quote:De eerste 2 jaar was het knokken, daarna werd het een automatisme eigenlijk. Ik ben het nu gewend om gezond (en veel) te eten. Vanwege het werk heb ik een half jaar niet kunnen trainen, waardoor ik 8kg ben kwijtgeraakt. Nu ben ik ruim een maandje bezig en er zit alweer bijna 3kg bij. Dus op dit moment ben ik er weer vol voor aan het gaan, om naar de 90kg te raken (met zo'n 8% vet).Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat dit je heel veel moeite kost (want dat betekent knokken) en dat je het wel al 6 jaar volhoudt?
Nou gefeliciteerd, dan heb je meer discipline dan 95% van de bevolking gok ik zo.
quote:Ja, ik heb geen recente foto van m'n huidige haarlengte en ook geen zin om er één te maken, dus degenen die me recentelijk nog hebben gezien (en gaan zien, de 6e) moeten maar zeggen wat leuker isOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Voor zover ik het kan zien op dat plaatje staat je dat best leuk vik
Ik wil ook iets anders met mn haar... maar eigenlijk is alles gedoemd om te mislukken omdat ik te lui ben om het echt bij te houdenDus is het nu gewoon vet lang
quote:Ohja! Smeerkaas! En die van de jam is ook een goede. Ik denk ook aan knackebrot, dat vind ik heel lekker. Dan heb ik ook wat meer te verdelen over de dag.Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Light jam is wel lekker...
Het moet ook lekker zijn he RenRen anders lukt het niet... 1 boterham met hagelslag ofzo dat maakt niet uit.
20+ smeerkaas niks voor je?
quote:Is dat laatste lijstje je dagelijkse schema? Dat lijkt me wel heel erg weinig, tenzij je 1m50 bent en 40kg weegt. Als je dit dagelijks zo doet en in het weekend over de schreef gaat dan kan het niet anders dat je lichaam dit gaat opslaan, puur omdat het contrast zo groot is.Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje gisteren:
O: 3 boterhammen met (1 met smeerworst, 1 met pindakaas en 1 met hagelslag)
S: half uur hardlopen
L: 2 boterhammen met smeerworst
T: 3 pints Guinness
D: anderhalf pistoletje kruidenkaas, wat friet en wat stukjes vlees op de gourmet
T: 3 La Chouffe en een halve liter Heineken
Lijstje vandaag:
Brunch: 3 kleine afbakbroodjes met beleg
T: cracotte met pindakaas
T: mok melk
T: wat cassavechips
D: pizza's dus, in totaal een hele op, en 2 witte wijntjes
Niet bijster goed. Morgen beter:
Lijstje:
O: kwark (500 gram)
T: appel
L: omelet met wat groente
T: banaan
D: zelfgemaakte verse pasta met gorgonzolasaus (gorgonzola moet op)
quote:Als je dat van jezelf weet, waarom hou je dan niet op met anderen aanspreken op hun discipline? Weet jij veel hoeveel moeite het een ander al kost om niet nog minder gezond (edit, gezond natuurlijk) te eten dan ze nu al doen. Je gaat er maar gewoon vanuit dat iemand niet eens haar best doet, terwijl je ons niet eens kent. Tenzij je al jaren meelurkt, maar dan had je daar weleens eerder voor uit mogen komen.Op zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De eerste 2 jaar was het knokken, daarna werd het een automatisme eigenlijk. Ik ben het nu gewend om gezond (en veel) te eten. Vanwege het werk heb ik een half jaar niet kunnen trainen, waardoor ik 8kg ben kwijtgeraakt. Nu ben ik ruim een maandje bezig en er zit alweer bijna 3kg bij. Dus op dit moment ben ik er weer vol voor aan het gaan, om naar de 90kg te raken (met zo'n 8% vet).
Dat ik meer discipline dan gemiddeld heb weet ik ook wel van mezelf. Zo ben ik met al mijn hobbies. Als ik iets heb waar ik voor wil gaan dan doe ik het goed en niet half. Van half werk wordt niemand blij.
quote:Geloof me, ik kom netjes aan mijn KcalsOp zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Is dat laatste lijstje je dagelijkse schema? Dat lijkt me wel heel erg weinig, tenzij je 1m50 bent en 40kg weegt. Als je dit dagelijks zo doet en in het weekend over de schreef gaat dan kan het niet anders dat je lichaam dit gaat opslaan, puur omdat het contrast zo groot is.
quote:500 gram klinkt als héél veel. Maar is het daardoor dan langer vol te houden 's ochtends? En dan.. magere?Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Niet bijster goed. Morgen beter:
Lijstje:
O: kwark (500 gram)
T: appel
L: omelet met wat groente
T: banaan
D: zelfgemaakte verse pasta met gorgonzolasaus (gorgonzola moet op)
quote:vol te houden? ik eet gewoon zoveel kwarkOp zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
500 gram klinkt als héél veel. Maar is het daardoor dan langer vol te houden 's ochtends? En dan.. magere?
quote:pizza makenOp zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef Perruche het volgende:
Even iets anders: dit is mijn laatste week als vrije Vrouw. Vanaf maandag heb ik werk. Wat moet ik 'echt nog even doen?
quote:Je moet echt af van het idee dat je het zo lang mogelijk moet volhouden op zo min mogelijk eten. Je moet juist veel eten, alleen wel van gezonde dingen.Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
500 gram klinkt als héél veel. Maar is het daardoor dan langer vol te houden 's ochtends? En dan.. magere?
quote:da's wel een goede. Heb jij een bestron oventje of een gewone oven? eventueel ga ik dat morgen doen. En koekjes bakken
quote:Bedankt voor de tipsOp zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef Perruche het volgende:
RenRen; wat ik graag op m'n brood zou doe (maar ik heb nooit dingen voor op brood in uis dus tjah
- jam met 70% fruit (minder suiker en lekkerder!!!)
- appelstroop
- kiprollade
- sandwich spread
- tonijnsalade
- komkommersalade
- gekookt ei
- kaas of vlees met extra groenten (is gewoon lekker)
- gerookte zalm
uhhhhh en wat uniek zegt, het hoeft niet altijd mager
quote:gewone oven, kan tot 270 gradenOp zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
da's wel een goede. Heb jij een bestron oventje of een gewone oven? eventueel ga ik dat morgen doen. En koekjes bakken
quote:Hihi, ik ben van die kwark afgestapt, omdat er hier tegen mij ooit veel commentaar op kwam, omdat er zoveel suiker en zulks in zou zitten. Dus ik eet nu altijd netjes naturel (magere) kwarkOp zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vol te houden? ik eet gewoon zoveel kwarkis 'magere' vruchtenkwark van de Lidl, prima spul en eet 't niet omdat het 'light' is, ik háát light producten, onzin, ik eet gewoon wat ik lekker vind
quote:Oh dat zijn mijn magere/gezonde opties (ik heb niet echt kijk op wat mager is geloof ikOp zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsOp het moment moet het nog even mager, nog 4 weken (Opbouwen
) en dan kan ik daar even naar kijken
quote:Nee ik weet niet hoeveel moeite het een ander kost. Ik ken jullie natuurlijk niet. Waarom ik het zeg? Omdat ik merk dat het bij heel veel mensen nog een onwetendheid is. Niet weten hoe ze moeten trainen en eten, en daardoor slechte resultaten behalen. Mijn ervaring is bij de mensen waarmee ik heb getraind dat eenmaal wanneer ze de smaak te pakken hebben het een stuk beter vol te houden is dan wanneer het met half werk gaat en het resultaat uitblijft of erg langzaam verloopt.Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet, waarom hou je dan niet op met anderen aanspreken op hun discipline? Weet jij veel hoeveel moeite het een ander al kost om niet nog minder ongezond te eten dan ze nu al doen. Je gaat er maar gewoon vanuit dat iemand niet eens haar best doet, terwijl je ons niet eens kent. Tenzij je al jaren meelurkt, maar dan had je daar weleens eerder voor uit mogen komen.
Anyway, Viking bedankt voor je wijze woorden, ik ga mijn mooie hoofdje hier niet over breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |