quote:Altijd weer dat gezeik tegen de scheids. Het was misschien geen rood, maar hij kon de geel geven en dat deed ie.Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef truedestiny het volgende:
2 wedstrijden die een scheids te veel beinvloed
quote:Inderdaad...nouja ik ben blij dat jullie zo snel zijn hier op 't forum. Dan kan ik me mentaal al een beetje voorbereiden op wéér een tegendoelpunt.
quote:opper boer
quote:Met dit elftal is geen eer te behalen, daar kan Mario helemaal niks aan doen.Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
als Feyenoord woensdag niet wint, moet Mario maar plaatsmaken
quote:AwwOp zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...nouja ik ben blij dat jullie zo snel zijn hier op 't forum. Dan kan ik me mentaal al een beetje voorbereiden op wéér een tegendoelpunt.
quote:Ik ken iemand die in de elfstedentocht 150 km met afgescheurde kruisband de tocht volbracht. Daarna 6mnd revalideren!Op zondag 24 oktober 2010 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met een gescheurde kruisband het veld inlopen en daarna zo eruit lopen heb ik nog nooit gezien
quote:2 zwaar bestrafde overtredingen.Op zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Altijd weer dat gezeik tegen de scheids. Het was misschien geen rood, maar hij kon de geel geven en dat deed ie.
quote:Was ook geen penalty zeker?!
quote:Er staat 6 tot 10 maand voor, dus dat is nog niet zo bijzonder dat stuk over revalideren.Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in de elfstedentocht 150 km met afgescheurde kruisband de tocht volbracht. Daarna 6mnd revalideren!
quote:Ja, ik hoorde dat Pipo de Clown nog beschikbaar is voor 3 flippo's en een vetplant, hetgeen ook ongeveer het salaris is wat Feyenoord kan vrijmakenOp zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
quote:Onzin...er zit gewoon 0,0 vertrouwen in dit elftal, terwijl ze echt niet minder zijn dan een FC Utrecht. Mocht Feyenoord in de winterstop op een degradatieplek staan zullen de investeerders opstaan denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
quote:Zijn oom is Chuck NorrisOp zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Er staat 6 tot 10 maand voor, dus dat is nog niet zo bijzonder dat stuk over revalideren.
Maar om daarmee de elfsteden toch mee te doen?? Zeker een oom van je tante haar broer en daar de overbuurman van?
quote:Mooie reactiesOp zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
2 zwaar bestrafde overtredingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |