tico heel veel succes dan vandaag!
Hoop dat je het red en trekt vandaag

en gefeliciteert met je contract verlenging

bij ons kon je zwemmen van 10 a 12 weken mits het gewicht ook minimaal 5 kilo
ik ben zelf met 11 weken gegaan en gaan nu elke week en ze vind het me toch leuk!
Bij ons zijn de prikjes geen indicatie voor het zwemmen, omdat er ook mensen zijn die niet meteen mee gaan met het reguliere prik programma, al kan ik me wel voorstellen dat je daar op wacht!
voor mij was het een reden om met mini draak idd eerder dan in eerste instantie mee te gaan prikken.
wat betreft voeden en verzoek, ook hier probeerden we er wel om heen te plannen, maar ja voeden op verzoek wil dat nog wel eens in de war gooien, dan ging ik idd natuurlijk gewoon voeden.
Afhankelijk van wie het bezoek was gebeurde dat erbij of ging ik naar boven, kraamvisite snapt dat ook wel
we hebben weer een redelijk goede nacht gehad! minidraak was tussen 02.00 en 05.00 wel om half uur a 3 kwartier wakker, maar tut erin en ze sliep weer!
Nu hopen dat het op het kdv ook goed gaat vanmorgen!
al denk ik wel te weten wat daar niet goed gaat, we zijn weer bezig haar te leren wakker weg te leggen zodat ze zelf in slaap valt, maar eigenlijk pikt ze dat niet goed, dus denk ik dat ze daar niet of veeeels te laat gaat slapen, wat resulteert in veel huilen, overdag is ze namelijk al de hele week thuis vrolijk!
son ik moet trouwens echt wennen aan deze manier van kletsen, ik mis de wahahawaha's zeg maar...
maar lekker ondergekwijld vond ze wel een goed idee!