Zit er iets in het weer dan?
Leia heeft echt van 4 tot 6 gehuild.. niet te troosten.. (en weer scheten en verkrampen.. ik ga toch misschien eens back to basic in mijn voeding en kijken of dat werkt.. alhoewel ze het bij aanvallen heeft en gewoon lastig poept.. dinsdag een beetje en de keer daarvoor was vorige week vrijdag.. dus daar kan het vandaan komen..) zetpil gegeven en toen sliep ze ein-de-lijk op mijn buik..
Voor 15 minuten dus! Nu sliep ze net weer dus op bed gelegd, maar ze is vreselijk onrustig. Ik hou niet zo van sprongen en die term, maar het lijkt erop (alhoewel Leia 2 weken te vroeg was, dus de 3 maanden sprong pas over 2 weken zou moeten zijn

)
Maar Noa, nu echt even een extra respect voor jou.. ik was nu al blij dat mijn meneer thuis kwam.. En dat zijn maar 2 uurtjes... en niet elke dag, zeg maar

Hik, wat vervelend van je schoonmoeder. Die van mij ging, in de eerste week, 3 keer per dag bellen hoe het nu ging

gelukkig greep mijn man in (na enig aandringen van mij, ik kreeg het nogal op mijn heupen..) en vertelde haar: mam, heel lief maar het gaat goed. Je hoeft echt niet 3 keer per dag te bellen. Als er iets wijzigt dan hoor je dat vanzelf....
Sterkte

of misschien toch wat duidelijker zijn?
Sil, kan het niet gewoon beurs zijn van de bevalling? Ik herken het wel. Ging na een week even lopend naar de apotheek (500 meter hiervandaan

) en ik had het idee dat de onderkant eruit viel, zeg maar.. Door hormonen is de boel ook nog week hè.. dat duurt nog even voordat e.e.a. weer versterkt is