quote:Ja, je hebt weinig keus inderdaad. Hoewel ik echt overwogen heb om dan maar niet te gaan werken en te bv te blijven geven tot haar 20e ofzo. Radeloos werd ik er van, en mijn man vond het inderdaad ook niet echt leuk, maar hij bleef het wel proberen. De eerste keer dat het lukte was dan ook bij hem...Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet wel volhouden. Maar dank je!
quote:he dat zei R ook altijd, of hij maakte er melkfabriek vsnOp woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Orea het volgende:
Oh volgens mijn vent wel![]()
Als ik voorbij loop en Leia kijkt loensend naar me, dan gaat het gelijk: ja daar komt je eten voorbij hè!!
quote:Doet muppet ook! En laat ik haar dan, dan is ze in no time wakkerOp donderdag 28 oktober 2010 08:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vervelend is dat he saffier.. tis hier gelukkig niet hard, echt jammeren is t. maar ben toch wakker dan
quote:hier ben ik de enige die er wakker van wordtOp donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Doet muppet ook! En laat ik haar dan, dan is ze in no time wakker
quote:Heeft ze vaak die krampjes? Heb je al eens gekeken naar wat je eet? Dat zou namelijk ook nog verschil kunnen maken!Op donderdag 28 oktober 2010 05:25 schreef draculettetje het volgende:
KJ wat fijn dat ilse nu goed aankomt en het kolven begint te lopen! hoe is het met haar temp gegaan vannacht?
pFf niet dat ik had verwacht dat minidraak weer zou doorslapen, wel gehoopt natuurlijk, maar vind iet wel echt slopend! al waren het duidelijk krampjes dit keer
vanavond naar osteopaat kijken of die nog wat kan!
bij jullie hopelijk dan wel weer goed slapende kindjes?!
quote:Merci!Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef Orea het volgende:
hier als het goed is beschrijvingen voor de inserts
Geheel offtopic
quote:Mja. Bij mensen bij wie ik vrij intiem ben prima, maar schoonfamilie ofzo... Nou nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:55 schreef pessie het volgende:
Shandaly en Lars veel plezier bij de grote babietjes!
Hik, ik voelde me ook eerst vervelend bij voeden met bezoek, op een gegeven moment heb ik zelf toch de knop om kunnen zetten en nu voed ik
quote:Precies, en de ervaring leert dat kraambezoek dat ook helemaal niet erg vindOp vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef Hik het volgende:
[..]
Mja. Bij mensen bij wie ik vrij intiem ben prima, maar schoonfamilie ofzo... Nou nee.
Bovendien vind ik het gewoon vrij snel druk. Merk dat het beter gaat als ik gewoon rustig met haar zit.
Je kunt het niet allemaal hebben dus. Ben bang dat het bezoek voorlopiggenoegen moet nemen met een korte blik op een slapende baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |