quote:Krijgen we dit weerOp zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
PSV dankt arbitrage dit weekend, dat is wel duidelijk.
quote:Probeer mijn reacitie niet zo geforceerd in het ludieke te trekken. Daarmee toon je enkel je eigen onmacht aan tot inhoudelijk reageren.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?
quote:Geel is geel..en dan maakt het niet uit of je er al 1 hebt of niet.Op zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vond ik m niet echt terecht, die 2e geel. Maarja
quote:Mja mja je hebt gelijk natuurlijk. Maar 1 keer per ongeluk hands en struikelen over een voet en je mag douchenOp zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik vind niet dat scheidsrechters er rekening mee moeten houden of een speler al geel heeft.
quote:Wat bazel je nou? Toivonen kon als een van de eerste weer uit het taallokaal, terwijl bijvoorbeeld Lazovic en zelfs Salcido toen nog zaten te blokken. Ken eerst je feiten eens voor je gaat praten. Daarnaast is het een belangrijke wedstrijd, al coach je in het West-Swahili, wat kan jou dat als coach nou schelen. Als die aanwijzingen maar tijdig aankomen.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja zo moet je denken, te zielig voor woorden.
Kapitein heeft helemaal gelijk, als je er al 2 jaar staat moet je zorgen dat je de taal spreekt.
quote:Klaar nu met dat gezeik.Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer mijn reacitie niet zo geforceerd in het ludieke te trekken. Daarmee toon je enkel je eigen onmacht aan tot inhoudelijk reageren.
quote:Misschien een verband tussen de falende scheidsrechters van tegenwoordig? Hun moeder is allemaal een hoer.Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ook de moeder van Nijhuis is vandaag weer een hoer.
quote:Overschatte spelers inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
Of het nou Luuk of Siem de Jong is, ik heb met beide spelers niks
quote:en terecht hoor wijffie dat zeker!Op zondag 24 oktober 2010 15:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meid het is wat. Twee nul, geloof ik
quote:Scheids kopt straks de 3-0 binnen ! Let maar opOp zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef maickeltje het volgende:
2-0, dit komt natuurlijk allemaal door de scheids !
quote:Beschrijving op radio1 is erg romantisch. Geblesseerd raken en daarná toch nog scoren. Nu al zin in SS
quote:win je alleen geen wedstrijden meeOp zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig hebben we nog wel 1 ding beter dan Psv, en dat zijn de supporters.
quote:En dan gaat het nog niet eens over voetbal wat hun eigenlijk ook maar iets aan gaatOp zondag 24 oktober 2010 15:16 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is geweldig Eredivisie kijken via een Italiaanse stream!![]()
Die commentator gaat echt helemaal op in de wedstrijd..... dat zouden de Nederlandse ook wel eens mogen doen.
quote:die van mij werd vrij snel verwijderd...inhoudelijke discussies zijn blijkbaar uit den boze. Iedereen over naar stereotype-voetbalsupporter-modus a.u.b.!Op zondag 24 oktober 2010 15:16 schreef maickeltje het volgende:ben blij dat ik de post nog even kon lezen van buitendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |