quote:Hij was wakker inderdaad. Probeer alleen een voorbeeld te geven van een " thuisblijfsituatie " . In dit geval dacht moeders dat ze een duidelijke afspraak met hem had gemaalt, maar hij ging toch naar de supermarkt.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef chacama het volgende:
KP dan was dat jochie toch wakker? Ik neem tenminste aan dat die niet meer sliep?
Fleur mag alleen thuisblijven als ze het ook echt zelf wil. En aangezien ze boodschappen doen niet leuk vind, blijft ze thuis als ik boodschappen moet doen. Gelukkig komt de combinatie van haar thuis en ik boodschappen doen misschien 3x per jaar voor, want meestal plan ik het als zij op school is. Maar soms heb je van die rottige studiedagen die je planning dan weer door elkaar gooien.
quote:Ik snap hem. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik 5 jaar ook te jong vind om alleen thuis te laten. Fleur was 6 toen ze het voor het eerst vroeg en toen was ik ook met 10 minuten weer terug om te horen te krijgen: 'nu ben je al weer terug....da's snel!Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hij was wakker inderdaad. Probeer alleen een voorbeeld te geven van een " thuisblijfsituatie " . In dit geval dacht moeders dat ze een duidelijke afspraak met hem had gemaalt, maar hij ging toch naar de supermarkt.
Dat bedoel ik.
quote:Tico wat een naar nieuws! Kan me voorstellen dat je je in 1 klap volwassen(er) voelt. Heel veel sterkte!Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik opeens 10 jaar ouder ben. Ik zit te zoeken naar ziekenhuizen, wat de operatie inhoudt, mc donaldhuizen, ic afdelingen, bezoektijden. En dan moet ik toch ff slikken, hoe onwerkelijk het nog steeds is, het is straks gewoon realiteit dat mijn kind op een ic komt te liggen. Hoe raar is dat?? Het idee, dan voel ik me opeens heel volwassen. Geen net geen puber meer. Dat was is al een tijdje niet meer, maar zo voelde ik me wel.
quote:uhm het is mogelijk, bij het huis van m'n opa duurde het 7 minuten.....Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar de boel fikt echt niet af in 5 minuten... Toch?
quote:nee maar het kan ook kortsluiting zijn bijvoorbeeld. En je moet eens weten hoeveel mensen gewoon de hele dag de kerstboom aanlaten omdat dat zo leuk is als ze thuiskomen.Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef freecell het volgende:
Maar alsje een babyfoon thuis laat en je zit bij de buren (dus 1 muur van 10 CM dik verderop) dan laat je toch geen kaarsjes, drogers, kerstbomen, lampen oid aan?
quote:Hup naar praxis jijOp maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb geen rookmelders.
quote:Nee, maar als het 15 graden vriest laat je wel je cv aan. En daar ging het dus mis. En wij wonen beiden in een nieuwbouwhuis, ketel was nog geen 4 jaar oud en onderhouden. Sterker nog, er waren net pakkingen vervangen en die bleken niet goed te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef freecell het volgende:
Maar alsje een babyfoon thuis laat en je zit bij de buren (dus 1 muur van 10 CM dik verderop) dan laat je toch geen kaarsjes, drogers, kerstbomen, lampen oid aan?
quote:Oh, dat denk ik ook helemaal niet hoor. Alleen bij hun buren, denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Echt Groof, ga ze halen. Twee voor een tientje bij de bouwmarkt of Blokker. Het gebeurt echt niet alleen bij de buren...
quote:Het ligt eraan hoe oud het huis is enzo.Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef mefke79 het volgende:
nuh, het fikt niet af in 5 minuten, maar het kan wel in heel korte tijd onder de rook komen te staan. Echt, ik geloofde er ook niets van totdat ik het zelf meemaakte. Van iets ruiken tot een huis onder de rook in nog geen 5 minuten.
quote:Godver, die heb ik allebei.Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
De meeste branden begint in de tv en de droger.
quote:Ik zei het al, ik ga ze morgen meteen halen. het is geen inwil of luiïgheid dat ze er nog niet zijn. Ik had er gewoon nog nooit bij stilgestaan.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, echt niet?! Inderdaad, sprintje naar de Praxis, die zijn nog open op Ekkersrijt. Nee, effe serieus, ik had op mijn studentenkamer al een rookmelder, moest van mijn papa. En ook toen ging ie een keer af omdat er een travo aan het smelten was. Echt, die dingen kosten niets als je bedenkt wat het je kan besparen.
quote:Geen reden om meteen in paniek te raken, maar ik zou ze idd wel gewoon binnenkort kopen en ophangen.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Godver, die heb ik allebei.
quote:Overloop, gang...Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben wel een rookmelder maar die ligt nog op de trapHet plaatje is inmiddels zo goed al bevestigd, maar nog niet helemaal goed zodat de melder er nog niet aan kan.
Waar moet je ook alweer nog meer ene melder hangen?
quote:Boven de trap in het trapgat en boven de tv in de huiskamer, daar ontstaan de meeste branden. Maar twee is eigenlijk te weinig, want in de keuken en bij de droger mogen ze eigenlijk ook niet ontbreken. Ben me echt rotgeschrokken op die training...Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben wel een rookmelder maar die ligt nog op de trapHet plaatje is inmiddels zo goed al bevestigd, maar nog niet helemaal goed zodat de melder er nog niet aan kan.
Waar moet je ook alweer nog meer ene melder hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |