quote:Ze wilde gewoon niets horen over teabaggen enzulks.Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja jullie waren vermoeiend denk ik.
quote:Of je kabouter buttplug.Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niets horen over teabaggen enzulks.
quote:
quote:Yep. M heeft m weer terug gezet op de magnetron. Ik kan er niet meer naar kijken zonder te lachen
quote:Nou dat staat ie zeker! De volgende keer dat jullie komen haal ik m weg hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, hij staat wat dat betreft ook mooi in t zicht natuurlijk
quote:dat zou wat zijn ook, 8 dagen oud en 6 kgOp donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
8dagen oud, nog geen 6kg
quote:en maar zeggen dat ie zo klein isOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
dat zou wat zijn ook, 8 dagen oud en 6 kg![]()
![]()
Elise sliep van 1.15 () tot 6:45 en toen tot 11.15
quote:Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop dat minidraak door jullie over het algemeen nu wel goed slapende kindjes wordt aangestoken!
Alhoewel ik vandaag niet mag klagen (overdag dan he) ze heeft nog niet 1 huilbui gehad
zou het zwemmen de oplossing zijn?
quote:ja meestal wel ja, normaal is zij dan juiist klaar wakkerOp donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...
Nathan nu al 3.5 poepluiers, en volgens mij voelt ie zich niet zo lekker, spuugt wat. Beetje raar, geen koorts trouwens.
quote:Willem is ook een menneke he, en z'n pa en ma zijn ook zo stevig... Maar hij wil die tijger van jou zo hebben hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Keshet het volgende:
Tico, wat een narigheid zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!![]()
Is het een open ductus of juist iets anders? Wordt ze pas geopereerd als de groei af gaat nemen? Dat is ook lekker onzeker zeg. *knufs*![]()
![]()
![]()
![]()
Soms is het best confronterend om hier te zijn voor mij trouwens. Willem is zo heerlijk gegroeid!![]()
Hij is alleen wel groter en zwaarder dan Emma, die nu ruim 8 maanden is.
quote:Ons KDV heeft ze ook, liggen ze inderdaad ook in de winter buiten. (geen uren hoor) Hebben ze speciale thermoslaapzakken voor...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Troeta het volgende:
Maar slapen die kindjes dan altijd buiten? Ook in de winter?
quote:Ik weet nog zo weinig.. Daarom heb ik gewoon niet op iedereen antwoord, ik heb zelf ook 1000 vragen over hoe en wat.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Keshet het volgende:
Tico, wat een narigheid zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!![]()
Is het een open ductus of juist iets anders? Wordt ze pas geopereerd als de groei af gaat nemen? Dat is ook lekker onzeker zeg. *knufs*![]()
![]()
![]()
![]()
Soms is het best confronterend om hier te zijn voor mij trouwens. Willem is zo heerlijk gegroeid!![]()
Hij is alleen wel groter en zwaarder dan Emma, die nu ruim 8 maanden is.
quote:Ik moest eventjes terug lezen, maar wat naar zeg !! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Tico, hoop dat je snel antwoord krijgt op je vragen...
quote:Op het kdv waar ik stage loop slapen de kindjes in de wagens buiten, tot -10 graden. Is niet in NL overigens. Ze hbben goede warme kleding aan en slapen als een roosOp vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Troeta het volgende:
Maar slapen die kindjes dan altijd buiten? Ook in de winter?
quote:Och Draakje toch!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ja in dat opzicht hebben wij ook wel een ritme
wakker worden, aankleden, drinken, hond uitlaten, zelf spelen, met mij spelen, (ga nu dan weer slaapzak aan) drinken en slapen
was vandaag bij de huisarts, die dacht dat ze snachts zo aan het spoken is omdat ze overdag te "vrij" zou worden gelaten, vond dus vaste tijden eten en slapen
maar wat is dan voeden op verzoek? en wanneer ze niet moe is heeft op bed leggen toch ook geen zin?
en verder is dinsdag middag en vrijdag ochtend dagverblijf, woensdag hele of halve dag bij schoonouders (samen) en donderdagochtend zwemmen, zou dat teveel zijn?
eerder had ze in het zelfde ritme nergens last van, sinds de tanden (waarvan overigens nog geen nieuwe zichtbaar) is ze zo gaan spoken
en ik hoefde niet naar de huisarts, ze wilde mezelf zien omdat ik even een andere vraag had
en nu zit ik dus de hele tijd met een rot gevoel dat ik een slechte moeder ben en nu voel ik me daar weer stom over omdat dit nergens over gaat en ik het voor tico allemaal zo vervelend vind ik met dit geneuzel kom![]()
![]()
quote:Koopziek FAIL! jijOp vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
welk hema pakje?
ik wil ook iets kopen voor floris maar heb niets nodig, dus koop maar niets
quote:Kopen doe je niet omdat je het nodig hebt, dat doe je omdat het kan.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Koopziek FAIL! jij
Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen
quote:Leuk dat ze dat gewoon al gewent zijn! Gewoon omdat je steeds doet, dat ze het bedje echt als rustplaats zien.
quote:uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Koopziek FAIL! jij
Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen
quote:ik heb hem ookOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef Morretje het volgende:
Tico, dat pakje heb ik ook!Ze heeft em alleen nog niet aangehad.
quote:Ik hou mijn mond maar even denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...
slecht he
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb van alles, van burberry tot zeeman. Ik koop wat ik leuk vind.
quote:Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Orea het volgende:jij snapt het Tico, qua koopziek!
![]()
Wij hebben een andere babyfoon (die we hadden had constant een ruis, goedkoop prutsding) en deze geeft streepjes als er geluid is
en we kunnen nu terug praten, en liedjes starten vanaf de bank
en net hadden we de slappe lach omdat we tegen elkaar zeiden: we kunnen nu ook heeeel hard over dat ding heen wakker worden, wakker worden van jochem myjer zingen
![]()
dát is pas slechte ouder zijn
maar we doen het niet hoor...
![]()
quote:En daar heb je misschien wel je probleemOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef draculettetje het volgende:
boven gewoon in d'r bed en overdag of in mijn bed beneden of in d'r wipstoel
maar goed dat wordt dus weer campingbed
nu heb ik overdag niet echt problemen met slapen maar gewoon een hangerige/huilerige minidraak die veel aan het overstrekken is, s'nachts komen de slaapproblemen
quote:Net stond ik even speen terug te ploppen bij Leia, komt ineens Mart over de babyfoonOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef tessie het volgende:
[..]
Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!
quote:ik ben ook enorm als matras gebruikt, wegleggen was er ook niet meer bij vandaar dat er toen een camping bed beneden is gekomen, alleen dat hebben we later verwaterd omdat ze weggelegd kon wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Ticootje het volgende:
Met Leyla ben ik veel strenger met slapen dan bij jen. Jen sliep overal, vooral op me. Op het kdv sliep ze ook niet in bed, maar in een hangmat. Leyla slaapt in haar bed, en pruttelen mag.
quote:zo gebruiken wij de terug spreek functie ook!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Net stond ik even speen terug te ploppen bij Leia, komt ineens Mart over de babyfoon'hoort u mij'...
Gelukkig kreeg ze het niet mee (en nu schiet ik erom in de lach) maar op dat moment was het niet leuk.. Maar het is wel handig om even met elkaar de communiceren ofzo.. als de één boven is en de ander beneden
quote:ook dat is zo, ga er ook niet vanuit dat morgen meteen weer alles koek en ei is en dat we moeten vol gaan houden!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
Dracu, ze is natuurlijk ook wat ouder. Om haar weer te laten wennen aan gewoon haar bed kan ze natuurlijk meer tegengas geven dan onze kleintjes. Babies kun je niet verwennen, maar wel aanwennen.
Leyla heeft gewoon pech als ze alleen maar pruttelt, dan hoef ik meestal maar een paar keer terug te lopen om haar speen terug te frotten. Jen houdt het makkelijk 4 uur vol om te gillen dat ze niet in bed wilt slapen.
quote:Kan ook tijdelijk zijn hè.. Maar snap wel dat je extra alert bent nu.. Leia heeft ook een tijd behoorlijk doorgeslapen (van 22:00 tot 5 á 6 uur 's morgens) en ineens is dat weer om.. Aan de andere kant, het komt vaker voor dat borstvoedingskindjes niet doorslapen, dan welOp vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja, overdag een ramp = 's nachts nachtwerk.
Leyla slaapt wel door, alleen weet ik niet echt of dat goed is. Maar ik hou maar gewoon de luiers in de gaten, ze plast wel genoeg, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze overdag voldoende voltankt dat ze de nachtvoeding niet nodig heeft. Ze slaapt gewoon megaveel, maar dat vind ik al snel want ik heb alleen jen als vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |