quote:positiekleding ligt in een zak op de kast.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, doos met positiekleding heb ik idd ook staan. En dat zou me allemaal zo van mijn kont vallen nu, dus stel-stel-stel hoop ik dat ik het niet meer pas dan, maar toch...
En verder heb ik al mijn schoolagenda's nog, wat schriftjes hier en daar, foto's een mapje met gekke briefjes over en weer van vriendinnetjes etc.![]()
Dat soort dingen gaan ook echt nooit weg hoor.
quote:Nee, wat ik nu nog heb van vroeger gaat ook nooit meer weg.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Vicky het volgende:
BE zt weer eens door het slotje heen te posten..
[..]
positiekleding ligt in een zak op de kast.
quote:Ja, dat is waar, er zitten hier plenty on-volwassen 40+ers.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik opeens 10 jaar ouder ben. Ik zit te zoeken naar ziekenhuizen, wat de operatie inhoudt, mc donaldhuizen, ic afdelingen, bezoektijden. En dan moet ik toch ff slikken, hoe onwerkelijk het nog steeds is, het is straks gewoon realiteit dat mijn kind op een ic komt te liggen. Hoe raar is dat?? Het idee, dan voel ik me opeens heel volwassen. Geen net geen puber meer. Dat was is al een tijdje niet meer, maar zo voelde ik me wel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Nijna het volgende:
Operatie Tico? Heb ik ergens overheen gelezen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Ah, ik ben niet de enige! Vrijdag en zaterdag zat ik bij mn pap en mam... Gewoon een soort veilig gevoel...Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef Lishe het volgende:
Gats Tico, wat vreselijk naar en eng.
Je gevoel over volwassen zijn is herkenbaar. Toen Lena ziek werd en er nog niks bekend was heb ik staan huilen als een klein kind bij onze ouders en gezegd dat zij het op moesten lossen omdat ik daar allemaal niet aan toe was, zulke zorgen.
Succes en sterkte en heeeel veel moed.
quote:Ik weet dus niet onder welke we vallen, groot of middelgroot... In het laatste geval kan de operatie nog lang worden uitgesteld..Op zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de uitleg Tico, het is nu wat duidelijker. Maar nog zeker zo k*t.
Je weet nog niet of jullie medicijnen krijgen? Of is dat geen optie voor jullie ivm de grootte van het gat?
quote:Nee, de cb artsOp zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Groofsken het volgende:
Pfffff, en kwamen jullie er zelf achter?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg!met je weer eens... we postten tegelijk, anders krijg ik net als iedereen een rood topic.
[..]
Ja, dat is waar, er zitten hier plenty on-volwassen 40+ers.![]()
quote:Ja en nee. Kijk we weten dat er een operatie nodig is. Voor mijn gevoel kunnen ze dan beter zsm hun kunstje doen. Hoeft ze al die medicatie niet lang te gebruiken en waarom wachten tot ze achteruit gaat?? Maar dat ik mijn idee.Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef trui het volgende:
tico wat een schrik... pfoeh...klein leylaatje...
sterkte! en ik hoop dat die operatie nog even uitgesteld kan worden.
quote:Ja, zo zou ik denk ik ook denken. Gelukkig heeft de cb-arts haar werk goed gedaan. Veel sterkte, alleen al met de mentale voorbereidingen erop.Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat dat snelle ademen normaal was voor een kleintje en zweten gaf ik snel de schuld aan te warm gekleed, verwarming te hoog.
quote:Misschien was het wel een man.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik denk ik ook denken. Gelukkig heeft de cb-arts haar werk goed gedaan. Veel sterkte, alleen al met de mentale voorbereidingen erop.
quote:Ja, zij hebben ervoor geleerd he?Op zondag 24 oktober 2010 21:57 schreef trui het volgende:
nou ja, ze stellen 't toch voornamelijk uit omdat 't nu nog zo'n kleintje is. alles wat ze nog kan groeien/sterker worden tot die tijd is meegenomen lijkt me. maar ze moeten inderdaad niet wachten tot ze juist verzwakt is... daar zullen ze toch wel over nagedacht hebben, neem ik aan.
quote:Nope, vrouw. Erg leuk mens. Ze zou best m'n vaste cb arts mogen worden. Ze doet in elk geval haar werk goed. Ze was ook superlief met jen.
quote:Dat is in ieder geval goed en fijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope, vrouw. Erg leuk mens. Ze zou best m'n vaste cb arts mogen worden. Ze doet in elk geval haar werk goed. Ze was ook superlief met jen.
quote:Ja, wanneer m'n afspraak is bijvoorbeeld.Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Memmel het volgende:
Tico, wat een ellende voor je kleine frummeltje toch! Ik
Hoop dat je morgen meer hoort.
quote:Dat ja... Dat afsprakenbureau bij het jkz is dramatisch slecht bereikbaar. Zou bijna zeggen: als je ff tijd hebt, rij er gewoon even langs!Op zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, wanneer m'n afspraak is bijvoorbeeld.
quote:Ja als ik morgen weer niets hoor doe ik dat wel dan. M'n papieren liggen bij de assistent van de cardioloog, die moet mij bellen voor de afspraak.Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dat ja... Dat afsprakenbureau bij het jkz is dramatisch slecht bereikbaar. Zou bijna zeggen: als je ff tijd hebt, rij er gewoon even langs!
quote:het gaat tot nog toe heel goed! maar 'iets te merken' in de zin van of de vervanging van haar immuunsysteem goed is gegaan kan nu nog niet, daarvoor moeten we nog wel een paar weken wachten. ik ga morgen even naar haar toe, neem voor de zekerheid m'n mondkapje maar mee.Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Hoe gaat het met je schoonzus Trui? Is er al iets te merken??
quote:O ja, voor wie het gemist heeft: het was deze week toevalligerwijs Donorweek! Een week waarin aandacht gaat naar het belang van orgaandonatie en vooral getracht mensen te overtuigen om als zich als donor te registreren. Kijk eens op donorweek.nl voor meer info en wellicht om je direct te laten registreren als orgaandonor. En dan mijn duit in het zakje: ik wil graag wijzen op het belang van bloeddonoren en stamceldonoren. M. is voor deze behandeling afhankelijk van een onbekend persoon die geheel uit vrije wil een paar procent van zijn stamcellen heeft afgestaan. Daarnaast is er voor (o.a. leukemie-) patienten veel bloed nodig voor transfusies. Als je ook hieraan wilt bijdragen, word dan bloeddonor, en vraag bij de bloedbank om je ook te laten registreren als stamceldonor. Wie weet doet de kans zich voor om een leven te redden.. En het grote voordeel van een stamceldonor t.o.v. een orgaandonor is dat je niet eerst zelf moet verongelukken om te mogen doneren!
quote:En het grote voordeel van een stamceldonor t.o.v. een orgaandonor is dat je niet eerst zelf moet verongelukken om te mogen doneren!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Geen sex? Nou dan ga ik slapen. Truste allen.
quote:Ik ben sowieso een neuroot... Maar er is ons echt op het hart gedrukt dat er op dit moment geen reden tot paniek is. Ze houdt echt niet zomaar op met ademen, ze heeft geen hogere kans op wiegedood.. Ze heeft een sterk hart, alles doet het verder. Ik ga ook niet anders met haar om, het is niet dat ze opeens in de box slaapt ofzo... Daar hebben we niets aan, zij niet ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me zo moeilijk
ga je niet contstant met argusogen op je kind letten?
niet dat je dat nu niet doet, maar dan speciaal erop letten of haar conditie achteruit gaat?
veel sterkte ermee ticootje.
quote:Dat nuchtere is misschien omdat ik het nog steeds een onwerkelijk verhaal vind. Als ik naar Leyla kijk zie ik gewoon geen ziek kind, maar een vrolijk meisje wat tegen me lacht en praat en lekker veel slaapt. Dat gewoon af en toe de gedachte bij me op komt dat het gewoon een foute diagnose is en dat ze er zelf wel overheen komt, of dat als ze echt rustig ligt te slapen en haar adem wel rustig is dat ik denk, zie je wel er is niets, het is over... Zo stom, want het gaat natuurlijk niet over.Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind je eigenlijk nog steeds wel over komen als de altijd nuchtere Tico.Maar dat is mss maar de schijn hier.
Ik zou geloof ik wel bijv. de kleur van haar lipjes goed in de gaten houden. En verder is het natuurlijk in jullie voordeel dat jullie dit nu weten. Als er ook maar iets is, dan kan je natuurlijk zo overal tussen.
quote:Dat ken ik. Babyfoon mee? Of ben je dan niet snel genoeg terug?Op maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Die kleine ligt gewoon zwaar lang te pitten... En nu durf ik natuurlijk niet de hond f te doen, want ze kan elk moment wakker worden..
quote:Jewel... Maar ik vond het zo'n goed excuus.Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat ken ik. Babyfoon mee? Of ben je dan niet snel genoeg terug?
quote:Het lijkt soms wel of de vaders daar meer moeite mee hebben dan de moeders. Peace houdt er ook niet van. Ook niet om 's avonds naar een verjaardag te gaan en de babyfoon bij de buren neer te zetten.. maar het is wel makkelijk.Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jewel... Maar ik vond het zo'n goed excuus.![]()
Nee, ik heb vorige week een soort van op mn donder gekregen van M.. Of ik wel goed in mn hoofd was om ze alleen te laten.. Tja, soms heb ik weinig keuze, als ik Jen moet wegbrengen en ze ligt net, dan ben ik met 5 minuten heen en weer... Dat vond hij een zeer onprettig idee.![]()
Ik ga zo even met haar naar buiten.. Moet ze wel zo eens wakker worden.
quote:Hij was wakker inderdaad. Probeer alleen een voorbeeld te geven van een " thuisblijfsituatie " . In dit geval dacht moeders dat ze een duidelijke afspraak met hem had gemaalt, maar hij ging toch naar de supermarkt.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef chacama het volgende:
KP dan was dat jochie toch wakker? Ik neem tenminste aan dat die niet meer sliep?
Fleur mag alleen thuisblijven als ze het ook echt zelf wil. En aangezien ze boodschappen doen niet leuk vind, blijft ze thuis als ik boodschappen moet doen. Gelukkig komt de combinatie van haar thuis en ik boodschappen doen misschien 3x per jaar voor, want meestal plan ik het als zij op school is. Maar soms heb je van die rottige studiedagen die je planning dan weer door elkaar gooien.
quote:Ik snap hem. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik 5 jaar ook te jong vind om alleen thuis te laten. Fleur was 6 toen ze het voor het eerst vroeg en toen was ik ook met 10 minuten weer terug om te horen te krijgen: 'nu ben je al weer terug....da's snel!Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hij was wakker inderdaad. Probeer alleen een voorbeeld te geven van een " thuisblijfsituatie " . In dit geval dacht moeders dat ze een duidelijke afspraak met hem had gemaalt, maar hij ging toch naar de supermarkt.
Dat bedoel ik.
quote:Tico wat een naar nieuws! Kan me voorstellen dat je je in 1 klap volwassen(er) voelt. Heel veel sterkte!Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik opeens 10 jaar ouder ben. Ik zit te zoeken naar ziekenhuizen, wat de operatie inhoudt, mc donaldhuizen, ic afdelingen, bezoektijden. En dan moet ik toch ff slikken, hoe onwerkelijk het nog steeds is, het is straks gewoon realiteit dat mijn kind op een ic komt te liggen. Hoe raar is dat?? Het idee, dan voel ik me opeens heel volwassen. Geen net geen puber meer. Dat was is al een tijdje niet meer, maar zo voelde ik me wel.
quote:uhm het is mogelijk, bij het huis van m'n opa duurde het 7 minuten.....Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar de boel fikt echt niet af in 5 minuten... Toch?
quote:nee maar het kan ook kortsluiting zijn bijvoorbeeld. En je moet eens weten hoeveel mensen gewoon de hele dag de kerstboom aanlaten omdat dat zo leuk is als ze thuiskomen.Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef freecell het volgende:
Maar alsje een babyfoon thuis laat en je zit bij de buren (dus 1 muur van 10 CM dik verderop) dan laat je toch geen kaarsjes, drogers, kerstbomen, lampen oid aan?
quote:Hup naar praxis jijOp maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb geen rookmelders.
quote:Nee, maar als het 15 graden vriest laat je wel je cv aan. En daar ging het dus mis. En wij wonen beiden in een nieuwbouwhuis, ketel was nog geen 4 jaar oud en onderhouden. Sterker nog, er waren net pakkingen vervangen en die bleken niet goed te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef freecell het volgende:
Maar alsje een babyfoon thuis laat en je zit bij de buren (dus 1 muur van 10 CM dik verderop) dan laat je toch geen kaarsjes, drogers, kerstbomen, lampen oid aan?
quote:Oh, dat denk ik ook helemaal niet hoor. Alleen bij hun buren, denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Echt Groof, ga ze halen. Twee voor een tientje bij de bouwmarkt of Blokker. Het gebeurt echt niet alleen bij de buren...
quote:Het ligt eraan hoe oud het huis is enzo.Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef mefke79 het volgende:
nuh, het fikt niet af in 5 minuten, maar het kan wel in heel korte tijd onder de rook komen te staan. Echt, ik geloofde er ook niets van totdat ik het zelf meemaakte. Van iets ruiken tot een huis onder de rook in nog geen 5 minuten.
quote:Godver, die heb ik allebei.Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
De meeste branden begint in de tv en de droger.
quote:Ik zei het al, ik ga ze morgen meteen halen. het is geen inwil of luiïgheid dat ze er nog niet zijn. Ik had er gewoon nog nooit bij stilgestaan.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, echt niet?! Inderdaad, sprintje naar de Praxis, die zijn nog open op Ekkersrijt. Nee, effe serieus, ik had op mijn studentenkamer al een rookmelder, moest van mijn papa. En ook toen ging ie een keer af omdat er een travo aan het smelten was. Echt, die dingen kosten niets als je bedenkt wat het je kan besparen.
quote:Geen reden om meteen in paniek te raken, maar ik zou ze idd wel gewoon binnenkort kopen en ophangen.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Godver, die heb ik allebei.
quote:Overloop, gang...Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben wel een rookmelder maar die ligt nog op de trapHet plaatje is inmiddels zo goed al bevestigd, maar nog niet helemaal goed zodat de melder er nog niet aan kan.
Waar moet je ook alweer nog meer ene melder hangen?
quote:Boven de trap in het trapgat en boven de tv in de huiskamer, daar ontstaan de meeste branden. Maar twee is eigenlijk te weinig, want in de keuken en bij de droger mogen ze eigenlijk ook niet ontbreken. Ben me echt rotgeschrokken op die training...Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben wel een rookmelder maar die ligt nog op de trapHet plaatje is inmiddels zo goed al bevestigd, maar nog niet helemaal goed zodat de melder er nog niet aan kan.
Waar moet je ook alweer nog meer ene melder hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |