quote:Dat is niet altijd zoOp zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fer? Als ie gescheurd was liep ie niet zo het veld af hoor, dan lig je wel te kermen op de grond
quote:Dan open je daar een aparte discussie voor over het probleem met communiceren met buitenlandse spelers in het algemeen bv.Op zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, van mij zul je daarover geen reacties meer zien. Maar ik snap niet waarom je inhoudelijke discussies afkapt, een forum is er om te discussieren...lang leve het simplisme?
quote:Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:Oh hij kwam er nog weer in?Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer krijgen we de reacties van Jol, Wegereef etc.
quote:HumbertoTan Humberto Tan
Wegereef wil helaas niet voor onze camera reageren #praatmee #volwassenhoor
quote:Op radio1 heeft Jol zojuist gesproken (Iedereen zag dat het geen rood was, wellicht niet eens geel, zelfs Excelsior moest lachen om de foute beslissing), Weegje houdt uiteraard zijn mond en wil niet geinterviewd worden.Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer krijgen we de reacties van Jol, Wegereef etc.
quote:Scheuren hoeft geen vreselijke pijn op te leveren, maar kan je behoorlijk wat wedstrijden naast de kant houden.Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:JepOp zondag 24 oktober 2010 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Scheuren hoeft geen vreselijke pijn op te leveren, maar kan je behoorlijk wat wedstrijden naast de kant houden.
quote:Dude..chill. Sorry dat ik er voor de laatste keer op in ga, maar het is zondagmiddag; we zitten op ons gemakje een voetbalwedstrijd te kijken en hebben even een korte discussie over taalproblematiek naar aanleiding van een situatie in de wedstrijd. Heb a.u.b. een beetje vertrouwen in de zelfcorrigerende werking van een forum. En nu weer over naar de wedstrijden...Op zondag 24 oktober 2010 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan open je daar een aparte discussie voor over het probleem met communiceren met buitenlandse spelers in het algemeen bv.
Dan blijft dit topic voor wat het bedoeld is, live wedstrijden en de ontwikkelingen daarin.
quote:Verhoeven hield er nog 3 doelpunten uit ik denk dat hij dat bedoeldOp zondag 24 oktober 2010 15:33 schreef Buitendam het volgende:
Jol vindt dat je tevreden moet zijn met een punt.needatzeidienieeeeeeeeet...
quote:Hij heeft gelijk. Daarnet totáál niet. Maar nu wel.Op zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude..chill. Sorry dat ik er voor de laatste keer op in ga, maar het is zondagmiddag; we zitten op ons gemakje een voetbalwedstrijd te kijken en hebben even een korte discussie over taalproblematiek naar aanleiding van een situatie in de wedstrijd. Heb a.u.b. een beetje vertrouwen in de zelfcorrigerende werking van een forum. En nu weer over naar de wedstrijden...
quote:Wie... ik?Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Daarnet totáál niet. Maar nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |