quote:ja wat gek nouOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond in Studio Voetbal zal Wegereef ook wel ¾ van het programma genoemd worden.
quote:SjekOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond in Studio Voetbal zal Wegereef ook wel ¾ van het programma genoemd worden.
quote:En wat staat er?Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van iemand z'n twitter.
quote:Dat is inderdaad een feitOp zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek
VI is toch veel leuker dat SV
quote:Ik kijk dat programma toch nooit, ik hou het wel bij VIOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Mooi.Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van iemand z'n twitter.
quote:En dat jij maar een ban mag krijgen!
quote:dat zal best. maar zoveel ruimte en er niks mee doenOp zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
is minder slecht dan schaken en leerdam
quote:Mist snelheid.Op zondag 24 oktober 2010 14:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat zal best. maar zoveel ruimte en er niks mee doen
quote:Is Berg niet geschorst ?Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat die Reis zo goed is
Snap niet dat ze liever berg in de basis zetten...
quote:Ja, daarom staat reis er nu in. Maar europees zette ze ook Berg in, twerijl reis echt 20 keer beter is dan Berg.
quote:Theo Reis?
quote:Theo Lucius? Heeft ie een karper gevangen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Theo Reis?
Die knul heette toch anders?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef maickeltje het volgende:
en er is gescoord, en je hoort gelijk de supporters.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Theo Reis?
Die knul heette toch anders?
quote:Inderdaad...het viel me net al op hoe stil het PSV-publiek is. Maar nu is het veilig om je club te supporteren natuurlijk.
quote:Ik vind jou hele nuttige posts plaatsen. Nee, echt. Werkelijk.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Haha...Rutten die Toivonen in het engels(!?) moet bijsturen...
quote:Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Op zondag 24 oktober 2010 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou hele nuttige posts plaatsen. Nee, echt. Werkelijk.
quote:Ohja? En die paar honderd die vandaag vanaf de Catherinakerk door het centrum richting het stadion gingen? Die deden een sideseeing door eigen stad?
quote:Vind ik ookOp zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Komop zeg...het is een voetbaltopic.
Daarnaast vind ik het gewoon opvallend dat je iemand die al 2 seizoenen in de basis staat nog in het engels moet gaan bijsturen. Stukje professionaliteit als speler zijnde om je op z'n minst de voetbaltermen zo snel mogelijk machtig te maken.
quote:Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?Op zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad...het maatschappelijk nut druipt bij jou wel van posts af.Komop zeg...het is een voetbaltopic.
Daarnaast vind ik het gewoon opvallend dat je iemand die al 2 seizoenen in de basis staat nog in het engels moet gaan bijsturen. Stukje professionaliteit als speler zijnde om je op z'n minst de voetbaltermen zo snel mogelijk machtig te maken.
quote:Jup, slim gespeeld van Pieters (?) dat wel.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Terechte gele kaart voor Leerdam? Heb niks gezien namelijk.
quote:Ja zo moet je denken, te zielig voor woorden.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik vind de kleur van de waterzak persoonlijk érg aanwezig. Zullen we samen een clubje oprichten met dit soort klachten?
quote:ohjaa die 1-0 kwam door de scheidsOp zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
PSV dankt arbitrage dit weekend, dat is wel duidelijk.
quote:Gewoon dom van Leerdam. Niets meer, niets minder.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef franske19 het volgende:
PSV dankt arbitrage dit weekend, dat is wel duidelijk.
quote:Ik vind niet dat scheidsrechters er rekening mee moeten houden of een speler al geel heeft.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef robr0 het volgende:
als je hier een tweede gele kaart voor geeft begrijp je er erg weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |