abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:27:14 #101
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88002293
By the way: wij leggen Neve nog steeds op haar zij te slapen. Ik weet dat we dat binnenkort moeten veranderen naar de rug. Klopt het dat dat ongeveer nu is (2 weken)?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88002361
Hier mocht Leyla niet op haar zij, nieuw protocol. Ik heb het wel gedaan, sinds ze ingebakerd wordt slaapt ze op haar rug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88002515
In het ziekenhuis werd Ilse op haar zij gelegd. Nu thuis leggen we har op haar rug. Het is nou zo heerlijk dat we haar wakker wegleggen en dat ze met een minuut of 5 vertrokken is. Waren we vannacht nog een half uur tot een uur mee bezig.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:33:25 #104
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88002643
Jup... ik word nu al voor de 3e keer in een uur "geroepen". Ze drinkt iedere keer nog een beetje, maar ze heeft volgens mij ook last van het feit dat ze zichzelf in haar gezicht mept.
Ik heb een inbakerding van een vriendin liggen, maar ik wil dat wel eerst even met het cb bespreken. Lijkt me toch wel iets dat je zorgvuldig moet doen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88002722
Ligt eraan wat je hebt liggen. Heb je losse doeken of een kant en klaar zak? Losse doeken moet je inderdaad even leren, bij de kant en klaar dingen kun je haast niets fout doen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:10:33 #106
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_88004646
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Hik het volgende:
Jup... ik word nu al voor de 3e keer in een uur "geroepen". Ze drinkt iedere keer nog een beetje, maar ze heeft volgens mij ook last van het feit dat ze zichzelf in haar gezicht mept.
Ik heb een inbakerding van een vriendin liggen, maar ik wil dat wel eerst even met het cb bespreken. Lijkt me toch wel iets dat je zorgvuldig moet doen...
Siebe heeft veel baat gehad bij de puckababy . Daar slaapt hij nu nog steeds in.
Het is een wat mildere vorm van inbakeren. Misschien is dit ook een alternatief?
kloep kloep
pi_88006511
jeetje jullie hebben een hoop geschreven! eens kijken of ik alles heb onthouden waar ik op wilde reageren:

flugel ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt of nog steeds ziekjes?
beterschap in ieder geval :*

Tico wat ontzettend vervelend dat leyla zo'n moeite heeft met uit een fles te drinken, hopelijk vinden jullie snel een oplossing.
Heb jij al wat meer rust met wat nog komen gaat? blijft spannend natuurlijk?!

Silmarwen wat fijn dat Yasmin het goed doet, alleen dan nageltjes in de gaten houden
ow en die toeschiet reflex wat irri he, hier heeft dat ook wel zeker 4 mnd geduurd!
En dan nog je eigen bekken, da's ook wel echt balen

Fannetje wat goed dat je voor jezelf ook aan de bel hebt getrokken en fijn dat je serieus wordt genomen:*
het is ook allemaal niet niks

boriszz ook al ziek thuis, ook nog beterschap
maar ik lees wel goede verhalen over siebe! die is lekker aan het ontwikkelen enzo he

orea naar he dat gevoel van wel/niet weer ongesteld worden, heb je eigenlijk nog last van (ik ben de naam kwijt :@ ) waar je met je zwangerschap wel weer pijnlijk last van had?

en wat een schattige doopjurkjes en foto's O+ zag ik voorbij komen
evenals een hele mooie willem, O+ ik kan me voorstellen dat ie ook ouder wordt geschat!

Hik welkom met Neve (en succes met de BV en regeldagen etc) en herstel nog van je keizersnee
wat kijkt ze trouwens lekker afwachtend/nieuwsgierig de wereld in, O+

sonnetje ha ha floris die steeds zn mooie akties niet uitvoert als papa ze wel kan zien!

Rixtje ook welkom met jullie prachtige Lotte O+

Tessie wel een goed gesprek gehad?

troeta succes morgen, als je vriend gaat werken, gaat vast helemaal goed komen!

Kaatje Jannie ook welkom met Ilse, fijn dat je een goede kraam hebt ook met betrekking tot de borstvoeding

dat hele inbakeren he, klopt dat dat dat (jeetje wat een dat's maar hoe komt de zin anders kloppend?) tot aan een half jaar wordt aangeraden?
en nu ben ik bijgelezen en is het echt bedtijd (allang)
morgen maar weer een poging verder....
pi_88009397
@dracu: je kunt ook zeggen 'klopt het dat dit tot aan...' :Y Maar het klopt, i.v.m. omrollen is het na een half jaar niet meer veilig.

Trouwens, wisten jullie dat inbakeren van kinderen jonger dan 6 weken niet wordt aangeraden?

KJ, gefeliciteerd met je mooie dochter, dat jullie maar heel veel van elkaar mogen genieten! *O*
pi_88013093
Jeetje van dat inbakeren jonger dan 6 weken wist ik niet. Mijn kraamhulp bakerde Rosanne gewoon in..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:48:16 #110
258612 nytar
boys boys boys
pi_88013485
Bij ons werd er ook in de eerste week direct ingebakerd door de kraamhulp. Wel met behulp van een hydro-luier en niet vastgezet zodat ie zichzelf los kon wurmen, maar toch!
Enne Hik, ze zijn bij mij uiteindelijk na een maand of 3 zindelijk geworden, het lekker hield ik tegen met de lilypads, werkte een stuk beter dan de senseopads! ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:51:25 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88013568
KJ gefeliciteerd en welkom met Ilse! Fijn dat de borstvoeding nu beter gaat maar wat ontzettend naar dat je in het ziekenhuis niet goed begeleid bent.

Mijn kraam legde Nathan ook vast in een hydrofiel, nu is hij te klein voor een hydrofiel en leggen we hem in een laken.

Vannacht heeft Nathan weer geslapen van 22.30 tot 7.20!!!!! En dat zonder speen te vragen rond 6!

Wat betreft op de zij leggen, ik wilde graag steeds wisselen (zij-rug-zij) maar toen de cb mevrouw kwam vertelde ze dat Nathan dood zou gaan aan wiegendood als ik hem op zn zij legde, en ook al vind ik dat erg ver gezocht, toch heeft ze me bang gemaakt, ben er nog steeds een beetje boos over, vooral omdat ik het idee heb dat hij niet lekker slaapt op zn rug overdag.

En hier ook niet zindelijk, Nathan is vandaag 3 maanden maar ik lek rechts nog steeds, en als ik stuwing heb gehad links duurt het ook altijd weer even voordat die kant zindelijk is. Ik gebruik senseopads :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:53:52 #112
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88013610
Waar koop je die lilypads?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:03:45 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88013839
Online zo te zien Hik. Mss kan je het nog even vragen in het bv topic.
http://www.prettymum.nl/b(...)ypadz+zoogcompressen
pi_88014102
lilypads zijn volgens mij ook gewoon bij de drogist te koop hoor en zoogkompressen zijn van Natusan maar 3 euro volgens mij, dus om te bezuinigen met 3 euro.
pi_88014409
Prenatal heeft ook Lilypads ;)
pi_88014425
Oeps, goedemorgen. Brakke nacht.
pi_88014507
:D

Hier een redelijke nacht (19:00 tot 23:00 (wakker gemaakt anders komt ze als ik net een uurtje slaap ;)) toen tot 03:00, gevoed en toen om 5:00...gevoed en daarna bij mij in bed verder geslapen tot half 9...) maar waarom ik zoooo ontzettend gaar ben?? Herfst?

Leia ligt er in elk geval alweer op :D en zonder morren weer in dromenland O+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:38:28 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88014596
Zo zie je maar, ik moet niks zeggen over dingen wara ik geen verstand van heb. ;) :@
pi_88014646
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo zie je maar, ik moet niks zeggen over dingen wara ik geen verstand van heb. ;) :@
Hoezo, was toch een goeie tip van je ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:01:59 #120
258612 nytar
boys boys boys
pi_88015164
Lilypads zijn inderdaad gewoon bij de drogist te koop, bij ons lagen ze naast die "gewone pads" ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:17:59 #121
259886 pessie
pi_88015658
Lilypads liggen inderdaad naast de gewone pads. Ik heb zelf Natusan, maar wil wel eens lilypads proberen. Vind ze alleen zo duur in aanschaf, maar ja, als ik kijk hoeveel dozen ik al gebruikt heb, kon wel uit...
pi_88017069
Ik heb het gehaald!! ;) Ook nog even langs de Hema geweest voor dat ene leuke pakje en boodschappen gedaan met de wandelwagen. En Mex zijn oren waren helemaal goed gelukkig.

Een van mijn kraamverzorgsters legde trouwens uit dat inbakeren niet meer mag, maar een beetje zo die armpjes vastmaken mocht wel. Zijn voetjes staken er ook onderuit dus die kon die wel lekker bewegen. Ze deed het omdat Mex liever op zijn handjes sabbelde dan mijn tepel. maar hij pakte mijn tepel toen alsnog niet, dan ging die maar gewoon slapen.

Orea, dat klinkt eigenlijk wel als een zware nacht , vind het niet gek dat je gaar bent hoor.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:09:26 #123
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88017517
Hier ook "ingebakerd" met een hydrofiel luier. Ze kan zichzelf loswapperen, maar slaapt nu iig wel in haar bedje, zonder zichzelf steeds wakker te wapperen. Ze wil graag op haar handje sabbelen maar de coordinatie ontbreekt nog, en een speen wil ze pertinent niet!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:38:19 #124
259886 pessie
pi_88018495
Sil welke speen heb je gebruikt? Wij hadden eerst de difrax -2/+2, die wilde meneer echt niet en spuugde hij meteen uit, volgens de lk had Nathan behoefte aan iets groters, toen hebben we een difrax 0/+6 aangeboden, daar kon hij wel wat mee. Nu hij zn vingers en duim gevonden heeft sabbelt hij ook graag daarop, maar 's nachts liggen zn handjes vast dus moet hij het doen met een speen.

Troeta, heerlijk he met de wagen weg! Ik geniet er zelf ook altijd van! Fijn dat Mex zn oortjes goed waren!
pi_88019261
@cantare dank voor de uitleg, het was al laat he kon niks anders bedenken

Tico en orea (ja ook orea want ik vind het ook wel een heftige nacht) hebben jullie je goede nacht aan ons door gegeven, want ik mag jompelen minidraak heeft in het geheel doorgeslapen van 22.30 tot aan 05.00! *G*
ik ben zelf op automatische piloot wel een paar keer wakker geweest, maar toch!
pi_88019298
JEEEE dracu! Goed hoor..

Leyla kwam denk ik elke 2 uur drinken.. Das best vermoeiend, en ze had nog echt honger ook, want dr speen hoefde ze mooi niet.
pi_88019350
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:56 schreef Troeta het volgende:
Ik heb het gehaald!! ;) Ook nog even langs de Hema geweest voor dat ene leuke pakje en boodschappen gedaan met de wandelwagen. En Mex zijn oren waren helemaal goed gelukkig.

Een van mijn kraamverzorgsters legde trouwens uit dat inbakeren niet meer mag, maar een beetje zo die armpjes vastmaken mocht wel. Zijn voetjes staken er ook onderuit dus die kon die wel lekker bewegen. Ze deed het omdat Mex liever op zijn handjes sabbelde dan mijn tepel. maar hij pakte mijn tepel toen alsnog niet, dan ging die maar gewoon slapen.

Orea, dat klinkt eigenlijk wel als een zware nacht , vind het niet gek dat je gaar bent hoor.
:D die pakjes zijn echt geniaal!!

Hmm, jij vind het dus wel als een zware nacht klinken.. Als ik haar voed ben ik maar 15 minuten bezig hè ;) vanaf uit bed halen, schone broek en voeden en weer terugleggen.. En ze slaapt ook direct weer, dus dat is wel fijn!

Ze maakt wel een lange ruk, maar vanaf 19:00 uur.. als ik haar dan laat liggen dan tukt ze vaak wel tot 2.. Zou wel fijn zijn als dat wat verschuift, van 22:00 tot 05:00 ofzo.. Maar ik ga haar niet wakker houden :)

Ik ben voorlopig nog thuis, dus het gaat wel prima zo. Heb wel een schapenvachtje nu voor haar, want ze is best koud 's nachts.. misschien dat dat ook nog verschil maakt! En ik moet bekennen dat ik het wel heel lekker vind de hele avond voor onszelf te hebben...

Wowwww Dracu! Nou dat vind ik niet erg hoor, om het een keer over te hevelen naar jou ;) Super joh!! *O*
pi_88019434
Anne slaapt nog steeds wonderbaarlijk goed, vannacht van 23.30 tot 8.30!
Helaas heeft ze wel wat last van een verkoudheid, ze ademt zwaar en heeft een verstopt neusje.

Vanmorgen even gebeld met het CB omdat ze de laatste week wat moeizamer drinkt en bijna iedere dag wel één voeding vrijwel helemaal terugspuugd. Maar zolang ze genoeg plasluiers heeft kan dat gelukkig geen kwaad. Omdat ze ook wat meer huilerig is moest ik het wel een beetje in de gaten houden en als het erger wordt, moet ik contact opnemen met de huisarts.

Oh, en nog een mijlpaal vandaag, Anne heeft voor de eerste keer een jurk aan, maat 62 en die zit niet eens meer al te ruim! :o
pi_88019496
Oooh en mag ik weer even een O+ post doen? :@

Mijn muppetje is toch zo'n lekker vrolijk ding!! Ze ligt nu lekker even in de box, op schapenvacht :D (stinken joh! Maar ze vind het wel heel fijn) te lachen, gillen en doen naar haar mobiel.. Dan staat de mobiel stil, maar dat laat ze niet merken, dus ik loop ernaar toe en zeg alleen maar: doettie het niet meer schat? En ik krijg me een lach... Potverdorrie, ik smelt hier gewoon weg!!! O+ O+

Ik word echt week hoor, van het ouderschap!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:17:08 #130
259886 pessie
pi_88019725
Draakje geweldig!!! Fijn dat jullie wat beter hebben geslapen!

Fannetje een mijlpaal met jurk, wat lief!

Orea, het ouderschap maakt inderdaad week. Het is geweldig.

Tico, succes vandaag, klinkt erg vermoeiend.

En waar kan ik de emotions terugvinden in de nieuwe look van fok!?
pi_88022001
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Morretje het volgende:

Troeta, de verloskundige heeft bij mij alleen de achterste hechting verwijderd :X , die zat te strak en dat was ook de enige waar ik last van had. Komen ze de gehoortest niet thuis doen bij jullie? :? Was hier wel in haar eerste week ook, scheelde een hoop gedoe.
En Ticootje, dat is wel een idee om de hechtingen te laten verwijderen, maar hoopte nog dat het spontaan zou gebeuren. Of als ze nu niet opgelost zijn, lossen ze dan helemaal niet op?

En ik moest idd naar het consultatiebureau voor die gehoortest, wat een avontuur voor 10 seconden zo'n ding in zijn oor. En dat apparaat hadden ze makkelijk ff mee kunnen nemen idd.
deden ze het bij jullie gelijk met het hielprikje? Want die deed de verloskundige bij ons, misschien andere regeling hier.
Maar ja, nu hebben we alvast geoefend voor een echt consultatiebureaubezoek.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:32:29 #132
259886 pessie
pi_88022580
Bij ons deden ze het inderdaad tegelijk met de hielprik.

Verder gewoon hechtingen laten verwijderen hoor, wordt alles beter van!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:04:09 #133
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88023727
Hier ook hielprikje en gehoortest thuis. Godzijdank moet er niet aan denken om na 6 dagen al naar het consultatiebureau te gaan zeg... Ik heb nog niets eens buiten gewandelt. :D

Vanaf wanneer lieten jullie die hechtingen verwijderen? Ik wil zo graag in baaaaaaad! Vloei nog, dus mag sowieso niet, maar moet ook wachten op de hechtingen. Heb er geen last van trouwens.
Bekken gaan ook beter, ik had gewoon te veel gedaan denk ik. Vandaag meer rust, Yade naar het KDV dus even een herstel dagje. Morgen ook maar meer hangen op de bank ipv de meiden badderen, de vaatwasser en keuken doen, de bedjes verschonen enzo. Misschien moet ik eens een paar weken niet zo eigenwijs doen.

Jasmin doet het nog steeds goed. Eerste keer een 100cc fles overdag leeg! 's nachts doet ze dat wel vaker. Maar net dronk ze slechts 50cc. Het wisselt enorm met haar. En wat een slaapkop, net zo rustig als Yade. Ook als ik de foto's zie. Twee druppels water,alleen heeft Jasmin een smaller koppie en had Yade meer slag in haar haar en was ze wat donkerder van huidskleur.
pi_88024187
Hier een zieke mama waarbij Fok een hele andere uitstraling heeft ;)

Heb me 4 dagen door het werk heen gesleurt..eigenlijk gekkenwerk had me gewoon ziek moeten melden maar ben graag erg eigenwijs!

Verder gaat het hier prima! Nanique zit vol in de tandjes want er zitten me bulten in d'r mond en het volledige handje verdwijnt en word op gekauwt hihi..

Ik ga nu weer eens wassen en daarna voeden!

tot snel maar weer..
Altijd blijven lachen... :)
pi_88029547
ik heb een kleine bikkel O+ en een kleine bollie O+ net als mama :P
hij woog 6555 en is 61 cm lang.
bij zn prikjes heeft ie amper gehuild. bij de eerste werd ie op t eind helemaal rood. en bij de 2e moest ie een beetje huilen, maar zodra k m vast had was t weer goed. ik had ook zn rammelaar meegenomen en dat hielp ook wel geloof ik.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:53:07 #136
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88030703
Hier kwamen ze ook langs voor de hielprik/gehoortest. Wel fijn, want met die keizersnee had ik echt niet daarheen gekund. Overigens kreeg ik wel een beetje de slappe lach van die "screener". Mijn god, dat mens legde dingen echt uit of je niet helemaal 100% bent! :D

Orea, weet helemaal wat je bedoelt. Ben normaal vrij nuchter, maar kreeg net echt traantjes toen Neve helemaal opging in haar nieuwe muziekspeelding. O+
Overigens is het ook gewoon vermoeidheid geloof ik, want ik heb vandaag al tig voedingen gegeven. Ze blijft maar vragen en wilde NIET gaan slapen (waar ze vervolgens weer zeurderig van werd en helemaal niet meer sliep). Nu is het alweer even stil. Fingers crossed! :)

Trouwens: ik ben blij dat bv goed gaat hier, maar vind het wel écht zwaar dat ik dit alleen maar in mijn eentje kan doen... zeker op dit soort dagen... :{
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:20:50 #137
259886 pessie
pi_88031889
Hik, hoe oud is Neve nu? Rond de 10de dag heb je regeldag(en) he? En bv wordt op een gegeven moment wel genieten, soms is het gewoon zwaar! Schrijf lekker van je af, we weten hoe het voelt! Wat je man/vriend kan doen is tussen de voedingen met Neve gaan zitten zodat jij bv even kunt douchen.
pi_88034935
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef Hik het volgende:
Hier kwamen ze ook langs voor de hielprik/gehoortest. Wel fijn, want met die keizersnee had ik echt niet daarheen gekund. Overigens kreeg ik wel een beetje de slappe lach van die "screener". Mijn god, dat mens legde dingen echt uit of je niet helemaal 100% bent! :D

Orea, weet helemaal wat je bedoelt. Ben normaal vrij nuchter, maar kreeg net echt traantjes toen Neve helemaal opging in haar nieuwe muziekspeelding. O+
Overigens is het ook gewoon vermoeidheid geloof ik, want ik heb vandaag al tig voedingen gegeven. Ze blijft maar vragen en wilde NIET gaan slapen (waar ze vervolgens weer zeurderig van werd en helemaal niet meer sliep). Nu is het alweer even stil. Fingers crossed! :)

Trouwens: ik ben blij dat bv goed gaat hier, maar vind het wel écht zwaar dat ik dit alleen maar in mijn eentje kan doen... zeker op dit soort dagen... :{
Dat is het ook! Zeker in het begin. Het wordt makkelijker, vooral als je straks flesjes door je partner kunt laten geven. Als het eenmaal echt lekker loopt en ze wat uren tussen de voedingen gaat laten, en ze zo klaar is met voeding (kweet niet of ik een goed voorbeeld ben ;) maar Leia is meestal in 15 minuten klaar met voeding). Het wordt steeds fijner en nu Leia morgen 3 maanden is, is het gevoel van benauwend ook wel (bijna) weg..

Floris O+ kanjer!! Ik Leia gaat je zaterdag platknuffelen!! *;
pi_88037127
hik, das zeker lastig!maar t wordt echt beter! (zegt zij die gestopt is :P maar niet om die reden)

ik heb buikpijn ofzo...of denk dat ik nu echt ongesteld ga worden...weeen vond k minder vervelend :') heb zelfs paracetamol ingenomen...

Floris wil ook met Leia knuffelen O+
pi_88039419
Hier een dametje die er vandaag duidelijk géén zin in heeft ;(

Vanmiddag een uur huilen, huilen! Wat zeg ik: krijsen!! Geen idee wat ze had.. Maar wel over-vermoeid, want niet willen slapen.. zelfs in de doek niet.. (over de hele dag max. een uur geslapen :{ )

Ze ligt er nu ein-de-lijk een uur op, maar is vreselijk onrustig.. Ik ben benieuwd wat ze vannacht gaat doen...
pi_88039988
Hier een kleine dame die inmiddels alweer ruim anderhalf uur ligt te pitten! De oudste is na een douche ook lekker ingestopt dus hebben heerlijk rustig met een kop thee GTST gekeken!

Nu Criminal Minds kijken en dan ga ik lekker mijn bed in. Misschien morgen nog even oppassen in Enschede bij een kennis maar dat hoor ik straks nog even...

Wens jullie een fijne avond!
Altijd blijven lachen... :)
pi_88040463
Kon ik ook maar een flesje laten geven. Ik heb de laatste fles gekocht vandaag, echt 17 euro voor een heel speciale speen. Wat denk je??
pi_88040681
Weer niet gelukt Tico? Balen zeg :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88040779
Geef jij dan ook het flesje, of doet M dat? Zou dat misschien nog kunnen? (of zeker ook al geprobeerd?) even dat jij uit de buurt bent zeg maar?
pi_88040846
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Kon ik ook maar een flesje laten geven. Ik heb de laatste fles gekocht vandaag, echt 17 euro voor een heel speciale speen. Wat denk je??
Was dat de breast flow?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88041391
Nee de calma van medela, zelfde idee als breastflow. Nieuwste van het nieuwst bij borstvoeding kindjes die de fles niet snappen. Gegarandeerd succes enzo. Nou mooi niet. Maar ik ga gewoon nog even door hoor. Zo snel geef ik niet op, ze moet toch een fles.
pi_88041516
Oh en m. wilt geen fles geven. Leyla begint vaak te huilen als hij haar oppakt. En is direct stil als hij haar aan mij geeft, dat steekt een beetje bij hem. Ik zal het wel aan m'n mam vragen of zij het een weekje wilt proberen op vakantie.
pi_88041628
Want dat zou het misschien nog kunnen zijn hè.. ze ruikt jou, ze hoort jou... dus ze weet dat ze het live kan krijgen, ipv uit die stomme fles ;)

Als een ander het geeft, misschien dat ze het dan wel pakt! En logisch dat ze bij jou meteen stil is! Boobies op stokjes!!! Hier wordt er ook altijd met grote ogen gekeken als haar eten voorbij komt lopen :Y)
pi_88041809
Volgens m. kan een baby zo niet denken. :')
pi_88041874
Oh volgens mijn vent wel :D

Als ik voorbij loop en Leia kijkt loensend naar me, dan gaat het gelijk: ja daar komt je eten voorbij hè!! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')