quote:Beschaafde familieclub dat zich kan gedragen. Dan val je op, tegenwoordig.Op zondag 24 oktober 2010 15:17 schreef Cara het volgende:
Niets dan respect voor de feyenoordsupporters. Of hoor ik ze alleen maar omdat de psv support zo triest is?
quote:Zingen hoeft geen schelden te zijn.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beschaafde familieclub dat zich kan gedragen. Dan val je op, tegenwoordig.
quote:lol?Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dus die kerel van ADO ging al strompelend naar de bal om te scoren? Kerel ook direct gewisseld
quote:Ook gelezen , en ja ben het met je eens maar nu ff weer op de scheids zeuren want alleen dat mag hierOp zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
die van mij werd vrij snel verwijderd...inhoudelijke discussies zijn blijkbaar uit den boze. Iedereen over naar stereotype-voetbalsupporter-modus a.u.b.!
quote:Als je door blijft gaan dan worden vanzelf posts verwijderd ja na een waarschuwing in het topic.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
die van mij werd vrij snel verwijderd...inhoudelijke discussies zijn blijkbaar uit den boze. Iedereen over naar stereotype-voetbalsupporter-modus a.u.b.!
quote:Dat klopt. Bij uitwedstrijden zingt het hele vak 90 minuten. Thuis is het gewoon een kalm stadion.Op zondag 24 oktober 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zingen hoeft geen schelden te zijn.
quote:Voor klachten kun je daar niet terecht hoorOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je door blijft gaan dan worden vanzelf posts verwijderd ja na een waarschuwing in het topic.
En als je dan alsnog door blijft gaan krijg je vanzelf ook meer notes.
En voor klachten kan je terecht in het FB topic in VBL.
Dus niet hier.
quote:Laat gaan, johOp zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor klachten kun je daar niet terecht hoor
quote:Gooi er anders even een paar clichés tegenaan.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beschaafde familieclub dat zich kan gedragen. Dan val je op, tegenwoordig.
quote:VerwijderdOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van iemand z'n twitter.
quote:Prima, van mij zul je daarover geen reacties meer zien. Maar ik snap niet waarom je inhoudelijke discussies afkapt, een forum is er om te discussieren...lang leve het simplisme?Op zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je door blijft gaan dan worden vanzelf posts verwijderd ja na een waarschuwing in het topic.
En als je dan alsnog door blijft gaan krijg je vanzelf ook meer notes.
En voor klachten kan je terecht in het FB topic in VBL.
Dus niet hier.
quote:De bal is rond.Op zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Gooi er anders even een paar clichés tegenaan.
quote:PSV en een heel uitvak? Hou jezelf voor de gekOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt. Bij uitwedstrijden zingt het hele vak 90 minuten. Thuis is het gewoon een kalm stadion.
quote:Kuiper of Fer?Op zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bal is rond.
OT: Al iets bekend over de knie van die gozer? Vraag me af of ie dit seizoen nog speelt.
quote:Daarmee bedoel ik alle personen in het vak.Op zondag 24 oktober 2010 15:25 schreef Cara het volgende:
[..]
PSV en een heel uitvak? Hou jezelf voor de gek
quote:Fer? Als ie gescheurd was liep ie niet zo het veld af hoor, dan lig je wel te kermen op de grondOp zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bal is rond.
OT: Al iets bekend over de knie van die gozer? Vraag me af of ie dit seizoen nog speelt.
quote:Je zal wel Fer bedoelen, die verstapte zich iddOp zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gewisseld moest worden, ben zijn naam even kwijt. Die zich heel vies verstapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |