dankje. Zoals ik eerder zei, het is weer even wennen aan het ritme met eten. En zeker op een zondag als vandaag waar er niets gebeurt laat dat nogal de wensen over.
naast meer eten moet je natuurlijk ook meer bewegen, dus niet alleen veel meer eten.
Ga lekker hardlopen of sporten, of als je daar niet van houdt regelmatig een flinke (avond)wandeling maken of een stuk fietsen als 't lekker weer is. Pak wat vaker de trap ipv de lift en de fiets ipv de bus :)
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:13:14 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87919419
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

[..]

Maar dat meerdere keren eten is hier ook bon-ton :Y Tussendoortjes zijn verplicht!

Zolang ze maar uit gezonde en voedzame ingrediënten bestaan :)
pi_87919490
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef j.t het volgende:

[..]
mijn kwark is niet zondigen, da's gewoon ontbijt :)

oh, en ik val niet af :) maargoed, da's dan weer een ander verhaal. Ik eet lekker en goed over het algemeen en zit wat beter in mijn vel de laatste tijd, de kilo's komen wel weer binnenkort hoop ik :)
Ja doei.
pi_87919516
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef j.t het volgende:

[..]

Ja klopt hoor, maar daarom: de tips hier zijn erg nuttig. En zo kom ik stukje bij beetje tergend langzaam op een beter pad.
Ik deed eerst ook veel optimel drinken tot ik aspartaamtroep en zulks zag. Daar ben ik allergisch, als ik grondige hekel aan, voor. Ik let daar nu ook veel op, dus geen light dingen meer voor mij. Magere yoghurt en kwark dan nog wel, maar daar zit die troep niet in :)
Het gaat mij erom dat light-yoghurt niet per definitie het verkeerde pad is. Ik weet dat sommige mensen er niet van houden, en daar zijn ook heus wel goede argumenten voor, maar het blijft een persoonlijke keuze.
pi_87919524
en nu ga ik slapen, want morgen om 07.15uur gaat de wekker en moet ik flink aan de slag voor m'n tentamens O+

:W
Ja doei.
pi_87919548
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat zijn mijn magere/gezonde opties (ik heb niet echt kijk op wat mager is geloof ik :') ), mijn niet magere opties zijn salami, pindakaas, andere notenspread, pesto, camembert, etc etc :') dus tjah aan mij heb je misschien niet zoveel :P

Hoezo ben je dat Shake Dieet eigenlijk gaan doen? En heeft het gewerkt?
Ooh salami O+

Omdat mijn moeder het ook ging doen, en het leek me een goed plan, mijn moeder had collega's die het gedaan hadden en het was er al een jaar af. Maar ik werd er heel ongelukkig van, dus ben er na een tijd mee gestopt. Wel met goede op- en afbouw zodat het eraf zou blijven.

En wat betreft de lightproducten, ik drink het al mijn hele leven :@ Maar ik wist oprecht niet dat light eten zo heel veel slechter was.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:16:57 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87919585
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef LadyBlack het volgende:

Uniek, komende week zal ik aan jou denken en een shitload aan groenten in huis halen! ^O^
:D
Iemand die aan mij denkt in vorm van groente ipv : zie TT :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87919586
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ja, maar als jij het licht hebt gezien, wil dat nog niet zeggen dat dat klakkeloos voor iedereen zo opgaat. 'Half werk' is vaak het enige dat erin zit, voor mensen hier die bezig zijn met tegelijkertijd studie, relaties, kinderen, meerdere banen tegelijkertijd...En als het een keuze is tussen 'helemaal niet' of 'half', is dat nog altijd de betere.

Tuurlijk, het is vast beter voor je lijf een paar uur per dag in de sportschool door te brengen, en op iedere inname te letten, maar hoe zou je het vinden als ík je telkens in ieder bodybuildtopic kwam vertellen dat 'jullie' een stel pedante, vooringenomen spierbundels aan het worden zijn, die beter de trainingsuurtjes eens in de week kunnen laten zitten, om in plaats daarvan naar een museum te gaan, omdat er ook nog andere gedeeltes van je hersenen zijn, die blijkbaar niet gestimuleerd worden?
Ik hèb dan natuurlijk gelijk :7 , maar zou je het zo willen horen?
pi_87919599
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat light-yoghurt niet per definitie het verkeerde pad is. Ik weet dat sommige mensen er niet van houden, en daar zijn ook heus wel goede argumenten voor, maar het blijft een persoonlijke keuze.
Klopt!

Ik ben trouwens echt al sinds augustus op hetzelfde gewicht. En daar ben ik blij om, afvallen is mijn eerste keuze, maar ben al heel blij dat er al lange tijd niks meer is bijgekomen. Zelfs niet na de afgelopen 2 dagen, zelfs 300 gram eronder (maar dat telt niet als afvallen, maar als dagelijkse schommeling :P )
pi_87919619
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef Perruche het volgende:
Even iets anders ):O :
dit is mijn laatste week als Vrije Vrouw -O- .
Vanaf maandag heb ik werk *O* .

Wat moet ik écht nog even doen? 8-)
*bijna-boks* B-) ik heb er nog twee!
Als je nog OV hebt: deze ernstig misbruiken, vreselijk lang opblijven en uitslapen, dat soort dingen :@
Oh en sloeberige maaltijden maken, dat is daarna niet meer nodig :P .
pi_87919643
quote:
4s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, maar als jij het licht hebt gezien, wil dat nog niet zeggen dat dat klakkeloos voor iedereen zo opgaat. 'Half werk' is vaak het enige dat erin zit, voor mensen hier die bezig zijn met tegelijkertijd studie, relaties, kinderen, meerdere banen tegelijkertijd...En als het een keuze is tussen 'helemaal niet' of 'half', is dat nog altijd de betere.

Tuurlijk, het is vast beter voor je lijf een paar uur per dag in de sportschool door te brengen, en op iedere inname te letten, maar hoe zou je het vinden als ík je telkens in ieder bodybuildtopic kwam vertellen dat 'jullie' een stel pedante, vooringenomen spierbundels aan het worden zijn, die beter de trainingsuurtjes eens in de week kunnen laten zitten, om in plaats daarvan naar een museum te gaan, omdat er ook nog andere gedeeltes van je hersenen zijn, die blijkbaar niet gestimuleerd worden?
Ik hèb dan natuurlijk gelijk :7 , maar zou je het zo willen horen?
hulde! daar drinken we de 6e een karmelietje op *)
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:19:51 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87919710
quote:
4.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef Laureline het volgende:
die beter de trainingsuurtjes eens in de week kunnen laten zitten, om in plaats daarvan naar een museum te gaan, omdat er ook nog andere gedeeltes van je hersenen zijn, die blijkbaar niet gestimuleerd worden?

:D! _O_ O+
pi_87919716
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

naast meer eten moet je natuurlijk ook meer bewegen, dus niet alleen veel meer eten.
Ga lekker hardlopen of sporten, of als je daar niet van houdt regelmatig een flinke (avond)wandeling maken of een stuk fietsen als 't lekker weer is. Pak wat vaker de trap ipv de lift en de fiets ipv de bus :)
Dát was ik al van plan :) 2 keer sportschool per week met een vriendin (Meer geld heb ik niet :') ) en ik pak zoveel mogelijk de fiets, dus daar gaat het hopelijk wel goedkomen. Slaap lekker!
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maar dat meerdere keren eten is hier ook bon-ton :Y Tussendoortjes zijn verplicht!

Zolang ze maar uit gezonde en voedzame ingrediënten bestaan :)
Oke :o Met tussendoortjes heb ik nog veel te leren. Ik at altijd graag sultana's, tot ik te horen kreeg dat ze slecht waren, heel getier erover. En evergreens, dat scheen wel goed te zijn. Maar alleen dat is natuurlijk niet genoeg variatie.

Ook dacht ik laatst aan drinkyoghurt (Kan mee naar school :+) Maar dat was dus ook dikke boo-slecht-noo.

Maar maakt het dan uit hoevaak je tussendoor eet? Ik snap dat je geen 20 keer moet gaan eten, maar dat je ze 4 keer doet ipv 3? Of als het écht een keer moet 5?
pi_87919776
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dát was ik al van plan :) 2 keer sportschool per week met een vriendin (Meer geld heb ik niet :') ) en ik pak zoveel mogelijk de fiets, dus daar gaat het hopelijk wel goedkomen. Slaap lekker!
[..]

Oke :o Met tussendoortjes heb ik nog veel te leren. Ik at altijd graag sultana's, tot ik te horen kreeg dat ze slecht waren, heel getier erover. En evergreens, dat scheen wel goed te zijn. Maar alleen dat is natuurlijk niet genoeg variatie.

Ook dacht ik laatst aan drinkyoghurt (Kan mee naar school :+) Maar dat was dus ook dikke boo-slecht-noo.

Maar maakt het dan uit hoevaak je tussendoor eet? Ik snap dat je geen 20 keer moet gaan eten, maar dat je ze 4 keer doet ipv 3? Of als het écht een keer moet 5?
In mijn tijd hier heb ik over tussendoortjes geleerd dat je erg moet letten op (snelle) suikers. En dat je de sultanas, snelle jelles, evergreens en drinkyoghurt in de prullenbak kunt gooien.
pi_87919811
quote:

[..]

[..]

Hoe vaak maakt niet uit, als je aan het einde van de dag maar een fatsoenlijk aantal calorieën binnen hebt. Een Evergreen is trouwens niet veel beter dan een Sultana.

Laureline: O+!
pi_87919848
WAT een heerlijke pizza's zeg, wow!

Uiteindelijk werd mijn lijstje dit:

O - 2 geperste sinaas, havermout met magere melk & banaan (as we speak)
T - 2 volk. boterhammen pindakaas of auberginesalade
L - kopje bonensoep, magere yoghurt met diepvries bosbes & kers
T - 2 volk. boterhammen met wat ik eerder niet heb gegeten
T - amandelen (niet zoveel - op)(dacht dat ik ze niet bij me had en kwam er een kwartier voor fondue achter van wel. Toen vond ik het zonde om ze nog op te eten, dus voor morgen!)
T - cappuccino ofzo (ZONDER HET KOEKJE :Y) (werd gewone zwarte koffie)
D - kaasfondue :9~ (& tomatensalade + 2 witte wijn. Dit is vast ook suiker hè? Crap -O- ).

Iemand zei dat groentes juist lekker zijn in de kaasfondue en daar ben ik het hartgrondig mee eens :Y , maar dat serveren ze niet, waar ik m'n kaasfondue'tje ging oplepelen!

Had schreeuwende honger voor m'n D, die pas om acht uur was. Doorgaans eet ik wat vroeger dus hoef ik minder lang zonder eten.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:24:15 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87919857
Wil wel een eerste karmeliet? Geen idee hoe het smaakt maar lust het vast wel :D

RenRen, zelf ben ik van patroon: niet ontbijten, eten wanneer ik zin had, maakt niet uit wat... 2 km de auto pakken..
Naar patroon:
400 gr zuivel
250 melk
4 x boterham met beleg
kom soep met vlees
3 stuks fruit
min. 500 gr groente, 150 gr vlees/vis, 100 gr. aardappel, pasta of rijst
blokje choco

En zo'n 6 uur wandelen in een week, in ruim 2 jaar 30 kg afgevallen wat nu na bijna 3 jaar er nog steeds af is.
pi_87919912
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ooh salami O+

Omdat mijn moeder het ook ging doen, en het leek me een goed plan, mijn moeder had collega's die het gedaan hadden en het was er al een jaar af. Maar ik werd er heel ongelukkig van, dus ben er na een tijd mee gestopt. Wel met goede op- en afbouw zodat het eraf zou blijven.

En wat betreft de lightproducten, ik drink het al mijn hele leven :@ Maar ik wist oprecht niet dat light eten zo heel veel slechter was.
Ah zo. begrijpelijk. Ik zou ook ongelukkig worden van shakes enzo en ik denk dat " gewoon" goed eten beter is voor je lijf, tanden en spijsvertering Nou succes ;)

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

*bijna-boks* B-) ik heb er nog twee!
Als je nog OV hebt: deze ernstig misbruiken, vreselijk lang opblijven en uitslapen, dat soort dingen :@
Oh en sloeberige maaltijden maken, dat is daarna niet meer nodig :P .
Wieee!! Gelukkig zit ik de eerste 5 weken in Londen dus da's nog een beetje wennen aan het vroege opstaan enzo... beetje feesten en dan begint het echte werk!!! Ik heb helaas geen OV. Dat is kut, want ik ben verschrikkelijk blut en kan nu m'n vriendinnen niet opzoeken }:| Nou ja.

Ik denk dat ik morge maar eens ga plannen om onchristelijk lang op te blijven. Op maandag o|O
pi_87919918
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef j.t het volgende:

[..]

In mijn tijd hier heb ik over tussendoortjes geleerd dat je erg moet letten op (snelle) suikers. En dat je de sultanas, snelle jelles, evergreens en drinkyoghurt in de prullenbak kunt gooien.
Ja fuu, mijn tussendoortjeswereld stort in! _O-

Snelle jelles hebben toch... Lange koolhydraten? Is me gister verteld overigens.

Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat ik het gewoon 's ochtends in mijn tas kan mieteren. Als ik 's ochtends na moet denken, gaat er niets in mijn tas, dat weet ik van mezelf. Watvoor indetasmietertussendoortjes zijn er dan wel?
pi_87919953
quote:

[..]

[..]

De mensen die hier het meeste zijn afgevallen hebben dat gedaan door (helemaal gratis!) wandelen of hardlopen, gewoon een uurtje/half uurtje om de dag!
En gewoon 3 t's per dag: tussen ontbijt en lunch, tussen lunch en avondeten, en 's avonds nog iets. Maar als jij meer nodig hebt: gewoon doen! Honger is nooit nodig, zolang je je trek maar stilt met gezond spul is er niets aan de hand. Evergreen is gewoon een bruingekleurde liga, niks gezonds aan dus. Kan je beter een boterham pindakaas smeren! Of kwark, nootjes, eitje, augurk/hamrolletjes (hoi Tink! :W ), crackers filet americain...
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:27:49 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87919987
Ik ben eigenlijk best trots op mezelf als ik zo lees wat ik een nieuwe hier weet te vertellen oO<

Een jaar geleden kwam ik hier ook binnenlopen dat ik gezonder zou gaan koken (minder vaak ovenschotels met kaas eroverheen enzo), terwijl ik wel gewoon elke dag 2-4 boterhammen met chocopasta at :X Ik had géén idee hoeveel vet daarin zat :@

En dat genoeg eten zo belangrijk was besefte ik in elk geval niet goed genoeg. Hier meeposten heeft echt veel goed gedaan :Y ik wéét veel beter wat mn basislijst moet zijn. Of ik me er dan altijd aan houd is een tweede, maar wat men ook tegen benchmark zegt; babysteps... je kunt niet van de een op de andere dag perfect zijn :)
pi_87920015
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Snelle jelles hebben toch... Lange koolhydraten? Is me gister verteld overigens.

Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat ik het gewoon 's ochtends in mijn tas kan mieteren. Als ik 's ochtends na moet denken, gaat er niets in mijn tas, dat weet ik van mezelf. Watvoor indetasmietertussendoortjes zijn er dan wel?
Als tussendoortjes kan je bijv. doen: rauwkost (wortel, radijs, paprika, komkommer). Niet iedereen vind het lekker en ik heb het zelf liever in de zomer dan in de winter :P

Zuivel (yoghurt, kwark, biogarde). Nootjes.

Zelf eet ik meestal m'n fruit als tussendoortje (en daarnaast nog allerlei ongezonde dingen maar soit :') ).

Of gewoon een boterham! Als je tenminste niet al brood voor ontbijt en lunch eet :)
pi_87920018
quote:

[..]

Daarom maak ik de avond ervoor mijn eten voor de dag erop! Zo hoef ik 's morgens in alle haast niet verkeerde dingen in mn tas te gooien.
Persoonlijk heb ik tussendoortjes als: fruit, broodje kipfilet, gekookt eitje ... maar je kunt ook wat ongezouten nootjes eten, groentes (bv wortelen of reepjes paprika) en .... dames vul mij eens aan ... ben ook nog geen held! :s)
pi_87920075
O en uniekhoorn: Karmeliet is een soort La Chouffe voor gevorderden :7
pi_87920101
Truste dames :W
pi_87920104
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil wel een eerste karmeliet? Geen idee hoe het smaakt maar lust het vast wel :D

RenRen, zelf ben ik van patroon: niet ontbijten, eten wanneer ik zin had, maakt niet uit wat... 2 km de auto pakken..
Naar patroon:
400 gr zuivel
250 melk
4 x boterham met beleg
kom soep met vlees
3 stuks fruit
min. 500 gr groente, 150 gr vlees/vis, 100 gr. aardappel, pasta of rijst
blokje choco

En zo'n 6 uur wandelen in een week, in ruim 2 jaar 30 kg afgevallen wat nu na bijna 3 jaar er nog steeds af is.
Raad je dit lijstje aan? Ontbijten doe ik altijd al, vind ik heerlijk. Heb ik ook nodig. Maar verder herken ik het wel. Voor dit jaar pakte ik maar al te graag de tram.
En woah, dat is goed :D Ook goed dat het er nog af is. :o Ik hoef van mezelf er niet veel af, als ik maar onder de 70 kom. Dat is al 2 jaar mijn streven en wil er nu toch echt bij komen. Langzaamaan misschien, als het maar komt.
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah zo. begrijpelijk. Ik zou ook ongelukkig worden van shakes enzo en ik denk dat " gewoon" goed eten beter is voor je lijf, tanden en spijsvertering Nou succes ;)

Ja, dat weet ik nu wel zeker. Tandsteen waar je u tegen zegt merk ik, en mijn buik vond het ook onprettig. Maar goed, he bik dat ook achter de rug. :P Bedankt.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:31:18 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87920123
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Snelle jelles zijn vooral veel suiker :) krijg je een piek in je bloedsuikerspiegel, en daarna een flinke dip --> hongerrrrrr!

Het beste tussendoortje om zo mee te nemen is fruit denk ik :)
pi_87920153
Shit, morgen moet de mini weer naar school, en ik zit nog helemaal in het herfstvacantieritme. Waarom beginnen die scholen niet gewoon om 10 uur? :'(
Welterusten! :W
pi_87920180
Er is imho te weinig bewijs dat aspartaam slecht/dodelijk is, dus dan zou je optimel enzo alsnog wel in je voedingspatroon kunnen passen :). Als je zelf dus ook niet ervan overtuigd bent dat het slecht is. Het scheelt een hoop qua kcal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87920236
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Snelle jelles zijn vooral veel suiker :) krijg je een piek in je bloedsuikerspiegel, en daarna een flinke dip --> hongerrrrrr!

Het beste tussendoortje om zo mee te nemen is fruit denk ik :)
Blokjes kaas vond ik (toen ik geen carbs at) ook wel een leuk tussendoortje dat je makkelijk meeneemt. Zou dan wel voor de 30+ variant gaan, en oude kaas ofzo (zit meer smaak aan).

Wat doe ik hier, ik ben nog helemaal niet klaar voor mijn tentamen morgen :').
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:34:33 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87920237
Ik ga ook slapen... morgen weer een kans om het beter te doen dan vandaag ;)

Slaap lekker! :z
pi_87920273
Fruit of groente als tussendoortje is wel erg weinig, qua calorieën is het dan nog net alsof je niks eet.
pi_87920274
quote:
14s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Laureline het volgende:

[..]

De mensen die hier het meeste zijn afgevallen hebben dat gedaan door (helemaal gratis!) wandelen of hardlopen, gewoon een uurtje/half uurtje om de dag!
En gewoon 3 t's per dag: tussen ontbijt en lunch, tussen lunch en avondeten, en 's avonds nog iets. Maar als jij meer nodig hebt: gewoon doen! Honger is nooit nodig, zolang je je trek maar stilt met gezond spul is er niets aan de hand. Evergreen is gewoon een bruingekleurde liga, niks gezonds aan dus. Kan je beter een boterham pindakaas smeren! Of kwark, nootjes, eitje, augurk/hamrolletjes (hoi Tink! :W ), crackers filet americain...
Ja.. Ik moet vaker de hond uit gaan laten. Ik vind het meestal niet leuk, en dan krijg ik dat uitstellen en moet mezelf eroverheen zetten. Misschien dat het dan leuk wordt.

Oké. Dankje, alweer _O- Ik ga proberen de kmnop om te zetten. Dat dat gewoon kan, boterham smeren voor tussendoor. En ik wil het echt, op de gezonde manier die ook vol te houden is.
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef j.t het volgende:

[..]

Daarom maak ik de avond ervoor mijn eten voor de dag erop! Zo hoef ik 's morgens in alle haast niet verkeerde dingen in mn tas te gooien.
Persoonlijk heb ik tussendoortjes als: fruit, broodje kipfilet, gekookt eitje ... maar je kunt ook wat ongezouten nootjes eten, groentes (bv wortelen of reepjes paprika) en .... dames vul mij eens aan ... ben ook nog geen held! :s)
Doe ik ook! Maar dus met brood (invriezen desnoods voor een week :') ) en dan was een evergreen heel handig, gooi je in je tas. Voila.

Voor mij held genoeg hoor, op dit punt! :+ Ik heb hier echt wel veel aan. Want veel dingen die ik dus geleerd heb zijn niet zo goed om af te vallen :P Morgen even (met volle maag) de supermarkt in en kijken naar dingen die jullie aanraden.
pi_87920297
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Fruit of groente als tussendoortje is wel erg weinig, qua calorieën is het dan nog net alsof je niks eet.
Dat vind ik ook wel ja, maar fruit doen dan toch wel iets met je stofwisseling geloof ik.
Behalve bananen.
pi_87920299
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:32 schreef Chicolate het volgende:
Er is imho te weinig bewijs dat aspartaam slecht/dodelijk is, dus dan zou je optimel enzo alsnog wel in je voedingspatroon kunnen passen :). Als je zelf dus ook niet ervan overtuigd bent dat het slecht is. Het scheelt een hoop qua kcal.
Maar het is niet lekker! Heb zelf wel duidelijk effect van mn darmen bij veel zoetstoffen btw, wel heel vervelend.
pi_87920364
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar het is niet lekker! Heb zelf wel duidelijk effect van mn darmen bij veel zoetstoffen btw, wel heel vervelend.
Oh ik vind het wel lekker :P. En mijn darmen maken geen ruzie met aspartaam, wel met maltitol. En met koekkruiden, en dan alsnog kruidnootjes eten he :').
pi_87920441
wist ik maar waar mijn darmen ruzie mee maakten. Zou me een hoop buikpijn / opgezwollen buiken schelen!
Het is alleen iedere keer wat anders. Gisteren maakte mn maag iig ruzie met 1 plakje komkommer. Hij bleef de hele avond/nacht omhoog komen :{
pi_87920620
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:40 schreef j.t het volgende:
wist ik maar waar mijn darmen ruzie mee maakten. Zou me een hoop buikpijn / opgezwollen buiken schelen!
Het is alleen iedere keer wat anders. Gisteren maakte mn maag iig ruzie met 1 plakje komkommer. Hij bleef de hele avond/nacht omhoog komen :{
Had je toen niet heel veel gegeten? Dan had t niet veel met de komkommer te maken, die was gewoon de druppel.
pi_87920644
Ml-etje woon jij in Nederland? Je woning ziet er zo on-Nederlands uit!
pi_87920735
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Had je toen niet heel veel gegeten? Dan had t niet veel met de komkommer te maken, die was gewoon de druppel.
Klopt, had veel gegeten en had de druppel kunnen zijn. Maar na tig uren nog steeds? :P Dan hoort de boel toch wel verteerd te zijn?
pi_87920755
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is wel naar, die lijken tegenwoordig overal in te zitten :')
pi_87920914
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:48 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat is wel naar, die lijken tegenwoordig overal in te zitten :')
Valt wel mee hoor.
Zoetstofloze versie van optimel is bv karnemelk bosvruchten van campina. Als frisdrank heb ik spa citroen in huis, jamlight is zoetstofloos en niemand neemt me mijn ontbijt met pure de Ruiter vlokken af :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:04:29 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87921321
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Raad je dit lijstje aan? Ontbijten doe ik altijd al, vind ik heerlijk. Heb ik ook nodig. Maar verder herken ik het wel. Voor dit jaar pakte ik maar al te graag de tram.
En woah, dat is goed :D Ook goed dat het er nog af is. :o Ik hoef van mezelf er niet veel af, als ik maar onder de 70 kom. Dat is al 2 jaar mijn streven en wil er nu toch echt bij komen. Langzaamaan misschien, als het maar komt.
[..]

Ja, dat weet ik nu wel zeker. Tandsteen waar je u tegen zegt merk ik, en mijn buik vond het ook onprettig. Maar goed, he bik dat ook achter de rug. :P Bedankt.
Nee, dit werkt voor mij maar misschien ook voor jou..
Maar vooral om aan te geven dat je geen honger hoeft te lijden :)
pi_87921363
Zucht, waarom ben ik niet rijk?
Dan kon ik voor de bruiloft van mn zusje deze jurk kopen:

O+
pi_87921424
Wauw, prachtige jurk inderdaad O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87921477
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 00:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, dit werkt voor mij maar misschien ook voor jou..
Maar vooral om aan te geven dat je geen honger hoeft te lijden :)
Bedankt in ieder geval, ik ga het allemaal proberen.

Nog 1 vraag over producten _O- Snack-a-jacks? Goed/slecht? Atkinsrepen, goed/slecht?

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 00:05 schreef j.t het volgende:

[ afbeelding ] O+
Hij is wel heel mooi :o
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:26:29 #180
331 Merel
Be here now.
pi_87922238
Ik kan niet slapen :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 00:46:08 #181
70532 loveli
N
pi_87922985
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Mannen vallen ook nog eens een stuk makkelijker af dan vrouwen, vergeet dat niet. En dat is geen excuus, maar een feit. Kun jij ook niks aan doen, 't is gewoon zo.
crap in = crap out
pi_87923008
Definitief lijstje

O: Volkoren pistoletje, 1 helft met boter, kaas en tomaat en de ander met filet Americain ui en gekookt ei
L: mango met yoghurt glas vitaminesap
T: wodka light chips
D: filodeegpakketjes met de restjes van gisteren; gegrilde kipfilet, aspergetips en kastanjechampignons. daarbij een sausje van chilisaus, gembersiroop beetje water en mangoblokjes. Erbij wat rijst met de rest van het kipgroenten mengsel.
T: 3 kersenbonbons

T: half zakje suikervrije dropjes door de dag heen tegen de hoest.

Ik ben niet tegen light producten. Ik vind bv. de optimelvla lekker, de light chips ook, ook al schelen die laatste weinig in kcals. met de gewone variant. Light frisdranken vind ik zelfs lekkerder dan de gewone met suiker. (gewenning, I guess) magere yoghurt (naturel) vind ik dan weer niet lekker, want zuur, dus ik neem altijd de milde biologische yoghurt van de AH. Daar zitten dan wel 2x zoveel kcals in, maar dat maakt me dan niet uit. Light jam is ook prima te doen. Light pindakaas dan weer niet. 30+ kaas wel. 20+ kaas niet. Kortom: voor mij is er geen peil op te trekken. Ik probeer het uit en als ik het dan lekker vind, dan neem ik het, want het verschil in kcals is mooi meegenomen, maar vind ik het niet lekker, dan neem ik gewoon de volle variant.
pi_87923022
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Merel het volgende:
Ik kan niet slapen :(
Je bent dan ook net wakker. :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:48:20 #184
331 Merel
Be here now.
pi_87923052
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Je bent dan ook net wakker. :P
Maar de wekker gaat al over zes uur!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87923143
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar de wekker gaat al over zes uur!
Hmmm, dan geef ik je mijn geheime tip. Alle jongens tellen waar je ooit mee gezoend hebt. In volgorde. Dat zijn mijn schaapjes. O+

:')
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:51:32 #186
331 Merel
Be here now.
pi_87923173
Maar dat zijn er bij mij helemaal niet zo veel :o
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 00:53:02 #187
70532 loveli
N
pi_87923228
quote:

[..]

Uh... niet dat ik weet, maar alles wat remotely op ontbijtkoek lijkt, roept een "flikker in de kliko"-reactie bij mij op.
quote:
Nootjes? Fruit? Ongezonde dingen zijn houdbaar, gezonde dingen zijn vers. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar da's een handig ezelsbruggetje. Hoe meer het lijkt op iets wat heeft bewogen of gegroeid, des te gezonder.
crap in = crap out
pi_87923272
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Merel het volgende:
Maar dat zijn er bij mij helemaal niet zo veel :o
Wel meer dan 10 toch? :D Langzaam tellen dan en je herinneren waar het ook al weer was en waarom en of het genre Helikopter-Henkie was, of meer Tedere Tinus!
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 00:56:04 #189
70532 loveli
N
pi_87923334
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:05 schreef j.t het volgende:

[ afbeelding ] O+
Niet liever een kleurtje naar een bruiloft? Zwart kun je dragen tot je 109 bent.
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:01:14 #190
331 Merel
Be here now.
pi_87923510
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:54 schreef conleche het volgende:

Wel meer dan 10 toch?
Neehoor :@
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 01:06:09 #191
70532 loveli
N
pi_87923688
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Neehoor :@
Oi, minder dan tien? Zo val je nooit in slaap!
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:08:27 #192
331 Merel
Be here now.
pi_87923759
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi, minder dan tien? Zo val je nooit in slaap!
Dat blijkt :{
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:12:55 #193
331 Merel
Be here now.
pi_87923893
Oh wacht, ik vergat er eentje, het zijn er precies 10!

Misschien kan ik dan toch nog slapen.
pi_87923914
Melk met fruit 'n fibre eten, dat helpt ook.
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:21:36 #195
331 Merel
Be here now.
pi_87924101
Om te slapen? Of om meer te zoenen?
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 01:24:25 #196
70532 loveli
N
pi_87924178
Banaan, zit L-tryptofaan in, kan ook helpen (om te slapen, denk niet dat je er meer van gaat zoenen, maar ik heb meer auto's gehad dan vriendjes, dus wat weet ik ervan).
crap in = crap out
pi_87924216
Om te slapen! Om meer te zoenen moet je vaker je Dirdnlpakje aantrekken, denk ik! ;)

Ik ga ook het licht uit doen! Trusten! :W
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:36:00 #198
331 Merel
Be here now.
pi_87924424
Hoe komt een mens midden in de nacht aan fruit 'n fiber en banaan?
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 01:37:09 #199
70532 loveli
N
pi_87924446
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:36 schreef Merel het volgende:
Hoe komt een mens midden in de nacht aan fruit 'n fiber en banaan?
Texaco of Esso op de A13. Geen dank.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 01:37:41 #200
70532 loveli
N
pi_87924459
Dirndlpakje is lastiger, denk ik.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: