quote:En is het niet aan het uiterlijk, dan zijn ze wel te herkennen aan het gedrag.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef James1988 het volgende:
Statief, camera, linnen tasje, blocnote, potlood.
Toch, Socios?
quote:Ik gebruik alleen geen statief.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef James1988 het volgende:
Statief, camera, linnen tasje, blocnote, potlood.
Toch, Socios?
quote:Jij leest al een tijdje mee in dit topic, herkende jezelf in de omschrijving en wilde je nu registreren om ook te kunnen reageren?
quote:Welkom dan! Stond je vanmiddag om even na half 2 te spotten op Arnhem? Toen kwam betreffende user met de ICE door dat station.Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Temlin het volgende:
Ik las al een hele tijd mee, maar geen zin om te registreren.
quote:Heb ik ook heel lang gehad. En ik kan je vertellen: gewoon mee praten is veel leuker dan alleen lezen. Dus wees welkom!Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Temlin het volgende:
Ik las al een hele tijd mee, maar geen zin om te registreren.
quote:Een roltrapspotter dus. Die kom je niet vaak tegen.Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef Temlin het volgende:
Nee 14:00 was ik op het station, maar ik fotografeerde alleen de nieuwe perronkap/ roltrappen.
quote:SCHNELLLL! Voer het in op somda!Op maandag 25 oktober 2010 17:39 schreef Mkr het volgende:
Vandaag zitten er minimaal 2 setjes mat '64 in de 5600(utrecht c - zwolle v.v.) Zag vanmorgen op station Nijkerk de stoptrein van 8.25 naar Zwolle met 2 stellen staan en ook de stoptrein van 8.29 naar Utrecht stond er met 3 stellen gereed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een roltrapspotter dus. Die kom je niet vaak tegen.
quote:Staat een trein voor dus zagen ze je neit, waren dus drie spotters op station Arnhem
quote:Pak een willekeurige post van Fles en stel je voor dat dit de 1e dag is dat je met FOK! in aanraking komt en niet in een stad woont waar je ieder moment een mes in je rug kan krijgen.
quote:Ik vind sommige posts van greavy enger eigenlijk...Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pak een willekeurige post van Fles en stel je voor dat dit de 1e dag is dat je met FOK! in aanraking komt en niet in een stad woont waar je ieder moment een mes in je rug kan krijgen.
quote:Dat is op een hele andere manier engOp maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind sommige posts van greavy enger eigenlijk...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind sommige posts van greavy enger eigenlijk...
quote:Euh. Oh god. Fijn. ;DOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef greavy het volgende:
Werkzaamheden Zwolle - 't Harde 29-30-31 Oktober
Er rijden geen treinen Zwolle-'t Harde op vrijdag na 23:00, zaterdag en zondag de gehele dag.
- intercity Groningen - Zwolle - Utrecht - Den Haag (500) rijdt niet tussen Zwolle-Amersfoort. Tussen Groningen-Zwolle rijdt de 690500.
- intercity Groningen - Zwolle - Amersfoort - Schiphol (700) rijdt niet tussen Zwolle-Amersfoort. Tussen Groningen-Zwolle rijdt de 690700.
- intercity Roosendaal <-> Nijmegen <-> Zwolle (3600) is opgeheven Zwolle-Arnhem. Tussen Arnhem-Zwolle rijdt de 693600.
- stoptrein Zwolle - Harderwijk - Den Dolder - Utrecht (5600) is opgeheven Zwolle-'t Harde en rijdt 't Harde-Utrecht.
intercity Leeuwarden - Rotterdam (12500, toegevoegde intercity Zwolle - Utrecht) is opgeheven Zwolle-Amersfoort en rijdt Amersfoort-Rotterdam.Tussen Leeuwarden-Zwolle rijdt de 692500.*
intercity Leeuwarden - Rotterdam (12700, toegevoegde intercity Zwolle - Utrecht) is opgeheven Zwolle-Amersfoort en rijdt Amersfoort-Rotterdam. Tussen Leeuwarden-Zwolle rijdt de 692700.*
577, 779, 5677, 780, 582 en 5682 zijn de laatste treinen.
*:De 10500 en 10700 rijden wel onder eigen nummers(!)
Extra ingelegd
-690500 Intercity Groningen-Zwolle, in het pad van de orginele 500, rijdt na Zwolle verder als 693600.
-690700 Intercity Groningen-Zwolle, in het pad van de orginele 700 en rijdt na Zwolle door als 693600.
-692500 Intercity Leeuwarden-Zwolle, in het pad van de orginele 12500.
-692700 Intercity Leeuwarden-Zwolle, in het pad van de orginele 12700.
-693600 Intercity Zwolle-Arnhem, in het pad van de orginele 3600 en rijdt na Zwolle door als 690500/690700.
Let wel: 3600 is geknipt in Arnhem.
Volgnummers overeenkomstig met opgeheven treinen.
Edit: Verkortingen voluit getypt
quote:Foto's mag je altijd postenOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben een tijd geleden op de Rail carrieredagen geweest in Amersfoort en heb daar een paar foto's gemaakt van hetgeen daar stond (ben ook een Plan U (volgens mij) in geweest). Behoefte aan?
quote:- intercity Roosendaal <-> Nijmegen <-> Zwolle (3600) is opgeheven Zwolle-Arnhem. Tussen Arnhem-Zwolle rijdt de 693600.
quote:Beetje raar om het dan te schrijven als "is opgeheven Zwolle-Arnhem", dan kan je beter "voor bestemmingen tussen Arnhem en Zwolle moet er in Arnhem worden overgestapt" schrijven.Let wel: 3600 is geknipt in Arnhem.
quote:Ik denk meer dat Groningen - Roosendaal wel heel erg lang zou worden.Op maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wordt er in Arnhem geknipt omdat de treinen Groningen-Zwolle v.v te lang Zwolle bezet houden?
quote:De voornamelijkste reden is dat er weinig perroncapaciteit beschikbaar is. Om dan nog de IC Zwolle-Roosendaal erbij te hebben, inclusief IC Zwolle-Groningen / Zwolle-Leeuwarden gaat enorm knellen.Op maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wordt er in Arnhem geknipt omdat de treinen Groningen-Zwolle v.v te lang Zwolle bezet houden?
quote:Planning is spoor 7.Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Temlin het volgende:
Op spoor 9 kan hij in ieder geval niet binnen komen![]()
[afbeelding]
quote:Sowieso was het altijd knap waardeloos als iedereen in Zwolle moest overstappen. Twee groepen overstappers die elkaar halverwege het smalle voetgangerstunneltje ontmoeten, dat is geen goed recept om de aansluiting te halen.Op maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef greavy het volgende:
[..]
De voornamelijkste reden is dat er weinig perroncapaciteit beschikbaar is. Om dan nog de IC Zwolle-Roosendaal erbij te hebben, inclusief IC Zwolle-Groningen / Zwolle-Leeuwarden gaat enorm knellen.
En het knippen in Arnhem levert [als het goed is] een Cross-platform op. Door deze aanpassing is de capaciteit zoveel mogelijk nuttig besteed, geen rangeerbewegingen ingepland en onnodig lange stilstand van treinen.
quote:Er hangt niet voor niets geen draad boven spoor 9.
quote:Ja, maar dan zou logisch zijn dat er in Zwolle geknipt wordt, niet in Arnhem. Maar Greavy legt dus al uit wat ik bedoelde.Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Groningen - Roosendaal wel heel erg lang zou worden.
quote:Dat is natuurlijk onzin, want voor deze groep zou je een cross-platform op Zwolle kunnen zetten.Op maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Sowieso was het altijd knap waardeloos als iedereen in Zwolle moest overstappen. Twee groepen overstappers die elkaar halverwege het smalle voetgangerstunneltje ontmoeten, dat is geen goed recept om de aansluiting te halen.
quote:Ja natuurlijk moeten die via Deventer. Net als iedereen anders die Zwolle-Amersfoort wil doen. En in de praktijk ging dat tot nu toe altijd zo dat de trein uit Groningen op spoor 1b of 14 binnenkomt en de trein uit Deventer op spoor 5. Met alle gezeik van dien als iedereen van de ene naar de andere trein en omgekeerd moet. Daarom heb ik me al diverse keren afgevraagd of de trein van Groningen niet gewoon direct naar Deventer zou kunnen doorrijden. Nou, ja dus.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want voor deze groep zou je een cross-platform op Zwolle kunnen zetten.
Naast wat Greavy zegt is het ook nog dat je waarschijnlijk via Deventer naar Utrecht moet vanuit Zwolle.
quote:Reizigers tussen Amersfoort en Zwolle en verder worden geadviseerd via Deventer om te reizen.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou logisch zijn dat er in Zwolle geknipt wordt, niet in Arnhem. Maar Greavy legt dus al uit wat ik bedoelde.
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want voor deze groep zou je een cross-platform op Zwolle kunnen zetten.
Naast wat Greavy zegt is het ook nog dat je waarschijnlijk via Deventer naar Utrecht moet vanuit Zwolle.
quote:Dat zou wel om te gooien zijn lijkt mij.Op maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moeten die via Deventer. Net als iedereen anders die Zwolle-Amersfoort wil doen. En in de praktijk ging dat tot nu toe altijd zo dat de trein uit Groningen op spoor 1b of 14 binnenkomt en de trein uit Deventer op spoor 5. Met alle gezeik van dien als iedereen van de ene naar de andere trein en omgekeerd moet. Daarom heb ik me al diverse keren afgevraagd of de trein van Groningen niet gewoon direct naar Deventer zou kunnen doorrijden. Nou, ja dus.
Maar kan best dat ze ook andere redenen hebben.
quote:Deventer heeft momenteel toch drie perronsporen?Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef greavy het volgende:
Deventer heeft niet genoeg capaciteit met 2 perronsporen om kerende treinen (serie 2800 keert er nu al 1x / uur) + 3600 + NoordOost kwijt te kunnen
quote:Excuseert u mij. Er is een "nood"perron, metalen constructie over een bestaand spoor gezet: Je ziet de rails eronder nog lopen, als je oplet.Op maandag 25 oktober 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deventer heeft momenteel toch drie perronsporen?
quote:Je krijgt dan per uur 5 kopmakende treinen, plus nog 6 doorgaande. Dat past niet met maar 3 perronsporen.Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef greavy het volgende:
Deventer heeft niet genoeg capaciteit met 2 perronsporen om kerende treinen (serie 2800 keert er nu al 1x / uur) + 3600 + NoordOost kwijt te kunnen
quote:Je moet je er niet uit proberen te draaien. Deventer heeft momenteel drie perronsporen. En wordt dat derde spoor niet standaard gebruikt voor de 2800?Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Excuseert u mij. Er is een "nood"perron, metalen constructie over een bestaand spoor gezet: Je ziet de rails eronder nog lopen, als je oplet.
Dat spoor wordt echter niet standaard gebruikt. Maar dan kom je alsnog in de knel.
quote:Da's een leuke puzzel. Kopmaken = 5 minuten, doorgaand = 2 minuten. Moet passen.Op maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je krijgt dan per uur 5 kopmakende treinen, plus nog 6 doorgaande. Dat past niet met maar 3 perronsporen.
quote:Ik had het dan ook over de situatie als Zwolle-Amersfoort eruit ligt, en dus iedereen die tussen de Randstad en het Noorden reist, via Deventer moet omreizen. Alleen die situatie.Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zou wel om te gooien zijn lijkt mij.
En dat de trein uit Groningen niet doorrijdt naar Deventer is natuurlijk omdat de randstad veel essentieler is.
Alleen Deventer kan natuurlijk niet omdat de capaciteit daar hoogstwaarschijnlijk te laag zou zijn voor 2 kerende treinen.
quote:Maar je zal een aansluiting willen op de IC naar Utrecht, de IC naar Roosendaal en je wilt ook de oost niet omgooien, dus die moet ook gewoon rond dezelfde tijd in Deventer zijn zoals nu het geval is.Op maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's een leuke puzzel. Kopmaken = 5 minuten, doorgaand = 2 minuten. Moet passen.
quote:Dat is enkel Arnhem-Groningen, dus evenveel treinen als normaal.Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Ik weet niet om hoeveel treinen het precies gaat, maar past het dan ook op het enkelspoor tussen Olst en Deventer?
quote:Bron: http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=95751Binnen half jaar definitief besluit spoorlijn Veendam-Stadskanaal
Arriva wil haast maken met de spoorlijn Veendam - Stadskanaal; binnen een half jaar moet duidelijk zijn of er op het traject definitief een personentrein gaat rijden.
Het traject, dat eigendom is van museumspoorlijn Star, moet voor 60 miljoen worden aangepakt. Volgens een onderzoek dat maandag is aangeboden aan het Provinciebestuur is dat haalbaar.
Maar om de trein te laten rijden komt daar nog een bedrag van jaarlijks 4,5 miljoen euro bij. En dát is nog wel een probleem. Door samen met bouwbedrijf Ballast Nedam een consortium te vormen wil het vervoersbedrijf dat probleem zelf oplossen.
quote:Ik heb het wel gehad met dat gemaskeerd gebash t.o.v. Greavy.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef CrashO het volgende:
De iBood van vandaag, 2 persoonsdagkaart voor 19,95. Helaas maar een maandje geldig, greavy?
quote:Whut?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:27 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad met dat gemaskeerd gebash t.o.v. Greavy.
Hij doet niemand kwaad imho en past zich goed aan n.a.v. issues die personen hebben m.b.t. goed bedoelde informatie/posts/fotoos etc.
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn (is niet helemaal waar) maar gedraag je alsjeblieft een beetje volwassen en respecteer elkaar en geef een keer een complimentje als je nog weet wat dat is.
quote:Sorry, het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik lees nu een hele rits reacties achter elkaar, het is niet per se jouw bijdrage die er voor zorgt dat ik dit beweer maar een optelsom van allerlei reacties van verschillende forum-leden (die zelf wel weten of ze zich wel of niet aangesproken moeten voelen) van de afgelopen weken die bij mij de spreekwoordelijke druppel liet overlopen. Het heeft dus an sich niets met jouw opmerking te maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Whut?![]()
Dit was geen verkapte bash?![]()
Leek me alleen een mooie aanbieding voor de grootverbruiker van dagkaarten
quote:Besteld, is een stuk goedkoper dan normaal een reisje naar ouders met z'n tweeën..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef CrashO het volgende:
De iBood van vandaag, 2 persoonsdagkaart voor 19,95. Helaas maar een maandje geldig, greavy?
quote:Inderdaad, ja!Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
Jammer dat de 3600 niet Groningen-Roosendaal was. Of oldschool Leeuwarden-Arnhem (staatslijn A)
quote:Ik heb hier nog genoeg Kruidvatkaartjes liggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef CrashO het volgende:
De iBood van vandaag, 2 persoonsdagkaart voor 19,95. Helaas maar een maandje geldig, greavy?
quote:In een andere vorm als nu, maar we zullen zienOp dinsdag 26 oktober 2010 05:28 schreef Socios het volgende:
Goed nieuws!
Het Spoorboekje blijft bestaan!
[ afbeelding ]
Het maakt mij niet uit hoe hoog die vergoeding is. De eerste klant voor het geprinte Spoorboekje hebben ze.
quote:Ik ben blij voor jullie. Niet sarcastisch bedoeld, al heb ik zelf niet zoveel met dat ding.Op dinsdag 26 oktober 2010 05:28 schreef Socios het volgende:
Goed nieuws!
Het Spoorboekje blijft bestaan!
[ afbeelding ]
Het maakt mij niet uit hoe hoog die vergoeding is. De eerste klant voor het geprinte Spoorboekje hebben ze.
quote:Grappig, ik voel me aangesproken en realiseer me dat ik niet vriendelijk tegen greavy ben geweest. Maar: dat was niet gemaskeerd. Ik probeerde er voor te waken dat dit topic niet verzandt in hardcore Somda/OHIH en had gemerkt dat de zachte hand daar niet in werkt. Maar, volwassen als ik ben, neem ik ook andere meningen in ogenschouw. Dus: veel plezier allemaal!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef bork het volgende:
[..]
Sorry, het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik lees nu een hele rits reacties achter elkaar, het is niet per se jouw bijdrage die er voor zorgt dat ik dit beweer maar een optelsom van allerlei reacties van verschillende forum-leden (die zelf wel weten of ze zich wel of niet aangesproken moeten voelen) van de afgelopen weken die bij mij de spreekwoordelijke druppel liet overlopen.
quote:Je bent intelligent genoeg om te weten dat wat je nu zegt niet waar is. Als het je puur ging om Greavy's gedrag mbt het topic, dan had het echt niet zo gehoeven. Af en toe die posts tussendoor waren niet persé een probleem. Hij is ook maar 1 user. Echter, zelfs al ging het je alleen om de gedragsverandering, dan is er een groot verschil tussen harde kritiek en iemand op zijn gedrag volledig belachelijk maken, wat jij toch echt deed. Maar dat weet je zelf stiekem vast ook wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig, ik voel me aangesproken en realiseer me dat ik niet vriendelijk tegen greavy ben geweest. Maar: dat was niet gemaskeerd. Ik probeerde er voor te waken dat dit topic niet verzandt in hardcore Somda/OHIH en had gemerkt dat de zachte hand daar niet in werkt. Maar, volwassen als ik ben, neem ik ook andere meningen in ogenschouw. Dus: veel plezier allemaal!
quote:En als iedereen hier die insteek nou even overneemtOp dinsdag 26 oktober 2010 11:03 schreef James1988 het volgende:
* James1988 komt rondlopen met koffie, thee en koekjes in VIRM-vorm
En nu iedereen weer lief zijn, het is hier gezelliger dan op Somda en dat wil ik graag zo houden
quote:Ik zal vandaag en morgen wel iets gaan fabriceren. Verkortingen lijkt mij niet handig, dat is een te grote lijst (zie www.spoornieuws.nl bijvoorbeeld om de DRGLpunt te zoeken, en je weet gelijk waar het ligt). Maar een uitleg qua materieel en veel gebruikte termen kan wel handig zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een verklarende woordenlijst in de OP is wel een idee.
quote:Zet je hem in de Wiki?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zal vandaag en morgen wel iets gaan fabriceren. Verkortingen lijkt mij niet handig, dat is een te grote lijst (zie www.spoornieuws.nl bijvoorbeeld om de DRGLpunt te zoeken, en je weet gelijk waar het ligt). Maar een uitleg qua materieel en veel gebruikte termen kan wel handig zijn.
quote:Goed dat je er meteen bovenop zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:07 schreef Anne het volgende:
Verder nog iemand die er iets over kwijt wil?
quote:En daar heb ik mij ook op aangepast. Grotere selecties gemaakt, geen meerdere foto's op één plaats, maar meer wisselend. En bij een "foto excursie"(Bijvoorbeeld Foto excursie Plan U) heb je niet altijd de keuze uit 20 materieelsoorten (en al helemaal niet als je op een goederenspoor komt etc).Op dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Zo postte hij gister weer een stuk of 50 foto's van eenzelfde trein, terwijl 5 ook prima was geweest.
quote:Je hebt inderdaad gelijk; het zijn er al een stuk minder dan eerst. Toch vind ik het nog vrij veel. Kan je niet de 5 mooiste hier plaatsen en iedereen die meer wilt zien doorverwijzen naar een fotoalbum?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:00 schreef greavy het volgende:
[..]
En daar heb ik mij ook op aangepast. Grotere selecties gemaakt, geen meerdere foto's op één plaats, maar meer wisselend. En bij een "foto excursie"(Bijvoorbeeld Foto excursie Plan U) heb je niet altijd de keuze uit 20 materieelsoorten (en al helemaal niet als je op een goederenspoor komt etc).
En daarnaast vinden een aantal hier dat ook helemaal geen probleem, die vinden het juist leuk dat ik foto's post.
En daarnaast heb ik zelf voorgenomen op niet één pagina vol te spammen met foto's, maar als ik wat foto's post, dan weer een 30/40 berichten wacht om op zijn vroegst weer te posten, om de pagina load ook niet enorm langzaam te maken
quote:Zo is het allemaal begonnen, mensen. Foto's zijn meer dan welkom. Natuurlijk houd ik ook rekening met de hoeveelheid en voornamelijk het `resizen´, maar een foto niet posten zou nooit mogen omdat men denkt dat sommige users dat niet willen.Op dinsdag 11 februari 2003 16:22 schreef C3La het volgende:
Van bijzonder Nederlands materieel? Geen stoom, maar diesel of electrisch...
quote:We hebben het er al eens eerder over gehad inderdaad. Volgens mij is er toen voorgesteld om zo'n 10 foto's te plaatsen en de rest achter een linkje (of een verwijzing naar een foto-album is ook prima inderdaad).Op dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Goed dat je er meteen bovenop zit.
Verder stoor(de) ik mij er ook wel eens aan, maar er blijven dingen uhm... opvallend aan Greavy. Zo postte hij laatst weer 35 foto's, hoofdzakelijk van eenzelfde trein. Terwijl 5 foto's ook prima was geweest. Dit is al een aantal keer gezegd, maar hij lijkt hier weinig mee te doen. Maar om hem hiervoor nu meteen belachelijk te maken...
quote:Precies, het zijn mooie foto's en juist die Plan U-excursie is best speciaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Socios het volgende:
Over die foto's... Die zijn juist wel welkom. Zo is het zelfs ooit begonnen met het Het treinpics, -nieuws en -praattopic!
Ik quote de allereerste OP behorende bij de TT: "Wie heeft er mooie treinpics?"
[..]
Zo is het allemaal begonnen, mensen. Foto's zijn meer dan welkom. Natuurlijk houd ik ook rekening met de hoeveelheid en voornamelijk het `resizen´, maar een foto niet posten zou nooit mogen omdat men denkt dat sommige users dat niet willen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef greavy het volgende:
Welke tag gebruik je daar dan voor? Ik gebruik de IMG tag voor de plaatjes.
1 |
quote:Dan is het goed.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Anne het volgende:
Dat onderste plaatje doet het gewoon niet. Ligt niet aan de mobiele layout.
quote:Dat is expresOp dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Anne het volgende:
Dat onderste plaatje doet het gewoon niet. Ligt niet aan de mobiele layout.
quote:Zelf resize ik mijn plaatjes naar 1024x768. Ik zal dan die resize functie er ook wel bij gebruiken voor Fok!
quote:Hoezo? CNL niet echt Nahverkehr?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben er weer. Vanochtend mijn persoonlijk record vertraging geëvenaard, hoe is het mogelijkVoor de tweede keer had ik precies +172. Deze keer werd de CNL uit Zürich waar ik in zat het slachtoffer van de aangekondigde stakingsacties in het regionalverkehr in Duitsland. Het kon me weinig deren eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |