quote:ja wat gek nouOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond in Studio Voetbal zal Wegereef ook wel ¾ van het programma genoemd worden.
quote:SjekOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond in Studio Voetbal zal Wegereef ook wel ¾ van het programma genoemd worden.
quote:En wat staat er?Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van iemand z'n twitter.
quote:Dat is inderdaad een feitOp zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek
VI is toch veel leuker dat SV
quote:Ik kijk dat programma toch nooit, ik hou het wel bij VIOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Mooi.Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:En dat jij maar een ban mag krijgen!
quote:dat zal best. maar zoveel ruimte en er niks mee doenOp zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
is minder slecht dan schaken en leerdam
quote:Mist snelheid.Op zondag 24 oktober 2010 14:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat zal best. maar zoveel ruimte en er niks mee doen
quote:Is Berg niet geschorst ?Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat die Reis zo goed is
Snap niet dat ze liever berg in de basis zetten...
quote:Ja, daarom staat reis er nu in. Maar europees zette ze ook Berg in, twerijl reis echt 20 keer beter is dan Berg.
quote:Theo Reis?
quote:Theo Lucius? Heeft ie een karper gevangen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Theo Reis?
Die knul heette toch anders?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef maickeltje het volgende:
en er is gescoord, en je hoort gelijk de supporters.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Theo Reis?
Die knul heette toch anders?
quote:Inderdaad...het viel me net al op hoe stil het PSV-publiek is. Maar nu is het veilig om je club te supporteren natuurlijk.
quote:Ik vind jou hele nuttige posts plaatsen. Nee, echt. Werkelijk.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Haha...Rutten die Toivonen in het engels(!?) moet bijsturen...
quote:Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Op zondag 24 oktober 2010 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou hele nuttige posts plaatsen. Nee, echt. Werkelijk.
quote:Ohja? En die paar honderd die vandaag vanaf de Catherinakerk door het centrum richting het stadion gingen? Die deden een sideseeing door eigen stad?
quote:Vind ik ookOp zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Komop zeg...het is een voetbaltopic.
Daarnaast vind ik het gewoon opvallend dat je iemand die al 2 seizoenen in de basis staat nog in het engels moet gaan bijsturen. Stukje professionaliteit als speler zijnde om je op z'n minst de voetbaltermen zo snel mogelijk machtig te maken.
quote:Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?Op zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Komop zeg...het is een voetbaltopic.
Daarnaast vind ik het gewoon opvallend dat je iemand die al 2 seizoenen in de basis staat nog in het engels moet gaan bijsturen. Stukje professionaliteit als speler zijnde om je op z'n minst de voetbaltermen zo snel mogelijk machtig te maken.
quote:Jup, slim gespeeld van Pieters (?) dat wel.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Terechte gele kaart voor Leerdam? Heb niks gezien namelijk.
quote:Ja zo moet je denken, te zielig voor woorden.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?
quote:ohjaa die 1-0 kwam door de scheidsOp zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
PSV dankt arbitrage dit weekend, dat is wel duidelijk.
quote:Gewoon dom van Leerdam. Niets meer, niets minder.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
quote:Ik vind niet dat scheidsrechters er rekening mee moeten houden of een speler al geel heeft.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef robr0 het volgende:
als je hier een tweede gele kaart voor geeft begrijp je er erg weinig van
quote:Krijgen we dit weerOp zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
quote:Probeer mijn reacitie niet zo geforceerd in het ludieke te trekken. Daarmee toon je enkel je eigen onmacht aan tot inhoudelijk reageren.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?
quote:Geel is geel..en dan maakt het niet uit of je er al 1 hebt of niet.Op zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vond ik m niet echt terecht, die 2e geel. Maarja
quote:Mja mja je hebt gelijk natuurlijk. Maar 1 keer per ongeluk hands en struikelen over een voet en je mag douchenOp zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik vind niet dat scheidsrechters er rekening mee moeten houden of een speler al geel heeft.
quote:Wat bazel je nou? Toivonen kon als een van de eerste weer uit het taallokaal, terwijl bijvoorbeeld Lazovic en zelfs Salcido toen nog zaten te blokken. Ken eerst je feiten eens voor je gaat praten. Daarnaast is het een belangrijke wedstrijd, al coach je in het West-Swahili, wat kan jou dat als coach nou schelen. Als die aanwijzingen maar tijdig aankomen.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja zo moet je denken, te zielig voor woorden.
Kapitein heeft helemaal gelijk, als je er al 2 jaar staat moet je zorgen dat je de taal spreekt.
quote:Klaar nu met dat gezeik.Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer mijn reacitie niet zo geforceerd in het ludieke te trekken. Daarmee toon je enkel je eigen onmacht aan tot inhoudelijk reageren.
quote:Misschien een verband tussen de falende scheidsrechters van tegenwoordig? Hun moeder is allemaal een hoer.Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ook de moeder van Nijhuis is vandaag weer een hoer.
quote:Overschatte spelers inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
Of het nou Luuk of Siem de Jong is, ik heb met beide spelers niks
quote:en terecht hoor wijffie dat zeker!Op zondag 24 oktober 2010 15:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meid het is wat. Twee nul, geloof ik
quote:Scheids kopt straks de 3-0 binnen ! Let maar opOp zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef maickeltje het volgende:
2-0, dit komt natuurlijk allemaal door de scheids !
quote:Beschrijving op radio1 is erg romantisch. Geblesseerd raken en daarná toch nog scoren. Nu al zin in SS
quote:win je alleen geen wedstrijden meeOp zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig hebben we nog wel 1 ding beter dan Psv, en dat zijn de supporters.
quote:En dan gaat het nog niet eens over voetbal wat hun eigenlijk ook maar iets aan gaatOp zondag 24 oktober 2010 15:16 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is geweldig Eredivisie kijken via een Italiaanse stream!![]()
Die commentator gaat echt helemaal op in de wedstrijd..... dat zouden de Nederlandse ook wel eens mogen doen.
quote:die van mij werd vrij snel verwijderd...inhoudelijke discussies zijn blijkbaar uit den boze. Iedereen over naar stereotype-voetbalsupporter-modus a.u.b.!Op zondag 24 oktober 2010 15:16 schreef maickeltje het volgende:ben blij dat ik de post nog even kon lezen van buitendam
quote:Beschaafde familieclub dat zich kan gedragen. Dan val je op, tegenwoordig.Op zondag 24 oktober 2010 15:17 schreef Cara het volgende:
Niets dan respect voor de feyenoordsupporters. Of hoor ik ze alleen maar omdat de psv support zo triest is?
quote:Zingen hoeft geen schelden te zijn.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beschaafde familieclub dat zich kan gedragen. Dan val je op, tegenwoordig.
quote:lol?Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dus die kerel van ADO ging al strompelend naar de bal om te scoren? Kerel ook direct gewisseld
quote:Ook gelezen , en ja ben het met je eens maar nu ff weer op de scheids zeuren want alleen dat mag hierOp zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
die van mij werd vrij snel verwijderd...inhoudelijke discussies zijn blijkbaar uit den boze. Iedereen over naar stereotype-voetbalsupporter-modus a.u.b.!
quote:Als je door blijft gaan dan worden vanzelf posts verwijderd ja na een waarschuwing in het topic.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
die van mij werd vrij snel verwijderd...inhoudelijke discussies zijn blijkbaar uit den boze. Iedereen over naar stereotype-voetbalsupporter-modus a.u.b.!
quote:Dat klopt. Bij uitwedstrijden zingt het hele vak 90 minuten. Thuis is het gewoon een kalm stadion.Op zondag 24 oktober 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zingen hoeft geen schelden te zijn.
quote:Voor klachten kun je daar niet terecht hoorOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je door blijft gaan dan worden vanzelf posts verwijderd ja na een waarschuwing in het topic.
En als je dan alsnog door blijft gaan krijg je vanzelf ook meer notes.
En voor klachten kan je terecht in het FB topic in VBL.
Dus niet hier.
quote:Laat gaan, johOp zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor klachten kun je daar niet terecht hoor
quote:Gooi er anders even een paar clichés tegenaan.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beschaafde familieclub dat zich kan gedragen. Dan val je op, tegenwoordig.
quote:VerwijderdOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Prima, van mij zul je daarover geen reacties meer zien. Maar ik snap niet waarom je inhoudelijke discussies afkapt, een forum is er om te discussieren...lang leve het simplisme?Op zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je door blijft gaan dan worden vanzelf posts verwijderd ja na een waarschuwing in het topic.
En als je dan alsnog door blijft gaan krijg je vanzelf ook meer notes.
En voor klachten kan je terecht in het FB topic in VBL.
Dus niet hier.
quote:De bal is rond.Op zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Gooi er anders even een paar clichés tegenaan.
quote:PSV en een heel uitvak? Hou jezelf voor de gekOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt. Bij uitwedstrijden zingt het hele vak 90 minuten. Thuis is het gewoon een kalm stadion.
quote:Kuiper of Fer?Op zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bal is rond.
OT: Al iets bekend over de knie van die gozer? Vraag me af of ie dit seizoen nog speelt.
quote:Daarmee bedoel ik alle personen in het vak.Op zondag 24 oktober 2010 15:25 schreef Cara het volgende:
[..]
PSV en een heel uitvak? Hou jezelf voor de gek
quote:Fer? Als ie gescheurd was liep ie niet zo het veld af hoor, dan lig je wel te kermen op de grondOp zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bal is rond.
OT: Al iets bekend over de knie van die gozer? Vraag me af of ie dit seizoen nog speelt.
quote:Je zal wel Fer bedoelen, die verstapte zich iddOp zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gewisseld moest worden, ben zijn naam even kwijt. Die zich heel vies verstapte.
quote:Dat is niet altijd zoOp zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fer? Als ie gescheurd was liep ie niet zo het veld af hoor, dan lig je wel te kermen op de grond
quote:Dan open je daar een aparte discussie voor over het probleem met communiceren met buitenlandse spelers in het algemeen bv.Op zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, van mij zul je daarover geen reacties meer zien. Maar ik snap niet waarom je inhoudelijke discussies afkapt, een forum is er om te discussieren...lang leve het simplisme?
quote:Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:Oh hij kwam er nog weer in?Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer krijgen we de reacties van Jol, Wegereef etc.
quote:HumbertoTan Humberto Tan
Wegereef wil helaas niet voor onze camera reageren #praatmee #volwassenhoor
quote:Op radio1 heeft Jol zojuist gesproken (Iedereen zag dat het geen rood was, wellicht niet eens geel, zelfs Excelsior moest lachen om de foute beslissing), Weegje houdt uiteraard zijn mond en wil niet geinterviewd worden.Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer krijgen we de reacties van Jol, Wegereef etc.
quote:Scheuren hoeft geen vreselijke pijn op te leveren, maar kan je behoorlijk wat wedstrijden naast de kant houden.Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:JepOp zondag 24 oktober 2010 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Scheuren hoeft geen vreselijke pijn op te leveren, maar kan je behoorlijk wat wedstrijden naast de kant houden.
quote:Dude..chill. Sorry dat ik er voor de laatste keer op in ga, maar het is zondagmiddag; we zitten op ons gemakje een voetbalwedstrijd te kijken en hebben even een korte discussie over taalproblematiek naar aanleiding van een situatie in de wedstrijd. Heb a.u.b. een beetje vertrouwen in de zelfcorrigerende werking van een forum. En nu weer over naar de wedstrijden...Op zondag 24 oktober 2010 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan open je daar een aparte discussie voor over het probleem met communiceren met buitenlandse spelers in het algemeen bv.
Dan blijft dit topic voor wat het bedoeld is, live wedstrijden en de ontwikkelingen daarin.
quote:Verhoeven hield er nog 3 doelpunten uit ik denk dat hij dat bedoeldOp zondag 24 oktober 2010 15:33 schreef Buitendam het volgende:
Jol vindt dat je tevreden moet zijn met een punt.needatzeidienieeeeeeeeet...
quote:Hij heeft gelijk. Daarnet totáál niet. Maar nu wel.Op zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude..chill. Sorry dat ik er voor de laatste keer op in ga, maar het is zondagmiddag; we zitten op ons gemakje een voetbalwedstrijd te kijken en hebben even een korte discussie over taalproblematiek naar aanleiding van een situatie in de wedstrijd. Heb a.u.b. een beetje vertrouwen in de zelfcorrigerende werking van een forum. En nu weer over naar de wedstrijden...
quote:Wie... ik?Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Daarnet totáál niet. Maar nu wel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]ReisToivonen met z'n kupke!34-0.
quote:
quote:Altijd weer dat gezeik tegen de scheids. Het was misschien geen rood, maar hij kon de geel geven en dat deed ie.Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef truedestiny het volgende:
2 wedstrijden die een scheids te veel beinvloed
quote:Inderdaad...nouja ik ben blij dat jullie zo snel zijn hier op 't forum. Dan kan ik me mentaal al een beetje voorbereiden op wéér een tegendoelpunt.
quote:opper boer
quote:Met dit elftal is geen eer te behalen, daar kan Mario helemaal niks aan doen.Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
als Feyenoord woensdag niet wint, moet Mario maar plaatsmaken
quote:AwwOp zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...nouja ik ben blij dat jullie zo snel zijn hier op 't forum. Dan kan ik me mentaal al een beetje voorbereiden op wéér een tegendoelpunt.
quote:Ik ken iemand die in de elfstedentocht 150 km met afgescheurde kruisband de tocht volbracht. Daarna 6mnd revalideren!Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:2 zwaar bestrafde overtredingen.Op zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Altijd weer dat gezeik tegen de scheids. Het was misschien geen rood, maar hij kon de geel geven en dat deed ie.
quote:Was ook geen penalty zeker?!
quote:Er staat 6 tot 10 maand voor, dus dat is nog niet zo bijzonder dat stuk over revalideren.Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in de elfstedentocht 150 km met afgescheurde kruisband de tocht volbracht. Daarna 6mnd revalideren!
quote:Ja, ik hoorde dat Pipo de Clown nog beschikbaar is voor 3 flippo's en een vetplant, hetgeen ook ongeveer het salaris is wat Feyenoord kan vrijmakenOp zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
quote:Onzin...er zit gewoon 0,0 vertrouwen in dit elftal, terwijl ze echt niet minder zijn dan een FC Utrecht. Mocht Feyenoord in de winterstop op een degradatieplek staan zullen de investeerders opstaan denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
quote:Zijn oom is Chuck NorrisOp zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Er staat 6 tot 10 maand voor, dus dat is nog niet zo bijzonder dat stuk over revalideren.
Maar om daarmee de elfsteden toch mee te doen?? Zeker een oom van je tante haar broer en daar de overbuurman van?
quote:Mooie reactiesOp zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
2 zwaar bestrafde overtredingen.
quote:Waarom denkt men al gauw dat het aan de trainer ligt ?Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
quote:het spookt in Twente!
quote:No shitOp zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
nu meot het dus 3-2 worden wil twente nog winnen
quote:Het is triest, maar je krijgt zulke gevoelens van medeljiden nu wel voor Feyenoord(supporters). Slechte zaak.
quote:Zou het?Op zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ADO is goed op weg om in de middenmoot te blijven dit seizoen zo, nu meot het dus 3-2 worden wil twente nog winnen
quote:Medeleven niet gewenst, bij voorbaat dank.Op zondag 24 oktober 2010 15:46 schreef truedestiny het volgende:
feyenoord geknakt. dit is gewoon zielig komend van een ajax suporter.
quote:Inderdaad. Het wordt 8-1 let op m'n woorden; ik heb het vannacht gedroomd.Op zondag 24 oktober 2010 15:46 schreef truedestiny het volgende:
feyenoord geknakt. dit is gewoon zielig komend van een ajax suporter.
quote:Echt welOp zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel de dag van de scheidsrechters... Was echt geen hands dit.
quote:Welnee joh, het wordt 6-5 voor FeyenoordOp zondag 24 oktober 2010 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het wordt 8-1 let op m'n woorden; ik heb het vannacht gedroomd.
Waarom wordt het standaard ajax-supporters liedje daar nu gedraaid?
quote:Omdat?!Op zondag 24 oktober 2010 15:46 schreef FireFox1 het volgende:
Als Ajacied vind ik dit gewoon in- en in triest
quote:Ligt aan Vitesse volgens mij...Op zondag 24 oktober 2010 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat Feyenoord nog verder zakken vandaag of blijven ze op de 15e plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |