jeetje jullie hebben een hoop geschreven! eens kijken of ik alles heb onthouden waar ik op wilde reageren:
flugel ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt of nog steeds ziekjes?
beterschap in ieder geval

Tico wat ontzettend vervelend dat leyla zo'n moeite heeft met uit een fles te drinken, hopelijk vinden jullie snel een oplossing.
Heb jij al wat meer rust met wat nog komen gaat? blijft spannend natuurlijk?!
Silmarwen wat fijn dat Yasmin het goed doet, alleen dan nageltjes in de gaten houden
ow en die toeschiet reflex wat irri he, hier heeft dat ook wel zeker 4 mnd geduurd!
En dan nog je eigen bekken, da's ook wel echt balen
Fannetje wat goed dat je voor jezelf ook aan de bel hebt getrokken en fijn dat je serieus wordt genomen:*
het is ook allemaal niet niks
boriszz ook al ziek thuis, ook nog beterschap
maar ik lees wel goede verhalen over siebe! die is lekker aan het ontwikkelen enzo he
orea naar he dat gevoel van wel/niet weer ongesteld worden, heb je eigenlijk nog last van (ik ben de naam kwijt

) waar je met je zwangerschap wel weer pijnlijk last van had?
en wat een schattige doopjurkjes en foto's

zag ik voorbij komen
evenals een hele mooie willem,

ik kan me voorstellen dat ie ook ouder wordt geschat!
Hik welkom met Neve (en succes met de BV en regeldagen etc) en herstel nog van je keizersnee
wat kijkt ze trouwens lekker afwachtend/nieuwsgierig de wereld in,
sonnetje ha ha floris die steeds zn mooie akties niet uitvoert als papa ze wel kan zien!
Rixtje ook welkom met jullie prachtige Lotte
Tessie wel een goed gesprek gehad?
troeta succes morgen, als je vriend gaat werken, gaat vast helemaal goed komen!
Kaatje Jannie ook welkom met Ilse, fijn dat je een goede kraam hebt ook met betrekking tot de borstvoeding
dat hele inbakeren he, klopt dat dat dat (jeetje wat een dat's maar hoe komt de zin anders kloppend?) tot aan een half jaar wordt aangeraden?
en nu ben ik bijgelezen en is het echt bedtijd (allang)
morgen maar weer een poging verder....