abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:27:14 #101
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88002293
By the way: wij leggen Neve nog steeds op haar zij te slapen. Ik weet dat we dat binnenkort moeten veranderen naar de rug. Klopt het dat dat ongeveer nu is (2 weken)?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88002361
Hier mocht Leyla niet op haar zij, nieuw protocol. Ik heb het wel gedaan, sinds ze ingebakerd wordt slaapt ze op haar rug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88002515
In het ziekenhuis werd Ilse op haar zij gelegd. Nu thuis leggen we har op haar rug. Het is nou zo heerlijk dat we haar wakker wegleggen en dat ze met een minuut of 5 vertrokken is. Waren we vannacht nog een half uur tot een uur mee bezig.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:33:25 #104
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88002643
Jup... ik word nu al voor de 3e keer in een uur "geroepen". Ze drinkt iedere keer nog een beetje, maar ze heeft volgens mij ook last van het feit dat ze zichzelf in haar gezicht mept.
Ik heb een inbakerding van een vriendin liggen, maar ik wil dat wel eerst even met het cb bespreken. Lijkt me toch wel iets dat je zorgvuldig moet doen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88002722
Ligt eraan wat je hebt liggen. Heb je losse doeken of een kant en klaar zak? Losse doeken moet je inderdaad even leren, bij de kant en klaar dingen kun je haast niets fout doen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:10:33 #106
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_88004646
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Hik het volgende:
Jup... ik word nu al voor de 3e keer in een uur "geroepen". Ze drinkt iedere keer nog een beetje, maar ze heeft volgens mij ook last van het feit dat ze zichzelf in haar gezicht mept.
Ik heb een inbakerding van een vriendin liggen, maar ik wil dat wel eerst even met het cb bespreken. Lijkt me toch wel iets dat je zorgvuldig moet doen...
Siebe heeft veel baat gehad bij de puckababy . Daar slaapt hij nu nog steeds in.
Het is een wat mildere vorm van inbakeren. Misschien is dit ook een alternatief?
kloep kloep
pi_88006511
jeetje jullie hebben een hoop geschreven! eens kijken of ik alles heb onthouden waar ik op wilde reageren:

flugel ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt of nog steeds ziekjes?
beterschap in ieder geval :*

Tico wat ontzettend vervelend dat leyla zo'n moeite heeft met uit een fles te drinken, hopelijk vinden jullie snel een oplossing.
Heb jij al wat meer rust met wat nog komen gaat? blijft spannend natuurlijk?!

Silmarwen wat fijn dat Yasmin het goed doet, alleen dan nageltjes in de gaten houden
ow en die toeschiet reflex wat irri he, hier heeft dat ook wel zeker 4 mnd geduurd!
En dan nog je eigen bekken, da's ook wel echt balen

Fannetje wat goed dat je voor jezelf ook aan de bel hebt getrokken en fijn dat je serieus wordt genomen:*
het is ook allemaal niet niks

boriszz ook al ziek thuis, ook nog beterschap
maar ik lees wel goede verhalen over siebe! die is lekker aan het ontwikkelen enzo he

orea naar he dat gevoel van wel/niet weer ongesteld worden, heb je eigenlijk nog last van (ik ben de naam kwijt :@ ) waar je met je zwangerschap wel weer pijnlijk last van had?

en wat een schattige doopjurkjes en foto's O+ zag ik voorbij komen
evenals een hele mooie willem, O+ ik kan me voorstellen dat ie ook ouder wordt geschat!

Hik welkom met Neve (en succes met de BV en regeldagen etc) en herstel nog van je keizersnee
wat kijkt ze trouwens lekker afwachtend/nieuwsgierig de wereld in, O+

sonnetje ha ha floris die steeds zn mooie akties niet uitvoert als papa ze wel kan zien!

Rixtje ook welkom met jullie prachtige Lotte O+

Tessie wel een goed gesprek gehad?

troeta succes morgen, als je vriend gaat werken, gaat vast helemaal goed komen!

Kaatje Jannie ook welkom met Ilse, fijn dat je een goede kraam hebt ook met betrekking tot de borstvoeding

dat hele inbakeren he, klopt dat dat dat (jeetje wat een dat's maar hoe komt de zin anders kloppend?) tot aan een half jaar wordt aangeraden?
en nu ben ik bijgelezen en is het echt bedtijd (allang)
morgen maar weer een poging verder....
pi_88009397
@dracu: je kunt ook zeggen 'klopt het dat dit tot aan...' :Y Maar het klopt, i.v.m. omrollen is het na een half jaar niet meer veilig.

Trouwens, wisten jullie dat inbakeren van kinderen jonger dan 6 weken niet wordt aangeraden?

KJ, gefeliciteerd met je mooie dochter, dat jullie maar heel veel van elkaar mogen genieten! *O*
pi_88013093
Jeetje van dat inbakeren jonger dan 6 weken wist ik niet. Mijn kraamhulp bakerde Rosanne gewoon in..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:48:16 #110
258612 nytar
boys boys boys
pi_88013485
Bij ons werd er ook in de eerste week direct ingebakerd door de kraamhulp. Wel met behulp van een hydro-luier en niet vastgezet zodat ie zichzelf los kon wurmen, maar toch!
Enne Hik, ze zijn bij mij uiteindelijk na een maand of 3 zindelijk geworden, het lekker hield ik tegen met de lilypads, werkte een stuk beter dan de senseopads! ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:51:25 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88013568
KJ gefeliciteerd en welkom met Ilse! Fijn dat de borstvoeding nu beter gaat maar wat ontzettend naar dat je in het ziekenhuis niet goed begeleid bent.

Mijn kraam legde Nathan ook vast in een hydrofiel, nu is hij te klein voor een hydrofiel en leggen we hem in een laken.

Vannacht heeft Nathan weer geslapen van 22.30 tot 7.20!!!!! En dat zonder speen te vragen rond 6!

Wat betreft op de zij leggen, ik wilde graag steeds wisselen (zij-rug-zij) maar toen de cb mevrouw kwam vertelde ze dat Nathan dood zou gaan aan wiegendood als ik hem op zn zij legde, en ook al vind ik dat erg ver gezocht, toch heeft ze me bang gemaakt, ben er nog steeds een beetje boos over, vooral omdat ik het idee heb dat hij niet lekker slaapt op zn rug overdag.

En hier ook niet zindelijk, Nathan is vandaag 3 maanden maar ik lek rechts nog steeds, en als ik stuwing heb gehad links duurt het ook altijd weer even voordat die kant zindelijk is. Ik gebruik senseopads :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:53:52 #112
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88013610
Waar koop je die lilypads?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:03:45 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88013839
Online zo te zien Hik. Mss kan je het nog even vragen in het bv topic.
http://www.prettymum.nl/b(...)ypadz+zoogcompressen
pi_88014102
lilypads zijn volgens mij ook gewoon bij de drogist te koop hoor en zoogkompressen zijn van Natusan maar 3 euro volgens mij, dus om te bezuinigen met 3 euro.
pi_88014409
Prenatal heeft ook Lilypads ;)
pi_88014425
Oeps, goedemorgen. Brakke nacht.
pi_88014507
:D

Hier een redelijke nacht (19:00 tot 23:00 (wakker gemaakt anders komt ze als ik net een uurtje slaap ;)) toen tot 03:00, gevoed en toen om 5:00...gevoed en daarna bij mij in bed verder geslapen tot half 9...) maar waarom ik zoooo ontzettend gaar ben?? Herfst?

Leia ligt er in elk geval alweer op :D en zonder morren weer in dromenland O+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:38:28 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88014596
Zo zie je maar, ik moet niks zeggen over dingen wara ik geen verstand van heb. ;) :@
pi_88014646
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo zie je maar, ik moet niks zeggen over dingen wara ik geen verstand van heb. ;) :@
Hoezo, was toch een goeie tip van je ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:01:59 #120
258612 nytar
boys boys boys
pi_88015164
Lilypads zijn inderdaad gewoon bij de drogist te koop, bij ons lagen ze naast die "gewone pads" ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:17:59 #121
259886 pessie
pi_88015658
Lilypads liggen inderdaad naast de gewone pads. Ik heb zelf Natusan, maar wil wel eens lilypads proberen. Vind ze alleen zo duur in aanschaf, maar ja, als ik kijk hoeveel dozen ik al gebruikt heb, kon wel uit...
pi_88017069
Ik heb het gehaald!! ;) Ook nog even langs de Hema geweest voor dat ene leuke pakje en boodschappen gedaan met de wandelwagen. En Mex zijn oren waren helemaal goed gelukkig.

Een van mijn kraamverzorgsters legde trouwens uit dat inbakeren niet meer mag, maar een beetje zo die armpjes vastmaken mocht wel. Zijn voetjes staken er ook onderuit dus die kon die wel lekker bewegen. Ze deed het omdat Mex liever op zijn handjes sabbelde dan mijn tepel. maar hij pakte mijn tepel toen alsnog niet, dan ging die maar gewoon slapen.

Orea, dat klinkt eigenlijk wel als een zware nacht , vind het niet gek dat je gaar bent hoor.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:09:26 #123
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88017517
Hier ook "ingebakerd" met een hydrofiel luier. Ze kan zichzelf loswapperen, maar slaapt nu iig wel in haar bedje, zonder zichzelf steeds wakker te wapperen. Ze wil graag op haar handje sabbelen maar de coordinatie ontbreekt nog, en een speen wil ze pertinent niet!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:38:19 #124
259886 pessie
pi_88018495
Sil welke speen heb je gebruikt? Wij hadden eerst de difrax -2/+2, die wilde meneer echt niet en spuugde hij meteen uit, volgens de lk had Nathan behoefte aan iets groters, toen hebben we een difrax 0/+6 aangeboden, daar kon hij wel wat mee. Nu hij zn vingers en duim gevonden heeft sabbelt hij ook graag daarop, maar 's nachts liggen zn handjes vast dus moet hij het doen met een speen.

Troeta, heerlijk he met de wagen weg! Ik geniet er zelf ook altijd van! Fijn dat Mex zn oortjes goed waren!
pi_88019261
@cantare dank voor de uitleg, het was al laat he kon niks anders bedenken

Tico en orea (ja ook orea want ik vind het ook wel een heftige nacht) hebben jullie je goede nacht aan ons door gegeven, want ik mag jompelen minidraak heeft in het geheel doorgeslapen van 22.30 tot aan 05.00! *G*
ik ben zelf op automatische piloot wel een paar keer wakker geweest, maar toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')