quote:positiekleding ligt in een zak op de kast.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, doos met positiekleding heb ik idd ook staan. En dat zou me allemaal zo van mijn kont vallen nu, dus stel-stel-stel hoop ik dat ik het niet meer pas dan, maar toch...
En verder heb ik al mijn schoolagenda's nog, wat schriftjes hier en daar, foto's een mapje met gekke briefjes over en weer van vriendinnetjes etc.![]()
Dat soort dingen gaan ook echt nooit weg hoor.
quote:Nee, wat ik nu nog heb van vroeger gaat ook nooit meer weg.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Vicky het volgende:
BE zt weer eens door het slotje heen te posten..
[..]
positiekleding ligt in een zak op de kast.
quote:Ja, dat is waar, er zitten hier plenty on-volwassen 40+ers.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik opeens 10 jaar ouder ben. Ik zit te zoeken naar ziekenhuizen, wat de operatie inhoudt, mc donaldhuizen, ic afdelingen, bezoektijden. En dan moet ik toch ff slikken, hoe onwerkelijk het nog steeds is, het is straks gewoon realiteit dat mijn kind op een ic komt te liggen. Hoe raar is dat?? Het idee, dan voel ik me opeens heel volwassen. Geen net geen puber meer. Dat was is al een tijdje niet meer, maar zo voelde ik me wel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Nijna het volgende:
Operatie Tico? Heb ik ergens overheen gelezen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Ah, ik ben niet de enige! Vrijdag en zaterdag zat ik bij mn pap en mam... Gewoon een soort veilig gevoel...Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef Lishe het volgende:
Gats Tico, wat vreselijk naar en eng.
Je gevoel over volwassen zijn is herkenbaar. Toen Lena ziek werd en er nog niks bekend was heb ik staan huilen als een klein kind bij onze ouders en gezegd dat zij het op moesten lossen omdat ik daar allemaal niet aan toe was, zulke zorgen.
Succes en sterkte en heeeel veel moed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |