abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88042034
Bij jen vond hij het wel leuk om een fles te geven, maar jen weigerde ook niet. Nu zit ik met een krijsend kind op de bank omdat ze honger heeft een fles te geven. Dat nodigt ook niet echt uit voor hem om gezellig een flesje te geven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88042073
Nee, maar als ie het niet blijft doen.. dan gaat het hem ook nooit lukken....
pi_88042293
Prima hoor, thuis hoeft ze toch geen fles. Alleen op het kdv. Verder neem ik haar toch altijd mee, deed ik bij jen ook.
pi_88042352
Ticootje, mijn meisje heeft ook weeeeeeken de fles geweigerd. Heb alles geprobeerd, alle verschillende flessen/spenen, door elke willekeurige vrijwilliger laten geven, fles in een doek die naar mij ruikt wikkelen etc. etc. Niets hielp. Ik werd er ook wanhopig van omdat ik weer moest werken. Letterlijk 2 dagen voordat ik aan het werk moest capituleerde ze...de aanhouder wint dus echt, hou vol! Sterkte ermee!
pi_88042457
Ik moet wel volhouden. Maar dank je!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:59:29 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88042665
Nathan was vandaag ook al de hele dag drie maanden. Zo geweldig he, hij is gewoon al een kwartaal oud. Ben helemaal verliefd...
pi_88042789
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet wel volhouden. Maar dank je!
Ja, je hebt weinig keus inderdaad. Hoewel ik echt overwogen heb om dan maar niet te gaan werken en te bv te blijven geven tot haar 20e ofzo. Radeloos werd ik er van, en mijn man vond het inderdaad ook niet echt leuk, maar hij bleef het wel proberen. De eerste keer dat het lukte was dan ook bij hem...
pi_88042856
ow tico wat balen zeg dat het gewoon niet wil lukken!
Hoop echt voor je dat jou geduld eindelijk eens beloond wordt! ik vind je in ieder geval dapper en knap! :*

mag minidraak zaterdag mee knufflen
pi_88042926
Mini-draak MOET zelfs :P (al ben ik bang dat mijn beeb dan helemaal zo'n reus is :D)
pi_88043176
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Orea het volgende:
Oh volgens mijn vent wel :D

Als ik voorbij loop en Leia kijkt loensend naar me, dan gaat het gelijk: ja daar komt je eten voorbij hè!! _O-
he dat zei R ook altijd, of hij maakte er melkfabriek vsn :D

pessie, ik vond het maar niks dat ie 3maanden werd, mijn kleine baby'tje O+ ;(

Tuurlijk mag minidraak ook O+
Orea, floris is net zo'n reus als Leia hoor ;)
pi_88044441
stiekem ben ik ook heel blij dat minidraak zo mini is! vaak wordt ze nu al jonger geschat
hihi

sonnetje ik las zoiets ja! Hij groeit ook goed!
pi_88044583
Dinsdag gaan we mijn dikbil weer wegen. Ik ben echt benieuwd, ze is in elk geval gegroeid.
pi_88044801
ach mijn kind zat vandaag naast een meisje dat t een maand ouder was dan hem en eruit zag of ze minimaal een maand jonger was :')
ach ja we zijn allebei niet echt slank ofzo ;) heeft ie niet van een vreemde, erfelijk belast.

als baby was ik wel mini, das helaas geen garantie geweest voor de rest van mijn leven. nja kwa lengte :P
pi_88045011
Ik ga mijn bed eens opzoeken :O
Dit keer maak ik haar eens niet wakker, ze slaapt 'pas' vanaf 9 uur een beetje zonder dat ik haar steeds hoor.. dus ik zie het wel, hoe laat ze komt!

Truste allen met dikbillen en mini-beebs!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:41:59 #166
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88045398
Sonnetje ik ben heel trots op mn mannetje, en de cliché's kloppen wel... Met drie maanden wordt het (nóg!) leuker.

Welterusten.
pi_88045518
haha ja dat heb k ook, maar hij wordt zo snel groot ;) daarom vond ik t niet leuk.
pi_88047907
over hoe ze zal zijn over 3 maanden denk ik lekker nog niet na!!

Ilse is weer lekker aan het groeien. 100 gram sinds gisteren. Het kolven begint ook te lopen. Het geeft een kick als ik zie dat ze zo groeit op mijn voeding. Het pak kv dat we hebben staan blijft voorlopig nog lekker dicht!!
Vanmiddag nog wel even zorgen, ze bleef schommelen vandaag rond de 36 graden. Ze voelde warm aan, maar gaf dat niet aan op de thermometer. We hebben er 3 geprobeerd. Toen heeft de kraamhulp de vk maar gebeld. Haar advies was om Ilse in de wagenbak te leggen met 2 kruiken met kokend water, en dan over de deken nog een celstof matje. Na 2 uur moesten we weer meten. Ze bleek toen ineens 38.2.. We moesten de vk bellen na de meting. ( de kraamhulp was al naar huis gegaan, wilde wel langer blijven maar kon niet ivm oppas) Maar de vk is al de hele avond net bereikbaar. We hebben nu na 1 voeding 1 van de kruiken vervangen door een kruik met minder heet water. Na het volgend slaapje was ze 37.6.
Zometeen maar eens meten hoe warm ze zo is.
*poef* nu is het weg
pi_88055092
KJ wat fijn dat ilse nu goed aankomt en het kolven begint te lopen! hoe is het met haar temp gegaan vannacht?

pFf niet dat ik had verwacht dat minidraak weer zou doorslapen, wel gehoopt natuurlijk, maar vind iet wel echt slopend! al waren het duidelijk krampjes dit keer
vanavond naar osteopaat kijken of die nog wat kan!

bij jullie hopelijk dan wel weer goed slapende kindjes?!
pi_88055338
Na slapen is weer in.
pi_88055400
ik heb een onrustig slapende baby...s nachts om half 4 gaat ie jammeren. vannacht s alleen zn speen gegeven en dat was prima. maar vanaf half 4 jammert ie af en toe. tis geen huilen, duurt een paar seconden. vaag...deed ie gisteravond ook al..ga je kijken ligt ie met zn ogen dicht.
maar hij slaapt vanaf 10uur.

vervelend dat mini-draak niet doorslaapt ;(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 07:43:51 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88055412
Na slapen Ticoo?

Hier 2 nachtvoedingen vannacht :O
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 28 oktober 2010 @ 07:45:35 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88055431
Ow Son, dat doet Ylana ook, huilen in haar slaap. Ga je kijken slaapt ze gewoon. Af en toe een ijselijke kreet :X zit ik rechtop in bed en zij slaapt :')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_88055638
Vervelend is dat he saffier.. tis hier gelukkig niet hard, echt jammeren is t. maar ben toch wakker dan :)
pi_88056414
3 maanden geleden zette zij mijn leven op zijn kop!! O+ wat een geluk #jaditkrijgenweelkemaandheteerstejaar #gelukkig #blij #zofliefd

*zucht*

Ze ligt nu helemaal blij te stuiteren in de box O+ ik loop gewoon over van geluk!

En de nacht... die was redelijk.. om 12 uur kwam ze zelf.. toen heb ik oordoppen ingedaan ivm mannelijk gesnurk }:| (mocht hij eruit om haar te halen als ze zou komen) en om half 5 kwam ze.. zijn in slaap gevallen met voeden allebei :D en werden om 8 uur wakker.. Die oordoppen ga ik vaker doen want ik slaap 10 keer sneller in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')