quote:Siebe heeft veel baat gehad bij de puckababy . Daar slaapt hij nu nog steeds in.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Hik het volgende:
Jup... ik word nu al voor de 3e keer in een uur "geroepen". Ze drinkt iedere keer nog een beetje, maar ze heeft volgens mij ook last van het feit dat ze zichzelf in haar gezicht mept.
Ik heb een inbakerding van een vriendin liggen, maar ik wil dat wel eerst even met het cb bespreken. Lijkt me toch wel iets dat je zorgvuldig moet doen...
quote:Hoezo, was toch een goeie tip van jeOp woensdag 27 oktober 2010 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo zie je maar, ik moet niks zeggen over dingen wara ik geen verstand van heb.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:56 schreef Troeta het volgende:
Ik heb het gehaald!!Ook nog even langs de Hema geweest voor dat ene leuke pakje en boodschappen gedaan met de wandelwagen. En Mex zijn oren waren helemaal goed gelukkig.
Een van mijn kraamverzorgsters legde trouwens uit dat inbakeren niet meer mag, maar een beetje zo die armpjes vastmaken mocht wel. Zijn voetjes staken er ook onderuit dus die kon die wel lekker bewegen. Ze deed het omdat Mex liever op zijn handjes sabbelde dan mijn tepel. maar hij pakte mijn tepel toen alsnog niet, dan ging die maar gewoon slapen.
Orea, dat klinkt eigenlijk wel als een zware nacht , vind het niet gek dat je gaar bent hoor.
quote:En Ticootje, dat is wel een idee om de hechtingen te laten verwijderen, maar hoopte nog dat het spontaan zou gebeuren. Of als ze nu niet opgelost zijn, lossen ze dan helemaal niet op?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Morretje het volgende:
Troeta, de verloskundige heeft bij mij alleen de achterste hechting verwijderd, die zat te strak en dat was ook de enige waar ik last van had. Komen ze de gehoortest niet thuis doen bij jullie?
Was hier wel in haar eerste week ook, scheelde een hoop gedoe.
quote:Dat is het ook! Zeker in het begin. Het wordt makkelijker, vooral als je straks flesjes door je partner kunt laten geven. Als het eenmaal echt lekker loopt en ze wat uren tussen de voedingen gaat laten, en ze zo klaar is met voeding (kweet niet of ik een goed voorbeeld benOp woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef Hik het volgende:
Hier kwamen ze ook langs voor de hielprik/gehoortest. Wel fijn, want met die keizersnee had ik echt niet daarheen gekund. Overigens kreeg ik wel een beetje de slappe lach van die "screener". Mijn god, dat mens legde dingen echt uit of je niet helemaal 100% bent!![]()
Orea, weet helemaal wat je bedoelt. Ben normaal vrij nuchter, maar kreeg net echt traantjes toen Neve helemaal opging in haar nieuwe muziekspeelding.
Overigens is het ook gewoon vermoeidheid geloof ik, want ik heb vandaag al tig voedingen gegeven. Ze blijft maar vragen en wilde NIET gaan slapen (waar ze vervolgens weer zeurderig van werd en helemaal niet meer sliep). Nu is het alweer even stil. Fingers crossed!
Trouwens: ik ben blij dat bv goed gaat hier, maar vind het wel écht zwaar dat ik dit alleen maar in mijn eentje kan doen... zeker op dit soort dagen...
quote:Was dat de breast flow?Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Kon ik ook maar een flesje laten geven. Ik heb de laatste fles gekocht vandaag, echt 17 euro voor een heel speciale speen. Wat denk je??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |