quote:positiekleding ligt in een zak op de kast.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, doos met positiekleding heb ik idd ook staan. En dat zou me allemaal zo van mijn kont vallen nu, dus stel-stel-stel hoop ik dat ik het niet meer pas dan, maar toch...
En verder heb ik al mijn schoolagenda's nog, wat schriftjes hier en daar, foto's een mapje met gekke briefjes over en weer van vriendinnetjes etc.![]()
Dat soort dingen gaan ook echt nooit weg hoor.
quote:Nee, wat ik nu nog heb van vroeger gaat ook nooit meer weg.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Vicky het volgende:
BE zt weer eens door het slotje heen te posten..
[..]
positiekleding ligt in een zak op de kast.
quote:Ja, dat is waar, er zitten hier plenty on-volwassen 40+ers.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik opeens 10 jaar ouder ben. Ik zit te zoeken naar ziekenhuizen, wat de operatie inhoudt, mc donaldhuizen, ic afdelingen, bezoektijden. En dan moet ik toch ff slikken, hoe onwerkelijk het nog steeds is, het is straks gewoon realiteit dat mijn kind op een ic komt te liggen. Hoe raar is dat?? Het idee, dan voel ik me opeens heel volwassen. Geen net geen puber meer. Dat was is al een tijdje niet meer, maar zo voelde ik me wel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Nijna het volgende:
Operatie Tico? Heb ik ergens overheen gelezen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Ah, ik ben niet de enige! Vrijdag en zaterdag zat ik bij mn pap en mam... Gewoon een soort veilig gevoel...Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef Lishe het volgende:
Gats Tico, wat vreselijk naar en eng.
Je gevoel over volwassen zijn is herkenbaar. Toen Lena ziek werd en er nog niks bekend was heb ik staan huilen als een klein kind bij onze ouders en gezegd dat zij het op moesten lossen omdat ik daar allemaal niet aan toe was, zulke zorgen.
Succes en sterkte en heeeel veel moed.
quote:Ik weet dus niet onder welke we vallen, groot of middelgroot... In het laatste geval kan de operatie nog lang worden uitgesteld..Op zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de uitleg Tico, het is nu wat duidelijker. Maar nog zeker zo k*t.
Je weet nog niet of jullie medicijnen krijgen? Of is dat geen optie voor jullie ivm de grootte van het gat?
quote:Nee, de cb artsOp zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Groofsken het volgende:
Pfffff, en kwamen jullie er zelf achter?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg!met je weer eens... we postten tegelijk, anders krijg ik net als iedereen een rood topic.
[..]
Ja, dat is waar, er zitten hier plenty on-volwassen 40+ers.![]()
quote:Ja en nee. Kijk we weten dat er een operatie nodig is. Voor mijn gevoel kunnen ze dan beter zsm hun kunstje doen. Hoeft ze al die medicatie niet lang te gebruiken en waarom wachten tot ze achteruit gaat?? Maar dat ik mijn idee.Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef trui het volgende:
tico wat een schrik... pfoeh...klein leylaatje...
sterkte! en ik hoop dat die operatie nog even uitgesteld kan worden.
quote:Ja, zo zou ik denk ik ook denken. Gelukkig heeft de cb-arts haar werk goed gedaan. Veel sterkte, alleen al met de mentale voorbereidingen erop.Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat dat snelle ademen normaal was voor een kleintje en zweten gaf ik snel de schuld aan te warm gekleed, verwarming te hoog.
quote:Misschien was het wel een man.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik denk ik ook denken. Gelukkig heeft de cb-arts haar werk goed gedaan. Veel sterkte, alleen al met de mentale voorbereidingen erop.
quote:Ja, zij hebben ervoor geleerd he?Op zondag 24 oktober 2010 21:57 schreef trui het volgende:
nou ja, ze stellen 't toch voornamelijk uit omdat 't nu nog zo'n kleintje is. alles wat ze nog kan groeien/sterker worden tot die tijd is meegenomen lijkt me. maar ze moeten inderdaad niet wachten tot ze juist verzwakt is... daar zullen ze toch wel over nagedacht hebben, neem ik aan.
quote:Nope, vrouw. Erg leuk mens. Ze zou best m'n vaste cb arts mogen worden. Ze doet in elk geval haar werk goed. Ze was ook superlief met jen.
quote:Dat is in ieder geval goed en fijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope, vrouw. Erg leuk mens. Ze zou best m'n vaste cb arts mogen worden. Ze doet in elk geval haar werk goed. Ze was ook superlief met jen.
quote:Ja, wanneer m'n afspraak is bijvoorbeeld.Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Memmel het volgende:
Tico, wat een ellende voor je kleine frummeltje toch! Ik
Hoop dat je morgen meer hoort.
quote:Dat ja... Dat afsprakenbureau bij het jkz is dramatisch slecht bereikbaar. Zou bijna zeggen: als je ff tijd hebt, rij er gewoon even langs!Op zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, wanneer m'n afspraak is bijvoorbeeld.
quote:Ja als ik morgen weer niets hoor doe ik dat wel dan. M'n papieren liggen bij de assistent van de cardioloog, die moet mij bellen voor de afspraak.Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dat ja... Dat afsprakenbureau bij het jkz is dramatisch slecht bereikbaar. Zou bijna zeggen: als je ff tijd hebt, rij er gewoon even langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |