quote:Ohja? En die paar honderd die vandaag vanaf de Catherinakerk door het centrum richting het stadion gingen? Die deden een sideseeing door eigen stad?
quote:Vind ik ookOp zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Komop zeg...het is een voetbaltopic.
Daarnaast vind ik het gewoon opvallend dat je iemand die al 2 seizoenen in de basis staat nog in het engels moet gaan bijsturen. Stukje professionaliteit als speler zijnde om je op z'n minst de voetbaltermen zo snel mogelijk machtig te maken.
quote:Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?Op zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Komop zeg...het is een voetbaltopic.
Daarnaast vind ik het gewoon opvallend dat je iemand die al 2 seizoenen in de basis staat nog in het engels moet gaan bijsturen. Stukje professionaliteit als speler zijnde om je op z'n minst de voetbaltermen zo snel mogelijk machtig te maken.
quote:Jup, slim gespeeld van Pieters (?) dat wel.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Terechte gele kaart voor Leerdam? Heb niks gezien namelijk.
quote:Ja zo moet je denken, te zielig voor woorden.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?
quote:ohjaa die 1-0 kwam door de scheidsOp zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
PSV dankt arbitrage dit weekend, dat is wel duidelijk.
quote:Gewoon dom van Leerdam. Niets meer, niets minder.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
PSV dankt arbitrage dit weekend, dat is wel duidelijk.
quote:Ik vind niet dat scheidsrechters er rekening mee moeten houden of een speler al geel heeft.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef robr0 het volgende:
als je hier een tweede gele kaart voor geeft begrijp je er erg weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |