quote:Ja, je hebt weinig keus inderdaad. Hoewel ik echt overwogen heb om dan maar niet te gaan werken en te bv te blijven geven tot haar 20e ofzo. Radeloos werd ik er van, en mijn man vond het inderdaad ook niet echt leuk, maar hij bleef het wel proberen. De eerste keer dat het lukte was dan ook bij hem...Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet wel volhouden. Maar dank je!
quote:he dat zei R ook altijd, of hij maakte er melkfabriek vsnOp woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Orea het volgende:
Oh volgens mijn vent wel![]()
Als ik voorbij loop en Leia kijkt loensend naar me, dan gaat het gelijk: ja daar komt je eten voorbij hè!!
quote:Doet muppet ook! En laat ik haar dan, dan is ze in no time wakkerOp donderdag 28 oktober 2010 08:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vervelend is dat he saffier.. tis hier gelukkig niet hard, echt jammeren is t. maar ben toch wakker dan
quote:hier ben ik de enige die er wakker van wordtOp donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Doet muppet ook! En laat ik haar dan, dan is ze in no time wakker
quote:Heeft ze vaak die krampjes? Heb je al eens gekeken naar wat je eet? Dat zou namelijk ook nog verschil kunnen maken!Op donderdag 28 oktober 2010 05:25 schreef draculettetje het volgende:
KJ wat fijn dat ilse nu goed aankomt en het kolven begint te lopen! hoe is het met haar temp gegaan vannacht?
pFf niet dat ik had verwacht dat minidraak weer zou doorslapen, wel gehoopt natuurlijk, maar vind iet wel echt slopend! al waren het duidelijk krampjes dit keer
vanavond naar osteopaat kijken of die nog wat kan!
bij jullie hopelijk dan wel weer goed slapende kindjes?!
quote:Merci!Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef Orea het volgende:
hier als het goed is beschrijvingen voor de inserts
Geheel offtopic
quote:Mja. Bij mensen bij wie ik vrij intiem ben prima, maar schoonfamilie ofzo... Nou nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:55 schreef pessie het volgende:
Shandaly en Lars veel plezier bij de grote babietjes!
Hik, ik voelde me ook eerst vervelend bij voeden met bezoek, op een gegeven moment heb ik zelf toch de knop om kunnen zetten en nu voed ik
quote:Precies, en de ervaring leert dat kraambezoek dat ook helemaal niet erg vindOp vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef Hik het volgende:
[..]
Mja. Bij mensen bij wie ik vrij intiem ben prima, maar schoonfamilie ofzo... Nou nee.
Bovendien vind ik het gewoon vrij snel druk. Merk dat het beter gaat als ik gewoon rustig met haar zit.
Je kunt het niet allemaal hebben dus. Ben bang dat het bezoek voorlopiggenoegen moet nemen met een korte blik op een slapende baby.
quote:Heel herkenbaar, Tijn huilde ook veel, ik ben op een gegeven moment op gaan schrijven wanneer en hoe lang hij huilde om een beetje inzicht te krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:14 schreef Noa24 het volgende:
Wat ik wel nog steeds zwaar vind is hoeveel ze huilt. Ik heb het idee dat ze toch wel heel wat meer huilt als de gemiddelde baby. Deels omdat ze gewoon temperamentvol is, voor zover je dat al kan zeggen van een baby van 6 weken haha. Maar met name door de darmkrampjes. We geven haar al speciale voeding en druppels. En ik maak vandaag een afspraak met de osteopaat. Ze heeft ook bijna de hele nacht zitten huilen. En ook overdag huilt ze erg veel. Dat maakt het toch wel moeilijker vind ik.
Sorry voor ego post.
quote:En even met je neus naar buiten steken door de achterdeur?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:29 schreef kaatjejannie het volgende:
hier is inbakeren ook een hit! Ze slaapt als een tierelier. Huilen doet ze niet echt aan. Alleen als we dr wakker gemaakt hebben voor een voeding en dan de luier verschoont is.
Ik wil zoo graag even naar buiten. Ik kan het alleen echt nog niet. Ik ben vanmorgen op geweest en ben nu kapot.Morgen maar weer een bed dagje inlassen. Ilse groeit goed. Nog 85 gram en ze zit op haar geboortegewicht. Ook kan ze haar temperatuur goed bijhouden.
quote:ja dat scheelt ook. ik heb 300 ml verloren...das niks. met bloed geven ben je al meer kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Je kunt het allicht proberen Troeta! Hoe oud is Mex nu? En is hij aangelegd geweest? Misschien even vragen in het bv topic?
Son, mijn bevalling duurde ook maar 8,5 uuralleen sja, dat bloed
quote:in de auto gaan zitten km naar huis te gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Orea het volgende:
Ooooh de dag na de bevalling naar huiswat een drama was dat.. heeft echt wel bijna 2 weken geduurd voordat ik weer durfde te hoesten, niet meer hoefde te piesen onder de douche
niet meer een half uur deed over gaan zitten, of opstaan etc. etc... Daarom was dat na 8 dagen naar de haven hier, of na 1,5 week naar het dorp en daar 5 minuten rondlopen ook wel gewaagd
Troeta, gewoon proberen! Eventueel met hulp.. Hij krijgt nu kv dus als het niet (meteen) lukt is er geen man overboord.. en lukt het wel... Dan zou het heel mooi zijn!!
quote:Hier had ik echt baad bij het: meteen gaan zitten op een harde ondergrond. Ik weet mijn blik nog precies toen de vlos en andere ervaringsdeskundigen het zeiden!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef draculettetje het volgende:
ow dat vind ik zo flauw! dat kan minidraak ook zo goed, en dan blijf ik er voor de zekerheid 5 of 10 min naast zitten, zo gauw ik in bed stap plop!
van de hechtingen heb ik ook echt veel last gehad, ik had ook nooooit verwacht dat ik het op die plek fijn zou vinden er een icepack tegen aan te hebben
KJ idd toegeven aan die moeheid en ondertussen lekker genieten van je mooie meisje!
quote:mee eens!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier had ik echt baad bij het: meteen gaan zitten op een harde ondergrond. Ik weet mijn blik nog precies toen de vlos en andere ervaringsdeskundigen het zeiden!had zoiets van: euh, even.. jullie weten hoeveel zéér dit doet?
Maar het werkt!Zo snel mogelijk, regelmatig op een harde ondergrond gaan zitten houdt de zwelling tegen en daardoor de pijn (spanning)... dus dat is wel een tip om mee te geven.. In eerste instantie niet de fijnste, maar het werkt wel
quote:dat zeker, maar of het er ooit nog van komtOp vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef Orea het volgende:
Toch gek hè, ze verstoren onze nachtrust, zetten onze levens op de kop. En toch willen we er meer![]()
Mooi, hoe dat werkt, vind ik!
quote:nou dat zeker!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:03 schreef Orea het volgende:
Lastig Draak!
Hier hopelijk wel eerder, maar tis maar afwachten of het ons nog een keer gegund is.. Wil het niet dan zou ik dat heel erg jammer vinden, maar ik besef me heel goed hoeveel geluk ik al heb met mijn muppetje
quote:nou, daar denk ik nog maar even niet aan hoor......Op vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef Orea het volgende:
Toch gek hè, ze verstoren onze nachtrust, zetten onze levens op de kop. En toch willen we er meer![]()
Mooi, hoe dat werkt, vind ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |