quote:het gaat tot nog toe heel goed! maar 'iets te merken' in de zin van of de vervanging van haar immuunsysteem goed is gegaan kan nu nog niet, daarvoor moeten we nog wel een paar weken wachten. ik ga morgen even naar haar toe, neem voor de zekerheid m'n mondkapje maar mee.Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Hoe gaat het met je schoonzus Trui? Is er al iets te merken??
quote:O ja, voor wie het gemist heeft: het was deze week toevalligerwijs Donorweek! Een week waarin aandacht gaat naar het belang van orgaandonatie en vooral getracht mensen te overtuigen om als zich als donor te registreren. Kijk eens op donorweek.nl voor meer info en wellicht om je direct te laten registreren als orgaandonor. En dan mijn duit in het zakje: ik wil graag wijzen op het belang van bloeddonoren en stamceldonoren. M. is voor deze behandeling afhankelijk van een onbekend persoon die geheel uit vrije wil een paar procent van zijn stamcellen heeft afgestaan. Daarnaast is er voor (o.a. leukemie-) patienten veel bloed nodig voor transfusies. Als je ook hieraan wilt bijdragen, word dan bloeddonor, en vraag bij de bloedbank om je ook te laten registreren als stamceldonor. Wie weet doet de kans zich voor om een leven te redden.. En het grote voordeel van een stamceldonor t.o.v. een orgaandonor is dat je niet eerst zelf moet verongelukken om te mogen doneren!
quote:En het grote voordeel van een stamceldonor t.o.v. een orgaandonor is dat je niet eerst zelf moet verongelukken om te mogen doneren!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Geen sex? Nou dan ga ik slapen. Truste allen.
quote:Ik ben sowieso een neuroot... Maar er is ons echt op het hart gedrukt dat er op dit moment geen reden tot paniek is. Ze houdt echt niet zomaar op met ademen, ze heeft geen hogere kans op wiegedood.. Ze heeft een sterk hart, alles doet het verder. Ik ga ook niet anders met haar om, het is niet dat ze opeens in de box slaapt ofzo... Daar hebben we niets aan, zij niet ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me zo moeilijk
ga je niet contstant met argusogen op je kind letten?
niet dat je dat nu niet doet, maar dan speciaal erop letten of haar conditie achteruit gaat?
veel sterkte ermee ticootje.
quote:Dat nuchtere is misschien omdat ik het nog steeds een onwerkelijk verhaal vind. Als ik naar Leyla kijk zie ik gewoon geen ziek kind, maar een vrolijk meisje wat tegen me lacht en praat en lekker veel slaapt. Dat gewoon af en toe de gedachte bij me op komt dat het gewoon een foute diagnose is en dat ze er zelf wel overheen komt, of dat als ze echt rustig ligt te slapen en haar adem wel rustig is dat ik denk, zie je wel er is niets, het is over... Zo stom, want het gaat natuurlijk niet over.Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind je eigenlijk nog steeds wel over komen als de altijd nuchtere Tico.Maar dat is mss maar de schijn hier.
Ik zou geloof ik wel bijv. de kleur van haar lipjes goed in de gaten houden. En verder is het natuurlijk in jullie voordeel dat jullie dit nu weten. Als er ook maar iets is, dan kan je natuurlijk zo overal tussen.
quote:Dat ken ik. Babyfoon mee? Of ben je dan niet snel genoeg terug?Op maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Die kleine ligt gewoon zwaar lang te pitten... En nu durf ik natuurlijk niet de hond f te doen, want ze kan elk moment wakker worden..
quote:Jewel... Maar ik vond het zo'n goed excuus.Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat ken ik. Babyfoon mee? Of ben je dan niet snel genoeg terug?
quote:Het lijkt soms wel of de vaders daar meer moeite mee hebben dan de moeders. Peace houdt er ook niet van. Ook niet om 's avonds naar een verjaardag te gaan en de babyfoon bij de buren neer te zetten.. maar het is wel makkelijk.Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jewel... Maar ik vond het zo'n goed excuus.![]()
Nee, ik heb vorige week een soort van op mn donder gekregen van M.. Of ik wel goed in mn hoofd was om ze alleen te laten.. Tja, soms heb ik weinig keuze, als ik Jen moet wegbrengen en ze ligt net, dan ben ik met 5 minuten heen en weer... Dat vond hij een zeer onprettig idee.![]()
Ik ga zo even met haar naar buiten.. Moet ze wel zo eens wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |